LGTS-LGAV με την Kuban

  • Thread starter Thread starter FlyEmirates
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συμφωνώ... είναι το μόνο που δεν ενεπλάκησε ποτέ σε ατύχημα, μόνο μικροσυμβάντα όπως το χθεσινό εδώ στο αεροδρόμιο Λάρνακας όπου σ' ένα Il-96 της Αέροφλοτ έσκασε το λάστιχο... :roll:
 
Έτσι έτσι, μιλάνε οι ειδικοί...οι Ρώσοι οι φουκαράδες είναι άσχετοι από αεροναυπηγική και τους έχει καταραστεί η θειά μου η Κούλα να πέφτουν τα αεροπλάνα τους... μπουρδολογίας το ανάγνωσμα... το ότι τα περισσότερα ατυχήματα οφείλονταν σε ανθρώπινα λάθη ή σε πλημελή συντήριση των αεροσκαφών είναι προφανώς λεπτομέρειες...
 
COMPUTERISE":3a21d3r9 said:
Έτσι έτσι, μιλάνε οι ειδικοί...οι Ρώσοι οι φουκαράδες είναι άσχετοι από αεροναυπηγική και τους έχει καταραστεί η θειά μου η Κούλα να πέφτουν τα αεροπλάνα τους... μπουρδολογίας το ανάγνωσμα... το ότι τα περισσότερα ατυχήματα οφείλονταν σε ανθρώπινα λάθη ή σε πλημελή συντήριση των αεροσκαφών είναι προφανώς λεπτομέρειες...

Εσύ τι λες να φταίει;;; Προφανώς κάποιος ανθρώπινος παράγοντας. Το ότι δεν το αναφέρουμε δε σημαίνει ότι δεν υφίσταται...

Κατά τη γνώμη μου οι Ρώσσοι δεν αφιερώνουν τον ίδιο χρόνο στην μελέτη των ατυχημάτων και το πως θα μπορούσαν να αποφευχθούν. Αν ήταν έτσι τα μισά δε θα είχαν συμβεί. Δεν τα εμπιστεύομαι τα ρώσσικα αεροσκάφη με εξαιρέσεις πάντα, ούτε η πλειονότητα των επιβατών που έχει μια κάποια γνώση επί του θέματος !!!
Και όχι δεν είμαστε ειδικοί. Άμα ήμασταν θα είχαμε γνώμη, μέχρι να γίνουμε όμως θα ανταλλάσουμε απόψεις. Αν τα θεωρείς μπουρδολογίες αυτό είναι άλλο θεμα ! :|
 
GRJim":1e3xt9d0 said:
Όσο για τα Yak-42 μην αγχώνεσαι, η Κουμπαν τα έχει αποσύρει... μάλλον θα κατάλαβε πόσο επικύνδυνα αεροπλάνα είναι. Μην εμπιστεύεσαι τους Ρώσσους στην αεροναυπήγηση... έχουν την κατάρα των ατυχημάτων. Μέχρι και τα Sukhoi τους πέφτουν :!:

Με έχεις τόσο εντυπωσιάσει με τις μεταφυσικές σου ανησυχίες, που σπεύδω πάραυτα στην καφετζού της γειτονιάς μου μπας και σπάσω την κατάρα των Sukhoi... μέχρι να σπάσει όμως η καφετζού την κατάρα, κάνε μια προσπάθεια να μην γράφεις αρλούμπες για τα Ρωσικά αεροσκάφη... προσπάθησε να καταλάβεις ότι οι Ρώσοι ήταν και είναι από τους πρωτοπόρους στην αεροναυπηγική και ότι τα αεροσκάφη τους τεχνολογικά είναι ισάξια με τα αντίστοιχα δυτικά... τα πολλά όντως ατυχήματα, που πρωταγωνίστησαν ανατολικά αεροσκάφη, οφείλονται στην συντριπτική τους πλειοψηφία σε ανθρώπινα λάθη ή σε πλημελή συντήριση και σε καμία περίπτωση σε σχεδιαστικά λάθη όπως υποστηρίζεις...
 
Προσωπικά δε γνωρίζω πού οφείλονται τα ατυχήματα ούτε αν έχουν σχεδιαστικά ή άλλα λειτουργικά προβλήματα κι έτσι δεν εκφέρω γνώμη πάνω σ' αυτό. Είναι τυχαίο όμως το γεγονός ότι ελάχιστες αερογραμμές σε Ευρώπη και Αμερική χρησιμοποιούν αεροσκάφη ρωσικής προελεύσεως? Δεν νομίζω να τα "μποϋκοτάρουν", πιο λογικό μου φαίνεται να μην τα θεωρούν αξιόπιστα.
 
COMPUTERISE":3hd66aum said:
GRJim":3hd66aum said:
Όσο για τα Yak-42 μην αγχώνεσαι, η Κουμπαν τα έχει αποσύρει... μάλλον θα κατάλαβε πόσο επικύνδυνα αεροπλάνα είναι. Μην εμπιστεύεσαι τους Ρώσσους στην αεροναυπήγηση... έχουν την κατάρα των ατυχημάτων. Μέχρι και τα Sukhoi τους πέφτουν :!:

Με έχεις τόσο εντυπωσιάσει με τις μεταφυσικές σου ανησυχίες, που σπεύδω πάραυτα στην καφετζού της γειτονιάς μου μπας και σπάσω την κατάρα των Sukhoi... μέχρι να σπάσει όμως η καφετζού την κατάρα, κάνε μια προσπάθεια να μην γράφεις αρλούμπες για τα Ρωσικά αεροσκάφη... προσπάθησε να καταλάβεις ότι οι Ρώσοι ήταν και είναι από τους πρωτοπόρους στην αεροναυπηγική και ότι τα αεροσκάφη τους τεχνολογικά είναι ισάξια με τα αντίστοιχα δυτικά... τα πολλά όντως ατυχήματα, που πρωταγωνίστησαν ανατολικά αεροσκάφη, οφείλονται στην συντριπτική τους πλειοψηφία σε ανθρώπινα λάθη ή σε πλημελή συντήριση και σε καμία περίπτωση σε σχεδιαστικά λάθη όπως υποστηρίζεις...

Ποο ρε φίλε έχεις κολλήσε σε μία λέξη... πήγαινε στην καφετζού σου να σου σπάσει την κατάρα και μετά έλα να μου πεις αν έπιασε μόνο για τα Sukhoi ή πήρε παραμάζωμα και τα υπόλοιπα Ρώσσικα!

athlios":3hd66aum said:
Προσωπικά δε γνωρίζω πού οφείλονται τα ατυχήματα ούτε αν έχουν σχεδιαστικά ή άλλα λειτουργικά προβλήματα κι έτσι δεν εκφέρω γνώμη πάνω σ' αυτό. Είναι τυχαίο όμως το γεγονός ότι ελάχιστες αερογραμμές σε Ευρώπη και Αμερική χρησιμοποιούν αεροσκάφη ρωσικής προελεύσεως? Δεν νομίζω να τα "μποϋκοτάρουν", πιο λογικό μου φαίνεται να μην τα θεωρούν αξιόπιστα.

Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω παραπάνω :!:
 
athlios":2rfh37fl said:
Είναι τυχαίο όμως το γεγονός ότι ελάχιστες αερογραμμές σε Ευρώπη και Αμερική χρησιμοποιούν αεροσκάφη ρωσικής προελεύσεως? Δεν νομίζω να τα "μποϋκοτάρουν", πιο λογικό μου φαίνεται να μην τα θεωρούν αξιόπιστα.

Τώρα εσύ ρωτάς ή βγάζεις μόνος σου συμπεράσματα?

Ποιά Ρωσικά αεροσκάφη να χρησιμοποιήσουν αγόρι μου? Τα TU-154 ή τα ΙL-62? Υπάρχει σοβαρή γραμμή παραγωγής για πολιτικά αεροσκάφη στη Ρωσία μετά την διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης? Η μόνη προσπάθεια που έχει γίνει είναι για το Sukhoi και αυτή είναι ακόμη στην αρχή της. Για ποιά αξιοπιστία και ποιό μποϋκοτάζ μιλάς?

GRJim":2rfh37fl said:
Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω παραπάνω :!:

Εντάξη το καταλάβαμε ότι είσαι άσχετος, δεν χρειάζεται να το διαφημίζεις κι άλλο...
 
Επειδή , έχει μπει καινούριο αίμα στο forum ας ηρεμήσουμε κι ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά...

Το ότι 2 , επαναλαμβάνω 2 φορές μεσα στον Οκτώβρη το δρομολόγιο KRR-ATH εκτελείται με μία στάση στη Θεσσαλονίκη, δεν εποτελεί ένδειξη ανοίγματος καινούριας γραμμής και μάλιστα 8ης Ελεύθερίας. Ήδη υπάρχουν 3 εταιρίες που μοιράζονται το δρομολόγιο και μια που πέθανε νωρίς.

Όσον αφορά το μεγάλο θέμα των ρώσσικων αεροσκαφών. Είναι γνωστό ότι η παραγωγή των περισσότερων σταμάτησε τη δεκαετία του 1990 και στις αρχές της δεκαετίας των '00. Σχεδόν το σύνολο αυτών πέταξε και πετάει ακόμα με αροπορικές εταιρίες των χωρών της πρώην Σ.Ε και των φίλιων προς αυτήν χώρες. Είναι , επομένως, ΑΠΟΛΥΤΩΣ λογικό, ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες χώρες να χρησιμοποιούν δυτικής κατασκευής αεροπλάνα, όταν μάλιστα είναι ΑΚΟΜΑ σε παραγωγή, οπότε υπάρχει πληθώρα ανταλλακτικών και καινούριων αεροσκαφών. Όταν μάλιστα λες ελάχιστες αερογραμμές σε Ευρώπη και Αμερική, μάλλον εννοείς την Κούβα, τη Λευκορωσσία και τις Πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες (για να ξέρουμε και γατί πράγμα μιλάμε). Επίσης, γιατί άφησες απ΄εξω την Ασία και την Αφρική ? Κι εκεί δραστηριοποιούνται Σοβιετικά αεροσκάφη (μάλιστα η Λαϊκή Δημοκρατία της Βόρειας Κορέας είναι μια "all Russian Planes" Company) :mrgreen:

Eπίσης, είναι γνωστό πως Ο,ΤΙ πετάει πέφτει. Σχεδόν κάθε τύπος δυτικού και ανατολικού αεροσκάφους έχει εμπλακεί σε κάποιο ατύχημα ή δυστύχημα. Με τη δική σου λογική, δεν πρέπει να ξαναπετάξουμε με το 380 μιας και στα 4 χρόνια της ζωής του έχει παρουσιάσει δομικά προβλήματα και προβλήματα με τους κινητήρες.

ΥΓ. Αγαπητέ COMPUTERISE, μη χαλάς το μυαλό σου με την Αναλυτική Αεροπορία (κάτι σαν την Αναλυτική Γεωμετρία). Άσε να μας διαφωτίσουν άλλοι. Εσύ καλό είναι να μας πεις για το κεράκι που άναψες στον τάφο του Pablo Escobar (και ΠΟΛΥ άργησες...)
 
COMPUTERISE":6k19kg4p said:
athlios":6k19kg4p said:
Είναι τυχαίο όμως το γεγονός ότι ελάχιστες αερογραμμές σε Ευρώπη και Αμερική χρησιμοποιούν αεροσκάφη ρωσικής προελεύσεως? Δεν νομίζω να τα "μποϋκοτάρουν", πιο λογικό μου φαίνεται να μην τα θεωρούν αξιόπιστα.

Τώρα εσύ ρωτάς ή βγάζεις μόνος σου συμπεράσματα?

Ποιά Ρωσικά αεροσκάφη να χρησιμοποιήσουν αγόρι μου? Τα TU-154 ή τα ΙL-62? Υπάρχει σοβαρή γραμμή παραγωγής για πολιτικά αεροσκάφη στη Ρωσία μετά την διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης? Η μόνη προσπάθεια που έχει γίνει είναι για το Sukhoi και αυτή είναι ακόμη στην αρχή της. Για ποιά αξιοπιστία και ποιό μποϋκοτάζ μιλάς?

GRJim":6k19kg4p said:
Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω παραπάνω :!:

Εντάξη το καταλάβαμε ότι είσαι άσχετος, δεν χρειάζεται να το διαφημίζεις κι άλλο...

Σου θύξαμε τη χώρα ε;;; Μη μας δείρεις ακουσε και μία άλλη γνώμη! ... κουλάρισε τώρα. Με την καφετζου τελικά τι έγινε;;; Την έσπασε την κατάρα ή είναι στα διαδικαστικά;;;
 
Top