LIGO LGAT KANENAS?

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
KIRIAKO:


u will see it :twisted: .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Angelos Louloudis":emnwj6d9 said:
KIRIAKO:


u will see it :twisted: .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Angelo, Euhome !! :D

8a mas vgaleis kai merikes fotografies pisteuw.

Esto pou den menw stin Ellada, pantote me arese to LGAT, Emmantina Hotel klp... OLD MEMORIES STO KENTRO TIS GLYFADAS TA KALOKAIRIA ME WRAIO 8WRUVO !!!!
 
xristos":2luf990z said:
Ετοιμάζοταν fly-in, δόθηκε και η έγκριση από την Υ.Π.Α. (για 21-29/11/2004) αλλά τελικά το άλλο εγχείρημα αποφασίστηκε να αναβληθεί... :cry:

Να συμπήρώσω ότι το fly-in θα γινόταν με την ευκαιρία του "Ευρωπαϊκού συνεδρίου γενικής αεροπορίας" που διοργάνωσε η AOPA Hellas, στο οποίο ήταν καλεσμένος ο πρόεδρος της παγκόσμιας IAOPA (AOPA = Aircraft Owners and Pilots Association).

:arrow: Διαβάστε τους λόγους για την ακύρωση από το ελληνικό site της AOPA Hellas:
http://www.aopa.gr/gr/news/news5.asp

:arrow: Καθώς επίσης και τι είπε ο πρόεδρος της IAOPA στους Έλληνες υπουργούς Άμυνας, Μεταφορών, Τουρισμού και τον διοικητή της Υ.Π.Α. υπερ του ανοίγματος του Ελληνικού. Παράλληλα τους παρουσίασε ως παραδείγματα παρόμοιες καταστάσεις κλεισίματος αεροδρομίων στις Η.Π.Α. Έχουν ενδιαφέρον οι αρκετές ομοιότητες στις 2 ιστορίες... !

http://www.aopa.org/whatsnew/newsitems/2004/041130greece.html
 
Kiriako mou as anoixei to mpourdelo k...................oti 8es!!!!!!!!!!!!!!!!!!!foto 8es?????foto 8a xeis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
 
TPT Kiriako ANYTIME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oi filoi tou LGAT einai k dikoi mou filoi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
 
Xώροι πρασίνου- αναψυχής, το 80% του Eλληνικού
Tο υπόλοιπο προορίζεται για οικιστική ανάπτυξη
Tου Γιωργου Π. Tερζη

Mε τους πυλώνες της οικιστικής ανάπτυξης (1.000 στρέμματα) αλλά και του αθλητισμού και της ψυχαγωγίας να παραμένουν, δρομολογείται η διαμόρφωση των 5.500 στρεμμάτων του πρώην αεροδρομίου στο Eλληνικό. Hδη η ηγεσία του YΠEXΩΔE, έχοντας ως βάση τον αρχιτεκτονικό διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε επί υπουργίας B. Παπανδρέου, προχωρεί στην ανάθεση επιμέρους μελετών που θα καθορίσουν την τελική μορφή. Tο YΠEXΩΔE φαίνεται ότι δεν μπορεί να αντιπαρέλθει το υψηλό κόστος δημιουργίας και συντήρησης ενός χώρου πρασίνου, αναψυχής και αθλητισμού και παρουσιάζεται έτοιμο να παραχωρήσει το 20% της έκτασης, ώστε μέσω της οικιστικής ανάπτυξης να χρηματοδοτηθεί η διαμόρφωση του υπόλοιπου χώρου, αλλά και να εισρεύσουν έσοδα στον προϋπολογισμό. Aλλωστε, με τον όρο οικοδόμησης 1.000 στρεμμάτων, διενεργήθηκε ο αρχιτεκτονικός διαγωνισμός, που σήμερα αποτελεί πρόπλασμα για την τελική μορφή του Eλληνικού.

Tις προθέσεις επιβεβαίωσε, αμέσως μετά τη συνάντησή του με την αν. υπουργό Πολιτισμού κ. Φάνη Πάλλη - Πετραλιά και τον πρόεδρο της εταιρείας «Oλυμπιακά Aκίνητα» κ. Eμ. Xατζηεμμανουήλ με αντικείμενο τη μεταολυμπιακή αξιοποίηση των εγκαταστάσεων, ο υπουργός ΠEXΩΔE: «Aξιοποιούνται τα αποτελέσματα του αρχιτεκτονικού διαγωνισμού, γίνονται μελέτες από τον Oργανισμό Aθήνας και ετοιμάζεται η προκήρυξη διαγωνισμού για τις επιμέρους μελέτες, σύμφωνα με ορισμένες λύσεις που προτείνει ο διαγωνισμός». Eρωτηθείς για τον χαρακτήρα του Eλληνικού, ο κ. Γιώργος Σουφλιάς υπογράμμισε ότι «το Eλληνικό θα είναι κατ’ εξοχήν πάρκο», αναγνωρίζοντας ότι «θα υπάρχουν και κάποιες άλλες χρήσεις» και υπενθυμίζοντας ότι, ούτως ή άλλως, υπάρχουν κτίρια και αθλητικές εγκαταστάσεις που δεν μπορούν να κατεδαφιστούν.

Tο κύριο, ωστόσο, πρόβλημα που αναμένεται να αντιμετωπίσει η κυβέρνηση ως προς το ζήτημα του Eλληνικού δεν είναι άλλο από τις αντιδράσεις των περιοίκων και των δημάρχων της περιοχής. Oι περισσότεροι εκ των τοπικών αρχόντων έχουν ήδη διατυπώσει την αντίθεσή τους στην οικοδόμηση τμήματος της έκτασης, ενώ και η προχθεσινή δέσμευση της κ. Πετραλιά έναντι των δημάρxων της Aττικής ότι «οι δήμαρχοι κατά περιοχή θα είναι συνομιλητές για ό,τι προγραμματισθεί», δεν αποκλείεται να φέρει την κυβέρνηση αντιμέτωπη με τις δικές της εξαγγελίες περί συναίνεσης. Ως προς το βασικό αντικείμενο της συνάντησης, οι κ.κ. Σουφλιάς και Πετραλιά τήρησαν, εν όψει των επικείμενων ανακοινώσεων του ίδιου του πρωθυπουργού για τη μεταολυμπιακή αξιοποίηση, «σιγή ασυρμάτου». Kατά τα άλλα, το YΠEXΩΔE φαίνεται ότι έχει προτεραιότητα, μεταξύ των υπολοίπων υπουργείων, για τη μετεγκατάσταση των υπηρεσιών του στο κτίριο του Διεθνούς Kέντρου Tύπου στην Kηφισίας, ενώ ο κ. Σουφλιάς αρνήθηκε για άλλη μια φορά να πάρει επίσημη θέση ως προς το αίτημα του Παναθηναϊκού για κατασκευή γηπέδου ποδοσφαίρου στο Γουδί.
 
ΣΟΥΦΛΙΑΣ: «Θα είναι κατεξοχήν πάρκο, αλλά θα υπάρχουν και κάποιες άλλες χρήσεις»


Τα μασάνε πάλι για το Ελληνικό


Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ


«Το Ελληνικό θα είναι κατεξοχήν πάρκο, αλλά θα υπάρχουν και κάποιες άλλες χρήσεις».



«Κατεξοχήν πάρκο» το Ελληνικό, αλλά θα παραμείνουν 419 κτίρια, ενώ δεν αποκλείεται η οικιστική ανάπτυξη κάποιων τμημάτων
Την επίσημη θέση της κυβέρνησης για τον χώρο εξέφρασε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ μετά τη χθεσινή σύσκεψη για την αξιοποίηση των ολυμπιακών εγκαταστάσεων, στην οποία μετείχαν η αναπληρώτρια υπουργός Πολιτισμού, Φάνη Πάλλη-Πετραλιά, και ο πρόεδρος της εταιρείας «Ολυμπιακά Ακίνητα», Χρ. Χατζηεμμανουήλ.

Οι κυβερνητικοί παράγοντες ήταν φειδωλοί σε δηλώσεις, καθώς αναμένεται πολύ σύντομα να γίνουν ανακοινώσεις από τον πρωθυπουργό. Εγινε μόνο γνωστό ότι το υπουργείο ΠΕΧΩΔΕ θα ανηφορίσει προς Μαρούσι, πιθανότατα στο κτίριο του Κέντρου Γραπτού Τύπου ή στο Διεθνές Ραδιοτηλεοπτικό Κέντρο, εγκαταλείποντας τη λύση του Ελαιώνα. Αν επιλεγεί η πρώτη περίπτωση, τότε είναι πιθανόν να αναζητηθούν και άλλοι χώροι, γιατί το Κέντρο Γραπτού Τύπου δεν επαρκεί.

Σε ερώτηση της «Ε» για το μέλλον του Ελληνικού, ο κ. Σουφλιάς διευκρίνισε ότι από τον αρχιτεκτονικό διαγωνισμό βραβεύτηκαν κάποιες λύσεις και πρόσθεσε: «Μας δίνουν κάποιες κατευθύνσεις, όμως δεν μας δεσμεύουν».

Να σημειωθεί ότι ο διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός προκηρύχθηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση και προβλέπει την ήπια οικιστική ανάπτυξη 1.000 στρεμμάτων, από την οποία θα προκύψουν έσοδα ώστε να χρηματοδοτηθούν οι παρεμβάσεις στην υπόλοιπη έκταση των 4.300 στρεμμάτων.

Το κόστος της δημιουργίας του πάρκου έχει υπολογιστεί ότι είναι της τάξης των 400 εκατ. ευρώ. Στον διαγωνισμό υποβλήθηκαν 114 προτάσεις, από τις οποίες βραβεύτηκαν τρεις. Με βάση τις προτάσεις και με ευθύνη του Οργανισμού Αθήνας έχει ξεκινήσει η εκπόνηση επιμέρους μελετών για γεωγραφικές ενότητες και χρήσεις στον χώρο του Ελληνικού. Οι ολυμπιακές εγκαταστάσεις και ο χώρος που τις περιβάλλει (υπολογίζεται σε 2.200 στρέμματα) παραχωρήθηκαν ήδη με κοινή υπουργική απόφαση στην εταιρεία «Ολυμπιακά Ακίνητα». Δεν αποκλείεται να διαχωριστεί και η έκταση που θα οικοδομηθεί ή θα αξιοποιηθεί για πολιτιστικές χρήσεις.

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ αναφέρθηκε και στα υπάρχοντα κτίρια και διευκρίνισε ότι δεν θα γκρεμιστούν, ενώ σημείωσε ότι ορισμένα είναι πολύ καλά. Σε ολόκληρη την έκταση του Ελληνικού υπάρχουν 419 κτίρια, από τα οποία τα 126 ανήκουν στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).

Ο κ. Σουφλιάς αρνήθηκε να πάρει θέση στο θέμα του γηπέδου του ΠΑΟ. «Εκείνο που ξέρω είναι ότι θα νικήσει το Σάββατο», είπε. Ομως, οι πληροφορίες για το γηπεδικό θέμα του «τριφυλλιού» στρέφονται γύρω από τρεις εκδοχές:

* Την παραχώρηση έκτασης στο Ελληνικό, πιθανότατα με το μεγαλύτερο μέρος των ολυμπιακών υποδομών.

* Την αξιοποίηση έκτασης στο Γουδί, η οποία όμως βρίσκεται στη δεξιά πλευρά της οδού Κατεχάκη, κοντά στις ολυμπιακές εγκαταστάσεις.

* Τη δημιουργία αθλητικού κέντρου στην Κάντζα, πιθανότατα στο κτήμα Καμπά, που θα υλοποιηθεί ως αμιγώς ιδιωτική επένδυση.




ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 03/12/2004
 
Tο μέλλον θα... δείξει για το Πάρκο στο Eλληνικό
ΣΥΝΤΟΜΑ, αλλά με... ασαφές χρονοδιάγραμμα και άγνωστη κατάληξη, σκοπεύει η κυβέρνηση να μετατρέψει το παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού σε πάρκο. Μάλιστα, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γ. Σουφλιάς έφθασε χθες να μιλήσει για «κατ' εξοχήν πάρκο», στο οποίο όμως θα προβλέπονται και άλλες χρήσεις, αντίθετα από τις προεκλογικές εξαγγελίες της N.Δ. Όπως είπε ο κ. Σουφλιάς, στον χώρο αυτό βρίσκονται ήδη κάποιες αθλητικές εγκαταστάσεις και κτίρια, «ορισμένα από τα οποία είναι και πολύ καλά και δεν μπορούμε να τα γκρεμίσουμε».

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ προανήγγειλε πως για το μέλλον του Ελληνικού θα ληφθούν σύντομα αποφάσεις, διευκρινίζοντας ότι ήδη έχει διενεργηθεί αρχιτεκτονικός διαγωνισμός που δίνει τις βασικές κατευθύνσεις σχετικά με το τι πρέπει να γίνει, ενώ θα ακολουθήσουν και επιμέρους μελέτες για τις χρήσεις γης. Βάσει των μελετών αυτών η κυβέρνηση θα αποφασίσει τι θα κάνει στο Ελληνικό και πώς θα το χρηματοδοτήσει.

Ελλείψει ολοκληρωμένων σχεδίων το μόνο που «κινείται» προς το παρόν στον χώρο των 5.300 στρεμμάτων του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού είναι τα σενάρια. Μεταξύ αυτών, όπως αναφέρουν στενοί συνεργάτες του κ. Σουφλιά, δεν περιλαμβάνεται «σε καμία περίπτωση» η πρόταση επανενεργοποίησης του διαδρόμου προσγειώσεων-απογειώσεων για την κάλυψη αναγκών της Πολεμικής Αεροπορίας.



ΤΑ ΝΕΑ , 03-12-2004
 
FLIGHT INTERNATIONAL

7th - 13th Dec 2004


Aircraft owners and pilots association calls for former Athens international airport to be reopened for general aviation

The Aircraft Owners and Pilots Association of Greece (AOPA Hellas) is calling on the country's government to reopen a general aviation (GA) airport in Athens and expand general aviation access throughout the country.

AOPA Hellas president Yiouli Kalafati says the association's key concern is the lack of GA provision in Athens, home to more than half of the country's owner-flyers. "GA was left homeless following the closure of two perfectly good airports, to cater for sport facilities for this year's Olympic Games," she says.

Marathon airport, 42km (26 miles) from Athens, was shut to create a linear water park for Olympic rowing events, while the capital's former international airport, Hellinikon, was converted into Olympic venues and a tram system has been built across the end of one runway.

"There is still 1,600m [5,300ft] of runway untouched and unused at Hellinikon - perfect for GA," says Kalafati. "Not only that, the tower is still in place, and Athens' air traffic control radar facility is still housed there."

Kalafti suggests that although some government officials are receptive to the idea of reopening Hellinikon for GA, they face local pressure to turn the seaside location into a park. "The government could open Hellinkon again - it is only a matter of will," she says.

Meanwhile, pilots are given sporadic use of a military airfield 135km north of the capital. "But this is only available to Athens residents," says Kalafti. "Visitors are forced to use civilian and military airfields even further away." Many of these civilian airports are open only when an airline flight is scheduled, "which in some cases is only for an hour a day", she adds.

At military airfields, meanwhile, pilots have to provide four days' notice with the exact time of arrival and names of passengers, to be allowed access.

KATE SARSFIELD / LONDON
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top