LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Οι σημαντικότερες δημοσιογραφικές φωτογραφίες του 2005 LGAV

Οι στιγμές που σημάδεψαν τη χρονιά που πέρασε, αποτυπώνονται μέσα από το φακό βραβευμένων φωτορεπόρτερ από όλο τον κόσμο, στη μεγαλύτερη παγκόσμια ετήσια έκθεση δημοσιογραφικής φωτογραφίας (World Press Photo 2006), που φιλοξενεί ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών από την Πέμπτη 27 Απριλίου έως και την Κυριακή 21 Μαΐου.

Η σημαντική αυτή έκθεση παρουσιάζει 200 από τις φωτογραφίες που τιμήθηκαν με τα 49α Βραβεία Φωτορεπορτάζ 2005 από το ίδρυμα δημοσιογραφικής φωτογραφίας `World Press Photo`, που συμπλήρωσε πέρσι 50 χρόνια δραστηριότητας.

Στο πλαίσιο του ετήσιου θεσμού, το ίδρυμα `World Press Photo` βράβευσε φέτος - ανάμεσα σε 83.044 έργα 4.448 φωτογράφων από 122 χώρες - τις καλύτερες φωτογραφικές στιγμές του πλανήτη για τη χρονιά που πέρασε, σε 10 κατηγορίες φωτορεπορτάζ (επικαιρότητα, ειδησεογραφία, σύγχρονα θέματα, πρόσωπα της ειδησεογραφίας, θέματα από την καθημερινή ζωή, φύση και περιβάλλον, αθλητισμός, αθλητικά στιγμιότυπα, πορτραίτα, τέχνη & ψυχαγωγία). Ανάμεσά τους, το βραβευμένο έργο του Έλληνα φωτορεπόρτερ Γιάννη Κόντου, που απέσπασε το 1ο βραβείο στην κατηγορία `Σύγχρονα Θέματα`.

Αναλαμβάνοντας τη χορηγία της έκθεσης, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών έχει φέτος τη μεγάλη τιμή να είναι το τρίτο σημείο στον κόσμο, όπου εγκαινιάζεται το 2006 η κορυφαία ετήσια παγκόσμια έκθεση, μετά το Αμβούργο και το `Aμστερνταμ (έδρα του μη κερδοσκοπικού ιδρύματος `World Press Photo`). Η έκθεση θα παρουσιασθεί φέτος σε περισσότερα από 85 σημεία στον κόσμο.

Η έκθεση θα βρίσκεται στον Αερολιμένα από τις 27 Απριλίου έως και τις 21 Μαΐου 2006 και θα είναι ανοικτή όλο το εικοσιτετράωρο για το κοινό (επίπεδο Αφίξεων, περιοχή "Α" Εκτός Schengen - χώρος προσβάσιμος σε όλους τους επισκέπτες).

LINK
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=2
 
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών - 1ο Βραβείο Εμπορευματικών Αερομεταφορών 2006

- Πέμπτη, 27 Απριλίου 2006

Με την πιο σημαντική διάκριση στον κλάδο των εμπορευματικών αερομεταφορών διεθνώς τιμήθηκε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών στην τελετή απονομής των βραβείων «Cargo Airline of the Year», που οργανώνουν κάθε χρόνο το περιοδικό «Air Cargo News» και το Διεθνές Συμβούλιο Αεροδρομίων (ACI). Το αεροδρόμιο της Αθήνας απέσπασε το «1ο Βραβείο Εμπορευματικών Αερομεταφορών 2006» (Best Cargo Airport) στην κατηγορία 100 – 500.000 τόνων ετήσιας διακίνησης, σε αναγνώριση της συμβολής και του επιτυχημένου προγράμματός του την τελευταία πενταετία στον τομέα των εμπορευματικών αερομεταφορών.

Με το συγκεκριμένο βραβείο, η επιτροπή αξιολόγησης επιβράβευσε τις συντονισμένες προσπάθειες και τα προγράμματα εμπορευματικής ανάπτυξης του ΔΑΑ από την έναρξη λειτουργίας του, με όχημα σημαντικές ενέργειες όπως η ενοποίηση και στενή συνεργασία της εμπορευματικής κοινότητας του ΔΑΑ για περαιτέρω ανάπτυξη, η πρωτοποριακή κοινή παρουσία σε διεθνείς εκθέσεις, η ανάπτυξη ροών transit, η προσέλκυση νέων εμπορευματικών πτήσεων, η συνεργασία με τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς για τη δημιουργία νέων συνδυασμένων sea-air ροών, αλλά και σχέδια όπως η ανάπτυξη αντίστροφων air-sea ροών και η δημιουργία cargo village με την ενδεχόμενη καθιέρωση «ελεύθερης ζώνης εμπορίου».

Η ευνοϊκή εμπορευματική δυναμική για το Αεροδρόμιο της Αθήνας καταγράφεται επίσης και στα στοιχεία εμπορευματικής κίνησης του Α’ τριμήνου 2006, που σημείωσε αύξηση 7,9% σε σχέση με πέρυσι.

περισσοτερα στο : http://www.aia.gr/GR/business/media/press_releases/show.asp?id=162
 
Σε συνέχεια του παρακάτω post του Themis από τις 21/2/2006 στην Καθημερινή...

Themis":356b3i4e said:
ENDIAFEROYSA EIDHSH STHN SHMERINH KATHIMERINH.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 06__174515

«Σπάσιμο» σύμβασης με Hochtief προτείνει ο Στ. Xατζηιωάννου
Tο υψηλό κόστος στο αεροδρόμιο «Eλ. Bενιζέλος» ως αποτέλεσμα της σύμβασης με την Hochtief αποτελούν τροχοπέδη στην προσπάθεια ανάπτυξης του αθηναϊκού τουρισμού, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με άλλα ελληνικά αεροδρόμια η τιμολογιακή πολιτική των οποίων δεν επιτρέπει τη δρομολόγηση πτήσεων από αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους στην Eλλάδα.

Aυτό ανέφερε κατά τη διάρκεια του φόρουμ ο ιδρυτής του ομίλου εταιρειών Easy κ. Στέλιος Xατζηιωάννου, προτρέποντας την κυβέρνηση να προχωρήσει στο «σπάσιμο» της σύμβασης με την Hochtief και τη χρησιμοποίηση ως εναλλακτική φθηνότερη αεροπορική επιλογή για την Aθήνα άλλων αεροδρομίων, όπως για παράδειγμα το στρατιωτικό της Eλευσίνας. O κ. Xατζηιωάννου αναφέρθηκε στα πολλαπλά οφέλη τα οποία προέκυψαν σε άλλους προορισμούς όπου δραστηριοποιούνται αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως για παράδειγμα στην Aγγλία και στη Γαλλία. Oπως τόνισε, οι προσιτές τιμές στα αεροπορικά εισιτήρια και οι υπόλοιπες υποδομές σύνδεσης των δύο χωρών ενίσχυσαν τη γαλλική κτηματαγορά, καθώς υπολογίζεται ότι περίπου 1,5 εκατ. Bρετανοί διαθέτουν στη Γαλλία παραθεριστική κατοικία.


p.s. Nomizo arga i grigora etsi tha ginei, to adiexodo prepei na stamatisei

.... υπάρχει και νέα σχετική δήλωση του X"Ιωάννου για εναλλακτικό αεροδρόμιο στην Αττική (πάλι από Καθημερινή). Αυτή τη φορά υπολογίζει 2,5 εκ επιβάτες και αναφέρεται σε πτήσεις εσωτερικού από την Easy.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 006_183925

...Aκόμη και η easyJet, με πολλές πτήσεις σε όλη την Eυρώπη, προσφέρει λίγα δρομολόγια από και προς την Aθήνα. Ποιος είναι ο λόγος, ρωτήσαμε τον κ. Xατζηιωάννου. «Για την easyJet είναι εύκολο να σας απαντήσω: το αεροδρόμιο των Σπάτων, εξαιτίας της Hochtief είναι το τρίτο ακριβότερο στην Eυρώπη για μας μετά τα δύο γαλλικά του Παρισιού, το Σαρλ ντε Γκωλ και το Oρλί. Kαι αυτό σίγουρα δεν βοηθάει να αναπτύξουμε περισσότερες πτήσεις».

«Aν άνοιγε είτε το αεροδρόμιο της Eλευσίνας είτε στη χειρότερη περίπτωση της Tανάγρας, μόνον εμείς θα μπορούσαμε να μεταφέρουμε μέχρι 2,5 εκατ. επιβάτες τον χρόνο από και προς την Eυρώπη αλλά και στο εσωτερικό», συνεχίζει αναφέροντας ότι πρόσφατα έχει καταθέσει σχετική πρόταση στην ελληνική κυβέρνηση. Bεβαίως, για να ανοίξει το στρατιωτικό αεροδρόμιο της Eλευσίνας θα πρέπει να αλλάξει η σύμβαση με τη Hochtief, ενώ για την επίσης στρατιωτική Tανάγρα, διευκρινίζει, απλώς θα πρέπει να κινηθούν οι διαδικασίες ώστε να επιτραπεί να χρησιμοποιηθεί για εμπορικούς σκοπούς.
 
Θα συμφωνούσα ότι οι υψηλοί φόροι των Αεροδρομίων στη χώρα μας (και όχι μόνο του LGAV) είναι αντικίνητρο ανάπτυξης. Ωστόσο δεν είναι λύση να χρησιμοποιούμε τρίτης κατηγορίας (πχ στρατιωτικά) αεροδρόμια. Αυτά δεν έχουν ούτε τις υποδομές για εντατική χρήση ούτε και τις υποδομές για τους επιβάτες, τις συνδέσεις κλπ.

Αντε και φτάσανε στην Τανάγρα τα πορτοκαλιά Α319. Μετά; Πώς θα μετακινηθεί ο επιβάτης στο κέντρο της Αθήνας; Πώς θα κάνει σύνδεση για τα νησιά ή άλλους προορισμούς; Θα στήσουμε κι εκεί conveyor belts και check-in counters; Θα στήσουμε κι εκεί μια τεχνική βάση; Ας μη γελιώμαστε, το μόνο σωστό αεροδρόμιο για την Αθήνα είναι το LGAV. Είναι ταυτόχρονα και ακριβό στη χρήση, και εδώ είναι το πρόβλημα.

Αν πράγματι θέλουμε να κάνουμε κάτι να αναπτύξουμε την αεροπορική αγορά, το κράτος μπρορεί και πρέπει να παρέμβει αναπτυξιακά, δηλαδή αντι-φορολογικά. Ας κατεβάσει τους φόρους του στο μισό. Ας δώσει κίνητρα σε εταιρείες που -για παράδειγμα- νεο-εισέρχονται ή προσφέρουν νέους προορισμούς ή αυξημένες συχνότητες, για ένα διάστημα 5 ετών. Κι ας σταματήσει να επιδοτεί κρατικοδίαιτες Ολυμπιακές. Καιρός να αναπτυχθούμε, να ξεκολήσουμε από τη μιζέρια των κομματικών συνδικαλιστάδων.

Δεν είναι το πρόβλημα η Hochtief. Είναι η κοντόφθαλμη πολιτική που σε ό,τι κινείται, ό,τι παράγει, ό,τι προσφέρει βάζουμε τεράστιους φόρους.
 
To problima htan einai kai tha einai h XOXTIF mexris otoy sikothei kai fygei.
Pigene diabase tin symbasi kai tha katalabis.
Des kai ta arnitika prosima toy LGAV gia fetos.
Des ti plironis gia foroys sto eisitirio ! Pios to eispratei ? To Kratos i mipos i XOXTIF ? Mipos ta kratos eispratei psixoyla ? Oso gia ton Stelio ego ton theoro poly spoydaio gia ayto poy kanei kai ego pistebo sto myalo toy kata vathos einai panta to LGAT ante i eleysina (dyskoli periptosi ekei)
 
George_a, συμφωνώ μαζί σου στα περισσότερα που λες. Τα προβλήματα που αναφέρεις είναι αυτά που προκαλούν τη γενική δυσλειτουργία της Ελληνικής κοινωνίας.

Αν κάτσεις και δεις ωστόσο τις υποθέσεις που αναφέρεις, τα «ας..» που έχεις στο post σου (ας κατεβάσει τους φόρους, ας δώσει κίνητρα, ας σταματήσει να επιδοτεί...), θα δεις ότι αυτές οι υποθέσεις είναι μάλλον λιγότερο ρεαλιστικές να πραγματοποιηθούν, δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν σήμερα στην Ελλάδα και των σκοπιμοτήτων που εξυπηρετούνται πίσω από τις αναθέσεις έργων, από την επίλυση των προβλημάτων που αναφέρεις αναφορικά με τις υποδομές ενός εναλλακτικού αερδρομίου σε κοντινή ακτίνα στην Αττική.
Νομίζω ότι κάποια από αυτά μπορούν να λυθούν βαθμηδόν σχετικά εύκολα αν υπάρχει θέληση από το κράτος (αλλά όχι βέβαια για επίπεδα 3+ εκ επιβατών το χρόνο)...
Τώρα, αναφορικά για το αν θα πρέπει να επιμένουμε στον Βενιζέλο, νομίζω ότι αντίστοιχη εμπειρία από άλλες πόλεις στην Ευρώπη δικαιολογεί την ύπαρξη παραπάνω από ένα αεροδρόμιο. Δεν ξέρω καν αν υπάρχει άλλη πόλη στην Δ. Ευρώπη με τον πληθυσμό της Αθήνας και τον τουρισμό της Ελλάδας που να εξυπηρετείται από ένα μόνο αεροδρόμιο.

Έτσι και αλλιώς , η συζήτηση είναι στον αέρα και τελείως υποθετική, αφού για να γίνουν όλα αυτά θα πρέπει να υπάρξει μια «επιχειρηματική πρόταση» από κάποιο γνωστό / άγνωστο όμιλο που να φανεί «ενδιαφέρουσα» από οικονομική άποψη στον κρατικό μηχανισμό, βλέπε δηλαδή τα γνωστά σενάρια...
 
Πάντως εδώ και καιρό ο Στ. Xατζηιωάννου λέει ότι η Αθήνα θα χρειαστεί ένα επιπλέον αεροδρόμιο. Να μην ξεχνάμε ότι πολλές πρωτεύουσες όπως το Λονδίνο, Παρίσι, Ρώμη, Ουάσινγκτον, και Μόσχα έχουν δυο με τρία αεροδρόμια και όλα δουλεύουν μια χαρά! Δεν νομίζω αν άνοιγε κάποιο (low-cost) αεροδρόμιο LGAT θα έκλεινε το LGAV. Αντιθέτως θα ανάγκαζε το LGAV να μειώσει της τιμές για να τραβήξει επιβάτες και αεροπορικές εταιρίες! :)
 
mak":2p44uupn said:
Τώρα, αναφορικά για το αν θα πρέπει να επιμένουμε στον Βενιζέλο, νομίζω ότι αντίστοιχη εμπειρία από άλλες πόλεις στην Ευρώπη δικαιολογεί την ύπαρξη παραπάνω από ένα αεροδρόμιο. Δεν ξέρω καν αν υπάρχει άλλη πόλη στην Δ. Ευρώπη με τον πληθυσμό της Αθήνας και τον τουρισμό της Ελλάδας που να εξυπηρετείται από ένα μόνο αεροδρόμιο.

Δεν θα συμφωνούσα φίλε μου. Το αεροδρόμιο πρέπει να είναι ένα και σωστό, όχι δύο και ...κουτσά. Οι υποδομές στήριξης ενός αεροδρομίου (π.χ. δρόμοι πρόσβασης, προαστιακός, ακόμα και ο αγωγός καυσίμων) είναι πολύ μεγάλες επενδύσεις για να γίνουν εις διπλούν. Το πρόβλημα του LGAV δεν είναι ότι δεν έχει τις υποδομές. Με το ...μαστίγιο της Ολυμπιάδας φτιάχτηκαν, και, συγκρινόμενες με Ευρωπαϊκά πρότυπα είναι υπέρ το δέον ικανοποιητικές. Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχει αναπτυχθεί η αεροπορική αγορά για τα μεγέθη του LGAV, και λειτουργεί σαφώς με λιγότερη χωρητικότητα απ' ότι θα μπορούσε. 'Ετσι για να ...μαζέψει τα € της επένδυσης έχει ακριβά τέλη χρήσης, αποθαρρύνοντας περισσότερο την ανάπτυξή του. Σε αυτό ...βοηθάει η φορομπηχτική -και όχι αναπτυξιακή- πολιτική του κράτους.

(το αντίθετο πρόβλημα έχει η Αττική Οδός. Σε ελάχιστο χρόνο από την κατασκευή της λειτουργεί με χωρητικότητες τέτοιες που εξασφαλίζουν σίγουρα την ανταποδοτικότητα της επένδυσης. Η ιστορία με τα διόδια είναι ακριβώς για να μην κορεστεί πιο πολύ, ώστε να παραμείνει λειτουργική).

Άρα η λύση δεν είναι να αποδυναμώσουμε περισσότερο την επένδυση που έγινε. Αν δεν κάνω λάθος δεν είμαστε Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με λεφτά να τρέχουν από τα μπατζάκια μας. Η Hochtief ήρθε, έχτισε το αεροδρόμιο. Και επίσης, αν δεν κάνω λάθος, στην ταμπέλα της Hochtief δεν γράφει 'κοινωφελές ίδρυμα'. Η σύμβαση που υπογράφηκε -δεν μπορώ να κρίνω το αν ήταν ή όχι η πλέον συμφέρουσα- ήταν 'αναγκαίο κακό', και πρέπει να το καταλάβουμε.

mak":2p44uupn said:
Έτσι και αλλιώς , η συζήτηση είναι στον αέρα και τελείως υποθετική, αφού για να γίνουν όλα αυτά θα πρέπει να υπάρξει μια «επιχειρηματική πρόταση» από κάποιο γνωστό / άγνωστο όμιλο που να φανεί «ενδιαφέρουσα» από οικονομική άποψη στον κρατικό μηχανισμό, βλέπε δηλαδή τα γνωστά σενάρια...

Δεν είναι ανάγκη να ...περιμένουμε τους μεσσίες. Η αγορά λειτουργεί με πολύ απλούς κανόνες. Προσφορά και ζήτηση, αρκεί να υπάρχει το σωστό -και όχι διαστρεβλωμένο από φόρους και κρατικούς φορείς- επιχειρηματικό πλαίσιο. Δεν χρειάζεται να είναι κανείς φωστήρας να το καταλάβει. Τα πράγματα είναι απλά. Αν θέλουμε να αναπτυχθεί η αεροπορική αγορά πρέπει το κράτος να πάψει να συμπεριφέρεται ως ο μπακάλης της γειτονιάς.
 
Συμφωνόντας σε πολλά με τον george_a, νομίζω ότι αντίστοιχο παράδειγμα αποτελεί και το Barajas της Μαδρίτης. Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλο αεροδρόμιο γύρω από τη Μαδρίτη.
Πάντως, αν θέλουμε κάποτε να δούμε ανάπτυξη στο LGAV, θα πρέπει να υπάρξει τουλάχιστον μια αρκετά ισχυρή εταιρεία που θα το χρησιμοποιεί ως βάση της - βλέπε FRA με Lufthansa, MAD με Iberia, CDG με Air France etc..
Εφόσον η Ολυμπιακή αδυνατεί να παίξει αυτό το ρόλο, θα πρέπει να περιμένουμε εξελίξεις στο μέλλον, αν και εφόσον βέβαια οι εκάστοτε κυβερνώντες αφήσουν τα πράγματα να πάρουν τη λογική τροπή του κόσμου των επιχειρήσεων.
 
Ακομα και η Μαδριτη εχει ενα εμμεσο δευτερο αεροδρομιο.Ειναι το αεροδρομιο του Vallavollid 100km εξω απο τη Μαδριτη.
Ετσι η Ryanair μεταφερει επιβατες και στη Μαδριτη.
Ακομα πιο χαρακτηριστικο παραδειγμα πολης με εμμεσα βοηθητικα αεροδρομια ειναι παλι στην Ισπανια η Βαρκελωνη οπου σε κοντινη αποσταση βρισκονται η Τζιρονα και το Ρεους.
Στην Ελλαδα υπαρχει το Ελ.Βενιζελος και αλλα 5!στρατιωτικα αεροδρομια γυρω απο αυτο.
Τεραστιο λαθος και για αυτο δεν ευθυνεται η εταιρια του αεροδρομιου.
Το κρατος φταιει που η χωρα εχει τετοιες ελληψεις...
 
Top