Xμμμ..Μια άγνωστη στο ελληνικό κοινό Wizzair δύσκολα θα άντεχε στα δρομολόγια εσωτερικού ανάμεσα σε ΟΑ και Α3..Εδω ακόμα μαθαίνουν τι είναι...το Ryanair..

(άσε που υπάρχει κόσμος που ακόμα δεν ξέρει την easyjet :shock: -αυτό πρέπει να καταγραφεί στα απίστευτα του Ρίπλεϊ..)..Στα εξωτερικού θα είχε καλύτερη τύχη.Eκτός αν το κάνει αντίστροφα,δλδ,ξεκινήσει με εξωτερικού και αν πιάσει επεκταθεί και εσωτερικού..Επίσης το να επικεντρωθεί στην αγορά των Βαλκανίων και της Αν.Ευρώπης δεν έχει πολύ ψωμί από Θεσ/νίκη, εκτός από δημοφιλείς προορισμούς (PRG,BUD,και πάλι πως να γεμίσεις χειμωνιάτικα τα Α320),αλλά απτην άλλη θα μπορούσε τους λιγότερο δημοφιλείς να τους έχει εποχιακά..
Συγνώμη κιόλας για την αφελέστατη απορία μου αλλά η Wizzair ζητάει παράδες για να ανοίξει βάση? θέλω να πω μιμείται το μοντέλο FR,δεν λειτουργεί a la easyjet? Διότι το άρθρο λέει για πολύ υψηλό κόστος..Που αναφέρεται;Αν θέλουν και αυτοί λεφτά,δεν έχουν καμία τύχη τους έφαγε η FR :twisted: , που στην τελική θα την προτιμήσουν να ανοίξει βάση,αφού τα πήρε που τα πήρε και ήρθε που ήρθε,που να ξεπαραδιάζονται για νέους "μνηστήρες"..Το πολύ πολύ να της δώσουν κανά ψιλό να ανοίξει 2-3 γραμμές από τις άλλες βάσεις της..