LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: ΔΑΑ: Αύξηση 10,1% της επιβατικής κίνησης στο α΄ εξάμηνο 2007

Κάτι έργα που γίνονται δίπλα από το Leroy Merlin (μέσα από την περίφραξη, στον χώρο του αεροδρομίου και όχι του εμπορικού πάρκου) ξέρει κανείς αν έχουν να κάνουν με αυτές τις "επεκτάσεις" ή είναι κάτι άλλο; Εχουν ήδη φτιάξει τα θεμέλια για ένα κτίριο και γίνονται χωματουργικές εργασίες σε μεγάλο μέρος γύρω από αυτό.. Δεν έχω δει κάποια ταμπέλα για το έργο ή κάτι τέτοιο πλην μία της J&P Αβαξ (που έχει αναλάβει το έργο).
 
υπαρχουν πολλα αρθρα σε σημερινες εφημεριδες σχετικα με το θεμα
στο παρακατω αναφερεται οτι μεχρι το 2009 το αεροδρομιο θα εξυπηρετει γυρω στα 21 εκ. επιβατες με την αναπτυξη και χρηση του satellite κτλ.
Επισης αναφερει το εξης ενδιαφερον


http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=200 ... 1&spid=631
Μέχρι τότε αναμένεται να ολοκληρωθεί η επέκταση του κεντρικού αεροσταθμού του αεροδρομίου κατά περίπου 4.000
τ.μ., έργο που εκτιμάται ότι θα ανεβάσει τη συνολική ετήσια χωρητικότητά του σε 21 εκατ. επιβάτες.


εχει κανεις καμια ιδεα προς τα που θα γινει η επεκταση;

ενω σχετικα με την ερωτηση του MerNion ισως το παρακατω λυσει την απορια

http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... bid=315560

Ανάπτυξη της ακίνητης περιουσίας όπου ο κ. Παράσχης αναφέρθηκε στο Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο του αεροδρομίου που προβλέπεται να λειτουργήσει το 2009, καθώς και στα μελλοντικά σχέδια του ΔΑΑ (2ο ξενοδοχείο, χώροι ψυχαγωγίας/άθλησης, εγκαταστάσεις αποθηκών/logistics, επιχειρηματικό πάρκο).
 
Andreas":1r603im5 said:
Έτσι μπράβο. Επεκτείνεται την Αθήνα και αφήστε τους άλλος στη μοίρα τους. Λαμόγια :evil: :evil: :evil: :evil:

O ΔΑΑ λειτουργει (και καλα κανει) σαν ιδιωτικη επιχειρηση. Δεν ειναι κρατικος αερολιμενας, αρα δεν νομιζω να τους πολυενδιαφερει να αναπτυξουν πχ το Ηρακλειο...
 
Δεν τα βάζω με την εταιρία διαχείρησης. Αλλά μην ξεχνάς ότι δεν το κατασκεύασε εταιρία αλλά το κράτος ως προς την επένδυση εννοείται. Από εκεί και πέρα όλο και βάζουνε το χεράκι τους για να αναπτυχθεί η πρωτεύουσά τους. Δεν μπορείς να με καταλάβεις αλλά έγω βαρεθεί να βλέπω να γίνονται σε ένα μέρος έργα, όπου μάλιστα δεν χρειάζονται.
 
Μπορω απολυτα να σε καταλαβω, γιατι ειμαι fan της αποκεντρωσης, και συμφωνω οτι ο βενιζελος ειναι "πολυ" αεροδρομιο για την αθηνα. Απλα, οι ΑΙΑνθρωποι (λογικο) νοιαζονται για το πως θα μεγαλωσει το αεροδρομιο τους και η κινηση του (γιεα, ραϊτ....) ;)
 
Και η κατασκευή του όμως δεν έγινε από το κράτος...
Εγινε από ένα consortium με προεξέχοντα τη Hochtief και βεβαιως με τη συμμετοχή του κράτους...Οχι όμως από το κράτος κατά τη γνωστή έννοια.
Αυτο το consortium έχει αναλάβει και τη λειτουργία του για κάποσα χρόνια, νομίζω κάπου μεταξύ 20 με 30, όπως με την αττική οδό.
 
alexandros":2s6fkiun said:
υπαρχουν πολλα αρθρα σε σημερινες εφημεριδες σχετικα με το θεμα
στο παρακατω αναφερεται οτι μεχρι το 2009 το αεροδρομιο θα εξυπηρετει γυρω στα 21 εκ. επιβατες με την αναπτυξη και χρηση του satellite κτλ.
Επισης αναφερει το εξης ενδιαφερον


http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=200 ... 1&spid=631
Μέχρι τότε αναμένεται να ολοκληρωθεί η επέκταση του κεντρικού αεροσταθμού του αεροδρομίου κατά περίπου 4.000
τ.μ., έργο που εκτιμάται ότι θα ανεβάσει τη συνολική ετήσια χωρητικότητά του σε 21 εκατ. επιβάτες.


Aν δεν κάνω λάθος στην περιοχή του τσεκ ιν,αριστερά και δεξιά που είναι
εχει κανεις καμια ιδεα προς τα που θα γινει η επεκταση;Ανάπτυξη της ακίνητης περιουσίας όπου ο κ. Παράσχης αναφέρθηκε στο Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο του αεροδρομίου που προβλέπεται να λειτουργήσει το 2009, καθώς και στα μελλοντικά σχέδια του ΔΑΑ (2ο ξενοδοχείο, χώροι ψυχαγωγίας/άθλησης, εγκαταστάσεις αποθηκών/logistics, επιχειρηματικό πάρκο).

Αν δεν κάνω λάθος 8α μεγαλώσει ο χώρος του τσεκ ιν, δλδ γκρεμίζουν αριστερα και δεξιά τους τοίχους με τις μεγάλες τζαμαρίες και επεκτείνονται εκεί που είναι το γκαζόν και το πάρκινγκ για τα τουριστικά λεωφορεία..αναρωτίεμαι τι θα κάνουν με το satellite...


΄Εχω όμως ένα άλλο ερώτημα..η έναρξη της κατασκευής για τα +21 εκατ. 8α ξεκινήσει το 2009???Και τώρα απλά περιμένουν την άδεια κατασκευής?
 
Καροτσάκια στο Ε.Βενιζέλος

Γιατί να χρεώνονται με 1ευρώ τα καροτσάκια μεταφοράς αποσκευών στο αεροδρόμιο Αθηνών; Δεν συμπεριλαμβάνεται η χρήση τους στο φόρο αεροδρομίου (το παλιό σπατόσημο ), όπως γίνεται σε όλα τα ελληνικά και όχι μόνο, αεροδρόμια
 
Για τον ιδιο λογο που στην Αθηνων Πατρων πληρωνεις 2,50 Ε διοδια αντί για 2 και ο δρομος δεν εχει ουτε καν νησιδα στην μέση..
 
επισης, για τον ιδιο λογο που το εισητηριο του προ-αστειακου με προορισμο ο αεροδρομιο ειναι τοσο ακριβο.
υπαρχει μια γενικοτερη αισθηση απο τις αρχες αυτης της χωρας οτι οι πολιτες που χρησιμοποιουν αεροπλανο ειναι παμπλουτοι και επισης οτι τους αρεσει να τους πιανουν τον ....(το πορτοφολι)
εν πασει περιπτωσει δεν εχουμε γινει ακομα Λονδινο! υπομονη
 
Top