Σχετικά με τα αρχικά σχόλια περί νέου αεροδρομίου κλπ, θα ήθελα να προσθέσω τα εξής :
α) Η Διεύθυνση του διαδρόμου προς-απογείωσης έχει λανθασμένο προσανατολισμό ΝΑ --> ΒΔ ενώ η συνήθης διεύθυνση των ανέμων είναι Β.
β) Δεν μπορεί να υπάρξει επιμήκυνση του διαδρόμου προς-απογείωσης καθώς οι γειτνιάζουσες περιοχές χαρακτηρίζονται από βαλτώδη εδάφη.
γ) Το νέο έργο που θα αφορούσε το αεροδρόμιο ήταν ο νέος διάδρομος προς-απογείωσης καθώς και μια νέα κατασκευή πύργου Ελέγχου (με μεταφορά της υποδομής του ήδη υπάρχοντος).
δ) Το κτήριο εξυπηρέτησης επιβατών , θα παρέμενε το υπάρχον καθώς η απόσταση του νέου διαδρόμου με το κτήριο αφιξο-αναχωρήσεων των επιβατών απέχει περίπου 1000 - 1400 μέτρα.
ε) Οι χωματουργικές εργασίες που θα χρειαζόντουσαν για την δημιουργία του νέου διαδρόμου προς-απογείωσης καθώς και οποιαδήποτε χωματουργικές εργασίες έπρεπε να γίνουν για το έργο, θα ήταν ΔΩΡΕΑΝ καθώς είχε παρθεί απόφαση τόσο από την S&B όσο και από ιδιώτες να βοηθήσουν με τα χωματουργικά μηχανήματα (που λόγω ορυχείων είναι πάμπολλα στο νησί) που διαθέτουν.
Η διαδικασία είχε ξεκινήσει και μάλιστα οι εκτάσεις που έπρεπε να απαλλοτροιωθούν αφενός είχαν ορισθεί , αφετέρου είχαν κοινοποιηθεί στους ιδιοκτήτες και τα ποσά που θα λάμβαναν. Ο προϋπολογισμός του έργου ήταν (πριν από 10 χρόνια ?) περίπου 6 εκ €.
Τα σχόλια περί 2 αεροδρομίων, αποστάσεων κλπ θα πρέπει να γίνονται με λιγότερη χλεύη καθώς αρμόδιοι τουλάχιστον για να κρίνουν αν κάτι θα βοηθήσει ή όχι τον τόπο τους είναι οι μόνιμοι κάτοικοι.
Όταν δε μιλάμε για ένα νησί που προσφέρει στο Ελληνικό Δημόσιο σε φόρους άμεσους και έμμεσους ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ περισσότερα από αυτά που λαμβάνει ως επιχορηγήσεις και Δημόσια έργα τότε σίγουρα οι κάτοικοι έχουν περισσότερα δικαιώματα να απαιτούν οτιδήποτε που μπορεί να βελτιώσει το βιοτικό τους επίπεδο. Θα ήθελα να επισημάνω ότι με μια σωστή οργάνωση θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν γειτονικά νησιά Σίφνος, Σέριφος και ακόμη και τα μικρότερα Κίμωλος , Φολέγανδρος με προσφέροντας και σε αυτά μια ακόμη ευκαιρία για ανάπτυξη.
Τέλος απλά να ενημερώσω ότι προς το παρόν το εισητήριο για 20 λεπτά πτήσης από Αθήνα για Μήλο κοστίζουν 57 € και τα ταχύπλοα από Πειραιά , μετά από πλέον των 4,5 ωρών ταξίδι 54 €.