LGML/MLO Milos

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Nomizw oti to kalutero gia to nisi 8a itan na leitourgisoun parallila kai ta duo aerodromia. Ena me 800m kai ena me 1.800m. Idaniko gia ena kukladonisi san tin Milo. Proteinw malista oi ptiseis me ta Dash na exoun mellondika kai andapokrisi me to megalo aerodromio prin tin epistrofi stin A8ina. Gia na eksypireteitai kai o dopios pli8ismos re paidi mou. H syndomoteri diadromi ston kosmo. Kai guiness kai touristes kai xlida kai dopoioi kai anodos tis oikonomias kai evimeria kai...den pame ka8olou kala me ti m.....a (sorry) pou dernei kata kairous ton lao mas :roll:
 
Sxetika me ta 2 aerodromia pou anaferontai sto arthro kai sta metepeita post, mporei na dimiourgithoun pareksigiseis epeidi den anaferontai kapoia simantika stoixeia:

Ousiastika den prokeitai gia dyo aerodromia:

Tha ftiaxtei enas neos diadromos 1800-2000 m se apostasi peripou 1 km apo to palio aerodromio kai that' s all!! Se prwti fasi mazi me to diadromo tha ftiaxtei ki enas dromos peripou 1 km pou tha metaferei tous epivates apo to aeroplano sto terminal tou paliou aerodromiou (to opoio kataskevastike gyrw sto 1997 kai einai syghrono kai arketa megalytero apo ayto pou xreiazotan to palio aerodromio). Etsi ousiastika prokeitai gia ena aerodromio me 2 diadromous. Kati to opoio exei ginei polles fores sto parelthon stin Ellada:

Etsi egine stin Karpatho otan ftiaxtike to 1986 o diadromos twn 2400 m se nea thesi enw diatirithike kai o palios diadromos tou '70 (750 m) o opoios xrisimopoeitai pleon ws troxiodromos). Kati tetoio egine fetos stin Siteia opou ftiaxtike neos diadromos se prosanatolismo katheto tou paliou. Kati paromoio egine kai stin Kalamata opou yparxei to palio aerodromio tis Triodou (tou '50) kai meta ftiaxtike se diplani thesi to neo aerodromio tis Kalamatas (sta mesa tou '60), kai to palio aerodromio sxedon enswmatothike sto kainourgio. :) :)
 
Όποια προσπάθεια και να κάνεις να καλυτερέψεις τον τουρισμό μας, έρχεται το ΑΠΙΘΑΝΟ Ελληνικό Δημόσιο και τα ισοπεδώνει όλα. Αεροδρόμιο χωρίς πυροσβεστικό και πτήσεις δεν γίνονται…..

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=305469

:evil:
 
H Goldair Handling έχει βγάλει αγγελία για προσωπικό εδάφους στην Μήλο

http://www.mileikanea.gr/component/content/article/1880

Ξέρει κανένας περισσότερες λεπτομέρειες?

Μέχρι τώρα ποια εταιρία εξυπηρετούσε τα αεροσκάφη της ΟΑ στη Μήλο?
 
Για να σκεφτω.Α ναι! την ΟΑ στην MLO την εξυπηρετουσε...η ΟΑ :lol:
Ηταν και ακομα ειναι self handling ο σταθμος! :wink:
 
Ξέρει κανένας αν υπάρχει ελληνική εταιρία (πλην Ολυμπιακής και Aeroland) που διαθέτει αεροσκάφος μεγαλύτερο των 10 θέσεων που να μπορεί να πετάξει στη Μήλο?

Είναι οικονομικά ρεαλιστικό να βρεθεί αεροπορική εταιρία από το εξωτερικό που να ναυλώσει (wet lease) ένα τέτοιο αεροπλάνο για 5 μήνες τον χρόνο? Αν ναι έχετε να μου προτείνετε κάποια τέτοια εταιρία?

Σίγουρα είναι πραγματικά δύσκολο μέχρι να αποφασίσει η ΥΠΑ να αναγνωρίσει τα επιπλέον 250 μέτρα του αεροδιαδρόμου που έχουν φτιαχτεί εδώ και 6 χρόνια :wall:
 
Σχετικά με τα αρχικά σχόλια περί νέου αεροδρομίου κλπ, θα ήθελα να προσθέσω τα εξής :
α) Η Διεύθυνση του διαδρόμου προς-απογείωσης έχει λανθασμένο προσανατολισμό ΝΑ --> ΒΔ ενώ η συνήθης διεύθυνση των ανέμων είναι Β.
β) Δεν μπορεί να υπάρξει επιμήκυνση του διαδρόμου προς-απογείωσης καθώς οι γειτνιάζουσες περιοχές χαρακτηρίζονται από βαλτώδη εδάφη.
γ) Το νέο έργο που θα αφορούσε το αεροδρόμιο ήταν ο νέος διάδρομος προς-απογείωσης καθώς και μια νέα κατασκευή πύργου Ελέγχου (με μεταφορά της υποδομής του ήδη υπάρχοντος).
δ) Το κτήριο εξυπηρέτησης επιβατών , θα παρέμενε το υπάρχον καθώς η απόσταση του νέου διαδρόμου με το κτήριο αφιξο-αναχωρήσεων των επιβατών απέχει περίπου 1000 - 1400 μέτρα.
ε) Οι χωματουργικές εργασίες που θα χρειαζόντουσαν για την δημιουργία του νέου διαδρόμου προς-απογείωσης καθώς και οποιαδήποτε χωματουργικές εργασίες έπρεπε να γίνουν για το έργο, θα ήταν ΔΩΡΕΑΝ καθώς είχε παρθεί απόφαση τόσο από την S&B όσο και από ιδιώτες να βοηθήσουν με τα χωματουργικά μηχανήματα (που λόγω ορυχείων είναι πάμπολλα στο νησί) που διαθέτουν.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει και μάλιστα οι εκτάσεις που έπρεπε να απαλλοτροιωθούν αφενός είχαν ορισθεί , αφετέρου είχαν κοινοποιηθεί στους ιδιοκτήτες και τα ποσά που θα λάμβαναν. Ο προϋπολογισμός του έργου ήταν (πριν από 10 χρόνια ?) περίπου 6 εκ €.
Τα σχόλια περί 2 αεροδρομίων, αποστάσεων κλπ θα πρέπει να γίνονται με λιγότερη χλεύη καθώς αρμόδιοι τουλάχιστον για να κρίνουν αν κάτι θα βοηθήσει ή όχι τον τόπο τους είναι οι μόνιμοι κάτοικοι.
Όταν δε μιλάμε για ένα νησί που προσφέρει στο Ελληνικό Δημόσιο σε φόρους άμεσους και έμμεσους ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ περισσότερα από αυτά που λαμβάνει ως επιχορηγήσεις και Δημόσια έργα τότε σίγουρα οι κάτοικοι έχουν περισσότερα δικαιώματα να απαιτούν οτιδήποτε που μπορεί να βελτιώσει το βιοτικό τους επίπεδο. Θα ήθελα να επισημάνω ότι με μια σωστή οργάνωση θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν γειτονικά νησιά Σίφνος, Σέριφος και ακόμη και τα μικρότερα Κίμωλος , Φολέγανδρος με προσφέροντας και σε αυτά μια ακόμη ευκαιρία για ανάπτυξη.
Τέλος απλά να ενημερώσω ότι προς το παρόν το εισητήριο για 20 λεπτά πτήσης από Αθήνα για Μήλο κοστίζουν 57 € και τα ταχύπλοα από Πειραιά , μετά από πλέον των 4,5 ωρών ταξίδι 54 €.
 
Top