Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)
Έρευνα του 2007 από την IATA για το "Ελευθέριος Βενιζέλος" επιβεβαίωσε πως η υπάρχουσα διαρρύθμιση και οι παρούσες κτιριακές εγκαταστάσεις προσφέρουν βέλτιστη απόδοση για 21 αντί για 16 εκατομμύρια επιβάτες τον χρόνο (όπως είχε προβλεφθεί από το αρχικό Action Plan του αερολιμένα, που προβλέπει δυνατότητα εξυπηρέτησης 50 εκατομμυρίων επιβατών στην 6η και τελευταία φάση λειτουργίας - τώρα βρίσκεται ακόμα στην Φάση 1, αλλά οι αριθμοί θα επαναπροσδιοριστούν)
- Αυτή την στιγμή υπάρχει σε εξέλιξη η γενική μελέτη για το Έργο Βελτιστοποίησης της Χρήσης του Κτιρίου του Δορυφορικού Αεροσταθμού που θα ολοκληρωθεί ως τα μέσα του 2009 με σκοπό την αύξηση της χωρητικότητας και της εμπορικής αξιας. Το έργο θα επιβλέψει το αρχιτεκτονικό γραφείο του Θεοφάνη Μπομπότη.
Πέρυσι, η εφημερίδα Καθημερινή είχε γράψει, με αφορμή το άνωθι έργο πως ένα 2ο έργο θα είναι:
- "Δημιουργία νέου κτιριακού όγκου σε άμεση επαφή με το υπάρχον κτίριο του αεροδρομίου επί της όψης που «βλέπει» στον δρόμο, επομένως θα είναι άμεσα ορατή από επιβάτες και επισκέπτες. Ο σχεδιασμός έλαβε υπ’ όψιν τις λειτουργικές ανάγκες τις οποίες πρόκειται να καλύψει. Σύμφωνα με αυτές σε επίπεδο κάτοψης στο επίπεδο 2 χωροθετούνται εμπορικοί χώροι (σε επέκταση του υπάρχοντος), στο επίπεδο 3 τα VIP lounges των αεροπορικών εταιρειών και στο επίπεδο 1 καλύπτονται οι λειτουργικές ανάγκες των υπαρχουσών χρήσεων"
Πρός το παρόν, το 2ο σκέλος, αυτό του νέου κτιριακού όγκου, δεν είναι στην φάση λειτουργικής πραγματοποίησης.
- Τέλος, το 2010 θα ξεκινήσει η κατασκευή πολυόροφου εγκαταστάσεων στάθμευσης με ολοκλήρωση το 2011.