LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Έχω μια πτήση από ATH για LHR, στην κάρτα επιβίβασης μου έκανε εντύπωση ότι το boarding ξεκινάει μια ώρα πριν την πτήση.
Παντα έτσι ήταν;
 
Αν θυμάμαι καλά το check in time γενικά ήταν 45 λεπτά. Ίσως να υπάρχουν αυξημένες απαιτήσεις ασφάλειας για Ηνωμένο Βασίλειο, ειδικά μετά από Covid και Brexit. Δεν ξέρω που δημοσιεύονται πλέον οι σχετικές πληροφορίες, παλιότερα ήταν στο Timatic που είχε πρόσβαση κάθε ταξιδιωτικό γραφείο με άδεια IATA. Αν θυμάμαι καλά η amadeus.net τις διέθετε δωρεάν για ένα διάστημα ακόμη και για μη επαγγελματίες, αλλά τώρα προφανώς όχι πια. (Υποθέτω κάποια πράγματα θα αποκατασταθούν μετά την ITB, καθώς τα "χαρτιά" μοιράζονται ξανά, εννοώ ότι το παγκόσμιο αεροπορικό δίκτυο οργανώνεται σχεδόν από την αρχή και γίνεται "ξεκαθάρισμα" ώστε η επανεκκίνηση να είναι όσο ομαλότερη γίνεται.

Ακόμη κι αν η επιβίβαση αρχίζει μία ώρα πριν την πτήση, μην ξεχνάς ότι υποχρέωσή σου είναι ως επιβάτης να βρίσκεσαι στον έλεγχο 90 λεπτά πριν την αναχώρηση. Έτσι μπορείς να έχεις περιθώριο να αντιδράσεις σε περίπτωση αλλαγής πύλης, κάποιου απρόοπτου γεγονότος ή αυξημένης κίνησης. Καλό ταξίδι!
 
Έχω μια πτήση από ATH για LHR, στην κάρτα επιβίβασης μου έκανε εντύπωση ότι το boarding ξεκινάει μια ώρα πριν την πτήση.
Παντα έτσι ήταν;
Το ότι ΓΡΑΦΕΙ ότι ξεκινάει μία ώρα πριν, δε σημαίνει απαραίτητα ότι ΟΝΤΩΣ ξεκινάει 1 ώρα πριν.
Πολλές φορές το γράφουν απλά για να μαζευτεί ο κόσμος στο Gate.
Ακόμα και τα SMS "gate open" που στέλνουν, δεν ισχύουν απαραίτητα (είσαι στο gate, βλέπεις ότι ΔΕΝ είναι ανοιχτό προς επιβίβαση, λαμβάνεις sms "gate open", και το gate ανοίγει 10 λεπτά αργότερα).
 
Καλά, το gate open σημαίνει ότι απλά υπάρχει υπάλληλος εκεί και έχει ρυθμίσει το gate για τη συγκεκριμένη πτήση (να εμφανίζεται ο αριθμός πτήσης και ο προορισμός στην οθόνη από πάνω). Δεν έχει σχέση με την επιβίβαση
 
Πάμε λίγο πιο απλά, σε παλιότερες πτήσεις εκτός Σένγκεν το boarding ήταν στα 40 λεπτά.
Έγινε κάτι το πήγαν στην 1 ώρα;
1 ώρα είναι στην Κωνσταντινούπολη που είναι τεράστιο αεροδρόμιο και θέλουν να μαζέψουν τον κόσμο.
 
Ισως εξαρτάται και από την πτήση.. από mobile boarding pass που έχω μια αύξηση έγινε γενικά. Οι πτήσεις για Λάρνακα ήταν στα 40 λεπτά το 2019, το 22 ήταν 50 και αυτό πρέπει να ισχύει ακόμα. Το Λονδίνο και πέρυσι το Μάιο ήταν στη μία ώρα. Επίσης στου LHR έχω δει ότι τα γκρουπ είναι διαφορετικά με τους business να ειναι στο 1 με τις οικογένειες, και τους gold μόνους τους στο 2
 
Υπάρχει και η πρόσφατη εποποιία με την αστυνομία και τον «αυτοματοποιημένο» έλεγχο διαβατηρίων που δεν ήξεραν πως δουλεύει. Μπορεί να έχει παίξει και αυτό ένα μικρό λόγο. Τώρα το LHR είναι λίγο ιδιάζουσα περίπτωση με τα slots. Τώρα άμα πας Βυρηττό ή Βελιγράδι μια ώρα νωρίτερα είναι λίγο φρίκη. :eek:
 
Πάντως για καϊρο η επιβίβαση ήταν 1 ώρα πριν κ ξεκίνησε σχεδόν στην ώρα της. Εντύπωση μου έκανε ο τεράστιος αριθμός προσωπικών χειραποσκευών που είχαν μαζί τους οι Αιγύπτιοι επιβάτες!!
 
Προς αυτές τις χώρες το turnaround έχει μια ιδιάζουσα θεατρικότητα. Και που να δεις τι φορτώνουν στα αμπάρια…
Ζαντολάστιχα, τηλεοράσεις, και λοιπά καλούδια :mrgreen:
 
Κάποτε και στα δικά μας τα μέρη έτσι ήταν (εν μέρει είναι ακόμα). Σε μερικές περιπτώσεις είναι θέμα κόστους, αν δεν φτάνουν τα χρήματα για παραδίδουσα αποσκευή παίρνω 5-6 (που λέει ο λόγος) χειραποσκευές και ντύνομαι με 3-4 "στρώσεις" ρούχων για να εξοικονομήσω χώρο και χρήμα. Επίσης, ο μέσος ταξιδιώτης που δεν έχει μεγάλη εμπειρία στο ταξίδι με αεροπλάνο δε μπορεί να διαφοροποιήσει και να διακρίνει ότι διαφέρει από το ταξίδι με το πλοίο, το λεωφορείο, το κάρο ή το αυτοκίνητο. Κάποιες ομάδες επιβατών δυσκολεύονται να ακολουθήσουν οδηγίες, να υπακούσουν στις συμβουλές του ιπτάμενου προσωπικού και τους κανόνες των αιθέρων. Στη γλώσσα των αεροπόρων ονομάζονται unruly passengers. Βέβαια δεν εμπίπτει ο κάθε επιβάτης με υπερβολικό αριθμό ή βάρος αποσκευών σε αυτή την κατηγορία, όμως μπορεί να του ζητηθεί να αφήσει κάποια πράγματα πίσω και σε ακραίες περιπτώσεις να του αρνηθούν τη μεταφορά. Αν προετοιμαστούμε καλά πριν την πτήση και πληροφορηθούμε αυτά τα φαινόμενα μπορούν να αποφευχθούν.
 
Top