LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Δεν γνωρίζω αν τα 2,5 έτη είναι λογική περίοδος αλλά σίγουρα δεν είναι τόσο απλά όσο τα γράφεις.

Από τη στιγμή που βρέθηκε η πρώτη βόμβα θεωρήθηκε ότι θα βρεθούν και άλλες. Άρα δεν εξουδετερώνουμε την πρώτη και συνεχίζουμε εργασίες μέχρι να βρούμε και δεύτερη, γιατί πολύ απλά κανείς δεν εγγυάται ότι και η δεύτερη δεν θα εκραγεί και δεν θα έχουμε νεκρούς εργαζομένους αλλά και επιβάτες.

Το όλο έργο δε, το ανέλαβε ο ΕΣ και όχι η εργολαβία η οποία και φυσικά δεν είχε τέτοιες τεχνικές δυνατότητες.
 
Holy Dio":1sqiwfpm said:
Άρα δεν εξουδετερώνουμε την πρώτη και συνεχίζουμε εργασίες μέχρι να βρούμε και δεύτερη, γιατί πολύ απλά κανείς δεν εγγυάται ότι και η δεύτερη δεν θα εκραγεί και δεν θα έχουμε νεκρούς εργαζομένους αλλά και επιβάτες.
Τότε σε παρακαλώ, εξήγησε μου ποια είναι η διαδικασία.
 
Ο Ελληνικός Στρατός ανέλαβε το έργο. Ανίχνευσε την περιοχή των εργασιών. Όπου εντοπίζονταν βόμβες αυτές έπρεπε να αποκαλυφθούν και να εξεταστούν αν χρειάζεται να γίνει ελεγχόμενη έκρηξη ή όχι. Σε όσες περιπτώσεις έπρεπε να γίνει ελεγχόμενη έκρηξη έπρεπε να δημιουργηθει για κάποιες ώρες μια ζώνη ασφαλείας η οποία συχνά περιελάμβανε και τον διάδρομο και την πίστα με αποτέλεσμα το αεροδρόμιο να είναι κλειστό. Αυτή η διαδικασία μπορούσε να γίνει μόνο το βράδυ και να προγραματιστεί σε περιόδους χωρίς αναμενόμενες νυκτερινές κινήσεις στο αεροδρόμιο. Έπρεπε επίσης να μετακινηθούν τα σταθμεύοντα αεροσκάφη αλλά και λοιπός εξοπλισμός των εταιρειών. Υπήρχαν περιπτώσεις που τα αεροσκάφη μετακινούνταν δυτικά του 16/34 επί του FOXTROT.

Όλο αυτό πρέπει να κράτησε δυο χειμώνες. Νομίζω ότι εκκρεμεί να γίνει το ίδιο και για το κομμάτι που διασταυρώνονται ο 16/34 με τον 10/28.
 
Μπορείτε να μου εξηγήσετε όποιος γνωρίζει: τότε που πρωτοφτιάχτηκαν οι δυο αυτοί διάδρομοι 10/28-16/34 δεν ελέγχθηκαν τότε για βόμβες;;;
Και τότε λογικά έσκαβαν προτού ασφαλτοστρωσουν κλπ δεν έβρισκαν βόμβες κατά την εκσκαφή;;;

Δεν μπορώ να το διανοηθώ πως δεν έβρισκαν τότε και βρίσκουν μόνο τωρα;;;
Μια εξήγηση θα την ήθελα.

Ευχαριστώ πολύ.
 
Αν και αδιανόητο θα προσπαθήσω να το εξηγήσω.

Δεν είχαν σκάψει στο βαθος που σκάβουν τώρα.

Η ανακαστασκευή του 10/28 γίνεται για να πατά όλος ο διάδρομος σε σωστό υπόβαθρο.
 
Δηλαδή Holy Dio να φανταστώ πως τότε ας πούμε έγινε 《άρπα κόλα》οι κατασκευή των δύο διαδρομών. Είδαν ότι το έδαφος είναι απλώς καλό για να φτιαχτεί αεροδρόμιο έριξαν τα απαραίτητα (χαλίκια κλπ) και μετά άσφαλτος και έτοιμος ο διάδρομος. Ούτε ψάξιμο για βόμβες ούτε τίποτα.
Πάλι καλά που τις βρίσκουν τώρα με την ανακατασκευή του 10/28.
 
Αγαπητέ Άρη δεν είναι τόσο απλές οι εξηγήσεις.

Αφενός ήταν ήδη αεροδρόμιο εκεί όταν μπήκαν οι νάρκες. Το αεροδρόμιο δεν πρόκυψε μετά.

Όταν οι διάδρομοι 10/28 και 16/34 απέκτησαν τη "σημερινή" τους μορφή τις δεκαετίες '50 και '60 οι προδιαγραφές κατασκευής και η τεχνογνωσία ήταν σίγουρα διαφορετικές. Επιχειρούσαν διαφορετικοί τύποι αεροσκαφών και οι απαιτήσεις ήταν αρκετά χαμηλότερες.

Στη συγκεκριμένη εργολοβία αποφασίστηκε να γίνει εκσκαφή του εδάφους κατά 2,70 μέτρα με σκοπό την εξυγίανση του, κάτι το οποίο προφανώς δεν ήταν απαραίτητο να γίνει τη δεκαετία του '50 με βάση τις τότε διαδικασίες και προδιαγραφές.
 
Καταρχήν οφείλω να σε ευχαριστήσω για την εξήγηση.

Από ότι καταλαβαίνω ήταν αεροδρόμιο και κατά την διάρκεια του πολέμου για στρατιωτική χρήση και είχαν τοποθετηθεί βόμβες οι οποίες δεν εξερράγησαν τότε και όταν φτιάχτηκαν οι διάδρομοι που ξέρουμε τώρα δεν τις είχαν βρει γιατί αφενός οι απαιτήσεις των αεροσκαφών ήταν λιγότερες,αφετέρου ήταν άλλες οι τεχνικές προδιαγραφές έργων στις τότε 10ετιες,όπως λες(δεν έψαχναν εις βάθος το έδαφος όπως τώρα κλπ κλπ ας μην το αναλύσουμε θα φύγουμε εκτός θέματος).
Πυροτεχνουργοί δεν είμαστε αλλωστε,τρελοί με τα αεροπλάνα και την αεροπορία είμαστε.
Καλό είναι τώρα που έγινε εξυγίανση του διαδρόμου κατά 2.70 μέτρα όπως λες για να βρεθούν και αυτές οι βόμβες που τότε δεν βρέθηκαν.
 
Καλημέρα! Ο Holy Dio έχει δίκιο... Στο στρατό έκανα τη διαδικασία αυτή αρκετές φορές στο ΣΥΠ... Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Πρέπει πρώτα να χτενίσεις τα πάντα,να βεβαιωθείς ότι δεν υπάρχει κάτι άλλο. Σίγουρα τα 2.5 έτη κατ´εμέ είναι πολλά, αλλά η διαδικασία είναι δυστυχώς χρονοβόρα. Κ για λόγους ασφαλείας ισχύουν ακριβώς αυτά που είπε για ανθρώπους κ μηχανές. Να σκεφτείτε κ αυτό μόνο, στο πεδίο βολής Μεγάρων υπήρχε αποκλεισμός της περιοχής για πολλές ώρες στις ανατινάξεις ασκαστων βλημάτων, που δεν είναι κ το Σύνταγμα,μόνο κάτι τσοπάνηδες με τα κοπάδια περνούσαν, πόσο μάλλον ένα αεροδρόμιο ενεργότατο, σε πλήρη λειτουργία με πολύ κόσμο :D
 
Σήμερα στον έλεγχο χειραποσκευών είδα μια μεγάλη πινακίδα Star Alliance Gold Track / First – Business – Gold. Αυτό η πρώτη επένδυση της Fraport είναι :?: :D

Αν και κατά τα άλλα δεν άλλαξε τίποτα. Και σήμερα δεν μου άνοιξαν από μόνο τους, αλλά μόνο όταν τους είπα ότι έχω εισιτήριο business (και Star Alliance Gold) . Αν και βέβαια με την μεγάλη πινακίδα και ο τουρίστας (που δεν γνωρίζει ότι με gold/business πρέπει να του ανοίξουν το “fast track”) τουλάχιστον βλέπει ότι κάπου έχει fast track και ίσως ρωτάει αντί απλά να περιμένει στην ουρά.
 
Top