flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.531
- Likes
- 1.129
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Μόνο που στην περίπτωση αυτή, όλοι οι εμπλεκόμενοι είναι Έλληνες επαγγελματίες.
Το θέμα είναι ότι τα ΚΤΕΛ εκμεταλεύονται το δρομολόγιο αυτό που είναι εξαρτώμενο από την άφιξη της πτήσης. Προφανώς, κανένας δεν έχει προβλέψει τι γίνεται σε περίπτωση καθυστέρησης - εδώ που τα λέμε δεν είναι και το πιο απίθανο πράγμα στον κόσμο περιμένεις καθυστέρηση πτήσης και να έχεις προνοήσει τα δέοντα
Δεν ξέρω αν είναι ευθύνη του ΚΤΕΛ (που ελπίζω να έχει πάνω από ένα πούλμαν διαθέσιμο- οι αποστάσεις στην Μαγνησία δεν είναι και τόσο τραγικές που να μην μπορούσε να καλυφθεί αλλά ας το δεχτούμε και έτσι μιας που μου φαίνεται ανόητο να φύγει το λεωφορείο χωρίς καθόλου κόσμο, με μηδέν είσπραξη), της Νομαρχίας, της Sky Express ή της κυρίας στο κυλικείο.
NFEEFE για αυτό που είπες για το αν αφορά η μια εταιρεία την άλλη, όλοι βγάζουν χρήμα από την συνεργασία μεταξύ τους και αλληλοεξαρτώνται. Οπότε ας αποφασίσουν ποιος συντονίζει γιατί τα ''κορόιδα'' που μείναν αμανάτι θα πάρουν το πλοίο την επόμενη φορά. Θα ήμουν πολύ εξοργισμένος αν έφτανα σε οποιοδήποτε δυτικό αεροδρόμιο (έχοντας πληρώσει 100Ε one way για 45λ πτήσης) και μου λέγαν ότι δεν υπάρχει ούτε ταξί, ούτε ΜΜΜ - νομίζω ο οποιοσδήποτε...
Το θέμα είναι ότι τα ΚΤΕΛ εκμεταλεύονται το δρομολόγιο αυτό που είναι εξαρτώμενο από την άφιξη της πτήσης. Προφανώς, κανένας δεν έχει προβλέψει τι γίνεται σε περίπτωση καθυστέρησης - εδώ που τα λέμε δεν είναι και το πιο απίθανο πράγμα στον κόσμο περιμένεις καθυστέρηση πτήσης και να έχεις προνοήσει τα δέοντα

Δεν ξέρω αν είναι ευθύνη του ΚΤΕΛ (που ελπίζω να έχει πάνω από ένα πούλμαν διαθέσιμο- οι αποστάσεις στην Μαγνησία δεν είναι και τόσο τραγικές που να μην μπορούσε να καλυφθεί αλλά ας το δεχτούμε και έτσι μιας που μου φαίνεται ανόητο να φύγει το λεωφορείο χωρίς καθόλου κόσμο, με μηδέν είσπραξη), της Νομαρχίας, της Sky Express ή της κυρίας στο κυλικείο.
NFEEFE για αυτό που είπες για το αν αφορά η μια εταιρεία την άλλη, όλοι βγάζουν χρήμα από την συνεργασία μεταξύ τους και αλληλοεξαρτώνται. Οπότε ας αποφασίσουν ποιος συντονίζει γιατί τα ''κορόιδα'' που μείναν αμανάτι θα πάρουν το πλοίο την επόμενη φορά. Θα ήμουν πολύ εξοργισμένος αν έφτανα σε οποιοδήποτε δυτικό αεροδρόμιο (έχοντας πληρώσει 100Ε one way για 45λ πτήσης) και μου λέγαν ότι δεν υπάρχει ούτε ταξί, ούτε ΜΜΜ - νομίζω ο οποιοσδήποτε...