LGKV/KVA Kavala "Megas Alexandros"

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ένα φωτογραφικό αφιέρωμα στο αστέρι (αν και stored) του αεροδρομίου, το Tristar. Το αγόρασε το 2004 η Gee Bee (του γνωστού Κου Καραμπάτη) μαζί με άλλα 3 αεροσκάφη passenger του ίδιου τύπου τα οποία διαμοιράστηκαν για μικρό χρονικό διάστημα σε διάφορα Ελληνικά αεροδρόμια. Η ιδιοκτησία μεταφέρθηκε στην Greece Airways (του ιδίου ιδιοκτήτη) αλλά δεν πέταξαν ποτέ με καμία από τις δύο εταιρίες ώσπου τελικά πουλήθηκαν περίπου ένα χρόνο μετά και αποχώρησαν, πλην του Cargo της Καβάλας που ενώ είχε ενδιαφερθεί Λιβυκή εταιρία τελικά δεν το πήρε. Είχε κρατηθεί το νηολόγιο SX-CVE αλλά - σε αντίθεση με τα υπόλοιπα - δεν βάφτηκε ποτέ στο αεροσκάφος κι έτσι έμεινε στο αεροδρόμιο της Καβάλας με τα βασικά χρώματα της Kitty Hawk.

 
Πληρώνει τώρα η εταιρία στην οποία ανήκει κάποιο ποσό για την στάθμευση του αεροσκάφους αυτού στο αεροδρόμιο της Καβάλας;

;
 
Καμία από τις δύο εταιρίες δεν υφίσταται πλέον. Δε νομίζω ότι πληρώνει κανείς. Μάλλον θεωρείται σαν εγκαταλελειμμένο
 
Οπότε γιατί δεν πάει κουταλομαχαιροπηρουνα;;;

Γιατί για να πετάξει δεν τίθεται θέμα...
 
Μάλλον μπλέκει το θέμα αν χρωστάει κάτι χρόνια για τη στάθμευση του σε ΥΠΑ. Θεωρητικά μπορεί να κάνει επίταξη η ΥΠΑ και να το πουλήσει για παλιοσίδερα ή ακόμα καλύτερα να γίνει ένα ωραιότατο ξενοδοχείο à la Jumbo Hotel, αλλά μάλλον το πήγα μακριά :mrgreen:
 
Το ίδιο συμβαίνει πάντοτε με τα εγκαταλελειμμένα περιουσιακά στοιχεία ακόμη και για τα α/φη. Υπάρχουν και άλλα α/φη στα Ελληνικά αεροδρόμια. Τα α/φη είναι α/φη μέχρι την στιγμή που παρακολουθούνται και συντηρούνται και μπορούν να πωληθούν σαν τέτοια. Στην περίπτωση όμως της εγκατάλειψης άντε και λίγο ακόμη, μπορούν να πωληθούν για ανταλλακτικά, όσο περνάει ο χρόνος της εγκατάλειψης μόνο για παλιοσίδερα. Το θέμα είναι ότι καταλαμβάνουν κάποια θέση στάθμευσης στα αεροδρόμια και θα πρέπει οι Διοικούντες να παίρνουν άμεσες αποφάσεις καθώς επίσης και οι Τράπεζες.
 
To αεροδρόμιο της Καβάλας δε νομίζω ότι έχει ή είχε ποτέ θέμα χώρων στάθμευσης λόγω χαμηλής κίνησης. Θα ήταν ενδιαφέρον όμως να μάθουμε ποιο είναι το καθεστώς του αεροσκάφους. Θυμίζω ότι και αντίστοιχη περίπτωση ήταν και το Α300 στη Ρόδο που δεν έπιανε θέση στάθμευσης αλλά τελικά κόπηκε για ανακύκλωση.
 
Στο αεροδρόμιο έχει στηθεί μια προσωρινή κατασκευή της Support Air ακριβώς μπροστά από το Tristar. Σου δίνει την εντύπωση ότι για αυτό στήθηκε, αλλά μετά διέκρινα ένα B737 από κάτω. Εταιρεία δεν διέκρινα.
Σε ερώτηση προς υπάλληλο του αεροδρομίου, απέφυγε να μου δώσει καποια συγκεκριμένη απάντηση.
 
Last edited:
Ειχαμε το ΜΑΜ της Air Mediterranean για 1.5 μηνα και δουλευανε στην APU για μια δυο μερες. Αλλα αυτο εφυγε πριν κανα διβδομαδο. Επισης εχουμε της Condor το Α320 που εχει σκαλωσιες γυρω γυρω και ειναι για scrap. Μεσα στις επομενες μερες θα εχω περισσοτερα.
 

Attachments

  • 273526909_1101369740597150_325784831080349061_n.jpg
    273526909_1101369740597150_325784831080349061_n.jpg
    97 KB · Προβολές: 48
Καλημερα απο Καβαλα. Τελικα οι σκαλωσιες και μετεπειτα το 'υποστεγο' που εχει στηθει ειναι για το Α320 της Condor ωστε να επιστρεψει σε πλωιμη κατασταση. Απο οτι ακουσα το κοστος της ζημιας ειναι περιπου 2 εκατομμυρια ευρω.
 

Attachments

  • Screenshot 2022-04-12 at 10.52.59.png
    Screenshot 2022-04-12 at 10.52.59.png
    3,4 MB · Προβολές: 42
Top