Thessalonian
Νέο μέλος (Tourist)
- Εγγραφή
- 25/08/2006
- Μηνύματα
- 10
- Likes
- 0
Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα! Βλέπω είσαι ενημερωμένος... Τώρα καταλαβαίνω γιατί όλα τα αεροπλάνα περνούν πάνω από την Καλαμαριά τελευταία...
Είχα διαβάσει πρόσφατα δύο περσινά άρθρα στην εφημερίδα ΛΑΟΣ της Ημαθίας.
http://www.laosver.gr/news/local/1211.html
http://www.laosver.gr/news/local/3538.html
Γενικά, ως Θεσσαλονικιός και εν όψει των μεγάλων έργων την πόλης, αμφιβάλλω αν θα έπρεπε να γίνει περαιτέρω επέκταση του παρόντος αεροδρομίου. Από διάφορους φορείς της πόλης, έχει πέσει στο τραπέζι εδώ και πολύ καιρό η συζήτηση για ένα αεροδρόμιο δυτικά και όχι ανατολικά της Θεσσσαλονίκης. Ο λόγος απλός.... Η οδική και σιδηροδρομική πρόσβαση. Δεν υπάρχει μεγάλο αεροδρόμιο σήμερα στην Ευρώπη που να μην έχει γρήγορη σιδηροδρομική πρόσβαση από μεγάλα αστικά κέντρα. Στους ρυθμούς που πάει εδώ το μετρό, ούτε σε 20 χρόνια δεν θα έχουμε σιδηροδρομική πρόσβαση με το αεροδρόμιο 'Μακεδονία'...
Επίσης η Μίκρα είναι κορεσμένη, γύρω-γύρω χτίζονται σπίτια και γενικότερα δεν είναι εύκολη η πρόσβαση από τα δυτικά, την λοιπή Μακεδονία και τα Βαλκάνια.
Γιατί στην Αλεξάνδρεια? Απλούστατα εκεί υπάρχει ήδη ένα μικρό ενεργό στρατιωτικό αεροδρόμιο (στο Πλατύ) με 1800 διάδρομο (το διάβασα από το site σας... ). Η περιοχή δεν είναι στην περιβαντολλογικά ευαίσθητη περιοχή του Δέλτα του Αξιού, αλλά ψηλότερα. Απέχει 20' με προαστιακό από το Σ.Σ. Θεσσαλονίκης και 60' από την Λάρισα με το Intercity, δηλαδή αρκετά κοντά για τα δύο μεγάλύτερα αστικά κέντρα της περιοχής. Βρίσκεται δίπλα στην συμβολή της Εγνατίας Οδού με την ΠΑΘΕ και επάνω ακριβώς στο Σ.Σ. Πλατέως που περνάει το Intercity.
Προς Θεού! Η σκέψη και η συζήτηση δεν είναι για κατάργηση του 'Μακεδονία'. Απλά η χρήση του να περιοριστεί σε πτήσεις εσωτερικού και charter μόνο.
Ας δούμε λίγο πιο μακριά...
Είχα διαβάσει πρόσφατα δύο περσινά άρθρα στην εφημερίδα ΛΑΟΣ της Ημαθίας.
http://www.laosver.gr/news/local/1211.html
http://www.laosver.gr/news/local/3538.html
Γενικά, ως Θεσσαλονικιός και εν όψει των μεγάλων έργων την πόλης, αμφιβάλλω αν θα έπρεπε να γίνει περαιτέρω επέκταση του παρόντος αεροδρομίου. Από διάφορους φορείς της πόλης, έχει πέσει στο τραπέζι εδώ και πολύ καιρό η συζήτηση για ένα αεροδρόμιο δυτικά και όχι ανατολικά της Θεσσσαλονίκης. Ο λόγος απλός.... Η οδική και σιδηροδρομική πρόσβαση. Δεν υπάρχει μεγάλο αεροδρόμιο σήμερα στην Ευρώπη που να μην έχει γρήγορη σιδηροδρομική πρόσβαση από μεγάλα αστικά κέντρα. Στους ρυθμούς που πάει εδώ το μετρό, ούτε σε 20 χρόνια δεν θα έχουμε σιδηροδρομική πρόσβαση με το αεροδρόμιο 'Μακεδονία'...
Επίσης η Μίκρα είναι κορεσμένη, γύρω-γύρω χτίζονται σπίτια και γενικότερα δεν είναι εύκολη η πρόσβαση από τα δυτικά, την λοιπή Μακεδονία και τα Βαλκάνια.
Γιατί στην Αλεξάνδρεια? Απλούστατα εκεί υπάρχει ήδη ένα μικρό ενεργό στρατιωτικό αεροδρόμιο (στο Πλατύ) με 1800 διάδρομο (το διάβασα από το site σας... ). Η περιοχή δεν είναι στην περιβαντολλογικά ευαίσθητη περιοχή του Δέλτα του Αξιού, αλλά ψηλότερα. Απέχει 20' με προαστιακό από το Σ.Σ. Θεσσαλονίκης και 60' από την Λάρισα με το Intercity, δηλαδή αρκετά κοντά για τα δύο μεγάλύτερα αστικά κέντρα της περιοχής. Βρίσκεται δίπλα στην συμβολή της Εγνατίας Οδού με την ΠΑΘΕ και επάνω ακριβώς στο Σ.Σ. Πλατέως που περνάει το Intercity.
Προς Θεού! Η σκέψη και η συζήτηση δεν είναι για κατάργηση του 'Μακεδονία'. Απλά η χρήση του να περιοριστεί σε πτήσεις εσωτερικού και charter μόνο.
Ας δούμε λίγο πιο μακριά...