LGBL/VOL Nea Aghialos (Volos)

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ας το ονομάσουν Athens North ή Thessaloniki South, και η Ryanair θα πετάξει μια μέρα πριν ανοίξει το αεροδρόμιο.
Επίσης, καλύτερα θα ήταν να μην ετοιμαστεί το μάιο. Ας του δώσουν και ένα μήνα να δουλέψει με μισή πτήση τη μέρα, γιατι η οργάνωση θέλει τον καιρό της, και ας είναι ενα μικρό αεροδρομιάκι και όχι κανένα LGAV ή τερμιναλ 5, στο heathrow!
 
#Κατα τ'αλλα αρχισαν οι φημες παλι περι Ryanair #
Tι αλλα νεα?Κατι περισσοτερο?
 
Εντελώς ενημερωτικά, αν υποθέσουμε ότι ένα π.χ. Β738 με MΤΟΜ 79 τόνους προσγειωθεί σε ελληνικό αεροδρόμιο (πλην του LGAV) και παραμείνει πχ 40 λεπτά, θα πληρώσει (για προσγείωση + στάθμευση) κάτι λιγότερο από 115 ευρώ κατά τη θερινή περίοδο και περίπου τα μισά τη χειμερινή. Για την ίδια διαδικασία στο LGAV θα πληρώσει περίπου 650 ως landing charge συν από 120 (σε remote stand) έως 170 (στο main terminal) ως parking charge. Για να γίνουν τα ποσά συγκρίσιμα, αν υποθέσουμε ότι το Β738 σταθμεύσει σε remote (όπως θα έκανε και στα κρατικά ελληνικά αεροδρόμια), το σύνολο φτάνει τα 770 ευρώ, μόνο για προσγείωση και στάθμευση, ανεξαρτήτως περιόδου.

Άρα η διαπίστωση ότι το LGBL (και κατ' επέκταση κάθε άλλο ελληνικό αεροδρόμιο πλην του LGAV) είναι από τα ακριβότερα στην Ευρώπη μάλλον δεν μπορεί να ευσταθεί. Από εκεί και πέρα, το πόσο χρεώνονται οι υπηρεσίες handling στα ελληνικά αεροδρόμια (και δη σε αυτά όπου υπάρχει μόνο ένας πάροχος όπως το LGBL), είναι μια άλλη ιστορία, που όμως καθορίζεται από την εταιρία handling και όχι από το αεροδρόμιο.

Αυτά για την ιστορία...
 
Και συν τοις άλλοις στο Βόλο πέφτουν χοντρές επιδοτήσεις ή κάνω λάθος; Η Air Berlin πάντως πήρε.
 
εχει απόλυτο δίκιο ο George για όσα γράφει περί χρεώσεων. Επίσης να προσθέσω οτι -αν δεν κάνω λάθος- τα αεροπλάνα που κάθονται λιγώτερο απο 2 ώρες στην πίστα και βέβαια αυτό ισχύει για όλες τις charter πτήσεις, δεν πληρώνουν parking fees...
Είναι γνωστό οτι ΟΛΑ τα ελληνικά αεροδρόμια ( αφού το LGAV δέν είναι ελληνικών συμφερόντων) είναι πολύ φτηνά.
Να υπενθυμίσω επίσης οτι την επομένη της μεταφοράς απο Ελληνικό σε Σπάτα, σταμάτησαν οι charter πτήσεις στην Αθήνα !!
για αυτό και οι εργαζόμενοι στην ΥΠΑ υποστηρίζουν οτι οι εργολαβίες με ΣΔΙΤ θα αποβούν σε βάρος του τουρισμού. Αυτοί που δοξάζουν τις ιδιωτικοποιήσεις(όπως γίνονται στην Ελλάδα), να θυμηθούν σε μερικά χρόνια τί έλεγαν, αλλα τότε θα είναι αργά !
 
γραφω εδω για ενα θεμα που εχει δημιουργηθει περι ονομασιας του νεου αεροσταθμου. Η νομαρχια προσπαθει να δημιουργησει ενα ισχυρο brandname(στο εξωτερικο κυριως) με το VOLOS AIRPORT να κυριαρχει ως το αεροδρομιο του Βολου και των μεσογειακων αγωνων.Εδω ερχονται οι αντιδρασεις της Ν.Αγχιαλου που θελει να παραμεινει ως εχει και του Αλμυρου που θελει να παρει κομματι απο την πιτα μιας που το πολιτικο αεροδρομιο ανηκει στα ορια του.
Εγραφε τις προαλλες ενα αστροπελεκι απο τη Ν.Αγχιαλο πως θα γελαει ο κοσμος αν ονομαστει αεροδρομιο Βολου γιατι η πιο κοντινη πολη διπλα στο αεροδρομιο ειναι η Ν.Αγχιαλος και ο Αλμυρος και το πιο σωστο θα ηταν να ονομαστει "Αεροδρομιο Ν. Αγχιαλου - Αλμυρου Αχιλλεας". Παρ'τ'αυγο και κουρευ'το!
Ρε αστροπελεκια ποσα αεροδρομια στον κοσμο ειναι μιση με μια ωρα μακρια απο ΤΗΝ ΠΟΛΗ που εχουν παρει το ονομα τους??? Της Αθηνας μηπως ονομαζεται διεθνης αερολιμενας Σπατων και δεν το ξερω??? Για να μην αρχισουμε να λεμε, δεν θα σταματαμε μετα. Ανοιξτε τα ματια σας μερικοι οπισθοδρομικοι γιατι εξω απο τα συνορα της κομωπολη σας δεν εχετε βγει ποτε , και αφηστε τα σχολια οτι θα γελανε μαζι μας , μαζι σας θα γελανε , που γελανε ηδη!!!
 
Βασικά της Αθήνας έπρεπε να ονομάζεται "Σπάτων/Κορωπίου/Μαρκόπουλου/Κερατέας/Λαυρίου/Σουνίου/Αθηνών" :wall: Ωραίοι τύποι. Είναι αλήθεια ότι η ονομασία "Ν. Αγχιάλου/Αλμυρού" είναι απολύτως κατατοπιστηκή στον ξένο (και στον έλληνα) τουρίστα.... :roll:
 
Προσωπικά, θα πρόκρινα αρχικώς κάτι ακόμη πιό γενικό (πχ Central Greece Airport ή κάτι παρόμοιο) αφού ούτε ο Βόλος έχει πολύ δυνατό όνομα στο εξωτερικό... Φυσικά, εκεί που υπάρχει η δυνατότητα (πχ μπροσούρες, internet) θα μπορούσαν να κολλήσουν απο πίσω και ένα in Volos και σιγά σιγά να το εκμεταλλευτεί και ο Βόλος.

Άλλωστε, πρόκειται για ένα Α/Δ που θα εξυπηρετήσει πάρα πολλές περιοχές και όχι αποκλειστικά τον Βόλο ή την Μαγνησία...
 
Σαν τις συμπεθερες για το ονομα του παιδιου !!!

Δυνατο brandname θελουμε για τον αερολιμενα ? Να το πουν "Αυστριακο " να τελειωνουμε :mrgreen:
 
Οπως ανεφερα και παραπανω , ο Βολος εχει την ευκαιρια του μεσα απο τους μεσογειακους να καθιερωθει οσο μπορει , μιας που το αεροδρομιο θεωρειται η πυλη του προς το εξωτερικο... Βεβαια καλο το Central Greece Airport σαν διπλωματικο ονομα αλλα δεν το θεωρω ορθο , βλεπεις Central Germany Airport ας πουμε δεν υπαρχει και ουτε προκειται.Νομιζω το Volos πρεπει να φαινεται
 
Top