LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Σχετικά με το θέμα του ILS...απο νότια και νοτιοανατολικά, έτσι όπως ερχόμαστε απο XANIS, ξεκινάμε κάθοδο στα 14νμ. απο τα 7600 πόδια...πως δεν γίνεται να μπει ILS που θα έχει outer marker στα 5νμ. ας πούμε...
Αφού η κάθοδος είναι ευθεία και τώρα ακόμα, ποιά η δυσκολία;
 
ξέρει κανείς που θα γίνει το νέο πάρκινγκ και ο κόμβος εισόδου-εξόδου.
και τι τύπος αεροσκάφους μπορεί να προσγειωθεί στα Ιωάννινα σύμφωνα με το pcn 027fbxu.
 
Ερώτηση ειναι αυτο, ή κατάφαση;

Ξέρω ότι στα Ιωαννηνα εχει κατέβει μέχρι Α300Β4 της ΟΑ. Δεν παίρνω όρκο ότι ειναι και το βαρύτερο που μπορεί να αντέξει.
 
Με PCN 27, θεωρητικά σχεδόν τίποτα. Για να πάρεις μια ιδέα, δες εδώ τα ACN(ACN=PCN πρακτικά) των αεροσκαφών(στο Flexible, Low). Σε MTOW το Α320 έχει 45! Βέβαια υπάρχει και recomendation που λέει ότι για λίγες κινήσεις μπορείς να θεωρήσεις το PCN αυξημένο κατά 33% αν θυμάμαι καλά. Εδώ στην Κέρκυρα αφήναμε 777 να κατεβαίνει με PCN 33 :banana:
 
Τα posts που αφορούν την κίνηση του αεροδρομίου μεταφέρθηκαν σε νέο θέμα, στη σωστή κατηγορία.
 
Και αν σου πω gp707 ότι αυτές τις μέρες σκεφτόμουν να φτιάξω ακριβώς αυτό το θέμα. Ε, δεν με πιστέψεις σίγουρα. Το έφτιαξες την κατάλληλη στιγμή, την κατάλληλη μέρα και ώρα. Πραγματικά μπράβο σου το είχα ανάγκη πολύ αυτό το θέμα. :thx: :thx: :thx: :thx: :thx: :thx: :banana: :banana: :banana: :banana:
 
Να και ένα επίμαχο δημοσίευμα όσον αφορά τα κολλήματα που αντιμετωπίζει καθημερινά το basler bt67 και όχι μόνο στην διεξαγωγή των πτήσεών του: :arrow: http://epirusgate.blogspot.de/2015/08/e ... .html#more. :wall: :with:
Έχω όμως μια απορία αυτοί οι υπάλληλοι στην ΥΠΑ που (σκουριάζουν) από το καθισιό δεν μπορούν να φροντίσουν να έχουν τα Γιάννενα ένα τουλάχιστον βυτίο για να εφοδιάζονται τα αεροσκάφη που έρχονται. Μετά ο δήμαρχος της πόλης γκρινιάζει γιατί δεν έχουμε τουρισμό στα Γιάννενα. Ντροπή και ξανά ντροπή σε όσους θέλουν να απαξιώσουν το μοναδικό αεροδρόμιο της Ηπείρου,γιατί μην ξεχνάμε ότι αυτό του Ακτίου εξυπηρετεί περισσότερο την Λευκάδα,τα παράλια της Ηπείρου,την Πρέβεζα και την ευρύτερη περιοχή της Αιτωλοακαρνανίας παρά τα Γιάννενα. Και μην ξεχνάμε ότι μόνο για την ιστορία η ΥΠΑ στην ιστοσελίδα αν κοιτάξει κανείς το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων είναι χαρακτηρισμένο ως '' νομοθετημένο σημείο εισόδου-εξόδου'' .Ντροπή,ντροπή,ντροπή.Για να λέμε πάντα την αλήθεια. :wall: :rant: :rant: :rant: :rant:
 
Πάντως οι πιλότοι,δηλώνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από την...
εξυπηρέτηση στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων και από την φιλοξενία που τους παρέχουν οι υπάλληλοι της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.


Μα αυτό είναι αυτονόητο. Αυτή δεν είναι η δουλειά των υπαλλήλων αυτών ;;
 
Εγω δεν εγραψα αυτο το αρθρο για μου πεις τι γραφει το δημοσιευμα,αλλα για να αναδειξουμε ενα μειζον προβλημα.
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι απαξίωση ή οτιδήποτε τόσο αρνητικό να μην υπάρχουν καύσιμα στα Γιάννενα. Επίσης δεν έχουν καμία δουλειά οι υπάλληλοι της ΥΠΑ να παρέχουν ή να κανονίζουν καύσιμα στα αεροσκάφη. Όσο και αν έχουν άπλετο ελεύθερο χρόνο είναι εκεί για την ασφάλεια του αεροσκάφους.

Εκτός αυτού πάντος, αν υπήρχε αρκετή κίνηση που να δικαιολογούσε την παρουσία βυτίου, θα υπήρχε. Τα ιδιωτικά που έρχονται από Κέρκυρα "γεμίζουν" στον Καποδίστρια, και το περίφημο Basler ούτε έρχεται καθημερινά Κέρκυρα ούτε αναγκάζεται να κάνει τόοοοσα χιλιόμετρα, καθώς κάνει πτήσεις και στην περιοχή της Κέρκυρας (πριν έρθει στο King Pyrros είχε ζητήσει να μείνει Κέρκυρα μόνιμα και φυσικά πήρε αρνητική απάντηση).
 
Top