LGAV/ATH Athens: Μετάβαση-Μετακίνηση

  • Thread starter Thread starter flesland
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
payneful_tales":9npkgp0i said:
Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας. Και στο δεδομένο κομμάτι και ο ίδιος ο ΑΙΑ. Αυτός τί ρόλο παίζει δηλαδή; Ακόμα μελετάει την "εταιρική κοινωνική του ευθύνη" :roll: ; Το ότι κάνει την πάπια εν όψη διεύρυνσης της χρονικής κατοχής δεν σημαίνει ότι εμείς δεν πρέπει να τον στοχοποιούμε. :mrgreen: Από τους atenistas μέχρι την Απογείωση, η αντίδραση πρέπει να παίρνει πια ουσιώδη μορφή. Οι βολεμάρες τελείωσαν. Ήρθε απλά η ώρα των πράξεων. Ο θεός μαζί μας.

δικός σας

Θα μπορούσες να κάνεις λιγάκι πιο ξεκάθαρο το θέμα της ευθύνης του ΔΑΑ στο συγκεκριμένο κομμάτι; Με ποιο τροπο θα μπορούσε να κάνει καλύτερη την κατάσταση; Και ... "οι βολεμάρες τελείωσαν..." τι σχέση έχει; Και η τιμή της βενζίνης έχει γίνει δυσβάσταχτη και αν υποχρεωτικά χρησιμοποιώ ΙΧ για να πάω στον ΔΑΑ (λόγω παντελούς έλλειψης εναλλακτικής) αυτό εξίσου μειώνει το εισόδημά... πρέπει να πάω στον ΔΑΑ να ζητήσω κάτι;
 
Αγαπητ bobneras, θα μπορούσσαν τα λόγια σου να (παρ)ερμηνευτούν (από το ύφος) και σαν αυτά του ιδίου του ΑΙΑ (λέμε τώρα...). Το ότι ο ΑΙΑ θα μπορούσε να παρέμβει στις κυβερνώσες αρχές για να δείξει το κοινωνικό του πρόσωπο προς τους μαστιζομένους έλληνες και να πετύχει ίσως με πίεση και καλύτερη προσφορά/πρόταση από αυτές που υιοθετήθηκαν (π.χ. την κάρτα των 1.000ευρώ ας πούμε), κρίνεις ότι δεν είναι εφικτό; Κρίνεις ότι δεν θα ήταν προς το συμφέρον του να βοηθήσει τους πελάτες του; Άλλωστε και κάποια π.χ. τραίνα/λεωφορεία.. αν δεν κάνω λάθος εκεί τερματίζουν. Και δεν τερματίζουν εκεί για να πετάξουν χαρταετό οι επισκέπτες/επιβάτες/εργαζόμενοι.
Η συζήτηση έμεινε κυρίαρχα στις δημόσιες μεταφορές και η βενζίνη δεν μπήκε στη συζήτηση. Είναι ήδη αρκετά κυρίασρχη στη ζωή μας. Πολλοί, κρίμα αν είσαι και εσύ σε αυτούς, θα συνεχίσουν να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη. Κάποιοι όμως που δεν χρησιμοποιούν το όχημά τους, θα μπορούσαν, αν ήθελαν φυσικά, να διαμαρτυρηθούν για τις τιμές των εισιτηρίων και τις σχετικές πολιτικές. Με τους τρόπους τους. Επιτρέπεται ακόμα νομίζω. Ίσως αυτό σε βοηθήσει και στην κατανόηση της ξεβολεμάρας από την στωική αποδοχή των όσων συμβαίνουν γύρω μας τελευταία.
Γενικότερα, αν εσύ κρίνεις ότι ο ΑΙΑ θα πρέπει να παραμένει απαθής και πάπια και καλά ότι δεν έχει αυθύνες, θα παραμείνει και προσωπική σου θέση. Δική μου όμως δεν είναι. Κρατώ την προσωπική μου. Αυτό δεν χωρά σχολιασμό πιστεύω. Εύχομαι να απάντησα στις διερωτήσεις σου. Τώρα για περισσότερες δημιουργικές προτάσεις συμβολής του ΑΙΑ προς το επιβατικό και λοιπό κοινό του, λυπάμαι, υπάρχουν και πιο "ειδικοί". :idea:

δικός σου
 
Αγαπητέ,

Το να γνωρίζει κανείς τα όρια ευθύνης και δράσης είναι πολύ σημαντικό στο να κατανοήσει από που πρέπει να έχει απαιτήσεις και να αντλεί προσδοκίες. Δε νομίζω πως θα μπορούσε να ασκήσει πιέσεις προς τέτοια κατεύθυνση. Η μετάβαση προς το αεροδρόμιο είναι μια ακριβή υπόθεση (μήπως είναι φτηνά τα διόδια της Αττικής οδού;) Εστιάζεις στην αύξηση της κάρτας (ναι, απαράδεκτη αύξηση, αλλά τα πυρά να τα στρέφουμε προς σωστή κατεύθυνση). Και βέβαια θα ήταν στο συμφέρον του να βοηθήσει τους "πελάτες" του. Ο εργαζόμενος στον ΔΑΑ είναι πελάτης και μάλιστα σταθερός, καθημερινός αλλά το κόστος μετάβασης και ο τρόπος θα έπρεπε σε πρώτη φάση να αποσχολεί την εταιρεία για την οποία εργάζεται. Με ανθρώπινο δυναμικό 300-400 εργαζομένους και να μην έχει εταιρικό λεωφορείο η Χ-Ψ εταιρεία; Ο επιβάτης είναι άμεσος πελάτης της αεροπορικής εταιρείας και έμμεσος του κάθε αεροδρομίου. όπως δεν μπορεί να πιέσει για φτηνότερους αεροπορικούς ναύλους δεν μπορεί να πιέσει και για χαμηλότερα κόμιστρα, θα αποτελούσε παρεμβατισμό του χερίστου είδους. Ο "επισκέπτης" με τις νέες τιμές θα το σκεφτεί δυο φορές για να έρθει απλώς βόλτα, αλλά είναι σαφέστατα η τρίτη και με διαφορά κατηγορία "πελατών".
Ως προς το αν μιλώ σαν εκπρόσωπος του ΔΑΑ...τα γρήγορα συμπεράσματα, συνήθως οδηγούν σε λάθος εκτιμήσεις.
 
Bobonera, ο επιβάτης είναι ουσιαστικά άμμεσος πελάτης του ΑΙΑ. Ακόμα και αν πληρώνει μέσω τρίτου, αυτός ο τρίτος φροντίζει να του πει πόσοι είναι οι φόροι που πάνε στο ΑΙΑ. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που αρκετά αεροδρόμια κάνουν εκστρατείες μάρκετινγκ που στοχεύουν σε ιδιώτες: τι διαφημίζουν; Τις αεροπορικές εταιρείες τους δηλαδή που πετάνε και πόσο κοστίζει (βλ το ΜΡ2 στη Μασσαλία ή ακόμα και στο Ελ.Βεν τις αφίσες για Νέα Υόρκη κτλ)...Δυστυχώς σε εμάς δεν έχει ούτε φτηνές εταιρίες, ούτε πολλούς προορισμούς. Επίσης διαφημίζουν τις ωραίες παροχές τους, που για κάποια είναι και η πρόσβαση στον αερολιμένα (flybus, skytrain κτλ..).

Για να μην ξεφύγω, αυτό που θέλω να πω είναι ότι το ΑΙΑ είναι άμμεσα ενδιαφερόμενο από το πόσο κοστίζει η μεταφορά επιβατών, εργαζομένων και επισκεπτών καθώς τα έσοδα του είναι άμμεσα συνδεδεμένα και ο ρόλος του ναι μεν δεν είναι θεσμικός αλλά έχει ιδιαίτερη βαρύτητα όταν μιλάει με την Κυβέρνηση από όταν πάει η Μαίρη η αεροσυνοδός στην κάλπη. Το λεωφορείο για τους εργαζόμενους δεν θα το οργανώσει ο Γρηγόρης Μικρογεύματα ή ο Ελευθερουδάκης γιατί απασχολούν 15 υπαλλήλους. Ναι, ίσως η Αιγαίου να έχει (;) ή να πρέπει να βάλει που απασχολεί κάποιες εκατοντάδες αλλά πώς το ΑΙΑ περιμένει να τσεπώσει τα τεράστια νοίκια από τους μαγαζάτορες αν τους λέει 'θα πρέπει να δίνεις 100Ε έξτρα στον υπάλληλο σου για την μεταφορά' ή ' ο Κωτσόβολος στην Μεσογείων είναι 15Ε φτηνότερος σε κάθε αγορά' κτλ;
 
Θα ξεφύγουμε λίγο...αλλά είναι μοιραίο, συμβαίνει εξάλλου σε όλες τις συζητήσεις να παρεκλίνουν από λίγο έως πολύ σε σχέση με το θέμα. Δεν είναι άμεσος πελάτης με το σκεπτικό του ότι δεν συναλλάσσεται και άμεσα. Δεν του πουλάει το αεροπορικό εισιτήριο που είναι ένα συμβόλαιο μεταξύ επιβάτη και εταιρείας. Επιτρέψτε μου την άποψη... αν στο ταξίδι μου τα πράγματα στην πτήση πάνε καλά, είμαι απλά ένας γρήγορος περαστικός από το εκάστοτε αεροδρόμιο, όπως θέτουμε την αμεσότητα με τη λογική αυτή θα έπρεπε ο επιβάτης να ζητούσε εξηγήσεις από το αεροδρόμιο για το οποιοδήποτε "δυσάρεστο" συμβάν στην πτήση του. Και τελικά πόσων φορέων άμεσος πελάτης είναι ο επιβάτης; Υπάρχει διαβάθμιση.
Να πιέσει λοιπόν ο ΔΑΑ τις κρατικές διοικήσεις των ΜΜΜ για φτηνότερα κόμιστρα, άρα να πιέσει και για εγγυημένη λειτουργία του Μουσείου της Ακρόπολης που τουριστικά κοστίζει και πονάει. Να πιέσει ο ΔΑΑ, διότι έχει "ιδιαίτερη βαρύτητα" (οι του ΔΑΑ,θα χαμογελούν ευχαριστημένοι με αυτό) αλλά δε νομίζω ότι θα είχε αποτέλεσμα απέναντι σε τελεσίδικη απόφαση και "σφραγισμένη" απο καιρό.
Πάντως για τα καταστήματα που κάνεις λόγο, η πλειοψηφία των εργαζομένων εκεί είναι από όμορους δήμους και στο θέμα κόστος μετάβασης είναι λιγότερο χειρότερα τα πράγματα.
 
Boboneras":3foowhkd said:
...Πάντως για τα καταστήματα που κάνεις λόγο, η πλειοψηφία των εργαζομένων εκεί είναι από όμορους δήμους και στο θέμα κόστος μετάβασης είναι λιγότερο χειρότερα τα πράγματα.
Μα ακόμα και ο κάτοικος του Κορωπίου (πχ) θα πρέπει να χρησιμοποιήσει τη γραμμή Χ96 ή Χ97 για να φτάσει στο αεροδρόμιο που σημαίνει ότι "πονάει" το ίδιο με κάποιον που θα χρησιμοποιήσει το Χ95 από το Σύνταγμα. Επίσης, για να διαπιστώσουμε ότι η πλειοψηφία των εργαζομένων ΔΕΝ κατοικεί σε όμορους με το αεροδρόμιο δήμους, αρκεί μια επίσκεψη στην αφετηρία του Συντάγματος για να το διαπιστώσει κάποιος ιδίοις όμασοι.
Το πρόβλημα σίγουρα δεν το έχει ο επιβάτης της αεροπορικής εταιρείας.
Αν είναι να κάνω ένα ταξίδι, τότε σίγουρα δε θα "κολλήσω" στα 5€ του αστικού λεωφορείου που θα με μεταφέρει στο αεροδρόμιο (που παρεπιπτώντος είναι συνεπέστατα στα δρομολόγιά τους) ή στα 8€ του Μετρό (που παρεπιπτώντος δεν έχει και μεγάλη διαφορά στους χρόνους από τα λεωφορεία).
Το μεγάλο πρόβλημα το έχουν οι εργαζόμενοι στο αεροδρόμιο. Άλλο να χρειάζεσαι 350€ το χρόνο (κόστος ετήσιας κάρτας πέρσι) και άλλο να χρειάζεσαι 1000€ (φετινό κόστος).
Ο ΑΙΑ θα μπορούσε να πιέσει ώστε να να μην είναι τόσο μεγάλη η αύξηση της τιμής. Άλλωστε πάρα πολλές εταιρείες και σωματεία εργαζομένων έρχονται σε επαφή με τον ΟΑΣΑ και διαπραγματεύονται την τιμή της ετήσιας κάρτας πετυχαίνοντας σεβαστές μειώσεις.
Για παράδειγμα, πέρσι η ετήσια κάρτα για τα μέλη του συλλόγου εργαζομένων στο Υπ.Εθ.Α. κόστιζε 20% φθηνότερα. Μεγαλύτερη (νομίζω) ήταν η έκπτωση για τους ασφαλισμένους στον Ε.Δ.Ο.Ε.Α.Π.
 
το ίδιο συνέβαινε με την γραμμή Χ92 (Κηφισιά - Αεροδρόμιο). δε είχε καθόλου σταθερά ωράρια, αλλά πάντα ήταν φίσκα από τους υπάλληλους. Δυστυχώς η γραμμή καταργήθηκε, με την εξήγηση ότι όλοι οι επιβάτες στα ΒΠ είναι πλούσιοι κι έχουν την πολυτέλεια να πάνε με το αμάξι/ταξί.
πάλι καλά που σταμάτησα να δουλεύω στο αεροδρόμιο, γιατί θα ήταν τραγώδεια τώρα :(
 
Με πάσα επιφύλαξη, θα ήθελα να μεταφέρω το ακόλουθο. Φίλος μου που εργάζεται στο Factory Outlet και θίγεται πάρα πολύ από αυτή την απόφαση, μετά από επικοινωνία με την Διεύθυνση Τιμολόγησης και Κομίστρων (ή κάπως έτσι) του ΟΑΣΑ, ενημερώθηκε ότι η σχετική διάταξη δεν θα εφαρμοστεί και θα ισχύει ότι ίσχυε μέχρι πρότινος. Δηλαδή οι γραμμές express θα συμπεριλαμβάνονται στην μηνιαία/ετήσια κάρτα.
Επαναλαμβάνω, με κάθε επιφύλαξη.
Πάντως, 3 μέρες τώρα δεν του έχουν ζητήσει να πληρώσει €5 και επιβιβάζεται κανονικά με την κάρτα του. Ελπίζω να μην οφέιλεται σε άγνοια των οδηγών.
 
Γενική Διεύθυνση Χρηματ/κης και εμπορικής διαχείρισης - Διεύθυνση Κομίστρου... έτσι ονομάζεται, και μιλά για αξία κάρτας στα 45 ευρώ το μήνα και 450 ευρώ ετησίως, με ισχύ στις γραμμές express του Αεροδρομίου με κάθε επιφύλαξη επίσης καθώς και με την ελπίδα ότι έτσι θα είναι...
 
Σχετικά με τη μηνιαία κάρτα για όλα τα μέσα, έπεσε βαρύ κράξιμο και επαναξετάζεται από τον ΟΑΣΑ. Δε γνωρίζω ακόμη το αποτέλεσμα, αλλά γνωρίζω πως πολλοί χρησιμοποιούν τη μηνιαία κάρτα τους για το αεροδρόμιο και ουδείς οδηγός έχει πει κάτι. Το όλο εγχείρημα δε είναι χαρακτηριστικό της προχειρότητας που στήθηκε η αύξησης των τιμών στις αστικές συγκοινωνίες (έτσι για να αρπάξουμε ότι μπορούμε όπως με την περαίωση): Αφού έβγαλαν τα λεωφορεία Χ9Χ από τη μηνιαία κάρτα (για να τσιμπήσουν ότι μπορούν από τα 5ευρα των εισιτηρίων), συνειδητοποίσαν πως δεν υπήρχε κάποια άλλη κάρτα που να τα καλύπτει!
 
Top