LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Κόβεται η 622/3 Αθήνα-Άκτιο-Αθήνα και έρχεται το α/φ Γιάννενα, γι'αυτό είναι Dash 8-100.
 
:great: mimithem!
Βέβαια από 29/3 η 3η πτήση δε φαίνεται (προς το παρόν) ενώ και η PVK είναι κομμένη
 
Δεν αμφισβητώ σε καμία περίπτωση το κείμενο που έστειλαν οι εν λόγω αεραθλητές, στο άρθρο που παρέθεσες Σωκράτη, αλλά αν μπορείς, λύσε μου μια απορία (ή και περισσότερες :mrgreen: ), εσύ, ή όποιος ξέρει:
Στην ένθετη φωτό στο άρθρο, παρατηρούμε ένα γιαπί.
1)Ποιά είναι τα έργα που έγιναν ως τώρα;
2)Πώς ήταν το αεροδρόμιο πριν;
3)Έχει γίνει κάποια ζημιά στις προϋπάρχουσες υποδομές;
4) Πώς δικαιολογούνται με βάση την ως τώρα πορεία του έργου τα εκατομμύρια που δαπανήθηκαν μέχρι σήμερα όπως αναφέρει το άρθρο;
5) Ποιά ήταν η ανάδοχος εταιρία, πόσα λεφτά πήρε και με τί δεσμεύσεις;
6) Και τέλος, με ποιό πρόσχημα η ανάδοχος αποχώρησε από το έργο; Τί είδους συμφωνία είχε υπογραφεί, που έδινε λεφτά με το μερεμέτι, με αποτέλεσμα να σταματήσουν κατευθείαν με την ανακοίνωση των μέτρων για την οικονομία;

Δεν ευελπιστώ να τα ξέρεις όλα, αλλά σε ότι μπορείς να δώσεις - εσύ ή όποιος άλλος - μια βάσιμη και εμπεριστατωμένη ανάλυση, θα διαλευκάνει πολλά περισσότερα από μια απλή καταγγελία αεραθλητών στον τοπικό τύπο....
 
Γίνεται η σύνδεση του διαδρόμου με το νέο τροχόδρομο. Ο διάδρομος έχει ξανακλείσει στο ίδιο σημείο πριν από καιρό και τα Avro μια χαρά μπορούσαν!

--Edit--

Από Καθημερινή:

:2: "Οι φορείς των Ιωαννίνων και οι τουριστικοί παράγοντες, ζητούν να ολοκληρωθεί το γρηγορότερο το έργο καθώς από τον επόμενο μήνα ξεκινάει ο συνεδριακός τουρισμός που είναι ιδιαίτερα ανεπτυγμένος στην πρωτεύουσα της Ηπείρου."

Ευτυχώς που η νέα πίστα είναι σχεδόν έτοιμη, γιατί δε θα είχαμε που να βάλουμε όλα αυτά τα αεροπλάνα που θα έρθουν τον άλλο μήνα! Και ευτυχώς που θα γίνει και ο τροχόδρομος για να ελευθερώνουν τα α/φη αμέσως χωρίς backtrack και να μην επηρεάζονται οι αφίξεις στον 32! :stupid:
 
Τα avro μια χαρά έφευγαν και την τελευταία φορά που είχαμε το ίδιο. Άσε που εδώ και ένα χρόνο η a3 στέλνει atr ("ισπανικά ελικοφόρα" (σικ))!! Αλλά και πάλι δεν είναι το μήκος του διαδρόμου το θέμα. Εδώ από την Σκιάθο με 1500m φεύγουν 321 και 757 (έστω και όχι γεμάτα). Το πρόβλημα είναι η μείωση της κίνησης ειδικά στην a3 που παλαιότερα είχε 2 πτήσεις ενώ σε λίγο καμία. Βγενόπουλε μας κατέστρεψες!!
 
Καλησπέρα παιδιά άκουσα ότι τα Ιωάννινα πρόκειτε να γίνουν International επειδή το Άκτιο σταματάει να δέχεται charter πτήσεις....ισχύει κάτι τέτοιο?
 
Top