LGAV/ATH Athens "Eleftherios Venizelos" (εκτός κινήσεων αεροσκαφών)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Τί να κάνω φίλτατε Φώτη??
Αυτός το έγραψε.
Ας μήν επικεντρωνόμαστε στο ποιος αλλά στην ουσία του κειμένου.
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Μη ξεχναμε οτι το αεροδρομιο ομως "ανηκει" για τα επομενα χρονια στους φιλους μας τους Γερμανους...Πολλα ελεγχονται απο εκει,και σε πολλα μαλλον οι δικοι μας "πολιτικοι"(πολυ light χαρακτηρισμος,θα προτιμουσα καποιον αλλο...)δε μπορουν να κανουν κατι,και μαλλον,ουτε τους νοιαζει να κανουν!
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Mike_":6qt57tiq said:
Έρευνα του 2007 από την IATA για το "Ελευθέριος Βενιζέλος" επιβεβαίωσε πως η υπάρχουσα διαρρύθμιση και οι παρούσες κτιριακές εγκαταστάσεις προσφέρουν βέλτιστη απόδοση για 21 αντί για 16 εκατομμύρια επιβάτες τον χρόνο (όπως είχε προβλεφθεί από το αρχικό Action Plan του αερολιμένα, που προβλέπει δυνατότητα εξυπηρέτησης 50 εκατομμυρίων επιβατών στην 6η και τελευταία φάση λειτουργίας - τώρα βρίσκεται ακόμα στην Φάση 1, αλλά οι αριθμοί θα επαναπροσδιοριστούν)

Έχω βρεθεί αρκετές φορές στο ΕλΒεν, αλλά δεν έχω τύχει σε "συνωστισμό". 2 ερωτησούλες έχω όμως:
:arrow: Με 21 εκ επιβάτες που εξυπηρετούνται τώρα, το αεροδρόμιο ανταπεξέρχεται ικανοποιητικά σε χώρους? (Αν δεν επαρκούν οι υπάλληλοι είναι άλλο θέμα)
:arrow: Στη φάση 6, θα εξυπηρετούνται 50 εκ επιβάτες. Δλδ προβλέπεται τόσο μεγάλη αύξηση της χρήσης του αεροδρομίου? Υπάρχουν περιπτώσεις πτήσεων που ματαιώνονται επειδή το αεροδρόμιο είναι "μικρό"? Η φτιάχνουμε ένα Μαρακανά για να παίζει Ιωνικός - Προοδευτική? (Το Μαρακανά έχει χωρητικότητα 130 χιλιάδων θέσεων και οι 2 ομάδες που πρωταγωνιστούν στο "τοπικό" ντέρμπυ έχουν μέσο όρο θεατών στους αγώνες τους 120 (όχι χιλιάδες) - για όσους δεν ασχολούνται με τα ποδοσφαιρικά)
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Δεν εξυπηρετούνται 21 εκατομμύρια επιβάτες. Απλά η υποδομή της τωρινής φάσης λειτουργίας επιτρέπει αυτό το νούμερο χωρίς προβλήματα. Το 2007 και 2008 η επιβατική κίνηση ήταν 16,5 εκατομμύρια. Ο αερολιμένας ανταπεξέρχεται ικανοποιητικά και δεν έχει εμφανίσει έως τώρα προβλήματα στην χωρητικότητα όποιο νούμερο και αν λάβουμε υπόψη, είτε το αρχικό (16), είτε το αναθεωρημένο (21). Όταν φτάσουν οι επιβάτες στο threshold των 21 εκατομμυρίων τον χρόνο, θα δούμε και τα τυχόν προβλήματα που θα εμφανιστούν.

Όσον αφορά το δεύτερο σκέλος, ναι, προβλέπεται αυτή η φάση. Αυτό δεν σημαίνει πως θα φτάσει ποτέ σε αυτό το επίπεδο. Ωστόσο, στην άδεια λειτουργίας που κατατέθηκε, έχουν προβλεφθεί 6 φάσεις με τους ανάλογους αριθμούς χωρητικότητας.

Ματαιώσεις πτήσεων λόγω χωρητικότητας του αερολιμένα δεν έχουν υπάρξει και ούτε αναμένενεται να υπάρξουν με βάση την υπάρχουσα κίνηση (με εξαίρεση τον εμπορευματικό σταθμό που δυνητικά ΙΣΩΣ χρειαστεί βελιτιώσεις καθώς ο ρυθμός ανάπτυξης της διακίνησης εμπορευμάτων για το 2008 ήταν 21% - χωρίς αυτό να σημαίνει πως ντε και καλά θα παρουσιαστεί πρόβλημα). Η αύξηση του αριθμού των κινήσεων αεροσκαφών (που αφορά την συγκεκριμένη απάντηση άμεσα) ήταν σε προβλεπόμενα (και ισχνά, θα προσέθετα) επίπεδα και για επιβάτες και για εμπορεύματα.
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Θα πω την άποψή μου για το αεροδρόμιο ως ένας εξωτερικός αδαής παρατηρητής.
Απορώ με το πως διαχειρίζονται το αεροδρόμιο. Αυτό που βλέπω είναι ότι συνδέεται απευθείας με όλο και λιγότερους προορισμούς! Γιατί αυτό? Η θέση του είναι προνομιακή! Αντί να αποτελεί το συνδετικό κρίκο Ευρώπης /Αμερικής με Ασία /Αφρική/Ωκεανία, δεν είναι παρά ένα ασήμαντο περιφερειακό αεροδρόμιο! Για Αυστραλία δεν υπάρχει απευθείας πτήση! Από καμιά εταιρεία! Ούτε για Κίνα ούτε για Ιαπωνία! Είναι δυνατόν να ταξιδεύεις πρώτα Γερμανία ή Ιταλία για να πας Κίνα ή Ιαπωνία? :shock: :?
Θυμάμαι στο Ελληνικό πετούσαν όλες οι εταιρείες και μπορούσες να πετάξεις οπουδήποτε ανά τον κόσμο. Εδώ τι γίνεται και οι προορισμοί όσο πάνε και λιγοστεύουν δε μπορώ να καταλάβω! ( από αμερικάνικες μόνο η DELTA πετάει! Και από Καναδά νομίζω η Transat έκοψε τα δρομολόγια με τα Α 330? Για Αφρική εκτός από Γιοχάνεσμπουργκ υπάρχει μόνο η πτήση για Κάιρο! Για Ασία ελάχιστες!Και λίγες εταιρείες προσγειώνονται εδώ!
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Αν δεις τι φορους προσγειωσης,σταθμευσης κτλ έχουν να πληρώσουν οι εταιρίες θα καταλάβεις τον λόγο..τα υπερατλαντικά ήδη κοστίζουν ακριβά στον επιβάτη..φαντασου να βάζαν και το ελγκαβ στη μέση..θα τους έπεφταν και τα μαλλια που έχουν στην πλάτη..εξάλλου το κέντρο της ανεπτυγμένης Ευρώπης είναι η Φρανκφούρτη,το Αμστερνταμ και το Λονδίνο όποτε λίγα τα ψωμια για την Αθήνα
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

Imperator99":k6x7wd5f said:
...από αμερικάνικες μόνο η DELTA πετάει

Και η Continental. Και η US Airways. Εκτός αν εννοείς όλο το χρόνο.

Imperator99":k6x7wd5f said:
Και από Καναδά νομίζω η Transat έκοψε τα δρομολόγια με τα Α 330

Όχι. Δεν τα έκοψε.

Imperator99":k6x7wd5f said:
Για Αφρική εκτός από Γιοχάνεσμπουργκ υπάρχει μόνο η πτήση για Κάιρο!

Και για Βεγγάζη και Τρίπολη. Και για Τύνιδα. Και για Αλέξάνδρεια.
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

heavy traffic σήμερα στο lgav λόγω εργασιών συντήρησης στον 21L/3R

είχαμε 55 λεπτά καθυστέρηση στην αναχώρηση για Χανιά. 4 αεροπλάνα ουρά ήμασταν μέχρι να μπούμε στον αεροδιάδρομο για απογείωση.
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

De-rubberization (αν δεν κανω λαθος) κανουν, στον "αεροδιαδρομο" (ελεος, μαθετε το καποια στιγμη πως λεγεται) 03R/21L, και ολη μερα σημερα τα CTOT πηγαιναν συννεφο (οι μαχιμοι ΕΕΚ της αθηνας δεν αντεχουν πανω απο 5 αεροπλανα στο δρομο για το κατωφλι... ε,ρε Gatwick που σας χρειαζεται.......)
 
Re: LGAV/ATH Athens Eleftherios Venizelos (Αποψεις και νεα)

@ Tolis από εκεί φαίνεται ότι η διαχείριση του αεροδρομίου δεν είναι η καλύτερη δυνατή.
Νομίζω για να γίνει διαμετακομιστικό κέντρο δε παίζει ρόλο η πόλη ( άλλωστε δε θα μένουν στην πόλη) αλλά η γεωγραφική θέση! Και οι δυνατότητες που έχει το αεροδρόμιο να εξυπηρετήσει!

Αir New Zealand ευχαριστώ για τις διορθώσεις. ( δε γνωρίζω το θερινό timetable θα πάω να πάρω καιτο έντυπο κάποια στιγμή). Αλλά και πάλι το δίκτυο των προορισμών είναι ισχνό.

Το αεροδρόμιο του ελληνικού δεν συνδεόταν απευθείας με πολύ περισσότερους προορισμούς? Τι να το κάνω εγώ αν το αεροδρόμιο αποδίδει κέρδη στους μετόχους του! Θα πρέπει να αποδίδει κάποιο όφελος στους χρήστες πάνω από όλα!
Μήπως το ότι λειτουργεί στη λογική του δημόσιου αγαθού αλλά της ιδιωτικής επιχείρησης είναι πρόβλημα ( δε θέλω να πολιτκοποίσω τη συζήτηση !)
 
Top