skg2012
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 16/12/2011
- Μηνύματα
- 132
- Likes
- 59
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BBT
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Re: LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"
Ποιος φορέας ζήτησε εκ νέου μελέτες για την επέκταση προς τη ξηρά το 2012;
Δεν καταλαβαινω τι εννοεις για τις 2 πλευρές. Και οι 2 πλευρές του διαδρόμου πρέπει να είναι λειτουργικές. Δεν μπορεί να κατασκευαστεί ένας διαδρομος που θα λειτουργει προς μια κατευθυνση. Χρησιμοποιειται παντα το άκρο που έχει φορά αντίθετη στον άνεμο που πνέει τη δεδομένη στιγμή. Δηλαδή τα αεροπλάνα θα προσγειώνονταν στον 10 και θα απογειωνονταν από τον 28;
nikosoik":21d1k39g said:Έτυχε να δω 2 μελέτες το 2012, νομίζω η μια είναι προμελέτη σε τεχνική εταιρία που γελούσαν με το έργο. Το κόστος απαλλοτριώσεων πολλές φορες συμφέρει από τη δημιουργία στεριάς στη θάλασσα και μάλιστα σε σεισμογενή περιοχή. Όσο για τους ορεινούς όγκους, είναι δίπλα σε μια λεκάνη και ο διάδρομος έχει 2 πλευρές.
Ποιος φορέας ζήτησε εκ νέου μελέτες για την επέκταση προς τη ξηρά το 2012;
Δεν καταλαβαινω τι εννοεις για τις 2 πλευρές. Και οι 2 πλευρές του διαδρόμου πρέπει να είναι λειτουργικές. Δεν μπορεί να κατασκευαστεί ένας διαδρομος που θα λειτουργει προς μια κατευθυνση. Χρησιμοποιειται παντα το άκρο που έχει φορά αντίθετη στον άνεμο που πνέει τη δεδομένη στιγμή. Δηλαδή τα αεροπλάνα θα προσγειώνονταν στον 10 και θα απογειωνονταν από τον 28;