Λόγω της μικρής μου εμπειρίας στα έργα που γίνονται σε αεροδρόμια, όσον αφορά κατασκευές, διαδρόμους , πίστες κλπ. να πώ οτι αυτά γίνονται με ευθύνη του Υπουργείου Υποδομών ( παλιό ΥΠΕΧΩΔΕ - τμήμα των Δημοσίων Έργων που συνενώθηκε με το Μεταφορών), που ναι μεν είναι στο ίδιο Υπουργείο με την ΥΠΑ, αλλά την επίβλεψη ΔΕΝ την έχει η ΥΠΑ... Ένα εργοτάξιο που βρίσκεται σε εξέλιξη είναι 100% στην ευθύνη του εργολάβου (φύλαξη, ασφάλεια κλπ) και δεν μπορεί να επιτρέψει ή αν απαγορεύσει μια δραστηριότητα ο οποιοσδήποτε αερολιμενάρχης, όσο είναι μέσα εγκατεστημένος εργολάβος.
Την παραλαβή, όταν αυτή γίνεται - πολλές φορές μετά απο δεήσεις ((((: - την κάνει επιτροπή του Υπουργείου και οχι μηχανικοί της ΥΠΑ.. Τότε παραδίδεται στην ΥΠΑ για χρήση... Θα συμφωνήσω απο τώρα οτι αυτή η πρακτική και κακή αλλά και ύποπτη μπορεί να την πεί κανείς και ελπίζω να αλλάξει σύντομα ! Οπως επίσης και για μικρότερα έργα που γίνονται σε αεροδρόμια, έρχονται κάποιοι απο την κεντρική ΥΠΑ, τρώνε, πίνουν, υπογράφουν και φεύγουν, χωρίς οι ντόπιοι που γνωρίζουν να μπορούν να εκφέρουν άποψη !