LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Έξι χρόνια για να ολοκληρωθεί ένας διάδρομος μέσα στη θάλασσα?Τόσα χρόνια χρειάσθηκαν για να κατασκευαστεί το Kansai :!:
Υπάρχουν φωτογραφίες από τις μακέτες του νέου terminal ?
 
SARIDAKIS VASILIS":y5vvj6lk said:
Έξι χρόνια για να ολοκληρωθεί ένας διάδρομος μέσα στη θάλασσα?Τόσα χρόνια χρειάσθηκαν για να κατασκευαστεί το Kansai

Η κατασκευή ουσιαστικά κρατάει γύρω στα 5 χρόνια. Υπάρχει και μια περίοδος, αρχικά, εγκατάστασης του εργοταξίου και προκαταρκτικών εργασιών, ενώ μην ξεχνάμε πως ένα σημαντικό μέρος των 5 αυτών χρόνων, καταλαμβάνουν οι εργασίες προφόρτισης, που έχουν ως σκοπό την επίτευξη των επιθυμητών καθιζήσεων, διαδικασία χρονοβόρα (εκτελείται αντίστοιχα και στο έργο του νέου δαπέδου της Κέρκυρας όπως και σε όλα τα αντίστοιχα έργα προσχώσεων μέσα στη θάλασσα), κατά τη διάρκεια της οποίας ουσιαστικά δεν είναι δυνατό να εκτελεστούν άλλες εργασίες πάνω στο ανάχωμα.

Σχετικά με το Kansai (το οποίο άρχισε να κατασκευάζεται το 1987 και λειτούργησε το 1994), είναι γνωστά τα πρόβληματα καθιζήσεων που προέκυψαν τα τελευταία χρόνια... :rolleyes: Πιθανώς αυτό να οφείλεται και στη μη σωστή εκτέλεση της διαδικασίας προφόρτισης (ίσως να την "ολοκλήρωσαν" ταχύτερα) κατά τη διάρκεια της κατασκευής του... :? :rolleyes:
Πάντως η 2η του φάση (που άρχισε το 2001), βρίσκεται ακόμα στό στάδιο κατασκευής του τεχνητού νησιού: :arrow: http://www.airliners.net/open.file/896621/L/. Ίσως πήραν τα μέτρα τους!
 
Σχετικά με φωτογραφίες του νέου terminal, έχω βάλει κάποιες εδώ:

:arrow: http://users.auth.gr/~regnis/lgts (στην κατηγορία Master Plan)
 
en to metaksi osoi irthate tis teleutaies treis tesseis meres ebalan protou ton elegxo ths astynomias miastrogylh othonh ( den mporo na thn perigrapso allios ) h opoia deixnei san ntokimanter gia to neo termanal kai alla tetoia ...genika gia to neo aerodromio \to brhka ligo off ...giati den exoun skopo amesa na ksekinhsoun tis ergasies apo oti fainete ....

xristo to eides ????
 
Επέτρεψε το ΣτΕ την επέκταση του αεροδρομίου «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης


Το Τμήμα Αναστολών του Συμβουλίου της Επικρατείας με την υπo αριθμ. 814/2005 απόφασή του, απέρριψε την αίτηση του Δήμου Θερμαϊκού Θεσσαλονίκης, που ζητούσε να ανασταλεί η επέκταση του αεροδιαδρόμου του αεροδρομίου «Μακεδονία» της συμπρωτεύουσας.

Το ΣτΕ έκρινε ότι σοβαροί λόγοι δημοσίου συμφέροντος συνηγορούν υπέρ της απόρριψης των προσφυγών, δεδομένου ότι η επέκταση θα συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης και γενικότερα της Βορείου Ελλάδος.

Επίσης, ο πρόεδρος του ΣτΕ, Γ. Παναγιωτόπουλος, με απόφασή του εισήγαγε την κυρία προσφυγή του Δήμου Θερμαϊκού στην Ολομέλεια του ΣτΕ για συζήτηση στις 3.2.2006.

ΑΠΕ
 
Προβλήματα το πρωί λόγω ομίχλης στο αεροδρόμιο Μακεδονία

ΑΠΕ
Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2005 12:59
Χωρίς προβλήματα από τις 11 το πρωί διεξάγονται οι πτήσεις στο αεροδρόμιο Μακεδονία της Θεσσαλονίκης. Το πρωί λόγω της ομίχλης ματαιώθηκαν οι πτήσεις της ΟΑ 904 και 905 από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα.

Τρεις πτήσεις που αναμένονταν να προσγειωθούν στο αεροδρόμιο Μακεδονία άλλαξαν κατεύθυνση και προσγειώθηκαν στην Αθήνα.


Ξεκίνησε το χειμερινό πρόγραμμα στο Μακεδονία
:?
 
Υπεγράφη σύμβαση για έργο στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»

Υπεγράφη σήμερα η σύμβαση κατασκευής του έργου «επέκταση διαδρόμου προσαπογειώσεων αεροσκαφών 10-28 του Κρατικού Αερολιμένα Θεσσαλονίκης "Μακεδονία"».

Με την ολοκλήρωση του έργου, ο αερολιμένας αναβαθμίζεται σε διεθνές αεροδρόμιο που θα παρέχει την δυνατότητα πραγματοποίησης υπερατλαντικών πτήσεων χωρίς ενδιάμεσο σταθμό, είπε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς.

Ανάδοχος του έργου είναι η κατασκευαστική εταιρεία «Αθηνά Α.Ε.».

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
 
:arrow: Να συμπληρώσουμε για τον ΚΑΘΜ, ότι από 30/09/2005 ολοκληρώθηκε η επέκταση του δαπέδου στάθμευσης κατά 30.000 m² μπροστά από το υπόστεγο της ΟΑ, και θα δημιουργήσει 3-4 επιπλέον θέσεις στάθμευσης (Συνολικά το α/δ θα διαθέτει γύρω στις 22 θέσεις, πέρα των χώρων στάθμευσης γενικής αεροπορίας και V.I.P.).

:arrow: Μέσα στον Ιανουάριο του 2006, παραδίδεται πλήρως και το έργο της νέας κυκλοφοριακής ρύθμισης/εισόδου και χώρων στάθμευσης , τμήματα του οποίου λειτουργούν ήδη εδώ και καιρό.

:arrow: Τελος, η επέκταση του εμπορευματικού σταθμού (cargo terminal), θα ολοκληρωθεί τελικά τον Αύγουστο του 2006.

Με τα έργα αυτά ολοκληρώνεται ένα πακέτο έργων που είχε αρχίσει από το 1996-97 και περιελάμβανε την ανάβάθμιση του υπάρχοντος αεροσταθμού, την επέκταση του (με διπλασιασμό χώρων), την εγκατάσταση ILS Cat. II στον 16/34 (και ανάλογης φωτοσήμανσης), την συντήρηση του διαδρόμου αυτού, την κατασκευή νέων δαπέδων στάθμευσης, την κατασκευή του παράλληλου τροχόδρομου στον 10/28 κ.α.
Πλέον, τα έργα που μένει να γίνουν στο LGTS, είναι τα έργα στρατηγικής ανάπτυξης, που είχε προτείνει το Master Plan του αεροδρομίου, και αφορούν την γνωστή επέκταση του διαδρόμου 10 /28 στα 3.440 m και το νέο terminal.
 
giasou xristo ;)

tora pou milame gia to kainourio dapedo stathmevsis:

me tis kainouries dinatotites tou Macedonia:

iparxoune fimes, oti i FEDEX theloune na aniksoune, ena mini-hub sto "Macedonia", exeis mipos kapies plirofories ?
 
Top