Ακη μπορουμε να το κανουμε αλλο topic;Ετσι οπως εγινε μαλλον ειναι καλυτερα ετσι.Η Ελευθεροτυπια γραφει σημερα για τη Low cοst κινηση στην Αθηνα.Παραθετει και καποια μεριδια στην επιβατικη κινηση απο ενα δειγμα εταιριων της κατηγοριας σε σχεση με της παραδοσιακες εταιριες.
Εχουμε πει παρα πολλα κακα για τη διοικηση του Ελ.Βενιζελος,ομως δεν εχουμε δει οτι στην ουσια τα ακριβα τελη απο τη μια για υπαρχουσες γραμμες τα επεβαλαν οχι μονο αυτοι που το διοικουν,επειδη ξερουν οτι στην ουσια ειναι μονοπωλειο απο παρα πολλες αποψεις,αλλα και το υπουργειο μεταφορων.
Απο την αλλη βλεπουμε τα αποτελεσματα του ιδιωτικου μαναζτμεντ που εχει ανθρωπους οι οποιοι γνωριζουν την αεροπορικη κατασταση στην Ε.Ε και κανουν απιστευτες εκπτωσεις,για να τραβηξουν.
Με σωστο μανατζμεντ και με την αξιοποιηση των εταιριων χαμηλου κοστους νεκροι ανασταινονται.Τα παραδειγματα πολλα.Πολεις οπως Λαρισα,Ιωαννινα που θα ειχαν τη δυνατοτητα χειμερινου τουρισμου(Τα Ζαγοροχωρια ειναι απιστευτα),Πατρα,Καβαλα,Αλεξανδρουπολη μπορει να μην ειναι Αθηνα και Θεσσαλονικη ομως ειναι μεγαλες και σε μεγεθος και σε κοσμο.Στο κατω αν εχουν μεγαλη ανεργεια και ο κοσμος δεν εχει λεφτα να η ευκαιρια να αναπτυχθουν σοβαρα και οχι να κρεμονται αν θα ερθουν φοιτητες η στρατος.Ετσι και αλλιως και τα 2 εχουν φθινουσα πορεια μετα τη βαση του 10 και τις αδιες στρατιωτικες μοναδες.
Και φυσικα εχω τονισει οτι στις ελληνικες πολεις που η κινηση ειναι μικρη η και μηδενικη απο πλευρας αεροπορικων συγκοινωνιων παιζει ρολο και η ποιοτητα του κοσμου.
Τουριστικο ενδιαφερον εχει πολυ μεγαλο η Καλαματα γιατι οχι να μην πεταξει καποια βρετανικη εταιρια χαμηλου κοστους;Εδω υπαρχουν αεροδρομια στην ευρωπη οπου μπορει να πεταει μονο μια εταιρια και αυτη να ειναι π.χ η Ryanair.Στην Ελλαδα που πετανε τουλαχιστον charter θα ειχαν πολυ περισσοτερη επιτυχια,αλλα υπαρχει και η ΥΠΑ που φροντιζει να διωχνει αντι να φερνει...