flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.531
- Likes
- 1.129
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Έχεις δίκιο στο τελευταίο και ξανακοίταξα την κάτοψη στο google maps και με μπέρδεψαν οι προτελευταίες διαγραμμίσεις, καθώς υπέθεσα μέσα από το αεροσκάφος ότι το taxiway οδηγούσε κατευθείαν στο τέλος. Επισυνάπτω και μια φωτογραφία για την ωραία οπτική που είχαμε.
Όπως δίκιο έχεις και για τους επιβάτες. Είναι γνωστό ότι το Ηράκλειο είναι δεύτερο αεροδρόμιο στην Ελλάδα όχι λόγω των Κρητικών αλλά λόγω των τουριστών της Transaero (και λοιπών) που φέρνει δυο-δυο τα 767. Όπως είναι γνωστό ότι αυτοί κρατάν τα λεφτά τώρα και όχι ο τουρίστας από Θεσσαλονίκη - καλώς ή κακώς η πελατεία είναι αυτή και αν κριθεί απαραίτητο ας κάνει ο Ηρακλειώτης 35χλμ παραπάνω για το Καστέλλι (για το οποίο ξαναλέω ότι δεν έχω ιδιαίτερους λόγους να το υποστηρίζω σαν τοποθεσία, 2 φορές περαστικός ήμουν).
Τα άλλα STAVROS_ATH που γράφεις για την A3 δεν ξέρω που τα βρήκες, δεν πρόκειται όμως για την χτεσινή μου πτήση. 'Εφτασα CDG περίπου με 1Ω καθυστέρηση. Το αεροπλάνο ήταν έτοιμο και περίμενε με όλους τους επιβάτες και τα cargo doors σφραγισμένα από τις 14:05 και η τελική αναχώρηση ήταν 15:30. Μέχρι τις 15:00 περίπου υπήρχε ένας τεχνικός της Swissport με τα ροζ φύλα στο κοκπιτ και όταν έφυγε έκλεισε και η μπροστά πόρτα. Ο πιλότος ήταν αυτός που είπε (μόνο στα αγγλικά, δεν νομίζω ότι υπήρχαν πάνω από 5-10 Έλληνες επιβάτες) ότι το αεροπλάνο ήταν βαρύ και ότι έκαναν υπολογισμούς κατά τις 14:45 (άργησε είναι αλήθεια καθώς ήμασταν ήδη 40λ μέσα) και ζήτησε συγνώμη. Κατά την διάρκεια της πτήσης ξαναζήτησε συγνώμη και στα ελληνικά και ξαναεξήγησε τους λόγους της καθυστέρησης. Δεν περιμένω τίποτα άλλο από τον πιλότο σε τέτοια περίπτωση. Τα άλλα με τις χειραποσκεύες και τα 9Ε πάλι δεν ισχύουν σε μια πτήση που είναι γεμάτη τουρίστες και κυρίως οικογένειες που πάνε διακοπές της μιας εβδομάδας/10 ημερών.
Όπως δίκιο έχεις και για τους επιβάτες. Είναι γνωστό ότι το Ηράκλειο είναι δεύτερο αεροδρόμιο στην Ελλάδα όχι λόγω των Κρητικών αλλά λόγω των τουριστών της Transaero (και λοιπών) που φέρνει δυο-δυο τα 767. Όπως είναι γνωστό ότι αυτοί κρατάν τα λεφτά τώρα και όχι ο τουρίστας από Θεσσαλονίκη - καλώς ή κακώς η πελατεία είναι αυτή και αν κριθεί απαραίτητο ας κάνει ο Ηρακλειώτης 35χλμ παραπάνω για το Καστέλλι (για το οποίο ξαναλέω ότι δεν έχω ιδιαίτερους λόγους να το υποστηρίζω σαν τοποθεσία, 2 φορές περαστικός ήμουν).
Τα άλλα STAVROS_ATH που γράφεις για την A3 δεν ξέρω που τα βρήκες, δεν πρόκειται όμως για την χτεσινή μου πτήση. 'Εφτασα CDG περίπου με 1Ω καθυστέρηση. Το αεροπλάνο ήταν έτοιμο και περίμενε με όλους τους επιβάτες και τα cargo doors σφραγισμένα από τις 14:05 και η τελική αναχώρηση ήταν 15:30. Μέχρι τις 15:00 περίπου υπήρχε ένας τεχνικός της Swissport με τα ροζ φύλα στο κοκπιτ και όταν έφυγε έκλεισε και η μπροστά πόρτα. Ο πιλότος ήταν αυτός που είπε (μόνο στα αγγλικά, δεν νομίζω ότι υπήρχαν πάνω από 5-10 Έλληνες επιβάτες) ότι το αεροπλάνο ήταν βαρύ και ότι έκαναν υπολογισμούς κατά τις 14:45 (άργησε είναι αλήθεια καθώς ήμασταν ήδη 40λ μέσα) και ζήτησε συγνώμη. Κατά την διάρκεια της πτήσης ξαναζήτησε συγνώμη και στα ελληνικά και ξαναεξήγησε τους λόγους της καθυστέρησης. Δεν περιμένω τίποτα άλλο από τον πιλότο σε τέτοια περίπτωση. Τα άλλα με τις χειραποσκεύες και τα 9Ε πάλι δεν ισχύουν σε μια πτήση που είναι γεμάτη τουρίστες και κυρίως οικογένειες που πάνε διακοπές της μιας εβδομάδας/10 ημερών.