LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Άρθρο στα σημερινά ΝΕΑ επανέρχεται στα προβλήματα με την αναβάθμιση του αεροδρομίου στα Ιωάννινα και στα επικείμενα δρομολόγια με υδροπλάνα για Κέρκυρα. Αποσπάσματα:

"[...]στα χαρτιά παραμένουν τα σχέδια αναβάθμισης του εξοπλισμού, των ραδιοβοηθημάτων και των κτιριακών εγκαταστάσεων του αεροδρομίου των Ιωαννίνων, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται μεγάλα προβλήματα στις πτήσεις, ιδιαίτερα στα τσάρτερ. Είναι χαρακτηριστικό ότι ορισμένες εταιρείες όταν πληροφορούνται τον εξοπλισμό που (δεν) έχει το αεροδρόμιο κατευθύνουν τα αεροσκάφη τους στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης ή της Κέρκυρας και στη συνέχεια οι επιβάτες υποχρεώνονται σε πολύωρο ταξίδι για να φθάσουν στα Γιάννενα.

Μέχρι στιγμής, όλα τα χρονοδιαγράμματα εγκατάστασης συστήματος ενόργανης προσγείωσης (ILS) έχουν μείνει στα χαρτιά

Είναι χαρακτηριστικό ότι προ ημερών οι Ιορδανικές Αερογραμμές που μετέφεραν στα Γιάννενα παιδιά από την Παλαιστίνη, προκειμένου τα παιδιά να κάνουν διακοπές στην Κόνιτσα, θεώρησαν το αεροδρόμιο «μη ασφαλές». Αναζητήθηκε η λύση της Κέρκυρας, λόγω της μεγάλης κίνησης όμως αναγκάστηκε να κατευθυνθεί στη Θεσσαλονίκη."
 
Λεω να αρχισω να μοιραζω λεξικα ορθογραφιας εδω μεσα....

Sponsored by DUDEN!!! :twisted:
 
"'Aνοιξε φτερά στα Γιάννινα το Αεροναυτικό Κέντρο
Ξεκινά διαδικασία και για την έκδοση πτυχίων χειριστού"

Αποσπάσματα από πρόσφατο άρθρο του Πρωινού Λόγου:

"...το Ελληνικό Αεροναυτικό Κέντρο [...] ιδρύθηκε με βασικό σκοπό την παροχή κοινωνικής και ανθρωπιστικής βοήθειας, με τα πτητικά μέσα τα οποία διαθέτει, ενώ σύντομα θα ξεκινήσει εκπαιδευτική σειρά για την έκδοση πτυχίων χειριστού.

...έχει αποκτήσει από τον Ιούνιο ένα αεροσκάφος δύο θέσεων, προκειμένου να καλυφθούν οι πτητικές ανάγκες και οι απαιτήσεις που υπάρχουν. Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου ένα επιπλέον αεροσκάφος, τεσσάρων θέσεων

Η βασική δραστηριότητα που έχει αναπτύξει μέχρι σήμερα είναι η εναέρια επιτήρηση της ευρύτερης περιοχής για την πρόληψη εκδήλωσης πυρκαγιών ή για τον άμεσο εντοπισμό εστιών

...σύντομα θα ξεκινήσει εκπαιδευτική σειρά για έκδοση πτυχίων χειριστού. "
 
SYGGNOMH SK ALLA AYTO TI SXESH EXEI ME TO THEMA?
PANO POY EIPAME OTI ISOS GINEI TIPOTA EKEI STA GIANNENA...
MALLON GIA RADIO ARVYLA EPROKEITO KAI NOMIZO OTI AYTO TO TOPIC PREPEI NA STAMATHSEI.
 
tha ginei, alla argotera
gia tin wra ola ta kefalaia eixan desmeytei stous olympiakous
 
45 εκατ. ευρώ για το αεροδρόμιο στα Ιωάννινα, αλλά όχι ILS

"Άνω των 45 εκατ. ευρώ με αποφάσεις των αρμοδίων υπουργών και της ΥΠΑ" θα διατεθούν για το αεροδρόμιο Ιωαννίνων. Όχι όμως ILS, καθώς η "μορφολογία και η θέση του αεροδρομίου δεν το επιτρέπουν". Αποσπάσματα από σημερινό άρθρο της Ναυτεμπορικής:

"Ο [υποδιοικητής της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας] κ. Σταμάτης μετά την πλήρη ενημέρωση που του έγινε στάθηκε κυρίως σε δυο σημεία: στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου και στην τοποθέτηση του ILS. «Σύμφωνα με τη μελέτη ο συνολικά στεγασμένος χώρος του αεροσταθμού θα είναι 10.000 τ.μ. που θα εξυπηρετεί περίπου 500 επιβάτες ανά ώρα. Παράλληλα θα γίνει επέκταση του χώρου στάθμευσης αεροσκαφών για να μπορούν να σταθμεύσουν πέντε μεγάλα αεροσκάφη.

Το άλλο θέμα που έθιξε ο υποδιοικητής της Υ.Π.Α. ήταν η εγκατάσταση του ILS (σύστημα που επιτρέπει την προσέγγιση του αεροσκάφους χωρίς οπτική εικόνα του πιλότου). «Σύστημα τυφλής προσγείωσης δεν μπορεί να εγκατασταθεί στα Γιάννινα. Η μορφολογία και η θέση του αεροδρομίου δεν το επιτρέπουν. Θα γίνει ό,τι έγινε και στη Θεσσαλονίκη που εγκαταστάθηκε τέτοιο σύστημα αλλά δεν γλιτώσαμε ούτε τις καθυστερήσεις ούτε τις ματαιώσεις πτήσεων. Δεν είναι θέμα οικονομίας αλλά τεχνικής αδυναμίας. Αυτά για να ξεκαθαρίσει το θέμα», είπε...

Η δημοπράτηση του έργου, σύμφωνα με τον κ. Σταμάτη, αναμένεται να γίνει από το υπουργείο Περιβάλλοντος και Χωροταξίας μέσα στο 2005, ενώ τα χρήματα για τα έργα θα προέρχονται από την τροποποιημένη ΣΑΕ του υπουργείου Συγκοινωνιών: «Ήδη έχουν ενταχθεί με απόφαση του υπουργού κ. Μιχάλη Λιάπη 45 εκατ. ευρώ στην τροποποιημένη ΣΑΕ. Διπλάσιο δηλαδή ποσό από το αρχικό σχέδιο που προέβλεπε 25 εκατ. ευρώ για τα εναπομείναντα έργα» τόνισε κ. Σταμάτης σημειώνοντας ότι το ποσό αυξήθηκε «ώστε να γίνει κάτι σωστό στο αεροδρόμιο των Ιωαννίνων»."
 
Kala ti ennoei 500 epivates thn Ora?
Katalave o antropos ti eipe?
 
jetflight":1i85n0xw said:
Kala ti ennoei 500 epivates thn Ora?
Katalave o antropos ti eipe?

Που είναι το πρόβλημα?
Έχω τη μελέτη μπροστά μου και εκεί αναφέρονται 500 επιβάτες ανά ώρα (συγκεκριμένα 549 επιβάτες Τ.Ω.Α.Σ.) ;)
 
500 epivates ana ora symainei na exeis kathe ora peripoy 4-5 pthseis.
Einai ypervolh kai eidika gia ta IOA.
Akoma ki an eixe toys xoroys.
 
Τι να κάνουμε για τόσους επιβάτες έγινε η μελέτη... Τ.Ω.Α.Σ.= Τυπική Ώρα Αιχμής Σχεδιασμού. Και εξάλλου μια μελέτη δεν κοιτάει τις τωρινές ανάγκες αλλά τις μελλοντικές. Ο σχεδιασμός βασίζεται στο βασικό σενάριο (από διάφορα εναλλακτικά που αναπτύχθηκαν) επιβατικής κίνησης, το οποίο προβλέπει για το έτος 2020: 233.178 επιβάτες intra-Schengen και 30.465 επιβάτες extra-Schengen ετησίως (315 και 234 Τ.Ω.Α.Σ. αντιστοίχως).
Οι αριθμοί αντιστοιχούν σε αναχώρηση (ή άφιξη) 2 ή 3 πτήσεων intra-Schengen και μιας extra-Schengen και σε άφιξη (ή αναχώρηση) μιας intra-Schengen και μιας extra-Schengen σε χρόνικο διάστημα μίας ώρας.

Η σχεδιάση πάντα γίνεται με βάση τη δυσμενέστερη περίπτωση, να συμπέσουν δηλαδή πολλές πτήσεις μαζί (ώρα αιχμής)... ;) ;)
 
Top