LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias

Ο διάδρομος στο LGKR είναι σε επιχωματωμένο έδαφος και σίγουρα κάθε μερικά χρόνια χρειάζονται επιστρώσεις, ιδίως στα σημεία touchdown, όπου και καθαρίζονται τα υπολείμματα ελαστικών. Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός σε βάρος, άλλωστε οτι α/φ είναι να έρθουν εδώ έρχονται ...συνήθως το πρόβλημα εστιάζεται στο εκπέτασμα στην πίστα, όπου προσπαθούν οι αερολιμενικοί να βολεύουν κάποιο μεγάλο σε θέση που να μην περιορίσει πολύ τις θέσεις για άλλα α/φ. και πάλι το μέγεθος που μπορεί να υποστηρίξει το LGKR έχει να κάνει με την κατηγορία πυρασφάλειας που διαθέτει και όχι με το βάρος ή το κτιριακό.
Η κακή εικόνα που παρουσιάζει το αεροδρόμιο σε εποχές κίνησης είναι επειδή δεν υπάρχει προσωπικό...ακόμα και το χειμώνα οι υπηρεσίες που προσφέρονται είναι μειωμένες.. .δεν λειτουργεί το εστιατόριο, τα περισσότερα καταστήματα είναι κλειστά κλπ κλπ...το καλοκαίρι μια πτήση της Easyjet εξυπηρετείται απο 2-3 υπαλλήλους...εισιτήρια, άφιξη, check-in , αναχώρηση, gates...μια γυναίκα πέρσυ που έπαθε ζημιά η βαλίτσα της έπρεπε να περιμένει να τελειώσει η αναχώρηση της πτήσης (με την οποία ήρθε) για να επιστρέψουν οι 2 υπάλληλοι και να ανοίξουν το γραφείο για να καταθέσει το claim....
να πούμε για το χρόνο που πολλές φορες κάνουν οι βαλίτσες να φτάσουν στους ιμάντες ? οταν οι λίγοι εργάτες της χ εταιρείας πρέπει να ξεφορτώνουν παράλληλα 2-3 πτήσεις γιατί η εταιρεία θέλει να μεγιστοποιήσει το κέρδος της, το κτιριακό ειναι το μικρότερο απο τα προβλήματα....υπάρχουν 3 ιμάντες αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα.. το πόσοι μπορουν να ξεφορτώνουν ταυτόχρονα αποσκευές είμαι το ζήτημα..

το αεροδρόμιο , όπως και τα περισσότερα στη χώρα μας, είναι αυτό που λέμε charterαδικο, με μεγάλα peak το καλοκαίρι ( και συγκεκριμένες μέρες) ενώ το χειμώνα "πέφτει σε χειμερία νάρκη". ΟΛΕΣ λοιπόν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο και αυτές είναι που ουσιαστικά θα προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στους επιβάτες , με σωστά και πολλά ταυτόχρονα checkin desks, με γρήγορη παράδοση αποσκευών, καλό service στο α/φ κλπ.... έχουν το απολύτως ελάχιστο προσωπικό, το οποίο το κανουν και "λάστιχο" ( ελα 3 ώρες το πρωί , 2 το απόγευμα και μετά έλα το βράδυ τις 2 και όλα αυτά για 600-700 ευρώ), το μεγαλύτερο ποσοστό είναι εποχιακό, άρα σχεδόν ανιδείκευτο....
Επίσης το θέαμα των ουρών έξω απο το κτίριο, που τόσο πολύ ακούγεται αλλά τελικά συνέβαινε σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες ( τώρα πλέον δεν συμβαίνει), οφειλόταν στο οτι είχαμε και έχουμε μεγάλες διαφορές σε κινήσεις απο μέρα σε μέρα... την Πέμπτη το αεροδρόμιο άδειο... και την Παρασκευή χαμός !! αν δηλαδή γινόταν καλύτερη κατανομή σε μέρες και ώρες δεν θα είχαμε τέτοια φαινόμενα.. ουρές υπάρχουν και σε άλλα αεροδρόμια.. προσωπικά έχω δεί και υποστεί τεράστια ( εννοώ ΤΕΡΑΣΤΙΑ) ουρα στο Gatwick για να περάσω security και κανένας δεν διαμαρυρόταν, ούτε εδω διαμαρτύρονται !!! μη ξεχνάμε οτι τα αυστηρά μέτρα δεν τα επέβαλλε η Ελλάδα !!
τα περισσότερα λειτουργικά προβλήματα λοιπόν έχουν να κάνουν με παράγοντες που και 5πλάσιο νεο αεροδρόμιο να φτιάξουμε απλά θα μεταφερθουν εκεί. !!!
Για τα εμπόδια, υπάρχει ενα συγκεκριμένο σχέδιο τραπεζίου στις προεκτάσεις των διαδρόμων όπου πρέπει να τηρούνται κάποια ελάχιστα... εδω όπως έχω ήδη γράψει το θέμα είναι των πολεοδομιών ( Δήμου και νομαρχίας) που πρεπει επιτέλους να κάνουν τη δουλεία τους αλλά δυστυχώς αφήνουν τα συμφέροντα κάποιων να δημιουργουν προβλήματα ... αυτό όμως μπορεί να γίνει κάλλιστα και στο υποτιθέμενο νέο αεροδρόμιο... μήπως θα αλλάξει τακτική το φακελλάκι ???
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias

Απο,τι βλεπω....στο τέλος συμφωνούμε πως όλοι πως το υπάρχων αεροδρόμιο τελείωσε ο χρόνος της ζωής του όλοι γραφουμε τα κακώς κειμενα αλλά με το να επεκτεινεις λίγο τους εσωτερικούς χώρους δεν κάνεις απόλυτος ΤΙΠΟΤΑ..Θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ με τον πατριώτη μου satcorfu και για τα θέματα της παροχής υπηρεσιών και για τον χρόνο που κάνουν για να ανέβουν οι αποσκευές και γενικότερα για το προσωπικό που έχουν οι δυο εργολαβικές εταιρίες και η μια αεροπορική είναι ολο ανειδίκευτο το εποχιακό προσωπικο.Θα μου πεις το μονιμο?? Εγω πιστεύω....ότι το μόνιμο που ειναι επαγγελματιες λόγο των μισθών που περνουν και το ελαστικό πρόγραμμα που τους επιβάλουν τα έχει φόρτωσει στον κοκορα.Εκει βεβαια παιζει ρολο και η ΥΠΑ, που όταν έδινε τις άδειες δεν εβαλε κάποιους κανόνες...τόσοι υπάλληλοι στα check-in, τόσοι στα gate, τόσοι στην εκφόρτωση κ.τ.λ. ελπίζουμε τώρα που η Ο.Α την πήρε η MIG (και με την εναρξη πτησεων και απο την (ZF) απο Νοεμβρη και μετα) να κάνει καλη επιλογή στο επίγειο προσωπικό(επαγγελματίες) και να αλλάξουν κατακορων οι υπηρεσίες εδαφους,αυτα για τις υπηρεσιες.Τωρα, για την θέση μου, που είναι το νεο αεροδρόμιο στην Λευκιμη είναι μονόδρομος για αναπτυξη του νησιου μας απο ολες της αποψεις και οπτικα αλλα και λειτουργικα γιατί μαζί με αυτό θα γινει οποτε γινει... και αναβάθμιση και οδικού δικτύου(οδικός-άξονας βορά νότου)σας έγραψα όλα τα αρνητικά του,που λίγο πολύ, τα ξέρετε όλοι ας ελπίζουμε φιλέ satocorfu πως, η μελέτη που θα παρουσιαστει σε λίγες μέρες θα είναι θετικότατη για την περιοχή της Λευκιμης,αν και με μια κουβέντα που είχα με άνθρωπο που την είδε είναι πολύ ευχαριστημένος την περιμένω και εγώ με αγωνιά και με το που μάθω την μέρα παρουσιαση στης θα σου στειλω ΠΜ να πάμε και παρέα αν θες αυτά και ας αφήσουμε τις ειρωνείες και τις διαφωνίες και ας δούμε την κατασκευη του ΝΕΟΥ αεροδρομίου του νησιού μας.
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias

με συγχωρείς αγαπητέ Corfu75, αλλά απο που συμπεραίνεις οτι τελικά συμφωνούμε ολοι για την κατασκευή νέου αεροδρομίου ? ισα ίσα, αυτό που εγώ υποστηρίζω είναι οτι τα όποια προβλήματα οφείλονται κυρίως στην κακή ποιότητα υπηρεσιών, που δεν έχει σχέση με το κτιριακό.. δηλαδή αν άυριο πάμε στη Λευκίμμη, η Swissport η OA και η Goldair θα πολλαπλασιάσουν το προσωπικό τους ? ή μήπως η ΥΠΑ θα τρελαθεί στις προσλήψεις ???
για το κτιριακό πρόβλημα, τοσο εγώ οσο και άλλοι γράφοντες υποστηρίζουν οτι δεν είναι δυνατό να ξεκινάει ένα έργο , να μένει στη μέση και μετά οι υπεύθυνοι (η κυβέρνηση δηλαδή δια του κου Δένδια) να υποστηρίζουν οτι το υπάρχον έφαγε τα ψωμιά του... και να μιλάνε για ανάγκη νέου αεροδρομίου που να εξυπηρετεί 3-4εκ επιβάτες... οταν στις καλύτερες του μέρες (το 2001) το αεροδρόμιο είδε κίνηση κάτω του 1εκ.
Πρέπει κάποιος να είναι ιδιαίτερα αφελής , κομματόσκυλο ή απλά να έχει ίδιο συμφέρον απο μια τέτοια ενέργεια για να μην βλέπει τι πάει να παιχτεί.
Αυτό που λένε οι εργαζόμενοι είναι οτι τέτοιες ενέργειες θα απαξιώσουν το υπάρχον αεροδρόμιο, γιατί με τα "αστεία" αρχίζει κόσμος και πιστεύει οτι σε λίγο καιρό θα αρχίσει η κατασκευή νέου αεροδρομίου, οπότε γιατί να ρίχνουμε χρήματα για να βελτιώνουμε αυτό που λειτουργεί ?
δεν είπες αγαπητέ Corfu75 αν έκανες τελικά το πείραμα που πρότεινα και αν σου χώρεσε το υπάρχον αεροδρόμιο στη θέση που κάποιοι προτείνουν.. αν ναι και κατάφερες και το στρίμωξες, τότε υπολόγισε οτι αφού πρόκειται για κάτι καλύτερο( δεν θα χαλάσουμε τα λεφτουδάκια μας για να κάνουμε μία απο τα ίδια) να βάλεις και ενα 20-30% περισσότερο διαθέσιμο χώρο, ετσι δεν είναι ?
Επίσης και εγώ θα περιμένω με αγωνία την παρουσίαση, ελπιζω πριν το καλοκαίρι, όπου βεβαίως θα θέσω το ερώτημα γιατί στις προμελέτες που ανέλαβαν κάποιοι καθηγητές του ΕΜΠ δεν φαίνεται πουθενά να γίνονται κλιματολογικές μετρήσεις και αναλύσεις της θέσης.... γιατί ξέρεις το αεροδρόμιο δεν είναι μόνο κτίρια και υπέδαφος , ειναι και οι αέρηδες, οι χαμηλές νεφώσεις και ολα αυτά τα ασήμαντα για την ασφάλεια των πτήσεων !!
Ξέχασα επίσης να προσθέσω και και το υπέδαφος στις Αλυκές Λευκίμμης δεν είναι και το καλύτερο, έτσι δεν είναι ? βαλτωδης περιοχή στο μισό μέτρο απο τη θάλασσα είναι , αρα τίποτα δεν λέει οτι ενας διάδρομος εκεί θα ήταν καλύτερος απο αυτόν που ήδη έχουμε , εκτός αν ώ του θαύματος αρχίσουν οι εργολάβοι να κάνουν τα έργα όπως πρέπει !!!
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias

Οπότε..........συμφωνούμε ότι διαφωνούμε φιλαράκο μου εντάξει επέτρεψε μου να σου κάνω μια ερώτηση και δεν θα ασχοληθώ άλλο με το ΚΑΚΚ.Εσυ σαν εργαζόμενος σε αυτό μα....και σαν κερκυραίος δεν θα ήθελες ένα ΝΕΟ αεροδρόμιο στο νησί μας?????
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias

αν μου έλεγες, οτι με το τέλος της σαιζόν , να το ξηλώσουμε, να κτίσουμε ενα νέο ,πιό σύγχρονο, με φυσούνες κλπ. στη θέση του και να έχει τελειώσει μέχρι να αρχίσει η νέα... τότε ναι , θα τοθελα !!!
αν όμως ζητάς να "αδειάσει τη γωνία", (γιατί άραγε?) και να πάει στη Λευκίμμη, όχι βέβαια !!!
ο προφανής λόγος είναι οτι δεν έχω καμμία εμπιστοσύνη σε πολιτικούς που χωρίς ιδιαίτερα πιεστικό λόγο πετάνε την ιδέα, γιατί φοβάμαι οτι εξυπηρετούν συμφέροντα, είτε αυτά εχουν να κανουν με την απελευθέρωση γης εδώ στην πόλη, είτε με μικροπολιτικές επιδιώξεις, ψηφοθηρία απο κάποιους Λευκιμμιώτες, που δεν έχουν καταλάβει οτι σε περίπτωση κατασκευής εκεί, χαθήκανε (στην κυριολεξία)!!
Σκέψου δηλαδή να πούμε οτι ΝΑΙ προχωράμε, ΝΑΙ βρηκαμε και τα λεφτά ... και να ξεκινήσει κάποια κατασκευή γιατί κρίνουμε οτι είναι έργο ζωτικής σημασίας για το νησί μας. αν πάρουμε ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα έργα στην Κέρκυρα,, διαλεξε και πάρε, τότε απο τη μία θα έχουμε ενα αεροδρόμιο - το υπάρχον- στο οποίο δεν θα πέφτει ενα σεντ για έργα κα απο την άλλη ενα εργοτάξιο που δεν θα λέει να ολοκληρωθεί !!!
Καλό θα είναι λοιπόν να ασχοληθούμε με το πώς δεν θα μειώσουμε και άλλο τον τουρισμό μας - και για αυτό δεν έχει καμία σχέση το αεροδρόμιο, γιατί σε λίγα χρόνια μπορεί να μην χρειάζεται καν η αίθουσα αναχωρήσεων εξωτερικού ... μπορεί να μας φτάνουν τα 5 checkin του εσωτερικού !!! και λέω οτι δεν έχει καμία σχέση το αεροδρόμιο, γιατί δεν έχω ακούσει κανέναν τουρίστα να λέει οτι προτιμάει να πάει στην Κροατία ή στην Τυνισία επειδή εκεί έχουν καλύτερα αεροδρόμια.. μπές στον κόπο να επισκεφτείς κάποια websites τουριστικού περιεχομένου- ιδίως forum, όπου θα διαβάσεις τυχόν αρνητικά σχόλια για τον τόπο μας και ΟΛΑ έχουν να κάνουν με κακή παροχή υπηρεσιών στα ξενοδοχεία και δωμάτια... 5 αστέρων ενω έπρεπε να είναι το πολύ 3 κλπ κλπ... ούτε καν τους δρόμους με λακκούβες δεν κακολογούν, αφού εδώ δεν έρχονται για τις ωραίες μας autostrades... και αν δείς κάποιο σχόλιο σε σχέση με το αεροδρόμιο αυτό θα έχει να κάνει με κάποια κακή υπηρεσία που τους προσφέρθηκε ( πολύ ώρα transfer, πολύ ώρα στο checkin κλπ)
Αντίθετα πολλοί, μα πάρα πολλοί εκθειάζουν το αεροδρόμιο , λόγω της πολύ καλής του θέσης, παρα πολλά ιδιωτικά κάνουν stop over και διανυκτερεύουν εδώ λόγω της βολικής του θέσης με την πόλη...μη ξεχνάμε τη γειτνίαση με το λιμάνι και τα transfer των κρουαζιεροπλοίων και ενα σωρό άλλα...
Επειδή λοιπόν είμαι ενας Κερκυραίος που πονάει το νησί του και δεν πάω για βουλευτής, θέλω να κοιτάω μπροστά χωρίς να με ενδιαφέρουν τα συμφέροντα κάποιων, να προστατέψω το χώρο εργασίας μου και να έχω τα επιχειρήματα που χρειάζονται για να αντικρούσω όσες τέτοιες αερολογίες ακούγονται απο καιρού εις καιρόν με μοναδικό στόχο τον αποπροσανατολισμό του κόσμου απο τα σοβαρά προβλήματά του !!
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias

Eιπα να μην ξανα ασχοληθω αλλα δεν μπορεις να λες πως λεω αερολογιες. Οποτε πατριωτη κρατηστε το υπαρχον αεροδρομιο με τον αναποδο πυργο βαλτε το υποστεγο απο τα λεοφορεια ποιο μπροστα,κρατηστε το χωρο σταθμευσης των α/φ με την πισα ,δωστε και επισημα τα παργκιγκ στους ταξιτζηδες και στα λεωφορια...και που εισαι την επομενη φορα μην κοψετε τα κυπαρισσια απο το Ποντικονησι βουλιαχτε το!! :great: καντε περα το WWF που σταματησε την αποξηρανση της λιμνοθαλασσας βαλτε και εναν φραχτη με αναριχωμενο φυτο να μην βλεπουν και οι τουριστες το παρακειμενο νεκροταφειο, και κανονισε απο τωρα την μεταθεση σου για νεο διεθνες αεροδρομιο στα Ιωαννινα(που ετοιμαζετε οταν γινει) "Βασιλευς Πυρος"..... κοντα ειμαστε, μια με το που τελειωσει το νεο Διεθνες των Ιωαννινων, της Κερκυρας δεν θα εχει καμια αξια.Οπως και το λιμανι που για να πας Βενετια πρεπει να πας στην Ηγουμενιτσα γιατι ως γνωστο τα πλοια δεν την προσεγγιζουν. Αυτα...........οταν εχω νεα απο την μελετη θα σου στειλω ΠΜ.Υ.Γ το περι μεταθεσης το λεω καλοπραιρετα.
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias

corfu75":1sghnpha said:
και κανονισε απο τωρα την μεταθεση σου για νεο διεθνες αεροδρομιο στα Ιωαννινα(που ετοιμαζετε) "Βασιλευς Πυρος"..... κοντα ειμαστε, μια με το που τελειωσει το νεο Διεθνες των Ιωαννινων, της Κερκυρας δεν θα εχει καμια αξια.Αυτα...........οταν εχω νεα απο την μελετη θα σου στειλω ΠΜ.ΥΓ το περι μεταθεσης το λεω καλοπραιρετα.
Μα τι λες τώρα;
Συγκρίνουμε τα Ιωάννινα με την Κέρκυρα;
Το αεροδρόμιο των 3 πτήσεων με το ζόρι με ένα από τα μεγαλύτερα charter αεροδρόμια στην Ευρώπη;
Είναι δυνατόν; Ε μην τα βάζουμε όλα ίσα κι όμοια.
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias

Οπως το ειπες......charteραδικο!!!!!!!!!!!!!!!! Και διαβαζε καλα τι γραφω....ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ.
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias

Μακάρι στα Ιωάννινα να κατασκευστεί ένα σύγχρονο αεροδρόμιο,αλλά ακόμα και αν γινόταν και ολοκληρωνόταν πραγματικά δε βρίσκω γιατί να αποτελέσει απειλή για την Κέρκυρα.
Είναι 2 τελείως διαφορετικοί προορισμοί και τα Γιάννενα ακόμα δεν έχουν εκμεταλλευτεί τον οργανωμένο και αεροπορικό τουρισμό ούτε στο ελάχιστο.
Πώς ξαφνικά και με μια λογική εξήγηση που αναφαίρεται στο τουριστικό προιόν καθαρά τα Ιωάννινα θα αρπάξουν κίνηση από την Κέρκυρα;
Νομίζω ότι το υπάρχον αεροδρόμιο Στην Κέρκυρα χρειάζεται άμεσα έργα εκσυχρονισμού και μάλλον η κατασκευή ενός νέου αποτελεί όνειρο θερινής νυκτός. Το κράτος και ειδικά η ΥΠΑ που θα βρουν λεφτά για κατασκευυή νέου;
Αν δεν κάνω λάθος στο χωριό αυτό δεν αντέδρασε έντονα ο κόσμος για να μη γίνει ο ΧΥΤΑ;
Φανταστείτε τι θα γίνει εαν τους φορτώσουν και αεροδρόμιο...
Για καμιά 20 ετία το λιγότερο το θέμα θα τρέχει στο ΣΤΕ...αν δεν υπάρξουν θύματα...
 
Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias

Εδω ειμαστε ξανα μετα απο πολυ καιρο.....σας εχω νεα!Ακουγοντας σε τοπικο ραδιοφωνικο σταθμο τις δηλωσεις του Αερο/ναχη Κερκυρας εμαθα το εξης.Η VIP αιθουσα με την ονομασια "Ναυσικα" δεν υπαρχει πια.Σε ερωτηση δημοσιογραφου γιατι την γκρεμισαν ειπε πως ενα charterαριδικο αεροδρομιο σαν της Κερκυρας δεν την χρειαζετε.Ετσι εκρινε, η κεντρικη υπηρεσια της ΥΠΑ,και ηταν ωραια αιθουσα θυμαμε...!!! Αντε...βρε και σε ανωτερα!!!!Γκρεμιστε αυτο το ΑΙΣΧΟΣ. Καλο πασχα!!!
 
Top