LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

Το αντιθετο φιλε μου, το αεροδρομιο ειχε τα χαλια του υπο κρατικο ελεγχο. Προσωπικα εγω σαν ντοπιος και τα τελευταια χρονια πολυ συχνος επισκεπτης του νησιου, χαιρομαι που το αεροδρομιο περασε στον ελεγχο της φραπορτ (εφοσον το δημοσιο δεν μπορουσε η ηθελε να το συντηρησει).

Τωρα οσο αναφορα το κλεισιμο του αεροδρομιου στιε 6 του μηνα, δεν νομιζω οτι οφειλεται σε κακοτεχνια, μιας και το δημοσιευμα αναφερει οτι το προβλημα προεκυψε σε σημειο του διαδρομου που δεν εχει στρωθει ακομα (απο την πλευρα της λιμνοθαλασσας).
 
τα χάλια του ειχε γιατί το Δημόσιο δεν ήθελε να ρίξει λεφτά απο αυτά τα εκατομύρια που εισέπραττε.. τώρα δεν τα εισπράττει, ναναι καλά ο φορος στα καύσιμα και ο ΦΠΑ που δεν πέφτει ..ναναι καλά οι επιδοτήσεις και οι αποζημιώσεις που παίρνει η fraport .. με ολα αυτά θα ειχαν φτιαχτεί οτι εχει κανει η fraport (αλλωστε δεν κοστολογήθηκαν επακριβώς για να ξερουμε τι κοστισαν αυτά που βλέπουμε).
Το θέμα ειναι όμως οτι αν έκλεινε το αεροδρόμιο πριν το 2017 όπως κλείνει τώρα επι Fraport, θα ειχε γίνει ο ΧΑΜΟΣ....θα ειχαν παρέμβει οι τοπικές αρχές, βουλευτές, οι φορείς κλπ...
Το θετικό ειναι οτι χάρη στο προηγούμενο της Fraport που κλεινει αεροδρόμια, μπορεσαν να κλείσουν και το κρατικό Ηράκλειο για 5 μέρες να επισκευάσουν το διάδρομο...κατι που παλαιότερα ουτε για αστείο δεν θα ανακοινωναν !!!
 
Η Fraport εδώ και λίγα χρόνια που ανέλαβε κάνει συνεχώς έργα, ενώ το Δημόσιο εδώ και δεκαετίες όχι, και για κάποιον λόγο φταίει η Fraport.

Ένα χειροκρότημα παρακαλώ.
 
Ακριβως, εφοσον το δημοσιο εισεπραττε τελη προγειωσης, φορους κλπ, τοτε επρεπε να επενδυσει καποια χρηματα, για να φροντισει οτι το περιουσιακο της στοιχειο, συνεχιζει και προσφερει εσοδα.
Αυτο δεν εγινε και ουτε προκειτε να γινοταν μελλοντικα, οποτε εν τελει, ηταν μονοδρομος για τον επιβατη, η ιδιωτικοποιηση του αεροδρομιου.

την τελευταια 5ετια που βρισκεται το αεροδρομιο στην ιδιοκτησια της φραπορτ, εχουν γινει οι παρακατω επενδυσεις - με συνολικη επενδυση της ταξεως των Ε 30,000,000 (διορθωστε με αν ξεχναω κατι)

1. Εξυγχρονισμος και αναδιαμορφωση του παλιου τερμιναλ (ηλεκτρολογικα, υδραυλικα, κλιματισμος). Νεο συστημα αποσκευων. εγκατασταση νεου φωτισμου στην πιστα.
2. Επεκταση των εγκαταστασεων κατα περιπου 10,000 τμ (νεα επεκταση του τερμιναλ)
3. διαμορφωση δυο θεσεων παρκιν αεροσκαφων και αναδιαμορφωση του χωρου
4. εξυγχρονισμος του πυροσβεστικου σταθμου
5. Αγορα μηχανολογικου εξοπλισμου, οχηματων κλπ

Η παραχωρηση της διαχειρησης στην φραπορτ, υποχρεωσε και το δημοσιο να ολοκληρωσει τα εργα αναδιαμορφωσης του διαδρομου, του τροχοδρομου κλπ, που ηταν υποχρεωμενο να κανει, για λογους ασφαλειας.

Σαν ντοπιος, εννοειται πως δεν ειμαι ευχαριστημενος απο την τωρινη κατασταση του αεροδρομιου, την ελλειψη παρκιν στο αεροδρομιο και την συμφορηση που προκαλει, το προβλημα υποδομων (μικρο τερμιναλ, λιγες θεσεις σταθμευσης), αλλα αυτο που μπορω να πω με σιγουρια ειναι οτι εχει υπαρξει αρκετη προοδος σε θεμα υποδομων, οργανωσης, σε σχεση με 5 χρονια πριν.

Σιγουρα θα ηθελα να δω καλυτερη στελεχωση στο αεροδρομιο του νησιου, ξεκινωντας απο το management και τους υπαλληλους, και συνεχιζοντας με καλυτερη οργανωση των check in, passport controls, security checks κλπ.
 
Last edited:
Κακοτεχνίες ειναι αγαπητέ μου.... κάτι που βεβαίως δεν θα αναφερθεί σε Δελτίο Τύπου της Fraport...Μένει να δουμε τις αντιδράσεις αυτών που πριν την ιδιωτικοποίηση, κουνούσαν το δάκτυλο σε κάθε ευκαιρία !

Συγκεκριμένα, λάθος σχεδιασμός της "ράμπας" που δένει το παλιό κομμάτι του διαδρόμου με το νέο (που έχει και μια υψομετρική διαφορά), με αποτέλεσμα τα ATR να κάνουν ... λούνα παρκ. Ξαναφτιάχνεται πιο ομαλά.
Δεν ξέρω τι αντιδράσεις περιμένετε να έχει οποιοσδήποτε μη-οπαδικός άνθρωπος. Λάθη γίνονται, πόσο μάλλον από μια εταιρεία σαν την ΙΝΤΡΑΚΑΤ που δεν έχει ιδιαίτερες γνώσεις από ασφαλτοστρώσεις διαδρόμων. Ή νομίζετε ότι υπάρχουν κάποιοι εδώ μέσα που κοιμούνται με τέτοιες φανέλες;
 
Συγκεκριμένα, λάθος σχεδιασμός της "ράμπας" που δένει το παλιό κομμάτι του διαδρόμου με το νέο (που έχει και μια υψομετρική διαφορά), με αποτέλεσμα τα ATR να κάνουν ... λούνα παρκ. Ξαναφτιάχνεται πιο ομαλά.
το σχόλιό μου αφορά οχι τόσο στην ίδια την εταιρεία, που καλά κανει και φτιάχνει τις υποδομές με έξοδα του Δημοσίου και αμείβεται κιόλας, αλλά με τη μεταστροφή του κόσμου που πλέον οτι "στραβό" γινεται απο ιδιώτη, το δικαιολογεί - παντα θα φταίει κάποιος άλλος - ενώ οταν πρόκειται για δημόσιο, τότε του φταίνε οι κακοί Δ.Υ, οι τεμπέληδες, τα λαμόγια που δεν ξέρουν να κανουν μια δουλειά σωστά και άλλα κοσμητικά που σίγουρα θα γραφόταν εδω μέσα αν το ίδιο συνέβαινε προ του 2017.. Γιατί αν όντως πρόκειται για λαθος στρώσιμο στο σημείο που συνδέει το νέο με το παλαιότερο -δηλαδή αυτο του Δεκεμβρίου - στρώσιμο, φαντάζομαι οτι θα ειναι οφθαλμοφανές και απορίας άξιο που - αν υπάρχει ο ανεξάρτητος μηχανικός που ελέγχει το έργο- δεν το είδε !!! Εκτός και άν ο μηχανικός βρίσκεται κάπου στην Αθήνα και υπογράφει οτι του δίνουν !! Τελικά σε τί διαφέρει απο τα "κακά" έργα του Δημοσίου???
Post automatically merged:

την τελευταια 5ετια που βρισκεται το αεροδρομιο στην ιδιοκτησια της φραπορτ, εχουν γινει οι παρακατω επενδυσεις - με συνολικη επενδυση της ταξεως των Ε 30,000,000 (διορθωστε με αν ξεχναω κατι)

1. Εξυγχρονισμος και αναδιαμορφωση του παλιου τερμιναλ (ηλεκτρολογικα, υδραυλικα, κλιματισμος). Νεο συστημα αποσκευων. εγκατασταση νεου φωτισμου στην πιστα.
2. Επεκταση των εγκαταστασεων κατα περιπου 10,000 τμ (νεα επεκταση του τερμιναλ)
3. διαμορφωση δυο θεσεων παρκιν αεροσκαφων και αναδιαμορφωση του χωρου
4. εξυγχρονισμος του πυροσβεστικου σταθμου
5. Αγορα μηχανολογικου εξοπλισμου, οχηματων κλπ
απο πού συμπεραίνεις οτι η επένδυση ειναι των 30εκ ? αυτοί ειχαν δώσει συνολικά ποσά για ολα τα αεροδρόμια και οχι μεμονωμένα...δεν εχω δει καμμία αναλυτική λίστα με τα ποσά για το κάθε τι που φτιάχτηκε- οχι μονο στο LGKR αλλά στα 14-...
Επίσης, απο τα χιλιάδες τμ επέκτασης, μήπως γνωρίζεις πόσα αφορούν κοινόχρηστα τμ και πόσα εμπορικά ? γιατί βλέπω οτι γράφονται αρκετά παράπονα οτι δεν φτάνει ο χώρος, ενώ το κτίριο δοθηκε σε χρήση πριν 2-3 χρόνια και απο τα διαφημιστικά βλέπω πολλά τ.μ στα duty free και αλλα καταστήματα που καταλαμβάνουν ισως και το 50% του νέου κτιρίου
 
Last edited:
35εκ αναφερει ο βουλευτης του νησιου εδω, για ολες τις εργασιες εξυγχρονισμου του αεροδρομιου. Παραλληλα ο φιλος που εργαζεται στο αεροδρομιο, επιβεβαιωσε κοστος γυρω στα 30εκ για τις εργασιες μεχρι στιγμης. Την επομενη φορα που θα ειμαι στο νησι θα ρωτησω αν αυτο το κοστος περιλαμβανει και τα εργα που χρηματοδοτηθηκαν απο το κρατος.

Οσο για αναλυτικα κοστη ανα αεροδρομιο, εχεις δικιο, δεν νομιζω πως υπαρχει αναλυτικη λιστα, ανα αεροδρομιο.

Στην επεκταση του τερμιναλ, δυστυχως ενα μεγαλο κομματι εχει δοθει σε εμπορικη χρηση. Το Duty free εχει καταλαβει μεγαλο χωρο, και οι καφετεριες/εστιατορια το ιδιο, ειδικα προς τα gate 7-12. Τους καλοκαιρινους μηνες, υπαρχει προβλημα με τους κοινοχρηστους χωρους, οι οποιοι δεν επαρκουν για την αναμονη των επιβατων.
 
Συγκεκριμένα, λάθος σχεδιασμός της "ράμπας" που δένει το παλιό κομμάτι του διαδρόμου με το νέο (που έχει και μια υψομετρική διαφορά), με αποτέλεσμα τα ATR να κάνουν ... λούνα παρκ. Ξαναφτιάχνεται πιο ομαλά.
Δεν ξέρω τι αντιδράσεις περιμένετε να έχει οποιοσδήποτε μη-οπαδικός άνθρωπος. Λάθη γίνονται, πόσο μάλλον από μια εταιρεία σαν την ΙΝΤΡΑΚΑΤ που δεν έχει ιδιαίτερες γνώσεις από ασφαλτοστρώσεις διαδρόμων. Ή νομίζετε ότι υπάρχουν κάποιοι εδώ μέσα που κοιμούνται με τέτοιες φανέλες;
Σωστά, η τεχνογνωσία της Intrakat είναι κύριος τα πλαστά και εικονικά. Εεε πως μου ήρθε αυτό μήπως την μπέρδεψα με την DIEKAT. Μα πως να τους ξεχωρίσεις τους Κορυδαλλιώτες. :mrgreen:
 
Για το 777 δες εδω: airpics.net - OE-LPA, Boeing 777-200ER, Lauda Air - Large size Αρκετές φορές, καλοκαίρι του 2002 τσάρτερ απο Βιέννη.

Για τα 747: το 74 με τα γεγονότα της Κύπρου και υπο τον φόβο πολέμου, είχαν φυγαδευτεί στην Κέρκυρα ΑΜΦΟΤΕΡΑ τα 747 της ΟΑ! Φωτο δυστυχώς δέν έχω να σου δείξω, αλλα νομίζω οτι υπάρχει κάπου στα γραφεία της ΥΠΑ.
Επίσης, 747 είχε κατεβάσει η ΟΑ τέλη δεκαετίας '70, Πάσχα, για την κανονική πτήση (ΟΑ604?)
Και τέλος, είχε κατέβει (νομίζω άπαξ) 747SP Oman Amiri Flight, γύρω στα 1995. Έχω δεί φωτό του να απογειώνεται απο τον (τότε) 17, αλλα δε μπορώ να τη βρώ πουθενά... Ελπίζω να σε κάλυψα!
Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι το μακρινό Πάσχα του 1977, είχαμε πετάξει ( aller-retour )για Κέρκυρα με το 747-200 της ΟΑ !
Ήμουν 11 ετών και καταλαβαίνετε πόσο είχα ενθουσιαστεί. Δεν θα μπορούσα να το ξεχάσω…
 
Οσον αφορά τη μεγάλη επένδυση των 30+ εκ απο τη Fraport, όπως αναφέρεται (χωρίς βέβαια κάποιο στοιχείο), να πούμε οτι εδώ και λίγες ημέρες το τέλος των επιβατών αυξήθηκε στα 18,5 ευρώ, 2,5 δηλαδή πιό πάνω απο πέρσυ, όπου και πέρσυ έιχε αυξηθεί κατά 1 ευρώ... Με λίγα λόγια , με 2εκ επιβάτες το χρόνο που έχει τώρα, η επένδυση έχει ήδη "βγεί" μέσα σε 1-2 χρόνια. !!! και επειδή ο επιβάτης μπορεί να μην ενδιαφέρεται για το ιδιοκτησιακό, ας πληρώνει τώρα και ενα καφέ παραπάνω στους επενδυτές...λεφτά υπάρχουν !!!
 
Top