LGPA/PAS Paros Airport

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Δεν είδα κάτι στο φόρουμ και μιάς και έπεσα σε μια ανακοίνωση του δημάρχου του νησιού είπα να το ανοίξω. Σύμφωνα λοιπον με τον δήμαρχο, το 2014 θα είναι έτοιμο το νέο α/δ του νησιού, το οποίο και θα κατσκευαστεί σε 2 φάσεις (όταν συνδυάζω φάσεις έργου με ΥΠΑ/ελλ. δημόσιο, ο χρονικός ορίζοντας γίνεται ορίζοντας γεγονότων :twisted: )

1η Φάση
Η πρώτη φάση εκτέλεσης περιλαμβάνει την ανάθεση κατασκευής του διαδρόμου, προχωρώντας στην επικαιροποίηση της υπάρχουσας μελέτης και ταυτόχρονα στην άμεση εκπόνηση της ηλεκτρομηχανικής μελέτης. Οι ανωτέρω αναθέσεις θα γίνουν έως τις 15/03/2011 και ο ανάδοχος αναμένεται να ξεκινήσει τις εργασίες έως τις 30/06/2011. Το προβλεπόμενο μήκος του διαδρόμου θα φτάσει τα 1.400m με παράλληλη πρόβλεψη δύο ζωνών ασφαλείας στην αρχή και το τέλος του μήκους 600m, με δύο τροχοδιαδρόμους καθώς και δυνατότητα επέκτασης.

2η Φάση
Η δεύτερη φάση εκτέλεσης περιλαμβάνει την ανέγερση των κτηριακών υποδομών του αεροδρομίου συνολικής επιφάνειας 5.000 έως 7.000 τ.μ. και η προκαταρκτική μελέτη κατασκευής ξεκινά στις 10/04/2011.
Ο στόχος μας είναι ο ανάδοχος να ξεκινήσει τις εργασίες το αργότερο τον Οκτώβριο του 2011 και το έργο να έχει ολοκληρωθεί και να παραδοθεί στο τέλος του 2014.

Δεν βρήκα κάτι νεότερο στο διαδίκτυο για το έργο αυτό, ούτε καν έναν προϋπλογισμό. Το μόνο που μου κίνησε την περιέργεια είναι το μήκος του διαδρόμου, 1.400 μέτρα με 2 τροχοδιαδρόμους παρακαλώ. Θα ξοδευτούν τόσα λεφτά για να μην κατεβαίνουν πάλι μεγάλα α/φη? Δεν ξέρω, μπορεί και να μην θέλουν τσάρτερ ή μαζικό τουρισμό αλλά ας πάρουν κι ένα τηλ. στην Κάλυμνο που χτυπάνε τώρα το κεφάλι τους...
 

azabetas

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
29/01/2011
Μηνύματα
15
Likes
0
Περιοχή
Βόρειο Λονδίνο
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGLL
Re: Νέο αεροδρόμιο Πάρου

Πολυ Καλό πράγμα! Τώρα που θα μεγαλώσει το αεροδρόμιο και άλλες αεροπορικές εταιρίες θα πετάνε στην Παρο directly.. Πολυ καλα νέα για το νησί που πηγαίνω κάποιες φορές τα καλοκαίρια !
 

Tolisshow

Business-Class-Member
Εγγραφή
12/10/2008
Μηνύματα
463
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
Re: Νέο αεροδρόμιο Πάρου

καιρός ήταν.πραγματικά πολύ καλή κίνηση για ένα απο τα ωραιότερα για όλα τα γούστα και τις ηλικίες νησιά της χώρας γιατι στο τωρινό αεροδρόμιο ούτε piper cheyenne δεν προσγειώνεται :cool:
 

vassdel

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/01/2009
Μηνύματα
1.197
Likes
4
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Re: Νέο αεροδρόμιο Πάρου

Άλλο ρωτάει ο 701 κ ρωτώ κ εγώ: 1400μ είναι αρκετά; Μπορούν να κατέβουν όλα τα γνωστά τσαρτεράδικα σε αυτό το μήκος, ή απλά πετάνε χρήμα στα σκουπίδια;
Ναι, εννοείται πως θα είναι καλύτερα από τη σημερινή κατάσταση, αλλά αξίζει τον κόπο να ρίξεις χρήμα για "τροχιοδρόμους" και διάδρομο, στους οποίους θα προσγειώνονται κ θα κινούνται μόνο μικρά ελικοφόρα; Δεν ξέρω απαιτούμενα μήκη για μεγαλύτερα αεροσκάφη, γιαυτό ρωτάω...
 

M!ke

Economy-Class-Member
Εγγραφή
12/04/2009
Μηνύματα
241
Likes
0
Re: Νέο αεροδρόμιο Πάρου

Χλωμό... τουλάχιστον για τα 737 χρειάζεται ειδική παραγγελία (με ειδικά slats και spoilers) ώστε να μπορεί να από-/προσγειώνεται σε διαδρόμους κάτω των 1500 μέτρων (όπως τα 737 της GOL: http://www.boeing.com/news/releases/2006/q3/060729a_nr.html). Για κάθε 100 μέτρα που χάνει σε διαθέσιμο διάδρομο ένα κανονικό narrowbody airliner αναγκάζεται να μειώνει κατά πολύ το βάρος απογείωσης και κατ' επέκταση το ωφέλιμο φορτίο. Με άλλα λόγια οι τουριστικές εταιρίες θα αναγκάζονται να δρομολογούν αεροσκάφη με μέτρια load factors, κάτι που για τέτοιες εταιρίες δεν είναι αποδεκτό.

Απ'την άλλη βέβαια το A319 και, λόγω κινητήρων, το 757 αποδίδουν καλύτερα στο διάδρομο απ'ότι το 737. Και πάλι, όμως, ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για τουριστικές εταιρίες που όπως οι low-cost εταιρίες παραγγέλνουν τα αεροσκάφη τους σε full economy διαμόρφωση και με όσο λιγότερα options γίνεται (οπότε και το thrust rating μπορεί να είναι περιορισμένο).
 

bernard

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
25/01/2011
Μηνύματα
82
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LCLK
Re: Νέο αεροδρόμιο Πάρου

Σε 1400μ το Α319,320 προσγειώνοται άλλα ισως με κάποιους περιορισμόυς στο βάρος για το 320 .Στην απογείωση οι περιορισμόι μάλλον θα είναι περισσότεροι και για τα 2.Το Αvro άνετα.Παράδειγμα η Ρόδος οταν έφτιαχναν τον διάδρομο τους για ένα χρονικό διάστημα το μήκος του διαδρόμου ηταν 1500μ.
 

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Likes
130
Περιοχή
52N00W
Re: Νέο αεροδρόμιο Πάρου

Δεν υπαρχει ούτε Boeing ούτε Airbus που να μπορεί να απογειωθεί το καλοκαίρι από 1400μ και να φτάσει οπουδήποτε βόρεια των Άλπεων. Εκτός και αν δεν έχει επιβάτες ή εκτός και αν απογειωθεί γεμάτο και με 4-5 τόννους καύσιμο και προσγειωθεί στη Θεσσαλονίκη για τα υπόλοιπα !
 

LEKPO1A

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/09/2003
Μηνύματα
3.779
Likes
140
Re: Νέο αεροδρόμιο Πάρου

Ρε παιδιά κάνεις δεν είπε ότι ο στόχος του νέου αεροδρομίου είναι η εξυπηρέτηση πτήσεων charter. Το σχέδιο για το νέο αεροδρόμιο Πάρου υπάρχει πάαααρα πολλά χρόνια (διαβάστε εδώ). Εγώ το θυμάμαι να ανακοινώνεται με αυτά τα χαρακτηριστικά τουλάχιστον από το 2003. Το ότι κατασκευάζεται νέο αεροδρόμιο γίνεται γιατί το υπάρχον δεν μπορεί να επεκταθεί. Το υφιστάμενο αεροδρόμιο δεν είναι κατάλληλο ούτε για τα μικρά αεροσκάφη που επιχειρούν από αυτό (μήκος διαδρόμου 800 m, μήκος προσγείωσης διαδ.17: 710 m). Δεν μιλάμε για ATR/DH4 που δεν κατεβαίνουν καν, αλλά ακόμα και τα Dash8-100 επιχειρούν με περιορισμούς (μειωμένος αριθμός επιβατών στην αναχώρηση). Με τα 1400 m θα έχουμε ένα αξιοπρεπές αεροδρόμιο που θα εξυπηρετεί όλα τα ελικοφόρα και κάποια regional/business jet (π.χ. Ικαρία, Κύθηρα). Από εκεί και πέρα διασφαλίζεται και η δυνατότητα επέκτασης με τις 2 ζώνες ασφαλείας 600 m που κατασκευάζονται εξ' αρχής. Κατά την προσωπική μου άποψη δεν χρειάζεται να δούμε charter και στην Πάρο (έχουμε ήδη 2 διεθνή αεροδρόμια στις Κυκλάδες).
Επίσης επειδή έγινε παρανόηση οι 2 τροχοδιάδρομοι που αναφέρονται δεν είναι παράλληλοι τροχόδρομοι... απλώς οι συνδετήριοι τροχόδρομοι μεταξύ δαπέδου αεροσκαφών και διαδρόμου.
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Re: Νέο αεροδρόμιο Πάρου

Η ένσταση μου αφορά καθαρά το μήκος του διαδρόμου κι όχι τη χρήση του α/δ απο τσάρτερ/λοκο/λέγκασι. Θα ξοδευτούν τόσα λεφτά, κι ενώ υπάρχει αποδεδειγμένα τεράστιο πρόβλημα στο νησί το καλοκαίρι με τα αεροπορικά δρομολόγια, θα μπορούσε κάλλιστα να κατασκευαστεί ένας διάδρομος 2χλμ ώστε να καλύπτεται η εποχική ζήτηση.

Το ότι προβλέπεται είναι θετικό, το ότι απ΄τη στιγμή που θα το ζητήσουν ως τη στιγμή που θα το έχουν μπορεί να μεσολαβήσουν 5-6, ακόμη και 10 χρόνια (ελλ. δημόσιο είναι αυτό) και κάμποσα εκατομμύρια ευρώ δεν είναι χαμένος χρόνος και χρήμα?

Γι' αυτό ανέφερα την Κάλυμνο, όπου στην λαχτάρα τους για α/δ συμβιβάστηκαν όλοι με αποτέλεσμα ακόμη και σήμερα οι ντόπιοι να πετάνε μέσω Κω.
 

spy-Ros

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
11/02/2011
Μηνύματα
4
Likes
0
Re: Νέο αεροδρόμιο Πάρου

Σχετικά με τον προϋπολογισμό του νέου αεροδρομίου που ρωτάει στο πρώτο μήνυμα ο ΟΑ701, αυτός είναι:
25.000.000 για το πεδίο ελιγμών και 20.000.000 για τις κτιριακές εγκαταστάσεις και τον περιβάλλοντα χώρο.
Τον δίνει στην ιστοσελίδα της η ΥΠΑ, στο αρχείο "Πρόγραμμα μελετών Δ7 2010". Ανάλογα στοιχεία δίνουν και για τους προϋπολογισμούς των άλλων αεροδρομίων που βρίσκονται στο στάδιο της μελέτης -όπως ο νέος αεροσταθμός Μυτιλήνης, η επέκταση του αερ. Χανίων κ.λ.π.
Το περίεργο είναι ότι τόσο για την Πάρο όσο και για την Μυτιλήνη, οι μελέτες υποτίθεται ότι θα είχαν ολοκληρωθεί τον Οκτώβριο 2010 (κατά την ΥΠΑ πάντα). Όμως παρότι έχουν περάσει 4 μήνες, δεν έχουμε ακούσει τίποτα!
 
Top