LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

jkar":2vjybz8k said:
Το βιωτικό επίπεδο των Ελλήνων, λίγο έχει να κάνει με το κοστολόγιο των αεροπορικών εταιρειών.
Τα κοστολόγια πατάνε σε τιμές καυσίμων, ανταλλακτικών και πληρωμάτων που είναι περίπου ανάλογες μέσα στην Ευρώπη, οι εταιρείες κυρίως διαφέρουν σε όγκο επιβατών και οργάνωσης.
Το ότι το βιωτικό επίπεδο των Ελλήνων είναι χαμηλότερο, απλά σημαίνει ότι οι Έλληνες δεν μπορούν να χρησιμοποιούν το αεροπλάνο για τις μετακινήσεις τους, τόσο συχνά όσο οι Νορβηγοί, Ιταλοί κλπ.
Τόσο απλό. Επειδή συμμετέχουμε στην EU, δεν γίναμε όλοι το ίδιο πλούσιοι, όπως δυστυχώς κάποιοι νομίζανε τόσα χρόνια.
Οι αερομεταφορές έχουν απελευθερωθεί, εάν κάποιος δεί οικονομικό ενδιαφέρον στο δρομολόγιο και μπορεί να το κάνει φθηνότερα, θα πάει και θα το κάνει.


Αυτά θέλεις και τα λές?

Η μήπως τα 72.000.000 της Ryan ψωμολυσάνε?

Η μήπως ειμαστε πολύ φτωχοί για να δώσουμε τα 35 ευρώ που θέλει η ως άνω εταιρεία στο SKG-CIA, αλλά οικονομικά άνετοι για να δώσουμε τα 35 του ΚΤΕΛ από Αθήνα για Λευκάδα?

Και μιας και λέμε για IOA, όταν σου πουλάνε το ΑΤΗ - ΙΟΑ την μέρα αναχώρησης με επιστροφή 280 ευρώ, τοτε φτωχοί μπορεί να είμαστε, μαλ... όμως όχι
 
@ airborne
εάν έχεις κάτι να πείς, πές το σε απλά ελληνικά, τα υπονοούμενα σου δεν τα καταλαβαίνω.
 
pastelidis.n.s.":2nqtvr7v said:
δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο οι τιμες ειναι τοσο μα τοσο υψηλες για τα Ιωαννινα...

Δεν μπορω να καταλαβω τι πεζεται πραγματικα...

H απάντηση είναι απλή: ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ. Ούτε Ρώμη-Μπάρι, ούτε Μπεργκεν-Οσλο.

Θέμα πληθυσμού; Η Νορβηγία έχει 5 εκατομμύρια κατοίκους, η Ιταλία 60 και η Ελλάδα 10. Πως βγαίνει αυτό το συμπέρασμα;

Τα κοστολόγια πατάνε σε τιμές καυσίμων, ανταλλακτικών και πληρωμάτων
Εφόσον είναι έτσι, γιατί για Κέρκυρα, Ρόδο, Μυτιλήνη, Σάμο κλπ κλπ βρίσκεις εισιτήρια roundtrip κάτω από 100 ευρώ και όλως τυχαίως όπου πετάει ΜΟΝΟ 1 από τις 2 εταιρείες το ποσό ειναι κατά μέσο όρο 200 ευρώ; Η ΟΑ έβγαλε ανακοίνωση μάλιστα τον Ιούνιο όπου ευθέως ανακοίνωσε πως στις γραμμές που πετάει μόνο εκείνη δεν θα διαθέτει δύο είδη οικονομικών ναύλων. Πόσο πιο ξεκάθαρα να το πουνε....
 
latinsoapsfever":144idf0x said:
Εφόσον είναι έτσι, γιατί για Κέρκυρα, Ρόδο, Μυτιλήνη, Σάμο κλπ κλπ βρίσκεις εισιτήρια roundtrip κάτω από 100 ευρώ

Επειδή ανέφερες τη Ρόδο, φθηνό ναύλο βρίσκεις μεν αλλά πρέπει να κλείσεις 567 χρόνια πρίν, πράγμα που δεν εξυπηρετεί και πολύ τελικά. Ίσως μόνο φοιτητές, στρατιωτικούς κ δημ. υπαλλήλους που γνωριζουν καιρό πρίν τις διακοπές, άδειες τους κτλ. Προσωπικά προτιμώ να έχω σταθερούς ναύλους γύρω στα 200Ε παρά κάποιοι να ταξιδεύουν με 100 και η πλειοψηφία με 250άρες. Και να μας δίναν και καμιά μπριζόλα στα κάρβουνα να έλεγα εντάξει, αλλά τις ίδιες παροχές έχουμε...
 
Καλημέρα και απο εμένα.....Προχθές (16-9) το βράδυ ήρθε ένας σπάνιος επισκέπτης στο LGIO με κωδικό A3-4100 και έφυγε με κωδικό A3-6101 για......ΚΩ!!! :?: :?:
Ακολουθεί φωτογραφία!...
 

Attachments

  • sx-dvt.JPG
    sx-dvt.JPG
    133,8 KB · Προβολές: 1.741
Έρχεται και σήμερα, 12 και κάτι θα είναι εδώ βάσει πλάνου. Μετά αναχωρεί για Αθήνα.
 
Fanis Kapelis":1elrt7f1 said:
Προχθές (16-9) το βράδυ ήρθε ένας σπάνιος επισκέπτης στο LGIO με κωδικό A3-4100 και έφυγε με κωδικό A3-6101 για......ΚΩ!!!
Στην Κω όντως ήρθε το SX-DVT αλλά είναι γνωστό το γιατί. Για να εκτελέσει στη συνέχεια το τσαρτεράδικο δρομολόγιο για Moscow-Domodedovo. Το θέμα είναι γιατί σας ήρθε στα Γιάννενα σαν ΑΕΕ 4100 και από που? Ίσως για κάποιο συνέδριο ή καμιά ναυλωμένη εκδρομή?
 
Μόλις πέρασε πάνω από λιμνοπουλα ....a320
 
Top