LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Άφιξη 25/6/21 με την Α3841, γύρω στις 16:30, εξωτερική θερμοκρασία 36 βαθμοί, αποβίβαση σε remote stand.
Διαδικασία αποβίβασης από την Aegean σε μικρές ομάδες -σωστά- για την αποφυγή συνωστισμού.
Τα αμέσως επόμενα λεπτά γεμίζει το λεωφορείο με όλες τις μικρές ομάδες επιβατών με απόσταση μεταξύ μας περίπου 15 cm, προφανώς για να ξεχάσουμε την εποχή του lockdown και της κοινωνικής αποστασιοποίησης.
Φυσικά χωρίς κλιματιστικό.
Επανάληψη του ίδιου ακριβώς -απαράλλαχτου- σκηνικού λίγες ώρες αργότερα στην επιβίβαση της A37146...
 
Και εγώ επέστρεψα την περασμένη Παρασκευή το μεσημέρι, μια από τα ίδια. :(
 
Πριν απο 10 μέρες, Α3840 ίδιο σκηνικό στον ΑΙΑ. Επιβίβαση σε στίλ κονσέρβας στο λεοφορείο, καμία απόσταση ασφαλείας δυνατή. Ευτυχώς ήμουν στην πόρτα και όσο περιμέναμε την αναχώρηση, ανέπνεα "φρέσκο" αέρα.

Αλήθεια, τόσο πολύ τους βολεύει το remote stand, ή είναι θέμα οικονομίας; Στο EDDL, κανονικά φυσούνα.
 
Νομίζω είναι θέμα του ότι οι φυσουνες είναι λίγες και δεν γίνεται δυστυχώς ( επίσης στις πτήσεις εσωτερικού που πετάω συχνότερα έχω διαπιστώσει ότι όταν το αεροπλάνο είναι 50% γεμάτο και περισσότερο πάμε σε φυσούνα όταν όχι με λεωφορεία ) εσείς τι παρατηρείτε ;
 
Last edited by a moderator:
Δεν νομίζω ότι οι φυσούνες είναι λίγες στον ΑΙΑ, ειδικά αν συνυπολογίσουμε τα πολύ χαμηλά επίπεδα κίνησης φέτος. Μάλλον είναι μια κίνηση μείωσης κόστους από τις αεροπορικές η οποία για μένα είναι απόλυτα κατανοητή σε αυτούς τους καιρούς.

Αυτό που υπερβαίνει όμως κάθε λογική εξήγηση είναι για ποιον λόγο μας αποβιβάζουν σιγά σιγά ανά σειρά καθισμάτων και μετά μας στοιβάζουν σαν σαρδέλες στα λεωφορεία; :stupid: Συνέβη και σε μένα στις 15 Φεβρουαρίου με την Αιγαίου προερχόμενος από Ζυρίχη.

Τελικά το μεγαλύτερο θύμα του COVID ήταν η κοινή λογική…. :(
 
Το θέμα είναι απλά ότι οι υπεύθυνοι για την οργάνωση του ground handling είναι ανεπαρκείς.
Α, και ότι χρειάζονται καινούρια λεωφορεία.
 
Ας ξεκινήσουμε από το πιο βασικά, όπως να βάζουν κλιματισμό στα λεωφορεία εν μέσω καλοκαιριού.
 
Και γω θα διαφωνήσω πως δε φτάνουν οι φυσούνες στον ΑΙΑ. Υπήρχαν άλλωστε αρκετές κενές εκείνη την ώρα. Πιθανολογώ πως τους συμφέρει κυρίως οικονομικά και πως με τις 2 σκάλες, μειώνουν τον χρόνο του Turnaround.

Σε εποχές πανδημίας όμως, δείχνεις στον πελάτη πως αδιαφορείς για την ασφάλεια και την υγεία του. Τι να την κάνω την αποβίβααση σε ομάδες, όταν πάω στο αεροπλάνο σε μπουλούκι; Είναι τελείως αντίθετα αυτά τα δύο.
 
Η χρήση φυσούνας έχει να κάνει και με το rotation του εκάστοτε αεροπλάνου, φαντάζομαι. Μην ξεχνάτε πως δεν είμαστε στις εποχές του 2019 που τα αεροπλάνα πετούσαν μέρα-νύχτα, οπότε κάποια έχουν αρκετά κενά. Οπότε αν το αεροσκάφος έρχεται από μακρά ανάπαυση ή μετά την άφιξη θα πάει σε μακρά ανάπαυση, φαντάζομαι η χρήση φυσούνας δεν είναι προτεραιότητα.
 
Μέρες «δόξας» ζει το Ελ. Βενιζέλος καθώς αυτή την στιγμή ούτε λίγο ούτε πολύ έχουμε ταυτόχρονα 9 widebodies στο έδαφος:

1 B787 Scoot
1 A330 Swiss
1 787 American
1 B787 United
1 B772 United
1 B772 American
2 A330 Delta
1 B77W Air Canada

Προσεγγίζει επίσης το Β787 της Qatar Airways, αλλά δεν ξέρω αν θα προλάβει τα B787 της Scoot & American που θα αναχωρήσουν σε λίγο…

Ελπίζω και οι πληρότητες να είναι καλές!
Τελικά ίσως όντως οι φυσούνες να μην περισσεύουν στο Ελ Βεν :mrgreen:
 
Top