LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

MerNion":2tr96n9b said:
Το 30% των αναγκών του σε ηλεκτρικό ρεύμα θα καλύπτει μόνο του το αεροδρόμιο καθώς προχωρεί στην εγκατάσταση μονάδας φωτοβολταϊκών 8MW, έκτασης 160στρ.

Πηγή: http://www.energypress.gr/portal/resour ... 3cbc4da4f7

Αραγε που σκοπεύουν να τα εγκαταστήσουν αυτά..; Γνωρίζει κανείς;

Σε μια βόλτα σήμερα στον Βενιζέλο παρατήρησα οτι οι εργασίες προχωράνε πυρετωδώς και μάλιστα έχουν τοποθετηθεί ήδη αρκετά (αν όχι όλα) από τα πάνελ!! Βρίσκονται δεξιά από τον 03R, μεταξύ της αρχής του διαδρόμου και του σημείου που είναι η κεραία του glideslope (απέναντι από το satellite χοντρικά).
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Έπεσε πρόσφατα στα χέρια μου το τελευταίο τεύχος του 2board (the Red Issue), το οποίο εξακολουθεί ποικιλοτρόπως και ανερυθρίαστα (παρ' ότι τιτλοφορείται "Ερυθρό Τεύχος") να προκαλεί εν καιρώ κρίσης, με ρεπορτάζ μόδας που απευθύνονται στο μπάτζετ του Μαρινάκη και της Μαριάννας Λάτση (π.χ. καταπληκτική προσφορά: φουλάρι Hermes μόνο €1900 και δώρο άλλο ένα κλπ). Στις τελευταίες σελίδες, φιλοξενεί φωτορεπορτάζ από την απονομή Βραβείων ΑΙΑ (κάτι σαν τα Καλλιστεία Αντέννα, αλλά με αεροπλάνα). Εκεί λοιπόν με έκπληξη διάβασα τα εξής: ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία σε "thin route" (δρομολόγιο με μικρή κίνηση) ανεδείχθη πανηγυρικά η Bulgaria Air, η οποία πετάει σε έναν προορισμό που κάθε άλλο παρά "thin" είναι, αν αναλογιστείς ότι το δρομολόγιο της Σόφιας εξυπηρετείται από την εν λόγω εταιρεία με 5 εβδομαδιαίες συχνότητες ανά κατεύθυνση, συν τις 10 συχνότητες της Ολυμπιακής. Σκοπίμως παραλείπω να προσθέσω την Αιγαίου που σταμάτησε πριν ένα χρόνο και την Air Malta, που ξεκίνησε πριν λίγες μέρες. Όλα αυτά βέβαια, τη στιγμή που η Armavia, Georgian, Air Malta, Pegasus πετούν σε ακόμα πιο "thin routes".

Στη συνέχεια, το Αεροδρόμιο βράβευσε για τη συνολική "δεκαετή" συνεισφορά τους, τις εταιρείες Lufthansa (όπως λέμε Hochtief), Aegean (αναμενόμενο) και Olympic Air, παρά το ότι η τελευταία στους 18 μήνες ζωής της συρρίκνωσε δίκτυα, στόλους και επιβάτες... :thx:
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Κοίταζα τα στοιχεία από την επιβατική κίνηση του 2011 και με έπιασε θλίψη.Το πρώτο τρίμηνο του έτους ο AIA έχει διακινήσει 2.67 εκατ.επιβάτες, πάνω κατω στα επίπεδα του 2004!10 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του το αεροδρόμιο των Σπάτων αντιμετωπίζει το ενδεχόμενο να διακινήσει ετησίως 13-13,50 εκατ.επιβάτες, λίγο πάνω από όσους διακινούσε το αεροδρόμιο Ελληνικού!
Βέβαια για την κατρακύλα φταίει και η τραγική κατάσταση της οικονομίας της χώρας μας, αλλά η εικόνα ενός αεροδρομίου με χρεώσεις επιπέδου LHR, όπου ο κάθε επιβάτης σε πτήση εσωτερικού πρέπει να καταβάλει πάνω από 30 ευρώ μόνο σε φόρους(χωρίς να περιλαμβάνεται και το επισφάλιστρο) είναι αδιανόητη.
Είναι κουραστικό ίσως να επαναλαμβάνουμε πόσο ακριβός είναι ο Βενιζέλος, αλλά είναι απίστευτη και η επιμονή της διοίκησης να ανεβάζει κάθε τόσο τις χρεώσεις, ιδίως προς τους επιβάτες. Οι ελληνικές εταιρίες, που τα ακουμπάνε χοντρα, φωνάζουν, αλλά τίποτα.Μετακυλίουν έτσι το κόστος στον επιβάτη.
Και όλα αυτά σε μια εποχή που τα ευρωπαικά αεροδρόμια αυξάνουν την επιβατική τους κίνηση και προσφέρουν λογικές τιμές. Ο AIA βέβαια αποτελεί εξαίρεση και βουλιάζει.Αν θέλετε τη γνωμη μου,καλά να πάθει...Εμείς όμως τι φταίμε;
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Εμείς τι φταίμε σε πολλά επίπεδα, όχι μόνο ακριβών εισιτηρίων όταν ταξιδεύουμε. Εμείς τι φταίμε που δε βοηθάει τουριστικά, εμείς τι φταίμε που χειροτερεύει ΣΑΦΩΣ τη θέση των Ελληνικών εταιριών, εμείς τι φταίμε που μειώνεται η ανάπτυξη της χώρας γενικώς ως προορισμού και των σχετικών άμεσων και έμμεσων εσόδων κλπ... Είναι απαράδεκτο να μην έχει ουσιαστικά λόγο η πολιτεία σε αυτό το θέμα διότι επηρεάζει και την πορεία της χώρας.
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Λες να δούμε άσπρη μέρα οι spotters? Ενδιαφέρον της Fraport για τον ΔΑΑ εφόσον προχωρήσει η κυβέρνηση σε αποκρατικοποιήσεις!

http://www.skai.gr/news/finance/article ... -athinon-/
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

MerNion":cu2vxzbq said:
Σε μια βόλτα σήμερα στον Βενιζέλο παρατήρησα οτι οι εργασίες προχωράνε πυρετωδώς και μάλιστα έχουν τοποθετηθεί ήδη αρκετά (αν όχι όλα) από τα πάνελ!! Βρίσκονται δεξιά από τον 03R, μεταξύ της αρχής του διαδρόμου και του σημείου που είναι η κεραία του glideslope (απέναντι από το satellite χοντρικά).

Όλη αυτή η επιφάνεια μετάλλων (χαλύβδινοι σκελετοί) ακριβώς δίπλα από την κεραία του glideslope δεν επηρεάζει τη λειτουργία του; Έχει διερευνηθεί;
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Η γερμανική οικονομική εφημερίδα «Χαντελσμπλάτ» αναφέρει ότι η Fragport (η εταιρεία που εκμεταλλεύεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης) γλυκοκοιτάζει το αεροδρόμιο των Αθηνών μετά την ανακοίνωση της κυβέρνησης ότι θα προχωρήσει στην επέκταση της σύμβασης παραχώρησης εκμετάλλευσης του αεροδρομίου και επιπλέον ότι το 2012 θα προχωρήσει στην πώληση πακέτου μετοχών μέχρι και 21% από το 55% των μετοχών που κατέχει.
Η Fragport εκτός από το τρίτο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης εκμεταλλεύεται 12 αεροδρόμια μεταξύ των οποίων και του Ντακάρ, Κάιρο, Δελχί, Λίμα , Αγία Πετρούπολη.
Λέτε να αλλάξει η κατάσταση και να δούμε χαμηλότερα τέλη ή θα είναι μια από τα ίδια αφού θα θέλουν να βγάλουν τα σπασμένα για την επένδυση που θα δώσουν στο Δημόσιο;
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Θεωρώ πως και το αεροδρόμιο της Σιγκαπούρης θα ήταν μία πολύ καλή πρόταση!!!
 
Re: LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos"

Άλλη τροπή φαίνεται να παίρνει η επέκταση της σύμβασης για το ΕλΒεν. Μπορεί να είναι και παιχνίδι της Hochtief για να κτυπήσει την τιμή ή για να ανοίξει τον δρόμο για την Fraport. Πάντως λέει ότι θέλει να πουλήσει το ποσοστό της στο αεροδρόμιο.

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231112693
 
Top