LGAV satelite terminal

Eγω εχω μπερδευτει και εχω πολλές απορίες... :oops:

Οταν προσγειωνεσαι στο SATB τελικα περπατας 15' λεπτα που λενε μεχρι το κυριο τερμιναλ ή σε παιρνουν λεωφορεία; οι βαλιτσες που βγαινουν; Και αν υπαρχουν κυλιόμενοι διαδρομοι τι διαφορά θα εχει με το να γινει γεφυρα που να συνδεει τα 2 τερμιναλ; Υπαρχει προβλεψη αναπτυξης του SATB και ευκολότερης προσβασης,δεδομενου οτι η Ryanair εχει μετακομισει εκει; Θελω να πω,γιατι να μην σταματα το λεωφορειο του αεροδρομίου και εκει και να υπαρχει πύλη εισοδου, απ'το να περπατας πισω 15' απτο ΜΤΒ;
 
Κι εγώ έχω όλες τις απορίες αυτές. Αν μπορεί κάποιος ας μας διαφωτίσει!

Απ' ό,τι κατάλαβα όμως από stories στο instagram στην τοποθεσία "Athens International Airport" : Οι επιβάτες μπαίνουν από το main terminal (δεν έχω καταλάβει που κάνουν τσεκ ιν, που παραδίδουν βαλίτσες και που περνούν από σεκιούριτι?) μετά πηγαίνουν μέσω υπόγειου διαδρόμου στο satellite και από 'κει μπαίνουν σε αντίστοιχη πύλη. Στο αεροπλάνο πηγαίνουν με τα πόδια όπως σε αεροδρόμια του εξωτερικού που είναι low cost της Ryanair (όπως το Σαρλερουά στις Βρυξέλλες). Όμως, μπαίνουν στη φυσούνα (air bridge) και μετά κατεβαίνουν από τις σκάλες που έχει η φυσούνα ή απλά το παίρνουν από τις πύλες που είναι στο ισόγειο και το παίρνουν ευθεία; Βαλίτσες από που παίρνουν δεν έχω καταλάβει... Επίσης πως πηγαίνουν στο χώρο παραλαβής αποσκευών επίσης δεν έχω καταλάβει.

Με αυτό τον τρόπο η εταιρία θα έχει φθηνότερους ναύλους απ' ότι είχε πριν επειδή δεν πληρώνει ούτε φυσούνες ούτε λεωφορεία?

Για ευκολότερη πρόσβαση του satellite terminal, έχει προβλεφθεί να γίνει γέφυρα που να συνδέει τα 2 τερμιναλ. Μπορείς να δεις το παρακάτω λινκ που έχει του αρχιτεκτονικού γραφείου bobotisarchitects, αλλά δεν έχω καταλάβει πότε θα ξεκινήσει να επισκευάζεται και πότε θα ολοκληρωθεί, δεδομένου ότι το βίντεο έχει προστεθεί από 15-07-2014

http://bobotisarchitects.com/all-projec ... extension/
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνετε τόσο θέμα με το satellite στην Αθήνα.
Η απόσταση μετρώντας στο Google Earth από το τσεκ ιν είναι 800 μέτρα στο πιο μακρινό gate.

Για παράδειγμα στην Φρανκφούρη βγάζω 1100 μέτρα

Θα έπρεπε να χρησιμοποιείται κανονικά. Προτιμώ το περπάτημα παρά το λεωφορείο.
 
Εγώ απλά ρωτάω πληροφοριακά, όχι ότι έχω κάποιο θέμα. Και μένα με βολεύει να περπατάω από το να μπαίνω σε λεωφορείο

Αλλά όταν έχει άσχημο καιρό (πχ βρέχει καταρρακτωδώς) μέχρι να πας στο αεροπλάνο θα έχεις γίνει χάλια - το 'χω πάθει στο Σαρλερουά που σε βάζουν να περπατάς μέσα από κάγκελα για να πας να πάρεις βαλίτσες ή όταν αναχωρούσα για να πάω στο αεροπλάνο έπρεπε να περιμένω έξω κι όχι κάτω από υπόστεγο μέχρι να μπουν οι "priority". Ελπίζω να μη γίνει κάτι από τα δύο εδώ πέρα...

Από την άλλη μεριά και στο λεωφορείο αν είσαι από τους πρώτους επιβάτες και περιμένεις μέχρι να μπει ο τελευταίος, θα έχεις παγώσει (το 'χω πάθει στο Μακεδονία)...
 
Το δορυφορικό κτίριο έχει μάλλον πονεμένη ιστορία.

Όταν πρωτοάνοιξε το "Ελευθέριος Βενιζέλος" θυμάμαι να το χρησιμοποιούν, μεταξύ άλλων, η Virgin Atlantic, η Delta, η SABENA, η Swissair και οι Μακεδονικές Αερογραμμές.

Αργότερα, με την οικονομική κρίση και την μείωση της κίνησης του αεροδρομίου το κτίριο δεν χρησιμοποιείτο. Στις θέσεις του στάθμευαν για αρκετό καιρό παροπλισμένα αεροσκάφη (Α340 των Ο.Α. και το Β747 της Hellenic Imperial, που απομακρύνθηκε πολύ πρόσφατα).

Από πρόπερσι, με την σημαντική ανάκαμψη της κίνησης του αεροδρομίου, το δορυφορικό κτίριο άρχισε να χρησιμοποιείται πάλι, κυρίως από εταιρείες χαμηλού κόστους (easyJet, Vueling, Eurowings) αλλά και από πτήσεις της Aegean Airlines. Από αυτές, κάποιες χρησιμοποιούσαν τις φυσσούνες και άλλες όχι. Τελευταία, σε μια προσπάθεια εξορθολογισμού της χρήσης των stands, οι πτήσεις της Aegean μεταφέρθηκαν στα βόρεια απομακρυσμένα stands και στο δορυφορικό ήρθε η Ryanair, που δεν χρησιμοποιεί φυσσούνες για να μπορεί να επιβιβάζει - αποβιβάζει ταυτόχρονα και από τις 2 πόρτες του αεροπλάνου, κάτι που είναι ανέφικτο με τις φυσσούνες (ούτε βέβαια γίνεται όσοι είναι να μπουν από μπροστά να χρησιμοποιούν φυσσούνα και όσοι μπαίνουν από πίσω να χρησιμοποιούν λεωφορείο ή να περπατούν - τότε όλοι θα πήγαιναν από μπροστά καθώς είναι βολικότερο).

Όσον αφορά την "γέφυρα" σύνδεσης του κεντρικού κτιρίου με το δορυφορικό, αυτή αν γίνει θα περιέχει και καταστήματα, lounges κ.λπ., δεν θα είναι μόνο ένας διάδρομος που θα συνδέει τα 2 κτίρια.

Το δορυφορικό είναι μόνο gates. Όλοι οι έλεγχοι διαβατηρίων κ.λπ. αλλά και η παραλαβή αποσκευών γίνονται στο κεντρικό κτίριο.
 
Τσεκ ιν και βαλίτσες κανονικά απο το Κεντρικό κτίριο.

Ουσιαστικά δεν είναι satellite αλλα pier - concourse του Terminal.
 
Κατι γραφω στους ρωσους για το αεροδρομιο Αθηνων ,ομως δεν μπορω να βρω ουτε ενα βιντεο απο μεσα του κτιριου satelite terminal .Το ιδιο δεν μπορω να βρω φωτογραφιες .Απο εξω κατι βρηκα .Για αυτο περιμενω να με βοηθησετε,ετσι κι αλλιως κατι γνωριζετε παραπανω.
 
Επίσης το security check γίνεται στο satellite ακριβώς πρίν από την άφιξη στις πύλες.
 
Τσεκ ιν και βαλίτσες κανονικά απο το Κεντρικό κτίριο.
Ουσιαστικά δεν είναι satellite αλλα pier - concourse του Terminal.
Επίσης το security check γίνεται στο satellite ακριβώς πρίν από την άφιξη στις πύλες.

https://www.youtube.com/watch?v=CmogDH3 ... BobotisArc εδω το βιντεο που μας εβαλε ο airport123 ειναι πολυ καλο.


Τωρα πως να καταλαβω ποιες απο αυτες τις φωτογραφιες ειναι απο τον δορυφορικο σταθμο;
Με την γεφυρα βρηκα ακρη.
 

Attachments

  • 442.jpg
    442.jpg
    44,6 KB · Προβολές: 3.727
  • 11t0ql2.jpg
    11t0ql2.jpg
    108,2 KB · Προβολές: 3.727
  • aer.jpg
    aer.jpg
    393,9 KB · Προβολές: 3.727
  • aero.jpg
    aero.jpg
    65,9 KB · Προβολές: 3.727
  • aerod.jpg
    aerod.jpg
    287,9 KB · Προβολές: 3.727
  • aerodr.jpg
    aerodr.jpg
    311,2 KB · Προβολές: 3.727
  • Gefira aerodromiou.jpg
    Gefira aerodromiou.jpg
    249,1 KB · Προβολές: 3.727
  • Gefira.jpg
    Gefira.jpg
    403,2 KB · Προβολές: 3.727
  • ipogios.jpg
    ipogios.jpg
    60 KB · Προβολές: 3.727
Πάντως απ' όσο ξέρω η ιδέα της γέφυρας έχει εγκαταληφθεί εδώ και χρόνια. Μια χαρά είναι ο υπόγειος διάδρομος κατά τη γνώμη μου, η γέφυρα θα ήταν και πανάκριβη και θα έκοβε στη μέση το apron.
 
Top