LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
aris320, ξέρουμε ποιους προορισμούς θα έχει η small planet? ευχαριστώ
 
Η Small Planet από, προς Ιωάννινα θα έχει σε συνεργασία με το τουριστικό πρακτορείο Apollo που εδρεύει σε Δανία και Σουηδία τους παρακάτω προορισμούς: Κοπεγχάγη και Στοκχόλμη με την δεύτερη πόλη την Στοκχόλμη να αποτελεί νέο προορισμό για τα Ιωάννινα.

Επίσης είχανε πει ότι θα εκτελούσε και δρομολόγια για Βαρσοβία και Κατοβίτσε αλλά μέχρι και σήμερα δεν ανέβηκε τίποτα στην ιστοσελίδα του Rego-Bis που θα συνεργαζόταν η Small Planet για την μεταφορά των επιβατών, αν κάποιος έχει κάποια πληροφορία επί αυτού ας μας ενημερώσει να ξέρουμε και εμείς.

ΥΓ. Επειδή ξέχασα να το αναφέρω στο παραπάνω ποστ θα το αναφέρω εδώ.
Εντύπωση μου έκαναν η δηλώσεις του Δημάρχου όταν βγήκε σε ραδιόφωνο στην Κύπρο για να αναγγείλει την αεροπορική σύνδεση με την Κύπρο, η εξής φράση: ότι ανοίγουν οι δρόμοι για αεροπορική σύνδεση με τις αραβικές χώρες, τι να εννοούσε άραγε;;
 
Μήπως ο Δήμαρχος εννούσε πως η Λάρνακα είναι HUB προς τις Αραβικές χώρες με πάρα πολλές πτήσεις καθημερινά, κυρίως προς Τελ Αβίβ?

Εγώ αυτό καταλαβαίνω και ότι ίσως εφόσον η σύνδεση Ιωαννίνων-Λάρνακας έχει καλές πληρότητες, η TUS που ήδη επιχειρεί και προς Ισραήλ μελλοντικά προσθέσει κάποια απευθείαςσύνδεση Ιωάννινα-Ισραήλ (αν και νομίζω η ζήτηση δεν θα το δικαιολογεί, παρά τις ρίζες που δένουν τους Ρωμανιώτες Ισραηλινούς με την πόλη και το ενδιαφέρον Ηπειρωτών να επισκευθούν τους Αγίους τόπους).

Εγώ αυτό που ήθελα να προσθέσω είναι πως την προηγούμενη εβδομάδα επέστρεψα Κύπρο από Γιάννενα μέσω Αθήνας (A3) και υπήρχαν τουλάχιστον άλλα 8 άτομα στην πτήση που έκαναν το ίδιο με εμένα. Πιστεύω η έναρξη της TUS θα μειώσει ακόμη περισσότερο τις πληρώτητες Ιωάννινα-Αθήνα. Πλέον, με την Ιονία και τα προβλήματα του αεροδρομίου που δεν δείχνουν να λύνονται* οι περισσότεροι θα χρησιμοποιούν το δρομολόγιο για μετεπιβίβαση στην Αθήνα για Λονδίνο κλπ (όσοι δεν πάνε οδικώς στη Θεσσαλονίκη και επιλέγουν να πετάξουν από εκεί).

*Η μεσημεριανή πτήση στις 27/12 δεν κατάφερε να πρσγειωθεί λόγω ομίχλης. Δεν μπορώ να πιστέψω πως το δορυφορικό σύστημα που τόσο περιμέναμε να λειτουργήσει δεν μπορεί να ανταπεξέλθει σε ομίχλη στις 14:00 το μεσημέρι. Εκτός και αν τα ελικοφόρα που ως επί το πλείστο προσγειώνονται στα Γιάννενα δεν μπορούν να το αξιοποιήσουν. Στα μέσα Δεκεμβρίου σε 2 Πανελλήνια Συνέδρια στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, οι μισοί ομιλητές δεν παρευρέθησαν γιατί το αεροπλάνο από Αθήνα δεν κατάφερε να προσγειωθεί. Όσες τσάρτερ πτήσεις και να προστεθούν το καλοκαίρι, το σημαντικότερο πρόβλημα είναι για μένα η αξιοπιστία, που δεν επιτρέπει όλο το χρόνο στον ντόπιο πληθυσμό να το χρησιμοποιήσει. Εύχομαι να σκέφτομαι λάθος.

Κι ένα τελευταίο, πέραν από την Κύπρο σε άλλη μια πτήση πιστεύω από θέμα πληροτήτων όλο το χρόνο, Γιάννενα-Ηράκλειο ή Χανιά.
 
Το ίδιο μου πέρασε και μένα περίπου στο μυαλό ότι ίσως να εννοούσε τι Ισραήλ, όπως είπες και εσύ.

Αλλά έχουνε έρθει στα Γιάννενα εκπρόσωποι της Arkia τον Δεκέμβριο για να ξεκινήσουν πτήσεις όλο το χρόνο από το ερχόμενο καλοκαίρι και οι τελικές συζητήσεις θα γίνουν αρχές Φεβρουαρίου σε μια έκθεση που γίνεται στο Ισραήλ.

Το GBAS από όσο ξέρω αν ήρθε το αεροπλάνο το καλοκαίρι από την Ιταλία και εξέτασαν την προσέγγιση ακόμα δεν τέθηκε σε λειτουργία ούτε στα Ιωάννινα, ούτε στην Θεσσαλονίκη αλλά ούτε και στην Κω όπως είχα μάθει πριν λίγο καιρό, λογικά η ενεργοποίηση του θα γίνει με Notam.

Τέλος όπως σωστά είπες θα μειωθούν κατά πολύ οι πληρότητες της Aegean προς Αθήνα καθώς από όσο ξέρω έχει πολύ καλές πληρότητες μέχρι στιγμής στις κρατήσεις εισιτηρίων η TUS. Αφού να φανταστείς ακύρωσε την τρίτη πτήση που είχε κάθε Δευτέρα και Παρασκευή για φοιτητικούς μάλλον λόγους και την έβαλε στην Κέρκυρα. Αν μπεις και παρατηρήσεις όλο το θερινό πρόγραμμα της Aegean για Γιάννενα θα δείς αρκετές περικοπές εκτός από την φουλ σεζόν σε σχέση με πέρυσι, ελπίζω να κατάλαβες τι λέω.
Άμα όμως ήξερε να κινηθεί έξυπνα η Aegean θα μπορούσε να βάλει μια εβδομαδιαία για Λάρνακα για να βάλει ανταγωνισμό αλλά νομίζω προς τι παρόν ότι δεν χρειάζεται κάτι τέτοιο.

Με εκτίμηση.
 
aris320":28g64j88 said:
[...]Μέσα στις επόμενες ημέρες θα εγκατασταθεί η πρώτη εταιρεία η BP [...]

[...] Αλλά έπεται και συνέχεια μια ακόμα εταιρεία η κρατική ΕΚΟ (αν θυμάστε είναι αυτήν που συμφώνησαν όταν έγινε η συνάντηση υπό τον πρωθυπουργό και μας υποσχέθηκε ότι θα το λύσει και θα φέρει εταιρεία ανεφοδιασμού στα Γιάννενα για να λυθεί το πρόβλημα αλλά την πρόλαβε πρώτη η BP που ήταν και παλιά στο αεροδρόμιο) θα πιάσει δουλειά από την Άνοιξη και θα εγκατασταθεί και αυτήν σε χώρο δίπλα από την BP.[...]

ενημερωτικα/διορθωση (φιλικα)
η ΕΚΟ δεν ειναι κρατικη

επισης (απορια ειναι) δεν ξερω αν υπαρχει ορος μεταξυ των εταιριων ΕΚΟ και BP ("BP ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΕ" ή αλλιως γνωστη ως "AIR BP") για περιφερειακα αεροδρομια στα οποια δεν υπηρχαν μεταξυ τους ηδη ως ανταγωνιστες μετα την εξαγορα απο την ΕΚΟ του δικτιου της ΒΡ στην ελλαδα (και οχι μονο)
 
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες που έμαθα σήμερα η έναρξη των πτήσεων από το Τελ Αβίβ από την Arkia Airlines είναι θέμα ημερών ή και εβδομάδων να ανακοινωθούν.

Όπως είχα παραθέσει πριν λίγο καιρό σε ένα άρθρο που είχε να κάνει με αυτήν την εταιρεία και την σχετική συνάντηση που έγινε στα Ιωάννινα, έλεγε μεταξύ άλλων ότι οι εκπρόσωποι της εταιρείας θέλουν να είναι όλα έτοιμα για να ανακοινωθεί από κοινού με τις τοπικές αρχές των Ιωαννίνων σε μια διεθνής έκθεση που θα γίνει στο Τελ Αβίβ στις αρχές του Φεβρουαρίου, οπότε μάλλον τότε θα έχουμε νεώτερα.

Επίσης και κλείνω με αυτό και επιβεβαιώνω και το παραπάνω άρθρο που παρέθεσα για τα καύσιμα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το πρώτο κοντέινερ μπήκε στο αεροδρόμιο Ιωαννίνων οπότε αναμένουμε να λειτουργήσει άμεσα η πρώτη εταιρεία η BP.

Με εκτίμηση.
 
Επιτέλους !

Με απόφαση που υπέγραψε σήμερα ο Περιφερειάρχης Ηπείρου κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης εκδόθηκε άδεια εγκατάστασης Σταθμού Ανεφοδιασμού Αεροπορικών καυσίμων στον Κρατικό Αερολιμένα Ιωαννίνων «Βασιλεύς Πύρρος».Η άδεια εκδόθηκε για λογαριασμό της GISSCO Α.Ε., και αφορά δύο τύπους δεξαμενών, χωρητικότητας 30 m3 kai 3 m3 αντίστοιχα.Για την έκδοση της άδειας και την επιτάχυνση των γραφειοκρατικών διαδικασιών, ιδιαίτερα θετική ήταν η συνεργασία και η συμβολή του Αερολιμενάρχη Ιωαννίνων κ. Βασιλείου Μητσιμάρη.Με τη σημερινή απόφαση ευοδώνεται η προσπάθεια των τοπικών φορέων για την επίλυση του ζητήματος ανεφοδιασμού των αεροσκαφών με καύσιμα, που προσδίνει νέες δυνατότητες στον Κρατικό Αερολιμένα Ιωαννίνων για την υποδοχή πτήσεων από χώρες του εξωτερικού, οι οποίες αναμένεται να συμβάλλουν στην περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη -σε δωδεκάμηνη βάση- της Ηπείρου.

Πηγή : Περιφερειάρχης Ηπείρου κ. Αλέξανδρου Καχριμάνη (FB page)
 
Μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει για τις αλλαγές και της αναβαθμίσεις που γίνονται στο αεροδρόμιο?
 
aris320":3kh35bd2 said:
Πριν από λίγες μέρες το blog που παρακολουθώ τις εξελίξεις του αεροδρομίου Ιωαννίνων, ανέβασε πως θα είναι το νέο αεροδρόμιο που φτιάχνεται σύμφωνα με τις τροποποιημένες μακέτες.

:arrow: http://allnews-epirus.blogspot.gr/2017/11/28_14.html

Εμένα και μου αρέσει έτσι όπως θα το φτιάξουν και δεν μου αρέσει. Εσάς πως σας φαίνεται;;

Μια παλιότερη δημοσιεύση μου θα σε βοηθήσει αρκετά πιστεύω να βρεις απάντηση στις ερωτήσεις σου.

Με εκτίμηση.
 
Ακουγόταν εδώ και πολύ καιρό ότι θα άνοιγαν αυτές οι πτήσεις αλλά αυτήν την στιγμή φαίνεται ότι είμαστε στην τελική ευθεία καθώς οι συμφωνίες για τις πτήσεις αν δεν έκλεισαν θα οριστικοποιηθούν στις αμέσως επόμενες ώρες ή και μέρες καθώς απομένουν μόνο λίγες λεπτομέρειες για την οριστικοποίηση της συμφωνίας και την επίσημη ανακοίνωση για την έναρξη των πτήσεων.Οι πτήσεις σύμφωνα με το Epirus Post αναμένεται να ξεκινήσουν από τον Απρίλιο και η εταιρεία θα είναι η TUS.

https://www.epiruspost.gr/reportaz/koin ... on-aprilio


ΥΓ. Μένει επομένως να το δούμε γιατί εγώ έχω αντίθετες πληροφορίες για την εταιρεία καθώς οι πληροφορίες που έχω είναι για την Arkia η οποία είχε έρθει τον περασμένο Νοέμβριο και είχε δηλώσει ενδιαφέρον για τις πτήσεις,για να δούμε τι θα δούμε.

Με εκτίμηση.
 
Top