LGAV satelite terminal

Σαν μελλοντική επέκταση δεν θα ήταν πιο πιθανό να ενωθούν τα δυο υπάρχοντα κτήρια ουσιαστικα σαν επεκταση του κυριως αεροσταθμου, με ιδια διαρρυθμιση, και να γινουν πλεον ουσιαστικα ενα ενιαιο κτηριο; Ποσες επιπλέον πύλες θα δημιουργούσε αυτό, πιθανότατα και απο τις δυο πλευρές; Ο δορυφορικός ίσως έχανε 2-3 θέσεις στο σημειο επαφης, αλλα το συνδετήριο τμήμα θα είχε περίπου 10 η και παραπάνω; Και θα δημιουργουσε προβληματα αυτο στην τροχοδρομηση, αν δηλαδη καταργουνταν η σημερινη διελευση αναμεσα στα δυο κτηρια;
 
Οποιαδήποτε μελλοντική επέκταση θα γίνει βόρεια του κεντρικού terminal.
 
Κρίμα που εγκαταλείφθηκε η ιδέα για την υπέροχη γέφυρα, αλλά αυτοί σίγουρα ξέρουν κάτι καλύτερα από εμένα! Σωστό και το γεγονός ότι κόβει τα αεροπλάνα να περάσουν από εκεί μέσα...

Ξέρουμε όμως αν θα δημιουργηθούν τουλάχιστον μαγαζιά ή θα γίνει πιο ωραίος "αισθητικά" ο χώρος της υπόγειας γέφυρας;

Φίλε @nsap ότι λες "Οποιαδήποτε μελλοντική επέκταση θα γίνει βόρεια του κεντρικού terminal." εννοείς στην προ-τελευταία φωτογραφία του @Georgi_1964 εκεί που έχει ένα κύκλο και γράφει P (Parking);
 

Attachments

  • 11t0ql2.jpg
    11t0ql2.jpg
    108,2 KB · Προβολές: 3.256
Μαγαζια στο υπογειο περασμα;; Θα τρολλαρεις φυσικα .Εξου και ο ορος μαγαζι γωνια .Αεροδρομιο ειναι αεροπλανα βλεπει ο κοσμος οχι μετρο . :deadthread:
 
Αν δεις αυτό το βίντεο θα καταλάβεις τι εννοώ : https://www.youtube.com/watch?v=CmogDH3 ... BobotisArc

Επίσης μαγαζιά έχουν μέσα όλα τα αεροδρόμια (καφετέριες, είδη ένδυσης, ζαχαροπλαστεία, φαγάδικα κτλ)!
 
Κάποιες πρόσφατες φωτογραφίες από το instagram που πάρθηκαν από το satellite terminal του αεροδρομίου. Βλέπουμε ότι η easyjet, όπως και στις Βρυξέλλες, χρησιμοποιεί τη φυσούνα, ενώ η Ryanair τους βάζει να περπατούν όλη τη φυσούνα, μετά να κατεβαίνουν 2 πατώματα από τις σκάλες και μετά να περπατούν μέχρι το αεροπλάνο.
 

Attachments

  • a.jpg
    a.jpg
    120,1 KB · Προβολές: 2.616
  • b.jpg
    b.jpg
    83 KB · Προβολές: 2.615
H Ryanair υποστηρίζει, ότι χρησιμοποιώντας σκάλες, αντί για γέφυρες επιβίβασης, επιτυγχάνεται ταχύτερο turnaround (κυρίως αποβίβαση-επιβίβαση στο μισό χρόνο). Επιπλέον, θεωρούν, ότι στο διάστημα που απαιτείται μέχρι να φτάσουν τα λεωφορεία στο αεροπλάνο (κάτι που δεν ισχύει στην περίπτωσή του satellite), υπάρχει επιπλέον χρόνος για την προετοιμασία.
 
Συγγνωμη, για να καταλάβω κάτι: Χρέωση χρήσης της γέφυρας επιβίβασης προφανώς δεν υπάρχει, όταν το αεροπλάνο είναι σταθμευμένο 1 χιλιόμετρο μακριά και η επι/αποβίβαση γίνεται με λεωφορεία, προφανώς χρεώνεται η χρήση μιας απλής πύλης/λεωφορεία κλπ. Ως εδω κατανοητό. Αλλά, τι νόημα έχει το αεροσκάφος να καταλαμβάνει ουσιαστικά τον χώρο για επι/αποβίβαση μέσω γέφυρας, η γέφυρα αυτη καθ αυτή να μην χρησιμοποιείται αλλα οι επιβάτες να φτανουν μεχρι την ακρη της και μετα περπατούν 20 μέτρα; Υπάρχει και εδω διαφορετική χρέωση, φθηνότερη απο την πλήρη κανονική χρήση του συστήματος της γέφυρας επιβίβασης;
 
Δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε τι συμφωνίες έχει κάνει με τους handlers και τη Διοίκηση και πόσο πληρώνει για τη χρήση των υπηρεσιών. Η FR είναι γνωστή για το πόσο επίμονα «διαπραγματεύεται», σε σημείο που να θεωρείται, ότι εκβιάζει, προκειμένου να μην αποχωρήσει από μία αγορά και να παραμείνει σε αυτήν. Ενδεχομένως η «μειονεκτική» θέση του Δορυφορικού Αεροσταθμού να προσφέρεται στους χρήστες με κάποιου είδους αντιστάθμισμα.
 
Καλημέρα, ξέρει κανείς αν μπορείς να κάνεις ανταπόκριση από το main στο satellite χωρίς να περάσεις ξανά τον έλεγχο; Εννοείται με χειραποσκευή μόνο και έχοντας κάνει check-in.
 
Top