LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αγαπητέ LEKPO1A, αν ο βοριάς δεν ήταν τόσο ισχυρός και επέτρεπε τη προσέγγιση στο 16, η νέφωση δεν θα ήταν πρόβλημα. Το ίδιο πράγμα λέμε με άλλα λόγια.
 
aviation passiοnate":b9ucxcz5 said:
Αγαπητέ LEKPO1A, αν ο βοριάς δεν ήταν τόσο ισχυρός και επέτρεπε τη προσέγγιση στο 16, η νέφωση δεν θα ήταν πρόβλημα. Το ίδιο πράγμα λέμε με άλλα λόγια.

Ακριβώς. Ο συνδυασμος των 2 συνθηκων ηταν το προβλημα.
Αν ειχε μονο νεφωση, δεν θα ηταν προβλημα.
Αν ειχε μονο βορια, δεν θα ηταν προβλημα.
Δεν ειναι συχνος ο συνδυασμος αυτος, αλλα συμβαινει.

Ulrike":b9ucxcz5 said:
Θα υπάρχει βελτίωση με την επαναλειτουργία του δεύτερου διαδρόμου (οπότε κι αν γίνει, δε θα έπρεπε να έχουν τελειώσει τα έργα πέρσι;). Τουλάχιστον σε κάποιες καιρικές συνθήκες;

Θα μπορουσαν τα αεροσκαφη να προσγειωνονται στον 10, μιας και το οριο crosswind ειναι μεγαλυτερο, απο αυτο του tailwind. Αλλα και παλι αν πνεουν πολυ ισχυροι βοριαδες (σε συνδυασμο με χαμηλη ορατοτητα/νεφωση), θα υπαρχει ζητημα. Καποια ζητηματα δεν θα επιλυθουν ποτέ, λόγω των φυσικων εμποδίων στη συγκεκριμενη θεση.
 
ILS CAT III μονο απο τη μεριά της θαλασσας γίνεται να εγκατασταθει κ αν ναι θα βοηθουσε ή τζαμπα τα εξοδα;
 
Δεν μπορει να εγκατασταθει ILS III, λογω των φυσικων εμποδιων...
 
Γίνεται για εμάς του τελείως αδαείς να πει κάποιος ποιος είναι ο 16 και ποιος ο 34 αεροδιάδρομος?

Επίσης είδα ότι έκαναν θαμπό το αεροδρόμιο στα google maps. Να υποθέσω ότι είναι και στρατιωτικό; Αλλά ποιο το νόημα όταν οποιοσδήποτε μπορεί να έχει πλήρη εικόνα του αεροδρομίου με ξεπερνάει λίγο.
 
LEKPO1A":36qyjc08 said:
Δεν μπορει να εγκατασταθει ILS III, λογω των φυσικων εμποδιων...

Αυτο το ξερω..η πλευρα απο το Ρυσιο με τα υψωματα κ τα σπιτια κτλ..Εκεινο που ρωταω,γιατι δεν γνωριζω τα τεχνικα,ειναι αν μπορει να λειτουργει ενα ILS μονομερως..δλδ να μπει μονο απο την πλευρα της θαλασσας κ να λειτουργει για τις προσεγγισεις απο εκει,οταν με το καλο ανοιξει ο 10/28..Ή κ στον 16...Πρεπει ναναι εγκατεστημενο κ απτις δυο πλευρες του διαδρομου για να λειτουργει ή δεν παιζει ρολο; Γιατι αν ισχυει το δευτερο τοτε γιατι δεν το κανουν αφου δεν υπαρχουν εμποδια στην πλευρα της θαλασσας;
 
Μαλλον δεν το καταλαβες.
Το ILS παντα μονομερώς αναφερεται. Μονο τα ακρα 16 και 10 εχουν ILS.
Και σε αυτά τα άκρα, δεν μπορεί να μπει ILS CATIII λογω εμποδιών στην προεκταση των διαδρομων.
Τo ΙLS δεν επηρεαζεται μονο απο την περιοχη προσεγγισης πριν το διαδρομο, αλλα και την περιοχη ανοδου μετα το διαδρομο (missed approach).
 
Ως προς ποιο τρόπο επηρεάζεται το ILS από την περιοχή ανόδου μετά το διάδρομο;
 
Το ανεφερα ηδη. Περιπτωση missed approach.
 
ναι το διάβασα αλλά δε μου είναι ξεκάθαρο τι ακριβώς επηρεάζει το missed approach για το ILS. Γράψε μια λέξη παραπάνω αν έχεις την καλοσύνη :)

αφορά το ILS CAT3 συγκεκριμένα; εννοείς οτι το decision height για ILS CAT3 είναι χαμηλό και στην προκειμένη τα φυσικά εμπόδια στην προέκταση του διαδρόμου δε θα επέτρεπαν ασφαλές climb για την εκτέλεση του missed approach?
 
Top