LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

Σε αυτό έχεις δίκιο αλλά όλα αυτά τα ξέρουν οι αρμόδιοι και δεν κάνουν τίποτα για να το αλλάξουν. Όπως και να έχει δεν φταίνε μόνο οι αρχές. Το χαμηλό κόστος αγοράς οικοπέδου έχει και τα αρνητικά του. Το έχουμε αυτό ως λαός να κοιτάμε τα φθηνά. Το αεροδρόμιο δεν πρέπει όμως να αλλάξει τοποθεσία δημιουργώντας τα ίδια ακριβώς προβλήματα σε μια γρήγορα (πληθυσμιακά) αναπτυσόμενη περιοχή όπως το Καστέλλι. Η Αλικαρνασσός είναι το πρώτο προάστιο μετά τα όρια της πόλης του Ηρακλείου όπου δεν έχει δυνατότητα να εξεληχθεί άλλο. Δυτικά είναι η συνοικία του Κατσαμπά και ανατολικά το αεροδρόμιο. Νότια είναι η Βιομηχανική Περιοχή άρα η Αλικαρνασσός δεν θα ξεπεράσει τις 12.000. Το Καστέλλι αντίθετα θα ξεπεράσει αυτό τον αριθμό μέχρι τις επόμενες απογραφές. Τι νόημα έχει να φορτώσεις σε μια τέτοια πόλη ένα αεροδρόμιο το οποίο θα βρίσκεται κιόλας λίγα μέτρα νότια από τα όρια του οικισμού;
 
Ειναι απλο θα γινει οτι και στα Σπατα.Θα δεσμευθουν οικοπεδα για ασφαλεια και μελλοντικη επεκταση.
 
Έτσι να γίνει. Κοίτα αεροφωτογραφία να πάθεις πλάκα. Γύρω γύρω από τον 09/27 πολυκατοικίες, στρατόπεδα, αμαξοστάσιο του ΚΤΕΛ. Έλεος.
 
Δεν ειναι το μοναδικο αεροδρομιο με την <<Αρτα και Γιαννενα>> γυρω του.Αυτα τα λαθη κανει η ΥΠΑ και μετα οταν οι αναγκες επιτασσουν επεκτασεις ειτε σε κτηρια ειτε σε διαδρομος 10πλασιαζει το κοστος γινονται πολλες προσφυγες και στο τελος δεν γινεται τιποτα.Το περιεργο ειναι οτι καπως ετσι <<παρακμηακο>> αεροδρομιο υπαρχει και στην Ιταλια και μαλιστα σε μια πολυ γνωστη σε ολους πολη της τη Φλωρεντια!Απο τροχοσπιτα μεχρι πολυκατοικιες!Αυτοι ομως ξερουν αλλα τουριστικα κολπα και δε τους νιαζει και τοσο.
 
Το πρόβλημα φίλε μου είναι ότι το Καζαντζάκης δεν είναι οποιοδήποτε αεροδρόμιο αλλά αποτελεί πλέον κύρια πύλη της πόλης και όλου του νησιού. Είναι ανεπίτρεπτο ένα αεροδρόμιο το οποίο κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού έχει τη μεγαλύτερη κίνηση στη χώρα να διαθέτει μόνο 20 χώρους στάθμευσης (αεροσκαφών) και να αναγκάζεται να δίωχνει αεροσκάφοι για να βάζει άλλα καθώς και να περιμένουν αεροσκάφοι στην ουρά είτε για να απογειωθούν είτε απλά για να σταθμεύσουν. Γιατί δεν ρωτάς τους επισκέπτες του πως είναι να περιμένουν ώρες στις ουρές οι οποίες βγαίνουν μέχρι το εξωτερικό του αεροσταθμού κυριολεκτικά και δεν μπορείς να περάσεις. Για να περάσεις πρέπει να κάνεις κύκλο έξω από τον αεροσταθμό. Ο έλεγχος χειραποσκευών δε, αποτελεί κόλαση. Εκεί να δεις απαιτούμενο χρόνο αναμονής. Εγώ απορώ με τα ατσάλινα νεύρα των επιβατών!!! Δηλαδή πραγματικά. Έχω ταξιδέψει άπειρες φορές και κάθε φορά το ίδιο σκηνικό από τον Απρίλη μέχρι τον Σεπτέμβρη.
 
Αν θέλετε να θαυμάσετε τα λαμπρά σχέδια της κυβέρνησης περί της δημιουργίας του <<νέου διεθνούς αερολιμένα Ηρακλείου στο Καστέλι Πεδιάδος >> δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε την εξής διεύθυνση και να κρίνετε μόνοι σας αν αξίζει τον κόπο να ξυλώσουμε το Καζαντζάκης!!!

http://www.yme.gr/pressdetail.php?section=21&pressid=465&sessdata=ff1caf6c21a5a8ba9d2b6f8dd3f6258c[/url]
 
Είπανε να τραβήξουνε την προσοχή του κόσμου σε προεκλογική περίοδο. Από το 2004 που θα βάζανε μπρος θέλανε να το είχανε τελειώσει σε 2 χρόνια από τώρα άρα το 2009. Όταν περάσουν οι εκλογές θα θαφτεί πάλι το έργο. Με το να κάνουνε 2-3 εκσκαφές στην περιοχή δεν σημαίνει ότι βάζουνε μπρος.
 
Andreas":ai6j0b1p said:
Είπανε να τραβήξουνε την προσοχή του κόσμου σε προεκλογική περίοδο. Από το 2004 που θα βάζανε μπρος θέλανε να το είχανε τελειώσει σε 2 χρόνια από τώρα άρα το 2009. Όταν περάσουν οι εκλογές θα θαφτεί πάλι το έργο. Με το να κάνουνε 2-3 εκσκαφές στην περιοχή δεν σημαίνει ότι βάζουνε μπρος.
Ελπίζω να μην αρχίσεις την πολιτικολογία εδώ...................

Στην πραγματικότητα το Α.Η δεν είναι πρόβλημα (το πρόβλημα έγκειται στον λαικισμό ορισμένων τοπικών "αρχόντων") που δεν λύνεται.
 
Top