LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ε.Ε.: Μείωση κονδυλίων προς το «Ελευθέριος Βενιζέλος»

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να μειώσει κατά 12,8 εκατ. ευρώ την οικονομική βοήθεια που λαμβάνει το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών ΔΑΑ από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) λόγω παραβίασης κοινοτικών κανόνων.

«Η Επιτροπή αποφάσισε να μειώσει την συνεισφορά της στο αεροδρόμιο των Σπάτων, όπως αναφέρεται...εξαιτίας παρατυπιών που διαπιστώθηκαν μετά από διάφορους λογιστικούς ελέγχους", δήλωσε η εκπρόσωπος της Κομισιόν Franciose Le Bail, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.

Η οικονομική βοήθεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο έργο θα ανερχόταν στα 250 εκατ. ευρώ συνολικά.

Σύμφωνα με την Επιτροπή, οι παρατυπίες περιλαμβάνουν αιτήματα για υπερβολικά υψηλή χρηματοδότηση για συγκεκριμένες πτυχές του έργου.

Το αεροδρόμιο επίσης δεν ανήρτησε υποχρεωτικούς υπαίθριους πίνακες ανακοινώσεων και ταμπέλες, που να δείχνουν ότι η Ε.Ε. συνεισέφερε οικονομικά στην ανέγερσή του.

Πηγή: Reuters

http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 084730.htm
 
Γιατι είναι κλειστός ο 03L? Συντήρηση?


YΓ.Ευχαριστώ για την διορθωσή αποκάτω :p
 
Afierono ayto to simerino arthro apo ta NEA se ekeinoys poy yperaspizontai tin aerodromiara sta SPATA. Ta sxolia dika sas...

ΟI EPΓAZΟMENΟI THΣ ΟΛYMΠIAKHΣ AΠANTHΣAN ME ΣKΛHPH ΓΛΩΣΣA

Aντιδράσεις για την παρέμβαση της Λουφτχάνσα


TH ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ των Ευρωπαίων συναδέλφων τους στον αγώνα για τη διάσωση της Ολυμπιακής Αεροπορίας, αλλά και τη διατήρηση του κοινωνικού ρόλου της, έχουν από χθες οι εργαζόμενοι του εθνικού αερομεταφορέα.

Στο ετήσιο συνέδριο των εργαζομένων στις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες, που φέτος γίνεται στην Αθήνα, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων της Alitalia και της Air France τάχθηκαν ανοιχτά υπέρ της διατήρησης του κοινωνικού ρόλου των κρατικών αερομεταφορέων.

Στο μεταξύ, τις έντονες αντιδράσεις των πιλότων, των τεχνικών και των ιπταμένων συνοδών - φροντιστών προκάλεσαν οι προχθεσινές δηλώσεις στελέχους της γερμανικής Lufthansa, σύμφωνα με τις οποίες, η ίδια σε συνεργασία με την Aegean Airlines είναι έτοιμη να καλύψει το κενό που θα αφήσει στην ελληνική αεροπορική αγορά ενδεχόμενη απουσία των Ολυμπιακών Αερογραμμών.

«Θυμίζει Σπάτα»

H Ένωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΧΠΑ) ανακοίνωσε: «H παρέμβαση των Γερμανών θυμίζει την πικρή ιστορία του αεροδρομίου των Σπάτων, όπου κατασκευάζοντας ένα μέτριο σε υποδομές και υπηρεσίες αεροδρόμιο, τσεκούρωσαν στα τιμολόγια χρήστες και επιβάτες. Ίσως με το ίδιο μοντέλο οραματίζονται και την "κατάληψη" των ελληνικών ουρανών, σε συνεργασία με τους εγχώριους Γερμανοτσολιάδες».

Οι τεχνικοί από την πλευρά τους τονίζουν ότι με τις δηλώσεις του εκπροσώπου της γερμανικής εταιρείας «ξεδιπλώθηκε πλήρως το σχέδιο των διαπλεκόμενων συμφερόντων για τη διάλυση του εθνικού αερομεταφορέα».

Τέλος, η Ένωση Ιπταμένων Συνοδών και Φροντιστών καλεί την κυβέρνηση «να βάλει τέλος στα διάφορα απαξιωτικά για την εταιρεία σενάρια και να δώσει τώρα πειστικές και ξεκάθαρες απαντήσεις για το πού πραγματικά θέλει να οδηγήσει τον εθνικό αερομεταφορέα».

http://ta-nea.dolnet.gr/print_article.p ... m=N13&aa=2
 
Themis":28fadclo said:
Στο ετήσιο συνέδριο των εργαζομένων στις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες, που φέτος γίνεται στην Αθήνα, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων της Alitalia και της Air France τάχθηκαν ανοιχτά υπέρ της διατήρησης του κοινωνικού ρόλου των κρατικών αερομεταφορέων.

γνψριζουμε πως υπάεχουν και άλλοι κρατικοδίαιτη στην ευρώπη.... νομίζω πως η alitalia είναι αρκετά πιο....ένοχη απο την ολυμπιακή.... και όσο για το κοινωνικό εργο... η μεγάλη πτώση τιμών στην ιταλία ηρθε μέτα την έλευση των loco.....

Themis":28fadclo said:
Στο μεταξύ, τις έντονες αντιδράσεις των πιλότων, των τεχνικών και των ιπταμένων συνοδών - φροντιστών προκάλεσαν οι προχθεσινές δηλώσεις στελέχους της γερμανικής Lufthansa, σύμφωνα με τις οποίες, η ίδια σε συνεργασία με την Aegean Airlines είναι έτοιμη να καλύψει το κενό που θα αφήσει στην ελληνική αεροπορική αγορά ενδεχόμενη απουσία των Ολυμπιακών Αερογραμμών.

προτειμούν να μην καλυφθεί το κενό?! η απλώς ζητούν απο τον άνεργο ¨Ελληνα του Λαναρά και των λοιπώ εταιριών να συνεχισει να πληρώνει για να τους ταιζει?

«Θυμίζει Σπάτα»

Themis":28fadclo said:
H Ένωση Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας (ΕΧΠΑ) ανακοίνωσε: «H παρέμβαση των Γερμανών θυμίζει την πικρή ιστορία του αεροδρομίου των Σπάτων, όπου κατασκευάζοντας ένα μέτριο σε υποδομές και υπηρεσίες αεροδρόμιο, τσεκούρωσαν στα τιμολόγια χρήστες και επιβάτες. Ίσως με το ίδιο μοντέλο οραματίζονται και την "κατάληψη" των ελληνικών ουρανών, σε συνεργασία με τους εγχώριους Γερμανοτσολιάδες».

για την κακή πολιτική του ΑΙΑ συμφωνώ...αλλα δεν υπάρχουν Γερμανοτσολιάδες. Στην συγχρονη εποχή υπάρχουν βιοσιμες και μη εταιριες.

Themis":28fadclo said:
Τέλος, η Ένωση Ιπταμένων Συνοδών και Φροντιστών καλεί την κυβέρνηση «να βάλει τέλος στα διάφορα απαξιωτικά για την εταιρεία σενάρια και να δώσει τώρα πειστικές και ξεκάθαρες απαντήσεις για το πού πραγματικά θέλει να οδηγήσει τον εθνικό αερομεταφορέα».

αυτο ζητάω και εγω. κλειστε την τώρα με ψηλά το κεφάλι. μην την κρατάτε με ενέσεις δεν της αξίζει τέτοιο τέλος. ας μείνει στην ιστορία. it is better to burn out than to fade away my my hey hey (neil young)
 
Βραβείο Μάρκετινγκ Αεροδρομίων στο «Ελ. Βενιζέλος»


Με μία διεθνή διάκριση επισφράγισε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών την παρουσία του στο 11ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ανάπτυξης Αερογραμμών «ROUTES», τη μεγαλύτερη παγκόσμια ετήσια συνάντηση αεροδρομίων και αεροπορικών εταιρειών, που φέτος πραγματοποιήθηκε στην Κοπεγχάγη.

Στο πλαίσιο της απονομής των ετήσιων βραβείων μάρκετινγκ αεροδρομίων («OAG Airport Marketing Awards 2005»), ο Αερολιμένας τιμήθηκε από τη διεθνή αεροπορική κοινότητα, ως το κορυφαίο αεροδρόμιο παγκοσμίως στην κατηγορία του (10 - 25 εκ. επιβάτες), για το πρόγραμμα υποστήριξης των αεροπορικών εταιρειών και τη συμβολή του αεροδρομίου στην ανάπτυξη νέων δρομολογίων.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
«Ελ. Βενιζέλος»: Πρωτοποριακές υπηρεσίες πληροφόρησης επιβατών

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών προσφέρει νέες υπηρεσίες πληροφόρησης προς τους επιβάτες και την αεροδρομιακή κοινότητα, αξιοποιώντας -για πρώτη φορά στον αεροδρομιακό χώρο διεθνώς- τις δυνατότητες του ενιαίου δικτύου δεδομένων, φωνής και τηλεοπτικού σήματος (triple play) και τη δυνατότητα διαχείρισης και μετάδοσης τηλεοπτικού σήματος υψηλής ευκρίνειας (High Definition TV).

Παράλληλα, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, είναι το πρώτo αεροδρόμιο στον κόσμο που προχώρησε στην εγκατάσταση και λειτουργία ολοκληρωμένου συστήματος ψηφιακής τηλεόρασης (streaming video) αξιοποιώντας τις δυνατότητες triple play και είναι σήμερα το μοναδικό σημείο στην Ελλάδα όπου το επιβατικό κοινό μπορεί να έχει την εμπειρία της τηλεόρασης υψηλής ευκρίνειας (HDTV) σε δημόσιο χώρο (όλο το 24ωρο, σε οκτώ επιλεγμένα σημεία του Κεντρικού Αεροσταθμού).

Στο πλαίσιο της προσπάθειας αναβάθμισης της ταξιδιωτικής εμπειρίας, ταινίες μικρού μήκους και ντοκιμαντέρ ελληνικής παραγωγής προβάλλουν τη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό, ενώ περιλαμβάνονται πρόσθετες λειτουργίες, όπως:

- αυτόματη ενημέρωση για το δελτίο καιρού σε διαφορετικούς προορισμούς

- προβολή πληροφόρησης πτήσεων για αφίξεις/αναχωρήσεις

- διαχείριση διαφημιστικού υλικού

- προβολή χρηστικών πληροφοριών - μηνυμάτων

Σε επόμενο στάδιο, ο Αερολιμένας θα εμπλουτίσει τις υπηρεσίες προς τους επιβάτες με προσωποποιημένες πληροφορίες αναχωρήσεων (πληροφορίες συγκεκριμένου προορισμού, και σχετική μετεωρολογική ενημέρωση, συναλλαγματικές ισοτιμίες, ειδήσεις), αλλά και αφίξεων (ο καιρός στην Αθήνα, δρομολόγια Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, τιμές εισιτηρίων κ.α.).

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
Σύμφωνα με την εφημερίδα Το Βήμα, τα «προσωρινά μέτρα» που παίρνουν τη θέση της τιτλοποίησης (προείσπραξης) οφειλών προς το Δημόσιο είναι τα εξής:

1. Την παράταση της σύμβασης με τη Hochtief για τα δικαιώματα εκμετάλλευσης του Διεθνούς Αερολιμένος Αθηνών από 25 στα 30 χρόνια και την εν συνεχεία είσοδό του στο Χρηματιστήριο.

Source: in.gr
 
HEJ_fan":31myr4de said:
... και την εν συνεχεία είσοδό του στο Χρηματιστήριο...

Tha arxisw apo shmera na mazeyw xrhmata... kai meta tha agwrasw kamia dekaria metoxes. Den tha mporei loipon enas metoxos na bgazei fwtografies thn... epixeirhsh tou? :D :cool:
 
Μήπως γνωρίζει κάποιος τι άσκηση γινόταν σήμερα το πρωί στο LGAV, γύρω στις 11 και σταμάτησε εντελώς η κίνηση, με το approach να γεμίζει τα holdings για περισσότερο από 45 λεπτά και οι ελεγκτές να δηλώνουν αιφνιδιασμένοι και ότι δεν τους είχε ενημερώσει κανείς. :?: :shock: :!: Οι προσγειώσεις ξεκίνησαν όταν αρκετά αεροσκάφη δήλωσαν αδυναμία να παραμείνουν στο holding λόγω έλλειψης καυσίμου και ετοιμάζονταν για diversions :great:
 
Top