LoCo στην Ελλάδα; [split από ryanair]

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Φιλε Computerise δεν νομιζω οτι ειμαστε εκτος θεματος.Απλα θα πρεπει να αναφερω καποιες παραμετρους που δυστυχως αποτελουν εμποδια για την αναπτυξη των αερομεταφορων και κυριως της συνεχους αναπτυσσομενης αγορας των εταιριων χαμηλου κοστους και εχει σχεση απολυτα με τη Ryanair η οποια με πολυ γρηγορους ρυθμους αναπτυσει οχι μονο νεες συνδεσεις,αλλα και βασης.
Απο το Χρηστο εμαθα οτι ο Αραξος εγινε πολιτικο αεροδρομιο 100%.Δηλαδη δεν εχει ΠΑ;
Η ουσια ειναι οτι θα επρεπε να μετονομαστει σε αεροδρομιο Πατρας και ειναι λαθος οτι δεν υπαρχει τουριστικη κινηση.
Η περιπτωση της Πατρας ειναι ιδια με αυτη της Θεσσαλονικης,δηλαδη υπαρχουν τουριστικες περιοχες που γειτνιαζουν συν οτι υπαρχουν μεγαλες γειτονικες πολεις που επισης δεν εχουν αεροδρομιο.
Ξεχνας οτι ο Αραξος εχει 100% charter κινηση αρα η Αχαια εχει τουριστικη κινηση.
Με ενα φτηνο εισητηριο λογω χαμηλων χρεωσεων μια βαση στον Αραξο η καπου αλλου εκει κοντα μπορει να ανταγωνιστει πληρως το αεροδρομιο της Αθηνας,αφου η αποσταση ειναι μικρη με καποιο επηγειο μεσο και στο κατω κατω της γραφης γιατι να παει καποιος επιβατης της Ryanair οποσδηποτε στην Αθηνα.Τοσο η Αχαια οσο και η Πελοπονησος ειναι πανεμορφα μερη και μπορει κανεις να δει παρα πολλα πραγματα.
Γιατι να μην ανοιξει το Καρναβαλι και σε ξενες αγορες;Στην Ευρωπη γινονται πολλα τετοια Καρναβαλια;
Επισης δεν ειναι αναγκη να αναπτυξει εσωτερικη κινηση παλι οποσδηποτε με την Αθηνα.Μπορει με Θεσσαλονικη η και με τα νησια.
Νομιζεις οτι η διοικηση της Ryanair δεν τα βλεπει;Τα βλεπει και σιγουρα εξεταζει και αυτο το ενδεχομενο οταν οταν συνατηθηκε με την Πετραλια.
Απλα η υπουργος δυστυχως ακομα ενω μιλαει για αυξηση του χρονου σε 19 εκατ. τουριστες δεν εχει κανει ακομα ξεκινησει σε συνεργασια με αλλα υπουργεια κατι αναλογο οπως η Ισπανια ουσιαστικο για να το πετυχουμε.
Στην ουσια θα κρεμαστουμε απο την ενδεχομενη φιλοελληνικη προτιμηση των ευρωπαιων tour operators,μπας και μας φερουν περισσοτερα charter.
Κι αν ακομα συμφωνησουμε οτι δεν πρεπει να κανουμε συγκρισεις με χωρες οπως η Ισπανια που οντως τουριστικα ειναι πολυ μπροστα δεν εχουμε παρα να δουμε οτι οι ανοικτοι ουρανοι και η θεαματικη αναπτυξη των εταιριων χαμηλου κοστους και αεροδρομιων σε καθε πολη και χωριο ισχυει και στα νεα μελη της Ε.Ε,διοτι απλα ακολουθουν τους κανονες της.
Την Πατρα την εφερα ως παραδειγμα θα μπορουσα να πω και για την Καλαματα τη Λαρισα...
Ολα αυτα τα ειπα για να εκφρασω και τη δυσαρεσκεια μου για την κατασταση που βρισκεται η Ελλαδα.Γιατι ολοι οι φορεις και η κυβερνηση μιλανε για αναπτυξη για καταπολεμηση της ανεργειας ιδου λοιπον πως δινεις γροθια στην ανεργεια με αναπτυξη υποδομων συγκεκριμενων και οχι αοριστιες.
 
COMPUTERISE":1dnvbtf4 said:
3. Παιδιά όλοι αγαπάμε τα αεροπλάνα...
Κύριοι, εγώ προσωρινά και μέχρι να ξεκουραστώ από την χθεσινή ταλαιπωρία με αυθημερόν Αθήνα - Σούδα - Αθήνα (είμαι και ψηλός και δεν βολεύομαι στα RJ-100 ούτε στα 717, εκνευρίζομαι δε αφάνταστα με τις ουρές), δεν αγαπάω καθόλου τα αεροπλάνα.

Κώστας
 
Βρε φίλε jetflight λες κι εγώ να μην θέλω να έρθει η Ryan στην Ελλάδα?
Απλά έτσι όπως είναι διαμορφωμένη η κατάσταση στην Ελλάδα το βλέπω αρκετά δύσκολο να έρθουν loco στην Ελλάδα εκτος Αθήνας και Θεσ/κης την χειμερινή περίοδο.Η Πάτρα ή η Λάρισα π.χ δεν έχουν ούτε τον πληθυσμό ούτε την γεωγραφική θέση να υποστηρίξουν τέτοιες πτήσεις όλο τον χρόνο.Βλέπεις εσύ πιθανό Εγγλέζοι τουρίστες να έρχονται τον Φλεβάρη για long weekend στη Λάρισα?? Όσο για το καρναβάλι που ανέφερες επέτρεψε μου να πιστεύω ότι ναι υπάρχουν πολλά καρναβάλια στην Ευρώπη που είναι καλύτερα από αυτό της Πάτρας αλλά και πάλι ένα καρναβάλι δεν φέρνει την άνοιξη!!
Όσο για την κίνηση που μπορεί να έχει γραμμή ΘΕΣ/ΚΗ-ΠΑΤΡΑ ή ΚΡΗΤΗ-ΠΑΤΡΑ πάλι έχω τις αμφιβολίες μου.Είμαστε μικρή χώρα ρε παιδιά και δεν υπάρχει κίνηση για άνοιγμα τέτοιων γραμμών.Καλό είναι να ζητάμε ανάπτυξη των αερομεταφορών αλλά μήπως προέχουν οι σύγχρονοι και ασφαλείς δρόμοι? Αν είχαμε μοντέρνους αυτοκινητόδρομους δεν νομίζω να συζητούσε κανένας το ενδεχόμενο αεροπορικής σύνδεσης Αθήνας με Πάτρα,Καλαμάτα,Λάρισα.


υ.γ Προς Κώστα που είναι και ψηλός!!!!

Κωστάκη μου που είσαι και ψηλός να σε χαίρεται η μανούλα σου!!
Αν Κώστα μου δεν σου αρέσουν τα αεροπλάνα τι το βασανίζεις το θέμα και ασχολείσαι με μας?? Ψάξε στο google και δόξα το Θεό κάτι θα βρείς που θα σου αρέσει!! Πούλα αλλού πνεύμα ξεκουράσου από την φοβερή ταλαιπωρία των Χανίων και σε κάνα χρόνο πάλι, ταξιδεύεις μέχρι Σαλαμίνα που είναι και κοντά μην ταλαιπωριθείς.
 
Έκανα ένα split του παραπάνω θέματος από το [ur=https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?p=45295#45295l]ryanair news[/url] και τπ μετέφερα σε αυτή την κατηγορία.
 
computerise διαφωνω.... στην ευρωπη πλεον εχουν αρχισει να γινονται πολλα regional routes...και δεν μιλαω για ρουτες τυπου αθηνα-καβαλα.....μιλαω για ρουτες του τυπου...καβαλα-βολος.....μαλιστα πλεον υπαρχουν εταιριες λοκος που ειδικευονται σε τετοιες ρουτες..μια ματια στους χαρτες της flybe.com και aerarann.com θα σε πεισει...

κατα τα αλλα συμφωνω πως η υπαρχουσα κατασταση στην ελλαδα δεν εποτρεπει να ευδοκιμησουν λοκος....το ζητημα ειναι ομως πως δεν ειναι μονο οι λοκος οπου εμποδιζονται...ειναι γενικοτερα η αναπτυξη που εμποδιζεται απο το κρατικοδιαιτο συστημα που συνεχιζουμε να ακολουθουμε. αυτο που ειπα πριν και κανεις δεν σχολιασε τα λεει ολα....η πολιτικη της ελλαδας καθρευτιζεται καθαρα στο γεγονος πως εχει ορισει ως προστατευομενο δρομολογιο το πειραιας-ηρακλιο!!!!!! αυτο τα λεει ολα!

στην βρετανια που ειναι παραδειγμα προς μιμηση για την λοκο αναπτυξη της πελον εκτος απο αναπτυξη στις αερομεταφορες καρπωνεται και αναπτυξη και σε αλλους τομεις. υπαρχουν ιδιοτικα τρενα στην αγγλια(virgin trains) υπαρχουν εναλλακτικα <<κτελ>>(megabus.com)...

σιγουρα στην ελλαδα δεν προκειται να ανπτυχθουν ολα τα αεροδροομια..αλλα νομιζω πως μερικα αεροδρομια θα ειχαν περισσοτερες ευκαιριες αν τους δινοταν η δυνατοτητα να αποκτησουν συγχρονο μανατζμεντ.....
 
Θα σας δώσω ένα παράδειγμα μιας ανεπτυγμένης χώρας για να καταλάβεται τι εννοώ.Στην Ιαπωνία που έχει αναπτύξει ένα απίστευτο σιδηροδρομικό δίκτυο οι εσωτερικές πτήσεις έχουν μειωθεί στο ελάχιστο.
Π.Χ η απόσταση ΤΟΚΥΟ-OSAKA απόσταση περίπου ίση με το ΑΘΗΝΑ -ΘΕΣ/ΚΗ καλύπτεται με το τρένο σε περίπου 2 ώρες πράγμα που κάνει την αεροπορική σύνδεση ασύμφορη.
Βέβαια εμείς στην Ελλάδα θα το πετύχουμε αυτό το 4006 αλλά είμαστε κοντά στο να πετύχουμε το Πάτρα-Αθήνα σε 1 1/2 ώρες και το Αθήνα-Λάρισα σε δύο ώρες (με τρένο φυσικά), οπότε η Πάτρα π.χ βρίσκετε πλέον σε θέση βολής από την Αθήνα και ,γνωμη μου είναι, δεν της είναι απαραίτητο το αεροδρόμιο.
Το ζητούμενο πιστεύω είναι, τα λεφτά που θα δαπανηθούν για ένα αεροδρόμιο στην Πάτρα ή την Λάρισα να δοθούν ώστε να δημιουργηθούν δρόμοι και σιδηρόδρομοι που είναι σαφώς ποιό απαραίτητοι γιά την ανάπτυξη ενός τόπου.

Πραγματικά παιδιά πιστεύει κανείς ότι ένα δρομολόγιο π.χ Πάτρα-Λάρισα θα ήταν βιώσιμο? Τι πληρότητες έχουν τα υδροπλάνα από την Κέρκυρα στην Πάτρα? Το πρόβλημα εδώ, εκτός από την αληθινά απίστευτη γραφειοκρατική πολιτική του κράτους, είναι και οι έλλειψη επιβατών. Μην συγκρίνουμε την Αγγλία την Γερμανία ή την Ισπανία με μας. Ολοι αυτοί έχουν πενταπλάσιο σχεδόν πληθυσμό από εμάς και επίσης έχουν περιφεριακές πόλεις με σοβαρό πληθυσμό,βιομηχανίες παντού και δουλειές παντού. Εμεις μετά την Αθήνα και την Θεσ/κη έχουμε το χάος!!
Η επαρχία μας δυστυχώς είναι σε τραγική κατάσταση.Ανεργία και έλλειψη υποδομών αναγκάζουν τον κόσμο να μεταφερθεί στα 2 μεγάλα αστικά κέντρα.Ολοι μας τα ξέρουμε!!Τι ανάπτυξη στις αερομεταφορές να έχει η περιφέρεια?Τα προβλήματα της χώρας μας είναι πολλά και δεν νομίζω ότι αυτό που κουβεντιάζουμε είναι το βασικότερο. Ανάπτυξη στην περιφέρεια κατάντισε να υπάρχει μόνο χάρις τον τουρισμό και αυτό γίνετε και θα γίνετε μοόνο για περίπου 6 μήνες τον χρόνο. Το καλοκαίρι υπάρχουν και θα υπάρχουν με αυξανόμενο ελπίζω αριθμό αν κάνουμε σοβαρή δουλειά στον τουρισμό πτήσεις σε όλη την Ελλάδα και πάλι καλά να λέμε. Τι να κάνουμε ρε παιδιά έτσι είναι η κατάσταση στη χώρα,δεν υπάρχει πληθυσμός στην περιφέρεια, χειμερινό τουρισμό δεν πρόκειται να έχουμε ποτέ, σοβαρές βιομηχανίες που θα μαζέψουν κόσμο στην επαρχία δεν υπάρχουν,οπότε οι περιφεριακές πτήσεις μας μαράνανε!!
Δεν είμαι πεσιμιστής αλλά ρεαλιστής. Ας αποκτήσουμε ασφαλείς δρόμους και σοβαρό σιδηρόδρομο και δεν πειράζει ας μην έχουμε μεγάλα περιφεριακά αεροδρόμια,δεν νομίζω ότι μας είναι και τόσο απαραίτητα!!
 
Συμφωνω απολυτα με τον No frills ειναι οντως πολυ καλο το γεγονος οτι υπαρχουν διαφωνιες,αλλα το επιπεδο της συζητησης σοβαρο.
Η Ελλαδα ειναι μικρη χωρα ομως το εχω ξαναπει εχει καποιες μεγαλες σε μεγεθος ηπειρωτικες πολεις.Αυτες ειναι Η Αθηνα,Αλεξανδρουπολη,Καβαλα,Θεσσαλονικη,Ιωαννινα,Λαρισα.Βολος,Αγρινιο,Πατρα,Καλαματα,Χαλκιδα.
Απο αυτες τις πολεις εχουμε μονο Αθηνα και Θεσσαλονικη με μεγαλες συχνοτητες σε πτησεις εσωτερικου και κανονικες πτησεις εξωτερικου.
Αλεξανδρουπολη,Καβαλα,Ιωαννινα κρατανε εναν αριθμο καθημερινων πτησεων εσωτερικου μονο με την Αθηνα!
Οι υπολοιποι αστα να πανε...
Πολεις με 150000 εως 300000 κατοικους ειναι μικρες; Οχι φυσικα αφου ξερουμε οτι και σε μεγαλες χωρες οπως η Ιταλια κατι δρομολογια οπως Τεργιεστη - Ναπολη ειναι ακριβως ιδια σα να μιλαμε για δρομολογια του τυπου Καλαματα - Θεσσαλονικη.
Παραδειγμα εφερα.Η διαφορα δεν ειναι στον κοσμο οπως ειπε ο Computerise,αλλα στο οτι υπαρχει κοσμος που δεν γνωριζει το αεροπλανο σαν μεσο μεταφορας.Εξαλλου δεν ειμαστε μονο εκει πισω. Εμεις τα μελη του airliners ειμαστε απο τους λιγους Ελληνες που ειναι χρηστες internet και που ειμαστε στους 15 της Ε.Ε τελευταιοι.
Ακομα ενας λογος που δεν θα αναπτυχθει η αγορα των εταιριων χαμηλου κοστους.Οι λογοι ειναι 2 ο ενας εχει να κανει με αεροδρομιακες χρεωσεις πολυ χαμηλες η και καθολου για καποιο χρονικο διαστημα και ο αλλος ειναι το internet.
Σημερα βλεπουμε οτι οι Low cost αναπτυσσονται σε ολη την Ευρωπη σχεδον.
Απο τη μια τα δυτικα κρατη οπου εκει το ποσοστο των ανθρωπων που γνωριζουν την τεχνολογια ειναι υψηλο οποτε ξερουν να κλεινουν E-ticket,απο την αλλη τα νεα κρατη στην Ε.Ε της ανατολικης ευρωπης με τα φτηνα αεροδρομιακα τελη.
Στην Ελλαδα δεν συμβαινει ουτε το ενα το αλλο.
Εχουμε παρα πολυ κοσμο που ουτε να ανοιγει Η/Υ ξερει ,αλλα ειναι και απαραδεκτα τα τελη της κρατικοδιαιτης ΥΠΑ.
Οσο για την ακτοπλοικη συνδεση που ανεφερες No frills οντως και αυτο ειναι ενα πολυ μεγαλο καφαλαιο,ιδιας σημασιας η και ακομα πιο σπουδαιας αφου πολλα νησια εξαρτωνται μονο απο τα πλοια.Ομως εδω μιλαμε για αερομεταφορες οποτε αυτος ειναι και ο ο λογος που δε το σχολιασαμε.
 
Είναι εύκολο να γράφουμε εδώ διάφορα με βάση τις προσωπικές μας απόψεις, επιθυμίες και προκαταλήψεις. Θα με ενδιέφερε όμως να διαβάσω μια αντικειμενική (δεν είναι όλες, πολλές βγάζουν συμπεράσματα κατά παραγγελία :cry: ) ανάλυση από γραφείο συμβούλων που να στηρίζεται σε μεθοδική καταγραφή της σύνθεσης του επιβατικού κοινού και που θα προσδιορίζει τις δυνατότητες ανάπτυξης δρομολογίων εσωτερικού.

jetflight":2g0tv4fh said:
Η Ελλαδα ειναι μικρη χωρα ομως το εχω ξαναπει εχει καποιες μεγαλες σε μεγεθος ηπειρωτικες πολεις...
Πολεις με 150000 εως 300000 κατοικους ειναι μικρες; Οχι φυσικα αφου ξερουμε οτι και σε μεγαλες χωρες οπως η Ιταλια κατι δρομολογια οπως Τεργιεστη - Ναπολη ειναι ακριβως ιδια σα να μιλαμε για δρομολογια του τυπου Καλαματα - Θεσσαλονικη.
Δεν είναι μόνο το μέγεθος των πόλεων. Έχει σημασία ποιοί ταξιδεύουν και γιατί. Τυπικά ας πούμε ότι κανείς ταξιδεύει για επαγγελματικούς λόγους, για τουρισμό ή για προσωπικούς - οικογενειακούς λόγους. Τα περισσότερα δρομολόγια εσωτερικού (ηπειρωτικά) γεμίζουν μόνο με την τελευταία κατηγορία.

Αξιόλογη επαγγελματική κίνηση (από την πείρα μου) έχουν ο κορμός Αθήνα-Θεσσαλονίκη και λιγότερο Αλεξ/πολη - Ιωάννινα - Καβάλα, κυρίως με Αθήνα. Εδώ η Κοζάνη, με αρκετή βιομηχανική δραστηριότητα (ΔΕΗ), δεν γεμίζει ούτε το λεωφορείο του ΚΤΕΛ από Αθήνα. Μην ξεχνάμε και την άσχημη χωρική κατανομή της οικονομικής δραστηριότητας στην Ελλάδα.

Για τον τουρισμό, τα ξέρετε όλοι.

Ποιός θα ταξιδέψει Καλαμάτα-Θεσσαλονίκη και γιατί? μια τέτοια πτήση ελπίζει μόνο στα 3Φ (*)

Δεν πιστεύω ότι η σχέση του κοινού με τον υπολογιστή έχει καθοριστικό ρόλο, παρόλο που συμβάλει σε κάποιο βαθμό.

Αντίθετα έχεις απόλυτα δίκιο για τα τέλη της ΥΠΑ. Είναι αρκετά σημαντικό εμπόδιο στην ανάπτυξη του κλάδου.


-------------------
(*) 3Φ = φοιτητές - φαντάροι - φαντάσματα
 
Φίλε μου jetflight πιστεύεις ειλικρινά ότι ένας απο τους κυρίως λόγους που δεν υπάρχουν loco στην Ελλάδα είναι ότι δεν υπάρχουν αρκετοί χρήστες Η/Υ στην χώρα μας?

Ρε παιδιά να το ξαναπώ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ.Που τις βρήκαμε τις πόλεις των 150.000 και των 300.000 κατοίκων? Εκτός από τις 2 μεγάλες μόνο η Πάτρα,το Ηράκλειο και άντε η Λάρισα έχουν σοβαρό πληθυσμό!!Το γιατί το είπαμε, ανεργία και άγιος ο Θεός.Εδώ καταντίσαμε να φτιάχνουμε απίθανες πανεπιστημιακές σχολές σε όλη την Ελλάδα γιά να τονοθεί οικονομικά η επαρχία!!

Τι loco να έρθει χειμωνιάτικα στη Πάτρα ή στην Αλεξανδρούπολη?
Υπάρχουν πάνω από 50 άνθρωποι την εβδομάδα που θα πάνε το χειμώνα από την Ρόδο στην Καβάλα?Αν φτιαχτεί ο δρόμος ποιός θα πάει από την Αθήνα στη Λάρισα ή την Θεσ/κη στα Γιάννενα με αεροπλάνο?
Εχετε περάσει την εγνατία χειμώνα καθημερινή? Δεν κυκλοφορεί πουλί πετούμενο και μιλάμε για αεροδρόμια και loco?
Δεν είναι θέμα παιδείας αλλά ανάγκης.Αν πραγματικά ήταν απαραίτητες θα είχε βρεθεί λύση και το κενό θα είχε καλυφθεί. Υπάρχουν loco που να εκτελούν εσωτερικά στην Πορτογαλία, την Ιρλανδία, το Βέλγιο, την Αυστρία και πάει λέγοντας?? Γιατί να υπάρχουν στην Ελλάδα?
Το ξαναλέω, τα όποια χρήματα υπάρχουν πρέπει να ξοδεύονται και καλώς ξοδεύονται στην κατασκευή ασφαλών δρόμων και την ανάπτυξη του σιδηρόδρομου που στη χώρα μας είναι για γέλια. Χρήματα για ανάπτυξη ηπειρωτικών περιφεριακών αεροδρομίων δεν υπάρχουν, ούτε προβλέπεται να υπάρξουν γιατί αυτά τα αεροδρόμια είναι πολυτέλεια για το μέγεθος της χώρας μας.Λυπάμε αν σας το χαλάω αλλά έτσι είναι τα πράγματα.
 
COMPUTERISE":2ijdrod9 said:
Το ξαναλέω, τα όποια χρήματα υπάρχουν πρέπει να ξοδεύονται... στην κατασκευή ασφαλών δρόμων και την ανάπτυξη του σιδηρόδρομου που στη χώρα μας είναι για γέλια.
Πολύ σωστό το τελευταίο για το σιδηρόδρομο, αν και εδώ έχουμε το πρόβλημα ότι λόγω διαμόρφωσης του εδάφους απαιτούνται δαπανηρά έργα υποδομής (σήραγγες - γέφυρες). Ναι, ξέρω ότι οι Ελβετοί και οι Αυστριακοί το αντιμετωπίζουν επίσης , αλλά εκεί έχουν ευνοϊκότερη κατανομή του πληθυσμού,

Κώστας
 
Top