satcorfu
Business-Class-Member
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias
Ο διάδρομος στο LGKR είναι σε επιχωματωμένο έδαφος και σίγουρα κάθε μερικά χρόνια χρειάζονται επιστρώσεις, ιδίως στα σημεία touchdown, όπου και καθαρίζονται τα υπολείμματα ελαστικών. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός σε βάρος, άλλωστε οτι α/φ είναι να έρθουν εδώ έρχονται ...συνήθως το πρόβλημα εστιάζεται στο εκπέτασμα στην πίστα, όπου προσπαθούν οι αερολιμενικοί να βολεύουν κάποιο μεγάλο σε θέση που να μην περιορίσει πολύ τις θέσεις για άλλα α/φ. και πάλι το μέγεθος που μπορεί να υποστηρίξει το LGKR έχει να κάνει με την κατηγορία πυρασφάλειας που διαθέτει και όχι με το βάρος ή το κτιριακό.
Η κακή εικόνα που παρουσιάζει το αεροδρόμιο σε εποχές κίνησης είναι επειδή δεν υπάρχει προσωπικό...ακόμα και το χειμώνα οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι μειωμένες.. .δεν λειτουργεί το εστιατόριο, τα περισσότερα καταστήματα είναι κλειστά κλπ κλπ...το καλοκαίρι μια πτήση της Easyjet εξυπηρετείται απο 2-3 υπαλλήλους...εισιτήρια, άφιξη, check-in , αναχώρηση, gates...μια γυναίκα πέρσυ που έπαθε ζημιά η βαλίτσα της έπρεπε να περιμένει να τελειώσει η αναχώρηση της πτήσης (με την οποία ήρθε) για να επιστρέψουν οι 2 υπάλληλοι και να ανοίξουν το γραφείο για να καταθέσει το claim....
να πούμε για το χρόνο που πολλές φορες κάνουν οι βαλίτσες να φτάσουν στους ιμάντες ? οταν οι λίγοι εργάτες της χ εταιρείας πρέπει να ξεφορτώνουν παράλληλα 2-3 πτήσεις γιατί η εταιρεία θέλει να μεγιστοποιήσει το κέρδος της, το κτιριακό ειναι το μικρότερο απο τα προβλήματα....υπάρχουν 3 ιμάντες αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα.. το πόσοι μπορουν να ξεφορτώνουν ταυτόχρονα αποσκευές είμαι το ζήτημα..
το αεροδρόμιο , όπως και τα περισσότερα στη χώρα μας, είναι αυτό που λέμε charterαδικο, με μεγάλα peak το καλοκαίρι ( και συγκεκριμένες μέρες) ενώ το χειμώνα "πέφτει σε χειμερία νάρκη". ΟΛΕΣ λοιπόν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο και αυτές είναι που ουσιαστικά θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους επιβάτες , με σωστά και πολλά ταυτόχρονα checkin desks, με γρήγορη παράδοση αποσκευών, καλό service στο α/φ κλπ.... έχουν το απολύτως ελάχιστο προσωπικό, το οποίο το κανουν και "λάστιχο" ( ελα 3 ώρες το πρωί , 2 το απόγευμα και μετά έλα το βράδυ τις 2 και όλα αυτά για 600-700 ευρώ), το μεγαλύτερο ποσοστό είναι εποχιακό, άρα σχεδόν ανιδείκευτο....
Επίσης το θέαμα των ουρών έξω απο το κτίριο, που τόσο πολύ ακούγεται αλλά τελικά συνέβαινε σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες ( τώρα πλέον δεν συμβαίνει), οφειλόταν στο οτι είχαμε και έχουμε μεγάλες διαφορές σε κινήσεις απο μέρα σε μέρα... την Πέμπτη το αεροδρόμιο άδειο... και την Παρασκευή χαμός !! αν δηλαδή γινόταν καλύτερη κατανομή σε μέρες και ώρες δεν θα είχαμε τέτοια φαινόμενα.. ουρές υπάρχουν και σε άλλα αεροδρόμια.. προσωπικά έχω δεί και υποστεί τεράστια ( εννοώ ΤΕΡΑΣΤΙΑ) ουρα στο Gatwick για να περάσω security και κανένας δεν διαμαρυρόταν, ούτε εδω διαμαρτύρονται !!! μη ξεχνάμε οτι τα αυστηρά μέτρα δεν τα επέβαλλε η Ελλάδα !!
τα περισσότερα λειτουργικά προβλήματα λοιπόν έχουν να κάνουν με παράγοντες που και 5πλάσιο νεο αεροδρόμιο να φτιάξουμε απλά θα μεταφερθουν εκεί. !!!
Για τα εμπόδια, υπάρχει ενα συγκεκριμένο σχέδιο τραπεζίου στις προεκτάσεις των διαδρόμων όπου πρέπει να τηρούνται κάποια ελάχιστα... εδω όπως έχω ήδη γράψει το θέμα είναι των πολεοδομιών ( Δήμου και νομαρχίας) που πρεπει επιτέλους να κάνουν τη δουλεία τους αλλά δυστυχώς αφήνουν τα συμφέροντα κάποιων να δημιουργουν προβλήματα ... αυτό όμως μπορεί να γίνει κάλλιστα και στο υποτιθέμενο νέο αεροδρόμιο... μήπως θα αλλάξει τακτική το φακελλάκι ???
Ο διάδρομος στο LGKR είναι σε επιχωματωμένο έδαφος και σίγουρα κάθε μερικά χρόνια χρειάζονται επιστρώσεις, ιδίως στα σημεία touchdown, όπου και καθαρίζονται τα υπολείμματα ελαστικών. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός σε βάρος, άλλωστε οτι α/φ είναι να έρθουν εδώ έρχονται ...συνήθως το πρόβλημα εστιάζεται στο εκπέτασμα στην πίστα, όπου προσπαθούν οι αερολιμενικοί να βολεύουν κάποιο μεγάλο σε θέση που να μην περιορίσει πολύ τις θέσεις για άλλα α/φ. και πάλι το μέγεθος που μπορεί να υποστηρίξει το LGKR έχει να κάνει με την κατηγορία πυρασφάλειας που διαθέτει και όχι με το βάρος ή το κτιριακό.
Η κακή εικόνα που παρουσιάζει το αεροδρόμιο σε εποχές κίνησης είναι επειδή δεν υπάρχει προσωπικό...ακόμα και το χειμώνα οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι μειωμένες.. .δεν λειτουργεί το εστιατόριο, τα περισσότερα καταστήματα είναι κλειστά κλπ κλπ...το καλοκαίρι μια πτήση της Easyjet εξυπηρετείται απο 2-3 υπαλλήλους...εισιτήρια, άφιξη, check-in , αναχώρηση, gates...μια γυναίκα πέρσυ που έπαθε ζημιά η βαλίτσα της έπρεπε να περιμένει να τελειώσει η αναχώρηση της πτήσης (με την οποία ήρθε) για να επιστρέψουν οι 2 υπάλληλοι και να ανοίξουν το γραφείο για να καταθέσει το claim....
να πούμε για το χρόνο που πολλές φορες κάνουν οι βαλίτσες να φτάσουν στους ιμάντες ? οταν οι λίγοι εργάτες της χ εταιρείας πρέπει να ξεφορτώνουν παράλληλα 2-3 πτήσεις γιατί η εταιρεία θέλει να μεγιστοποιήσει το κέρδος της, το κτιριακό ειναι το μικρότερο απο τα προβλήματα....υπάρχουν 3 ιμάντες αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα.. το πόσοι μπορουν να ξεφορτώνουν ταυτόχρονα αποσκευές είμαι το ζήτημα..
το αεροδρόμιο , όπως και τα περισσότερα στη χώρα μας, είναι αυτό που λέμε charterαδικο, με μεγάλα peak το καλοκαίρι ( και συγκεκριμένες μέρες) ενώ το χειμώνα "πέφτει σε χειμερία νάρκη". ΟΛΕΣ λοιπόν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο και αυτές είναι που ουσιαστικά θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους επιβάτες , με σωστά και πολλά ταυτόχρονα checkin desks, με γρήγορη παράδοση αποσκευών, καλό service στο α/φ κλπ.... έχουν το απολύτως ελάχιστο προσωπικό, το οποίο το κανουν και "λάστιχο" ( ελα 3 ώρες το πρωί , 2 το απόγευμα και μετά έλα το βράδυ τις 2 και όλα αυτά για 600-700 ευρώ), το μεγαλύτερο ποσοστό είναι εποχιακό, άρα σχεδόν ανιδείκευτο....
Επίσης το θέαμα των ουρών έξω απο το κτίριο, που τόσο πολύ ακούγεται αλλά τελικά συνέβαινε σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες ( τώρα πλέον δεν συμβαίνει), οφειλόταν στο οτι είχαμε και έχουμε μεγάλες διαφορές σε κινήσεις απο μέρα σε μέρα... την Πέμπτη το αεροδρόμιο άδειο... και την Παρασκευή χαμός !! αν δηλαδή γινόταν καλύτερη κατανομή σε μέρες και ώρες δεν θα είχαμε τέτοια φαινόμενα.. ουρές υπάρχουν και σε άλλα αεροδρόμια.. προσωπικά έχω δεί και υποστεί τεράστια ( εννοώ ΤΕΡΑΣΤΙΑ) ουρα στο Gatwick για να περάσω security και κανένας δεν διαμαρυρόταν, ούτε εδω διαμαρτύρονται !!! μη ξεχνάμε οτι τα αυστηρά μέτρα δεν τα επέβαλλε η Ελλάδα !!
τα περισσότερα λειτουργικά προβλήματα λοιπόν έχουν να κάνουν με παράγοντες που και 5πλάσιο νεο αεροδρόμιο να φτιάξουμε απλά θα μεταφερθουν εκεί. !!!
Για τα εμπόδια, υπάρχει ενα συγκεκριμένο σχέδιο τραπεζίου στις προεκτάσεις των διαδρόμων όπου πρέπει να τηρούνται κάποια ελάχιστα... εδω όπως έχω ήδη γράψει το θέμα είναι των πολεοδομιών ( Δήμου και νομαρχίας) που πρεπει επιτέλους να κάνουν τη δουλεία τους αλλά δυστυχώς αφήνουν τα συμφέροντα κάποιων να δημιουργουν προβλήματα ... αυτό όμως μπορεί να γίνει κάλλιστα και στο υποτιθέμενο νέο αεροδρόμιο... μήπως θα αλλάξει τακτική το φακελλάκι ???