Φιλε Computerise δεν νομιζω οτι ειμαστε εκτος θεματος.Απλα θα πρεπει να αναφερω καποιες παραμετρους που δυστυχως αποτελουν εμποδια για την αναπτυξη των αερομεταφορων και κυριως της συνεχους αναπτυσσομενης αγορας των εταιριων χαμηλου κοστους και εχει σχεση απολυτα με τη Ryanair η οποια με πολυ γρηγορους ρυθμους αναπτυσει οχι μονο νεες συνδεσεις,αλλα και βασης.
Απο το Χρηστο εμαθα οτι ο Αραξος εγινε πολιτικο αεροδρομιο 100%.Δηλαδη δεν εχει ΠΑ;
Η ουσια ειναι οτι θα επρεπε να μετονομαστει σε αεροδρομιο Πατρας και ειναι λαθος οτι δεν υπαρχει τουριστικη κινηση.
Η περιπτωση της Πατρας ειναι ιδια με αυτη της Θεσσαλονικης,δηλαδη υπαρχουν τουριστικες περιοχες που γειτνιαζουν συν οτι υπαρχουν μεγαλες γειτονικες πολεις που επισης δεν εχουν αεροδρομιο.
Ξεχνας οτι ο Αραξος εχει 100% charter κινηση αρα η Αχαια εχει τουριστικη κινηση.
Με ενα φτηνο εισητηριο λογω χαμηλων χρεωσεων μια βαση στον Αραξο η καπου αλλου εκει κοντα μπορει να ανταγωνιστει πληρως το αεροδρομιο της Αθηνας,αφου η αποσταση ειναι μικρη με καποιο επηγειο μεσο και στο κατω κατω της γραφης γιατι να παει καποιος επιβατης της Ryanair οποσδηποτε στην Αθηνα.Τοσο η Αχαια οσο και η Πελοπονησος ειναι πανεμορφα μερη και μπορει κανεις να δει παρα πολλα πραγματα.
Γιατι να μην ανοιξει το Καρναβαλι και σε ξενες αγορες;Στην Ευρωπη γινονται πολλα τετοια Καρναβαλια;
Επισης δεν ειναι αναγκη να αναπτυξει εσωτερικη κινηση παλι οποσδηποτε με την Αθηνα.Μπορει με Θεσσαλονικη η και με τα νησια.
Νομιζεις οτι η διοικηση της Ryanair δεν τα βλεπει;Τα βλεπει και σιγουρα εξεταζει και αυτο το ενδεχομενο οταν οταν συνατηθηκε με την Πετραλια.
Απλα η υπουργος δυστυχως ακομα ενω μιλαει για αυξηση του χρονου σε 19 εκατ. τουριστες δεν εχει κανει ακομα ξεκινησει σε συνεργασια με αλλα υπουργεια κατι αναλογο οπως η Ισπανια ουσιαστικο για να το πετυχουμε.
Στην ουσια θα κρεμαστουμε απο την ενδεχομενη φιλοελληνικη προτιμηση των ευρωπαιων tour operators,μπας και μας φερουν περισσοτερα charter.
Κι αν ακομα συμφωνησουμε οτι δεν πρεπει να κανουμε συγκρισεις με χωρες οπως η Ισπανια που οντως τουριστικα ειναι πολυ μπροστα δεν εχουμε παρα να δουμε οτι οι ανοικτοι ουρανοι και η θεαματικη αναπτυξη των εταιριων χαμηλου κοστους και αεροδρομιων σε καθε πολη και χωριο ισχυει και στα νεα μελη της Ε.Ε,διοτι απλα ακολουθουν τους κανονες της.
Την Πατρα την εφερα ως παραδειγμα θα μπορουσα να πω και για την Καλαματα τη Λαρισα...
Ολα αυτα τα ειπα για να εκφρασω και τη δυσαρεσκεια μου για την κατασταση που βρισκεται η Ελλαδα.Γιατι ολοι οι φορεις και η κυβερνηση μιλανε για αναπτυξη για καταπολεμηση της ανεργειας ιδου λοιπον πως δινεις γροθια στην ανεργεια με αναπτυξη υποδομων συγκεκριμενων και οχι αοριστιες.
Απο το Χρηστο εμαθα οτι ο Αραξος εγινε πολιτικο αεροδρομιο 100%.Δηλαδη δεν εχει ΠΑ;
Η ουσια ειναι οτι θα επρεπε να μετονομαστει σε αεροδρομιο Πατρας και ειναι λαθος οτι δεν υπαρχει τουριστικη κινηση.
Η περιπτωση της Πατρας ειναι ιδια με αυτη της Θεσσαλονικης,δηλαδη υπαρχουν τουριστικες περιοχες που γειτνιαζουν συν οτι υπαρχουν μεγαλες γειτονικες πολεις που επισης δεν εχουν αεροδρομιο.
Ξεχνας οτι ο Αραξος εχει 100% charter κινηση αρα η Αχαια εχει τουριστικη κινηση.
Με ενα φτηνο εισητηριο λογω χαμηλων χρεωσεων μια βαση στον Αραξο η καπου αλλου εκει κοντα μπορει να ανταγωνιστει πληρως το αεροδρομιο της Αθηνας,αφου η αποσταση ειναι μικρη με καποιο επηγειο μεσο και στο κατω κατω της γραφης γιατι να παει καποιος επιβατης της Ryanair οποσδηποτε στην Αθηνα.Τοσο η Αχαια οσο και η Πελοπονησος ειναι πανεμορφα μερη και μπορει κανεις να δει παρα πολλα πραγματα.
Γιατι να μην ανοιξει το Καρναβαλι και σε ξενες αγορες;Στην Ευρωπη γινονται πολλα τετοια Καρναβαλια;
Επισης δεν ειναι αναγκη να αναπτυξει εσωτερικη κινηση παλι οποσδηποτε με την Αθηνα.Μπορει με Θεσσαλονικη η και με τα νησια.
Νομιζεις οτι η διοικηση της Ryanair δεν τα βλεπει;Τα βλεπει και σιγουρα εξεταζει και αυτο το ενδεχομενο οταν οταν συνατηθηκε με την Πετραλια.
Απλα η υπουργος δυστυχως ακομα ενω μιλαει για αυξηση του χρονου σε 19 εκατ. τουριστες δεν εχει κανει ακομα ξεκινησει σε συνεργασια με αλλα υπουργεια κατι αναλογο οπως η Ισπανια ουσιαστικο για να το πετυχουμε.
Στην ουσια θα κρεμαστουμε απο την ενδεχομενη φιλοελληνικη προτιμηση των ευρωπαιων tour operators,μπας και μας φερουν περισσοτερα charter.
Κι αν ακομα συμφωνησουμε οτι δεν πρεπει να κανουμε συγκρισεις με χωρες οπως η Ισπανια που οντως τουριστικα ειναι πολυ μπροστα δεν εχουμε παρα να δουμε οτι οι ανοικτοι ουρανοι και η θεαματικη αναπτυξη των εταιριων χαμηλου κοστους και αεροδρομιων σε καθε πολη και χωριο ισχυει και στα νεα μελη της Ε.Ε,διοτι απλα ακολουθουν τους κανονες της.
Την Πατρα την εφερα ως παραδειγμα θα μπορουσα να πω και για την Καλαματα τη Λαρισα...
Ολα αυτα τα ειπα για να εκφρασω και τη δυσαρεσκεια μου για την κατασταση που βρισκεται η Ελλαδα.Γιατι ολοι οι φορεις και η κυβερνηση μιλανε για αναπτυξη για καταπολεμηση της ανεργειας ιδου λοιπον πως δινεις γροθια στην ανεργεια με αναπτυξη υποδομων συγκεκριμενων και οχι αοριστιες.