Επειδή , έχει μπει καινούριο αίμα στο forum ας ηρεμήσουμε κι ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά...
Το ότι 2 , επαναλαμβάνω
2 φορές μεσα στον Οκτώβρη το δρομολόγιο KRR-ATH εκτελείται με μία στάση στη Θεσσαλονίκη, δεν εποτελεί ένδειξη ανοίγματος καινούριας γραμμής και μάλιστα 8ης Ελεύθερίας. Ήδη υπάρχουν 3 εταιρίες που μοιράζονται το δρομολόγιο και μια που πέθανε νωρίς.
Όσον αφορά το μεγάλο θέμα των ρώσσικων αεροσκαφών. Είναι γνωστό ότι η παραγωγή των περισσότερων σταμάτησε τη δεκαετία του 1990 και στις αρχές της δεκαετίας των '00. Σχεδόν το σύνολο αυτών πέταξε και πετάει ακόμα με αροπορικές εταιρίες των χωρών της πρώην Σ.Ε και των φίλιων προς αυτήν χώρες. Είναι , επομένως, ΑΠΟΛΥΤΩΣ λογικό, ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες χώρες να χρησιμοποιούν δυτικής κατασκευής αεροπλάνα, όταν μάλιστα είναι ΑΚΟΜΑ σε παραγωγή, οπότε υπάρχει πληθώρα ανταλλακτικών και καινούριων αεροσκαφών. Όταν μάλιστα λες ελάχιστες αερογραμμές σε Ευρώπη και Αμερική, μάλλον εννοείς την Κούβα, τη Λευκορωσσία και τις Πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες (για να ξέρουμε και γατί πράγμα μιλάμε). Επίσης, γιατί άφησες απ΄εξω την Ασία και την Αφρική ? Κι εκεί δραστηριοποιούνται Σοβιετικά αεροσκάφη (μάλιστα η Λαϊκή Δημοκρατία της Βόρειας Κορέας είναι μια "all Russian Planes" Company)
Eπίσης, είναι γνωστό πως Ο,ΤΙ πετάει πέφτει. Σχεδόν κάθε τύπος δυτικού και ανατολικού αεροσκάφους έχει εμπλακεί σε κάποιο ατύχημα ή δυστύχημα. Με τη δική σου λογική, δεν πρέπει να ξαναπετάξουμε με το 380 μιας και στα 4 χρόνια της ζωής του έχει παρουσιάσει δομικά προβλήματα και προβλήματα με τους κινητήρες.
ΥΓ. Αγαπητέ COMPUTERISE, μη χαλάς το μυαλό σου με την Αναλυτική Αεροπορία (κάτι σαν την Αναλυτική Γεωμετρία). Άσε να μας διαφωτίσουν άλλοι. Εσύ καλό είναι να μας πεις για το κεράκι που άναψες στον τάφο του Pablo Escobar (και ΠΟΛΥ άργησες...)