LIGO LGAT KANENAS?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Δημητρης Χατζηκυριακος":2mfbmhqs said:
Εχουμε κανενα νεο για το LGAT?
Φιλε Δημητρη
το να ρωτας σε ενα topic αν εχουμε κανενα νεο για το θεμα του topic ειναι οπως καταλαβαινεις περιτο! :? Ξερεις πολυ καλα οτι αν καποιος εχει οποιοδηποτε νεο για οποιοδηποτε θεμα το γραφει κατευθειαν.

Και για αλλη μια φορα :evil: , προς ολους:
Μην γεμιζετε τα topics με ανουσια posts. Το κουτακι για να γραψεις κατι γραφει "απαντηση" και εννοει απαντηση στα προηγουμενα. Βλεποντας τα μελη του φορουμ κιτρινο κουτακι σε ενα topic μπαινουν για να διαβασουν κατι σχετικα με το θεμα αυτο και οχι μονολεκτικες απαντησεις σε καποιον ή posts τυπου "εχουμε κανενα νεο".
Η αληθεια ειναι οτι αρκετοι εχουν συνετιστει αλλα ακομα παιρνει βελτιωση το πραγμα! :wink:
 
Paidia molis diabasa to parakato kai sas to metafero

Αθήνα


Για την αξιοποίηση του χώρου και τη δημιουργία πάρκου 4.000 στρεμμάτων στο παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού συζήτησε την Τρίτη ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς με τους δημάρχους της περιοχής, που τάσσονται κατά της πολεοδόμησης 1.000 στρεμμάτων από το σημερινό χώρο του παλιού αεροδρομίου.

Ο κ. Σουφλιάς ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να μην αξιοποιηθεί πολεοδομικά μέρος της έκτασης στο παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού, «γιατί δεν μπορεί να πληρώνει τη διαχείριση του τεράστιου πάρκου που θα ιδρυθεί μόνο ο Έλληνας φορολογούμενος».

Πέραν αυτού, ο υπουργός υπογράμμισε ότι «οι δήμοι της περιοχής μπορούν να χαρακτηριστούν και προνομιούχοι, αφού θα έχουν στην καρδιά τους ένα τόσο σπουδαίο πάρκο, έκτασης 4.000 στρεμμάτων, το οποίο, θα είναι το μεγαλύτερο στην Ευρώπη». Η πολεοδόμηση αφορά 1.000 από τα συνολικά 5.000 στρέμματα.

Ο κ. Σουφλιάς διευκρίνισε επίσης ότι η αξιοποίηση του χώρου και η δημιουργία του πάρκου θα γίνει με βάση το διενεργηθέντα ήδη διεθνή αρχιτεκτονικό διαγωνισμό. Σύντομα το υπουργείο θα αναθέσει την κατάρτιση επικαιροποιημένης μελέτης εφαρμογής, την οποία θα θέσει υπόψη των δημάρχων, για να κάνουν τις παρατηρήσεις τους.

Τη διαχείριση του πάρκου θα αναλάβει ενιαίος φορέας, στον οποίο θα περιέλθουν και τα περίπου 2.200 στρέμματα που αποτελούν σήμερα τον περιβάλλοντα χώρο των Ολυμπιακων εγκαταστάσεων, που είναι διάσπαρτα στο Ελληνικό. Η εταιρεία Ολυμπιακά Ακίνητα θα έχει την ευθύνη για την αξιοποίηση μόνο των κτιρίων των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων.

Σύμφωνα με τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, είναι αναγκαίο να μεταφερθεί βόρεια, επί της λεωφόρου Αλίμου, έξω από το πάρκο, και η γραμμή του τραμ που εισέρχεται μέσα στο χώρο του Ελληνικού, στη νοτιοανατολική πλευρά του, από την παραλιακή λεωφόρο.

Σε ό,τι αφορά στο γήπεδο του Παναθηναϊκού, ο υπουργός είπε ότι πρέπει να μεταφερθεί από τη λεωφόρο Αλεξάνδρας και κάπου πρέπει να πάει, ενδεχομένως και στο Ελληνικό. Και σχολίασε χαρακτηριστικά: «Δεν το θέλει ο ένας από 'δω, δεν το θέλει ο άλλος από 'κει, πού να πάει, στην Εύβοια;».

news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ


TA IDIA PANTELAKI MOY BEBAIA ALLA DIABASA TO KOMMATI POY AFORA TO TRAM. DIAVASTE TO KAI ESEIS. EAN KATALABA KALA TO TRAM POY KOBEI STH MESH TO LGAT MALLON FEVGEI. ARA O DIADROMOS o 33 DEN THA SYNADAEI TO TRAM. KALO MOY AKOYGETAI. AMA PETAXOYN KAI TO SOFTBALL AKOMA KALYTERA.
 
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 005_138138

Tο γήπεδο του ΠAO και ο αεροδιάδρομος
H χωροθέτηση ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου «μετά εμπορικών χρήσεων» αλλά και η πιθανή ενεργοποίηση του αεροδιαδρόμου παρουσιάζονται ως οι πλέον σημαντικές εκκρεμότητες για τη διαμόρφωση του χώρου του πρώην Aεροδρομίου. Eπισήμως οι 4 δήμαρχοι που συναντήθηκαν χθες με τον Γ. Σουφλιά αρνούνται την κατασκευή γηπέδου, ωστόσο ο κ. Σουφλιάς έσπευσε να δηλώσει ότι «εάν επιλέξει αυτή τη λύση ο Παναθηναϊκός, θα αφορά 40-45 στρέμματα» ενώ επισήμανε ότι στόχος είναι «να φύγει από την Aλεξάνδρας ώστε να απελευθερωθεί εκεί χώρος» ενώ εκτίμησε ότι οι δήμαρχοι «δεν ήταν απόλυτα αρνητικοί». Ζήτημα, ωστόσο, προκύπτει με τον αεροδιάδρομο του πρώην αεροδρομίου, τον οποίο το υπουργείο Eθνικής Aμυνας δεν επιθυμεί να αποδεσμεύσει διατηρώντας τον ως «διάδρομο έκτακτης ανάγκης» για την προσγείωση ελικοπτέρων και αεροσκαφών των ενόπλων δυνάμεων και του EKAB. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Σουφλιάς ζήτησε από τους δημοτικούς άρχοντες να συμβάλουν ώστε να πεισθεί το Πεντάγωνο για την απελευθέρωση του διαδρόμου, που επηρεάζει άμεσα και τους όρους δόμησης (ύψος κτιρίων) στην περιοχή...
 
Μήν τυχόν και δέν φτιάξουμε γήπεδο για τους ευγενείς νέους! Τί θα έχουν να σπάσουν μετά? Κάντε ό,τι μπορείτε, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ :evil: :evil: :evil: .Εγώ λέω να το φτιάξουν εκεί που είναι τα παροπλισμένα αεροπλάνα, καλή υκαιρία να τα σπάσουν κιόλας,μιάς και πιάνουν τόσο χώρο.
Long Live Bananaland
Όσο για τον "Αεροδιάδρομο".... τα έχουμε ξαναπεί... :lol:
 
Diabasa sxedon oles tis efimerides simera.
Oles anaferontai sto Mitropolitiko Parko Tsimentoy.
Episimaino omos 2 simantika pragmata

1. To tram poy kobei to LGAT sti mesi fevgei kai paei alimoy. To zitise mallon to ypourgeio amynas.

2. H energopiisi toy 33 paramenei sta sxedia kai ton proto logo ton exei to armodio ypourgeio.

To kalo einai pantos oti i pleyra me toys diadromoys exei elpides na min piraxtei kai na apokatasta8oyn os diadromoi. Apomenei na doyme kai ton aerodiadromo.

Pantos se eyxaristo 8eoyli moy to tram pernei dromo apo tin diastayrosi tis poseidonos. :twisted:
 
H katastasi einai bros gremos kai piso rema !!!

Diabaste ayto pu grafun simera TA NEA

Διεκδικούν όλο το Eλληνικό!

Παλαιοί ιδιοκτήτες και κληρονόμοι ζητούν τα οικόπεδα που τους απαλλοτρίωσαν

ΜΑΡΙΑ ΝΤΑΛΙΑΝΗ

Βραδυφλεγής... βόμβα στις κυβερνητικές εξαγγελίες για το Ελληνικό μπορεί να αποδειχθεί η προσφυγή των ιδιοκτητών οικοπέδων που απαλλοτριώθηκαν, για να γίνει πριν από μερικές δεκαετίες το αεροδρόμιο.


«Θέλουμε τη γη μας πίσω», λένε τα μέλη του Συλλόγου Ιδιοκτητών Απαλλοτριωθέντων Κτημάτων Αεροδρομίου Ελληνικού. Και δηλώνουν έτοιμοι να φτάσουν έως τα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια

Οι ιδιοκτήτες και οι κληρονόμοι τους έχουν ήδη προσφύγει στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά των αποφάσεων που μεταβιβάζουν εκτάσεις του πρώην αεροδρομίου στην εταιρεία «Ολυμπιακά Ακίνητα A.E.» και «Κτηματική Εταιρεία του Δημοσίου» και δηλώνουν αποφασισμένοι να φτάσουν στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια, διεκδικώντας τα οικόπεδά τους! Από την άλλη πλευρά, πηγές του ΥΠΕΧΩΔΕ επισημαίνουν ότι οι λόγοι δημοσίου συμφέροντος για τους οποίους απαλλοτριώθηκαν τα οικόπεδα του Ελληνικού εξακολουθούν να υφίστανται, αφού εκεί πρόκειται να δημιουργηθεί Μητροπολιτικό Πάρκο.

Τα επιχειρήματά τους

Οι παλαιοί ιδιοκτήτες και οι κληρονόμοι τους είναι σήμερα - συνολικά - περίπου 1.000 άτομα, τα οποία διεκδικούν εκτάσεις που «αγγίζουν» τα 4.000 από τα 5.300 στρέμματα του πρώην αεροδρομίου. Δηλαδή σχεδόν ολόκληρο το αεροδρόμιο, πλην των παλαιών κοινόχρηστων χώρων (δρόμοι, πλατείες, κ.λπ)! «Το επιχείρημά μας είναι πολύ απλό», επισημαίνει ο κ. Δημήτρης Αμηρίδης, γραμματέας του Συλλόγου Ιδιοκτητών Απαλλοτριωθέντων Κτημάτων Αεροδρομίου Ελληνικού. «Ο νόμος λέει ότι εάν αρθεί ο λόγος για τον οποίον έγινε η αναγκαστική απαλλοτρίωση, τότε τα ακίνητα επιστρέφονται στους πρώην ιδιοκτήτες τους. Το αεροδρόμιο του Ελληνικού δεν υφίσταται πλέον. Έχει καταργηθεί. Άρα, σύμφωνα με τον νόμο, υπάρχει θέμα και για τα οικόπεδά μας. Βεβαίως, δεν είμαστε κατά του πρασίνου. Αν μας δικαιώσουν τα δικαστήρια, δεν θα διεκδικήσουμε το 100% της γης μας, αλλά θα δώσουμε ένα μεγάλο κομμάτι να γίνει χώρος πρασίνου. Απλώς, δεν πρόκειται να παρακολουθούμε το κράτος να πουλάει αυτήν τη γη σε τρίτους». Ο παππούς του κ. Αμηρίδη είχε στην κατοχή του έκταση 26 στρεμμάτων - με σπίτι εντός αυτών - τα οποία απαλλοτριώθηκαν στο «πρώτο κύμα» αναγκαστικών απαλλοτριώσεων, το 1939.

Από τους παλαιούς ιδιοκτήτες ξεχωρίζουν τρεις διαφορετικές κατηγορίες: Όσοι δεν πήραν ποτέ τα χρήματα της απαλλοτρίωσης λόγω της Κατοχής, όσοι πήραν ελάχιστα, και όσοι αποζημιώθηκαν κανονικά. Οι απαλλοτριώσεις έγιναν σε τέσσερις φάσεις, από το 1939 έως το 1962. Όπως επισημαίνει ο κ. Αμηρίδης, εάν οι δικαστικές αποφάσεις είναι θετικές στην προσφυγή του Συλλόγου, τότε τα μέλη του που αποζημιώθηκαν θα κληθούν να επιστρέψουν τα όσα έλαβαν στο ελληνικό Δημόσιο, τιμαριθμοποιημένα! Ο Σύλλογος περιμένει την απόφαση του ΣτΕ σε έναν - δύο μήνες, δηλαδή μέχρι τις αρχές καλοκαιριού κι αν αυτή είναι αρνητική, τότε θα προσφύγουν στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια.

Σύμφωνα με την τελευταία εξαγγελία του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργου Σουφλιά, στην έκταση του πρώην αεροδρομίου θα δημιουργηθεί Μητροπολιτικό Πάρκο στα 4.000 στρέμματα, ενώ στα υπόλοιπα θα υπάρξει μερική οικοπεδοποίηση. Στο σχέδιο για το Ελληνικό, περιλαμβάνεται η πώληση έκτασης 1.000 έως 1.300 στρεμμάτων στην ελεύθερη αγορά (οικόπεδα για κατοικίες υψηλού επιπέδου), η δημιουργία ξενοδοχείου και η αξιοποίηση των υφισταμένων Ολυμπιακών εγκαταστάσεων, με στόχο την άντληση κεφαλαίων για την κατασκευή και συντήρηση του Μητροπολιτικού Πάρκου.

Στα σχέδια της «μερικής οικοπεδοποίησης» αντιδρούν έντονα ορισμένοι δήμοι της περιοχής, οι οποίοι ετοιμάζονται να προσφύγουν, επίσης, στο Συμβούλιο της Επικρατείας.



ΤΑ ΝΕΑ , 29/03/2005


Exoyme kai leme


1. O pana8inaikos de prokite na paei Elliniko.
2. To tram fevgei
3. Oi katoikoi den theloyn oikopeda.
4. Oi palaioi me ta oikopeda ta zitane piso.
5. To ek8esiako paei ston Ippodromo.
6. Oi diadromoi den xalioyntai me tipota.

Ara ??? Poy tha paei i dulia ??? Ela moy nte...
 
Παντως, αφου θα μεινει η Πολεμικη Βαση και οι διαδρομοι, αυτο σημαινει οτι εχει ακομα ελπιδες το Ελληνικο να πετουν καποια αεροσκαφοι μελλοντικα εστω και πολεμικα!!
 
Opoios xerei moy (mas) apantaei :

1. Se poies periptoseis eihame prosgeiosi ston 15 L kai me ti kairikes syn8ikes kai anemoys ?

2. Giati ston 15 den yparxoyn ILS opos ston 33 ?

3. O kyklos poy ypirxe prin ton 15 skepastike me homa kai grasidia. Ayto simainei oti katastrafike ?

kai

4. Peite kana protaprilitiko psema bre paidia !!! :twisted: :twisted: :twisted:
 
@themis, eortastiko
...5 aeroplana sto apron tou LGAT perimenoun an8rwpous...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top