LGIO/IOA Ioannina traffic

Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Μα πως γινεται στην κερκυρα το παρκινγκ του αεροδρομιου ειναι περιπου 70.000τμ και χωραει παρα πολλα ενω των ιωαννινων ειναι 43.000τμ και δεν χωραει πολλα αεροσκαφη και εκτελουνται και εργα.Το m-joly σε ποιον ανηκει γιατι πριν λιγο τελικα εμαθα οτι αυτο εχει ερθει στα γιαννενα επειδη η κερκυρα ειναι ασφυκτικα γεματη.
 
Re: LGIO/IOA Ioannina "King Pyrros"

Είναι μεγαλύτερο το πάρκινγκ, αλλά έχει και πολύ μεγαλύτερη κίνηση. Μην ξεχνάς, έχουμε 10 θέσεις αεροσκαφών οι οποίες πρακτικά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν από ιδιωτικά, παρα μόνο για πολύ μικρό χρονικό διάστημα ( <1ώρα)(στις σημειώνω με κόκκινο στο διάγραμμα) λόγω τις κίνησης από τα charter. Από εκεί και μετά υπάρχει η πίστα μικρών αεροσκαφών (με μπλε) στα οποία πανε μικρά ελικοφόρα,και μερικές φορές μικρά τζετάκια (από Cessna Citation και κάτω). Με πράσινο είναι η θέση θεωρητικά για ελικόπτερο, αλλά βάζουμε συνήθως μεγάλα ιδιωτικά (GLEX, G-V κλπ) και τέλος με μωβ, είναι 3-4 θέσεις για τζετάκια που κάθονται πάνω από μια μέρα. Δίπλα τους είναι τα PZL της Πολεμικής Αεροπορίας, και δεν μπορούμε να βάλουμε τίποτα. Πρακτικά είναι 7 με 8 θέσεις για ιδιωτικά τζετ. Με το χρήμα που υπάρχει στο νησί, πίστεψέ με δεν φτάνουν με τίποτα. Στα Γιάννενα αν θυμάμαι καλά έχετε 4 θέσεις πριν την επέκταση, και μόνο μια πτήση την ημέρα, οπότε σας περισσεύουν σίγουρα 3. Το Άκτιο έχει μόνο 2( :!: ) θέσεις στάθμευσης, και τις χρειάζονται και τις δύο για τα charter.
 

Attachments

  • pista.jpg
    pista.jpg
    110,9 KB · Προβολές: 1.938
Re: LGIO/IOA Ioannina &quot;King Pyrros&quot;

Αν έρθει κανένα wide body του τύπου 777, 330 όπως αυτά που έχουν έρθει κατά καιρούς που τα βάζετε?
 
Re: LGIO/IOA Ioannina &quot;King Pyrros&quot;

αληθεύει οτι πλέον το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων δεν διαθέτει καύσιμα και οτι το μοναδικό bowser έχει έρθει στην Κέρκυρα ?? μαθαίνω οτι κάποιο ιδιωτικό ambulance αναγκάστικε να έρθει Γιάννενα - Κέρκυρα μόνο για ανεφοδιασμό πριν φύγει για εξωτερικό
 
Re: LGIO/IOA Ioannina &quot;King Pyrros&quot;

astronautofemotion":31kv7ipp said:
Αν έρθει κανένα wide body του τύπου 777, 330 όπως αυτά που έχουν έρθει κατά καιρούς που τα βάζετε?

Στις θέσεις 2 και 7. Στην 7 (η πιο δεξιά στο σχήμα) το πρόβλημα είναι ότι και το Α330 και το 777 βγαίνουν τα φτερά τους 1-2 μέτρα στον τροχόδρομο από πάνω, και η από κάτω θέση 6 αχρηστεύεται πρακτικά.(με Α330 στην 7, και 738W στην 6 η απόσταση μεταξύ των φτερών είναι... -1 μέτρο :banana: )
 

Attachments

  • pistaW.jpg
    pistaW.jpg
    101,7 KB · Προβολές: 1.913
Re: LGIO/IOA Ioannina &quot;King Pyrros&quot;

Σε ευχαριστούμε για την εξήγηση, αν δεν κάνω λάθος πρέπει να έχει έρθει και 340 στο παρελθόν. Όσο για τα Γιάννενα ξέρει κανείς ποιος ήταν ο μεγαλύτερος τύπος?
 
Re: LGIO/IOA Ioannina &quot;King Pyrros&quot;

Ναι, είχε έρθει (το 2004? 2003?) με Α340-200 ο Εμίρης του Κατάρ, αλλά με αρκετά περιορισμένο Take-off weight. Τα 777 που έρχονταν εκείνη την εποχή δημιουργούσαν μεγαλύτερα προβλήματα τελικά, κυρίως στην πίστα, αλλά και στο διάδρομο λόγω του τεράστιου ACN τους. Για τα Γιάννενα τα είπαμε λίγες σελίδες πίσω.
 
Re: LGIO/IOA Ioannina &quot;King Pyrros&quot;

Πρώτα από όλα jjlgkr σε ευχαριστώ θερμά για την επίλυση της απορίας γύρω από αυτά τα θέματα.παλιοτερα είχαν γράψει μελη ότι ο μεγαλύτερος τύπος ήταν a300.εγώ προσωπικά αν και ήμουν μικρός ννομιζω πως έχει έρθει το 2004-5-6 αυτές τις χρονιές και a340.
satcorfu":sopwe6p3 said:
αληθεύει οτι πλέον το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων δεν διαθέτει καύσιμα και οτι το μοναδικό bowser έχει έρθει στην Κέρκυρα ?? μαθαίνω οτι κάποιο ιδιωτικό ambulance αναγκάστικε να έρθει Γιάννενα - Κέρκυρα μόνο για ανεφοδιασμό πριν φύγει για εξωτερικό
Μου φαινεται ότι εδώ στα Γιάννενα έχουν ένα bowser αλλά δεν ξέρω αν είναι γεμάτο με καύσιμα.σημερα πχ ήρθε ένα learjet 45 από Λουξεμβούργο αλλά μου φαίνεται πως πήγε Κέρκυρα για ανεφοδιασμό σύμφωνα με το fr24
 
Re: LGIO/IOA Ioannina &quot;King Pyrros&quot;

Αποκλείεται :cool:
 
Re: LGIO/IOA Ioannina &quot;King Pyrros&quot;

jj_lgkr":1wmgbhoi said:
Το Άκτιο έχει μόνο 2( :!: ) θέσεις στάθμευσης, και τις χρειάζονται και τις δύο για τα charter.

Εχεις μεινει λιγο πισω - αυτη ηταν η κατασταση πριν το 2003. Μετα την ολοκληρωση της επεκτασης του δαπεδου, υπαρχουν 4 θέσεις για μεγαλα α/φ (μεχρι Α330, Β767) και 1 θεση στο κεντρο για ιδιωτικά/μικρά ελικοφόρα (π.χ. Skyexpress).

Επειδή ομως τα ΣΚ η κινηση του α/δ ειναι ιδιαιτερα αυξημενη και χρειαζονται και οι 5 αυτες θεσεις, δεν εγκρινονται συνηθως πτησεις ιδιωτικων αεροσκαφων για μακρά παραμονή - παρα μονο μεταξυ Δευτέρας-Παρασκευής.
 
Top