LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

ΥΠΕΧΩΔΕ: 52 εκατ. ευρώ για τη επέκταση Αερολιμένα Ιωαννίνων

Την έγκριση πίστωσης 52 εκατ. ευρώ για τη δημοπράτηση του έργου επέκτασης του Κρατικού Αερολιμένα Ιωαννίνων «Βασιλεύς Πύρρος», ανακοίνωσε το ΥΠΕΧΩΔΕ

Το αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει κυρίως:

-την επέκταση του κτιρίου του αεροσταθμού

-την επέκταση του δαπέδου στάθμευσης των αεροσκαφών

-την κατασκευή νέου συνδετήριου τροχιοδρόμου

-την κατασκευή νέου οδικού δικτύου πρόσβασης στον αερολιμένα, καθώς και

-την επέκταση και διαμόρφωση χώρου στάθμευσης οχημάτων.

Η δημοπράτηση του έργου θα γίνει από το ΥΠΕΧΩΔΕ ( ΕΥΔΕ Αεροδρομίων Β.Ελλάδος ) με το μειοδοτικό σύστημα.


Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου 2006 15:09
 
Την επέκταση του κτιρίου αεροσταθμού? δεν θα γίνει τελικα ο νέος αεροσταθμός??Χρίστο ξέρεις κάτι ?
 
Ελπίζω να μην αφήσουν ανέπαφο αυτό το παμπάλαιο κτίριο!
 
dtrach":3fbx6s5k said:
Την επέκταση του κτιρίου αεροσταθμού? δεν θα γίνει τελικα ο νέος αεροσταθμός??Χρίστο ξέρεις κάτι ?

Από το 2003 και 2005-6 που έχω στοιχεία, υπάρχει αύξηση στον προϋπολογισμό του έργου, οπότε προφανώς μιλάμε για το ίδιο έργο. Εξάλλου και τότε και τώρα, αναφέρεται ως "επέκταση" (Μην κολλάς στις λέξεις, και στη Σάμο ως επέκταση αναφερόταν το νέο κτίριο).

oaicarus":3fbx6s5k said:
Ελπίζω να μην αφήσουν ανέπαφο αυτό το παμπάλαιο κτίριο!

Η μελέτη προβλέπει την μερική καθαίρεση του, έτσι κι αλλιώς, γιατί βρίσκεται εντός της περιοχής των νέων χώρων στάθμευσης και περιβάλλοντα χώρου, αλλά προτείνει επίσης, πως καλό θα ήταν να καθαιρεθεί εντελώς, για στατικούς λόγος. Προσωπικά, δεν θα με πείραζε να έμεναν οι παλιές εγκαταστάσεις (εφόσον δεν δημιουργούν πρόβλημα), με άλλη χρήση βέβαια, έτσι για να θυμόμαστε το παρελθόν... :rolleyes: :rolleyes:
 
Μερικές φωτογραφίες που βρήκα σχετικά με το παραπάνω άρθρο:

https://www.airliners.gr/community/album ... ic_id=6585

Πηγή δεν μπορώ να δώσω, μιας και δεν έχω ... όποιος έχει ΠΜ me
 
Cross":24l343gu said:
Στις 23/05/06 ακυρώθηκαν οι 916/917 ΑΤΗ-SKG-ATH, προγραμματισμένες με 717, το γιατί δεν το γνωρίζω.

Στις 23/5 πάντως, έμεινα έκπληκτος γιατί η ΟΑ 806/807 απογευματινή από/προς Γιάννενα έγινε με 717. Δεν έχει ξαναγίνει ποτέ με τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους, παρά μόνο με 732.
 
oaicarus":338p567k said:
Δεν έχει ξαναγίνει ποτέ με τον συγκεκριμένο τύπο αεροσκάφους, παρά μόνο με 732.

Απ' ότι ξέρω, δεν έχει ξαναπάει μόνο 717 στο LGIO, αλλά μέχρι και Α300 της ΟΑ πριν από πολλά χρόνια. Θα το επιβεβαιώσει καλύτερα ο Cross.
 
Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι το ATH-IOA-ATH έχει γίνει σχεδόν με ό,τι θέλετε. Συνήθως στις μέρες μας γίνεται με με ΑΤ4 και ΑΤ7. Στο παρελθόν έχει γίνει και με 734, 733, ακόμα και 727. Με 717 έχει γίνει πολλές φορές στο παρελθόν, αφού η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα είχε επιλέξει το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων για πτήσεις εξοικείωσης όταν εισήχθη ο τύπος στον στόλο. 717 έχει πετάξει εκτάκτως και στις 972/973 (SKG-IOA-SKG). Έχει δίκιο ο xristos που λέει ότι τα Ιωάννινα έχει επισκεφθεί και Α300-Β4, αλλά αν θυμάμαι καλά εκείνη η πτήση ήταν έκτακτη κι όχι κάποια από τις προγραμματισμένες.
 
Cross":2nmde1b7 said:
Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι το ATH-IOA-ATH έχει γίνει σχεδόν με ό,τι θέλετε. Συνήθως στις μέρες μας γίνεται με με ΑΤ4 και ΑΤ7. Στο παρελθόν έχει γίνει και με 734, 733, ακόμα και 727. Με 717 έχει γίνει πολλές φορές στο παρελθόν, αφού η Ολυμπιακή Αεροπλοΐα είχε επιλέξει το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων για πτήσεις εξοικείωσης όταν εισήχθη ο τύπος στον στόλο. 717 έχει πετάξει εκτάκτως και στις 972/973 (SKG-IOA-SKG). Έχει δίκιο ο xristos που λέει ότι τα Ιωάννινα έχει επισκεφθεί και Α300-Β4, αλλά αν θυμάμαι καλά εκείνη η πτήση ήταν έκτακτη κι όχι κάποια από τις προγραμματισμένες.

Τρία χρόνια πάντως που είμαι εδώ, μόνο ATR έρχονται. Είναι πάντως δυνατόν να προσγειωθεί Α300 στα Γιάννενα; Εδώ τα ARJ δυσκολεύονται και φτάνουν κοντά στο τέρμα του διαδρόμου με πολύ φρενάρισμα. Πώς είναι δυνατόν να έχει προσγειωθεί ένα Α300 εδώ, που είναι και πολύ μεγαλύτερο; Όμως, είμαι έτοιμος να τα αποδεχτώ όλα, γιατί από την Ολυμπιακή όλα τα περιμένω.
 
Νομίζω ότι τα παραλές. Τα Avro RJs δεν έχουν κανένα πρόβλημα στις επιχειρήσεις τους από/προς Ιωάννινα, αφού είναι ειδικά σχεδιασμένα για μικρούς διαδρόμους κι έχουν δυνατότητες STOL. Επίσης το Α300 δεν έχει πρόβλημα να απο/προσγειωθεί στα 2400m του διαδρόμου των Ιωαννίνων, εφόσον βέβαια δεν είναι φορτωμένο πχ. για Ναϊρόμπι. Όχι απλά jumbolino, αλλά ολόκληρο jumbo μπορεί να απο/προσγειωθεί σε διάδρομο σαν του LGIO!
Πίσω στο θέμα μας...
 
Top