LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
aris320":21c0dw7w said:
Γιατί δεν μπορεί του Ακτίου να είναι πλήρως ανεπτυγμένο και τον Ιωαννίνων να είναι υποβαθμισμένο εν έτει 2015.

Τι ακριβώς θεωρείς εσύ «υποβάθμιση» στην περίπτωση του Αεροδρομίου των Ιωαννίνων; Άλλο το είδος τουρισμού που προσφέρουν το Άκτιο και οι παραλίες της Δυτικής Ελλάδας και άλλο το είδος τουρισμού που υποστηρίζουν τα Ιωάννινα. Δε γίνεται να έρθουν οι παραλίες πιο κοντά σας το καλοκαίρι, ούτε να γεμίσετε τσαρτεριές καταμεσής του χειμώνα, όταν η υπόλοιπη Ευρώπη δουλεύει. Δεν πιστεύω πως είναι θέμα υποδομών, αλλά θέμα ποιοτικών χαρακτηριστικών και τουριστικού ενδιαφέροντος της κάθε αγοράς.
 
dvixos":21sn4jkh said:
Γιατί δεν μπορεί του Ακτίου να είναι πλήρως ανεπτυγμένο και τον Ιωαννίνων να είναι υποβαθμισμένο εν έτει 2015.

Φυσικα και πρεπει να είναι σε καλή κατάσταση και να τελειώσουν τα εργα΄. Αλλά του Ακτιου εξυπηρετει καθε χρόνο την Λευκάδα και την γυρω περιοχή
Κατά την γνώμη σου απο που θα έρθει κυκλοφορία στα Γιάννενα και ποση θα ειναι αυτη σε συγκριση με του ακτίου?

Εγώ πιστεύω πως αυτή η κίνηση που θα έχουν τα Γιάννενα θα είναι κυρίως χειμωνιάτικα τσάρτερ απο Αγγλία, Γερμανία, Σαουδική Αραβία, Τουρκία, Ιταλία και άλλες. Σαφώς πιο περιορισμένες, τακτικές πτήσεις από διάφορες περιοχές και η κίνηση θα ήταν ίδια με του Ακτίου.
 
Εγώ πιστευω οτι στα Γιάννενα πρέπει καθε μερα να κατεβαίνει 747-400. Αν το σηκώνει το PCN, βεβαια, αλλιως πολλα 767!
 
aris320":1brlz51r said:
Εγώ πιστεύω πως αυτή η κίνηση που θα έχουν τα Γιάννενα θα είναι κυρίως χειμωνιάτικα τσάρτερ απο Αγγλία, Γερμανία, Σαουδική Αραβία, Τουρκία, Ιταλία και άλλες. Σαφώς πιο περιορισμένες, τακτικές πτήσεις από διάφορες περιοχές και η κίνηση θα ήταν ίδια με του Ακτίου.

Όταν οι Γερμανοί, Ιταλοί και άλλοι (Γάλλοι, Αυστριακοί) έχουν πάμπολλα και σαφώς καλύτερα χιονοδρομικά κέντρα από τα Ελληνικά, τραβούν αυτοί τον χειμερινό τουρισμό. Άντε συνέκρινε το Zermatt, τo Courchevel, το Garmisch-Paterkirchen ή την Cortina με το χιονοδρομικό κέντρο Μετσόβου ή άντε να σε πάω και πιο μακρυά, Βιτσίου, Βασιλίτσας..... Λουκάνικα με τη μάνικα, σα να λέμε.

Όταν το Dubai έχει χιονοδρομικό κέντρο, άντε πείσε εσύ τον κελεμπία να έρθει στα Γιάννενα να φάει κοντοσούβλι (που δε θα φάει αφού είναι και χοιρινό).

Οπότε μπορείς να ελπίζεις σε τουρίστες από Ιαπωνία, Γκάνα, Μεξικό, Λεσότο και Λάος.
 
Το έχω ξαναγράψει στο παρελθόν σε ερώτηση σου αγαπητέ αρη, όλα τα προηγούμενα χρόνια η ξένες εταιρείες ήταν ελάχιστες, μεταξύ των οποίων η τσέχικη CSA η οποία εξυπηρετούσε ταξιδιωτικά γραφεία μέσω τσάρτερ πτήσεων.

Το αεροδρόμιο αυτό εξυπηρετεί αποκλειστικά τα Γιάννενα, κάποιος επιβάτης/τουρίστας που θέλει να δει την Αρτα, Πρέβεζα, όλο τον Αμβρακικό (Μενίδι, Αμφιλοχία, Λουτράκι, βονιτσα, κορωνησια), καθώς και όλη την ορεινή περιοχή μέχρι το βουργαρελη και την λίμνη πουρναριου, θα επιλέξει το αεροδρόμιο του Ακτίου. Δεν μπαίνω στην διαδικασία να αναφέρω την Λευκάδα, είναι αυτονόητο.

Η Κέρκυρα έχει το δικό της αεροδρόμιο, οπότε για τα Γιάννενα μένει η ίδια η πόλη, το Μέτσοβο, η Ηγουμενίτσα και η Πάργα.

Δυστυχώς οι τουρίστες που θέλουν να κατέβουν στα Γιάννενα για να γυρίσουν όλα αυτά τα σημεία, είναι λίγοι, εδώ οι πτήσεις για Αθήνα μισό γεμάτες είναι, κάτι το οποίο δεν καθιστά άμεση και αναγκαία την επέκταση και ανάπτυξη του αεροδρομίου.

Φίλε αρη έχω υπάρξει και εγώ κάτοικος της Ηπείρου για δύο χρόνια, και τους τουρίστες τους βλέπαμε με το τηλεσκόπιο.
 
Flying doc αυτά που έγραψες είναι αρκετά στοχευμένα. Σαφώς όλες αυτές οι τοποθεσίες που έγραψες είτε είναι χιονοδρομικά, είτε είναι μικρές ορεινές πόλεις, έχουν κάτι το διαφορετικό και μην ξεχνάμε δεν έχουν τις ίδιες υποδομές με αυτές στην Ελλάδα, αλλά και τα Γιάννενα έχουν μια άλλη ομορφιά, σαν του Ίνσμπρουκ της Αυστρίας.

Τέλος,seven4seven εγώ λέω αν αντέχει το pcn και ο διάδρομος αποπροσγείωσης είναι ικανός για μεγαλα μεγέθη αεροσκαφών σε χαλαει να φέρουμε και το A380 ή το A350; :lol: :lol:
 
astronautofemotion":1wabh9mn said:
Η Κέρκυρα έχει το δικό της αεροδρόμιο, οπότε για τα Γιάννενα μένει η ίδια η πόλη, το Μέτσοβο, η Ηγουμενίτσα και η Πάργα.

Ηγουμενίτσα και Πάργα "προτιμουν" το αεροδρομιο της κερκυρας....(μενω Ηγουμενίτσα)....και τωρα με την εγνατια ( ουτε καν 3 ωρες) ολο και περισοτερο ερχονται μεσο θεσ/νικης (φτηνοτερα εισητιρια, "ποικιλια" πτησεων κτλπ)
 
Η Πάργα κατεβαίνει στο Άκτιο.
 
Με τα προαναφερθέντα δεν βλέπω φως. Λουκέτο (έπρεπε να)μυρίζει...
 
LEKPO1A":3deubl7z said:
Η Πάργα κατεβαίνει στο Άκτιο.

δεν εχει την "ποικιλια" που ειχε παλια το Ακτιο ... η κερκυρα ειναι μια επιλογη για τους "εκ γερμανιας/ελβετιας" και year around (που λενε στο χωριο μου το "διπλοντουβαρο") προτιμανε θεσ/νικη...

δυστηχως για τα γιαννενα εκτος.... απο δυο παπουτσια πανινα .... που λεει και το ασμα...δεν βλεπω τιποτα

ειναι και οι ηπειρωτες λιγο περιεργοι (αποψη μου)... δεν το "ψαχνουνε" .... μονο στα συβοτα και την παργα βλεπω κανουν κατι (ως κινησεις)

την εγνατια και τις "υποδομες" τiς "αρμεγει" η θεσ/νικη και η κερκυρα (ελπιζω να γινομαι κατανοητος πως το θετω) παρα η περιοχη γενικοτερα

φαντασου οτι ακομα και για γρεβενα ερχονται οι της γερμανιας μεσω κερκυρας (λογω εισητηριων) και ενα "rent a car" με λιωμας τιμες και "κατεβηκανε" στο χωριο.... (το ιδιο και απο θεσ/νικη με πολλους εκ ηπειρου)

τελος παντον δεν θελω να το αναλυσω περαιτερω γιατι θα γινω κακος... (και ειμε και ερωτικος μεταναστης εδω περα και η θεση μου ειναι ολιγον τι.... :mrgreen: )
 
Top