LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Το IST αναπτύχθηκε όπως αναπτύχθηκε λόγω της γιγάντωσης της ΤΚ, η οποία ΤΚ βοηθήθηκε από το κράτος με τρόπο που καμία εταιρεία στην ΕΕ δεν μπορεί (βάσει νόμων) να ενισχυθεί.

Ας μη μιλάμε λοιπόν για δήθεν στρατηγικά λάθη όταν ο απέναντι έχει πολλαπλάσιο πληθυσμό, τεράστιες κρατικές τσέπες και πολιτική επέκτασης εδώ και δεκαετίες.

Η σύγκριση είναι και άτοπη και άδικη.
 
Συμφωνώ στα περί IST. Δεν έκανα σύγκριση των 2 αεροδρομίων (όντως θα ήταν άτοπη και άδικη). Πιθανόν μπορούσα να διατυπώσω καλύτερα το μήνυμα.
Απλά λέω ότι έπρεπε να είχε προχωρήσει η αναβάθμιση του ATH γιατί αυτή τη στιγμή οι λοιπές συνθήκες ευνοούν την ανάπτυξη και το αεροδρόμιο δεν έχει τις εγκαταστάσεις για να έρθει αυτή η ανάπτυξη.
Σίγουρα δεν είναι άσπρο-μαύρο, ειδικά σε μια αβεβαιότητα που είχαν δημιουργήσει διάφορες κρίσεις (οικονομική κρίση, πανδημία, πόλεμος) και συνεχίζει να δημιουργεί η κρίση καυσίμων, αλλά εκ του αποτελέσματος πιστεύω ότι το αεροδρόμιο δεν είναι έτοιμο να δεχτεί τον όγκο επιβατών που θα μπορούσε να έχει.
Π.χ. πόσο εύκολο θα είναι το ερχόμενο καλοκαίρι να πάρουν slots νέες υπερατλαντικές πτήσεις ή γενικά διηπειρωτικές πτήσεις ? Κι αν αντί για νέα slots οι εταιρίες ζητήσουν αύξηση χωρητικότητας, θα γίνεται η επιβίβαση με τις συνθήκες και στο χρόνο που πρέπει να γίνεται ?
Και φυσικά μιλάω για μικρά-μεσαία βήματα...δεν λέω να φτιαχτεί ένα αεροδρόμιο τύπου IST που ούτως η άλλως το θεωρώ δυσλειτουργικό.
 
Last edited:
Ένα από τα παραδείγματα «διοίκησης» που το καθήκον τους είναι να εισπράτουν. Αυτό τον έβαλαν να κάνει, αυτό έκανε. Η τερατώδης θητεία είναι επίσης μεγάλο πρόβλημα. Οι θητείες πρέπει πάντα να έχουν συγκεκριμένα terms και να μην επιτρέπετε επέκταση σε 3η. Ένα τίποτα σαν τον κύριο Παράσχη να έχει ισόβια θητεία με τέτοιο μπαγιόκο μόνο αν παλεύει για τον σοσιαλισμό θα το δεχόμουν. Διακριτικά, διακριτικά ανέλαβε το τιμόνι του ΣΕΤΕ.
:laola:
Από ΙΚΑ σε ΙΚΑ πάει ο κύριος. Ατσαλάκωτος, ανενόχλητος. Τα κορόιδα πλερώνουν.
Το ότι το αεροδρόμιο λειτουργεί ως αποτελεσματικός εισπρακτικός μηχανισμός και μόνο νομίζω εξηγεί το οτι απλά δεν υπάρχει λόγος να γίνει τίποτα. Ποιο είναι το κίνητρο; Ποιος θα οφεληθεί; Θα κάτσει να δουλέψει η αυτού εξοχότητα για να καρπωθεί το όφελος μια άσχετη εταιρία είτε είναι Aegean είτε είναι Sky είτε κάποια άλλη.
Απλά δεν υπάρχει κίνητρο. Γιατί τόση βαβούρα. Οταν φτάσει ο κόμπος στο χτένι θα έχουν πεθάνει όλοι και άντε ζητά τους τα ρέστα. Άμα γίνει καμία ερώτηση μα γιατί αυτό πετάνε τις γνωστές σοφιστείες περί TK, IST και τα τοιαύτα.
Οποίος δεν μπορεί, να χαιρετήσει, να τον ευχαριστήσουμε και να περάσει ο επόμενος. Οι θέσεις ευθύνης είναι για να βρίσκεις λύσεις (δεδομένων τον συνθηκών) όχι για να κανείς τον φιλόσοφο και τον προφήτη.
Παράσχη άντε γεια and good luck in your future endeavours :mrgreen: καλά θα πάει και αυτό ;)
 
έπρεπε να είχε προχωρήσει η αναβάθμιση του ATH γιατί αυτή τη στιγμή οι λοιπές συνθήκες ευνοούν την ανάπτυξη και το αεροδρόμιο δεν έχει τις εγκαταστάσεις για να έρθει αυτή η ανάπτυξη.
Σίγουρα δεν είναι άσπρο-μαύρο, ειδικά σε μια αβεβαιότητα που είχαν δημιουργήσει διάφορες κρίσεις (οικονομική κρίση, πανδημία, πόλεμος) και συνεχίζει να δημιουργεί η κρίση καυσίμων, αλλά εκ του αποτελέσματος πιστεύω ότι το αεροδρόμιο δεν είναι έτοιμο να δεχτεί τον όγκο επιβατών που θα μπορούσε να έχει.
Νομίζω πως όλοι συμφωνούμε πως το LGAV χρειάζεται επέκταση των χώρων του. Προς το παρόν, το μόνο που έχει οριστικοποιηθεί είναι αύξηση των χώρων στάθμευσης (+6 θέσεις για αεροσκάφη 737/320, +κάποιες θέσεις GA), μαζί με μικρή επέκταση του δορυφορικού αεροσταθμού.

Δρομολογημένη είναι η μικρή επέκταση του κεντρικού τέρμιναλ (1.400 τ.μ. στεγασμένων χώρων).

Το σχέδιο της μεγάλης επέκτασης του κεντρικού τέρμιναλ (+100.000 τ. μ. χώρων) είχε εκπονηθεί και κατατεθεί, αλλά η πανδημία πάγωσε τα πάντα. Δεν υπάρχει τίποτα νεότερο σχετικά με το δεύτερο τέρμιναλ στον χώρο στάθμευσης μακράς διάρκειας.

Κάπου διάβασα ότι η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει υποχρεωτικά έργα επέκτασης και αύξησης της χωρητικότητας όταν οι διακινούμενοι επιβάτες ξεπεράσουν τα 25 εκατ. ετησίως, αλλά δεν το έχω βρει αλλού οπότε επιφυλάσσομαι.

Υ.Γ.
Σίριουσλι? Άρθρο 10ετίας από λαθρόβιο σάιτ; Ας σοβαρευτούμε λίγο.
 
Last edited:
Δεν ξέρω ποιος είναι ο Παράσχης, αν τα 600Κ αληθεύουν, που μετά τις εφορίες κάπου στα 25Κ τον μήνα (που ναι στην Ελλάδα είναι πάρα πολλά αλλά στην Γερμανία είναι ένας καλός μισθός Διευθυντή), αλλά να χωρέσεις στο ίδιο άρθρο ''Ποιός διευθυντής δημόσιου οργανισμού '' και στο καπάκι ''Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών είναι ιδιωτική εταιρεία'', θέλει όντως πολύ προσπάθεια.

 
Ένας Σεπτέμβριος με κίνηση ρεκόρ αφού για πρώτη φορά διακινήθηκαν ( Σεπτέμβριο μήνα ) πάνω από 3 εκατ. επιβάτες.
Για την ακρίβεια 3,006,870 επιβάτες διακινήθηκαν στο Ελ Βεν. κάτι που αντιστοιχεί σε αύξηση 11.8% σε σχέση με το 2019.

Συνολική κίνηση μέχρι στιγμής το 2023: 21,678,157 επιβάτες, + 8.6% σε σχέση με το 2019!

Για πρώτη φορά η επιβατική κίνηση στην Αθήνα ξεπερνάει τους 3 εκατ. επιβάτες επί 3 συνεχόμενους μήνες. Ολέ! :laola:


 

Attachments

  • httpswww.aia.gruserfiles675393df-ab1a-4b77-826c-f3096a3d7f12Passenger_Traffic_ENG_Sep_2023.pdf...png
    httpswww.aia.gruserfiles675393df-ab1a-4b77-826c-f3096a3d7f12Passenger_Traffic_ENG_Sep_2023.pdf...png
    469,8 KB · Προβολές: 18
Μετά τα όσα μαθαίνω για Κρήτη και άλλους προορισμούς (γεμάτοι τουρίστες όλο τον Σεπτέμβριο) συν την επιβατική κίνηση της Α3 (ρεκόρ φέτος), συν το ρεκόρ του Ελ. Βεν. που μόλις αναφέρθηκε, διαβάζω ότι τα τουριστικά έσοδα του 2023 για την Ελλάδα θα είναι περίπου €22 δισ., δηλαδή κατά 20% υψηλότερα (ιλιγγιώδης αύξηση) από εκείνα του 2019 (€17,7 δισ., χρονιά-ρεκόρ εκείνη).

Πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχει όφελος για τη χώρα (με τις γνωστές στρεβλώσεις, αλλά τέλος πάντων). Μένει να γίνει πράξη και η "στροφή" προς τον ποιοτικότερο τουρισμό που αφήνει περισσότερα χρήματα ανά άτομο (αν και δεν κρατώ πολύ μεγάλο καλάθι).

Επιπλέον, αυτό που μονότονα επαναλάμβαναν όλοι για "επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν" χωρίς όμως να κάνουν το παραμικρό προς αυτή την κατεύθυνση, έγινε μόνο του, καθώς η πρωτοφανής ζήτηση "ξεχείλισε" στο φθινόπωρο.

Μένει να δούμε αν αυτό θα αποτελέσει μόνιμη αλλαγή ή αν είναι κι αυτό αποτέλεσμα του ισχυρού rebound travel μετά την πανδημία όπου όλοι ταξιδεύουν σαν παλαβοί όπου να 'ναι.
 
Σε άλλο φόρουμ, ένας πρόσεξε σε βίντεο στο YouTube την ύπαρξη δυο νέων gate, A14 και Α15. Η Α14 δε φαίνεται, αλλά η 15 είναι στη θέση του lounge της SkyServ (το Ωνάσσης). Είναι bus gates άραγε ή πάνε με κάποιο τρόπο στη φυσούνα της Α13
 

Attachments

  • Screenshot 2023-10-16 at 14.53.59.png
    Screenshot 2023-10-16 at 14.53.59.png
    3,7 MB · Προβολές: 62
Last edited:
Top