flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.507
- Likes
- 1.061
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Ανοίγω νέο θέμα, καθώς η συζήτηση είναι ενδιαφέρουσα, και η ίδια η Α3 δεν είχε διαψεύσει τα σενάρια για το μέλλον (το 2018 ).
Προχτές κοιτούσα τα A321LR της ΤΑΡ που τα στέλνει αρκετά μακριά και το A321XLR είναι για μένα η πιο προφανής λύση αν η εταιρεία θέλει να αναπτύχθεί παραπάνω. Δεν χρειάζεται να είμαστε ούτε φοβικοί για να γίνει μετά από αρκετά χρόνια ένα βήμα παραπάνω, ούτε να περιμένουμε Β747 για Ρίο ντε Τζανέιρο.
H Αμερική είναι δύσκολος προορισμός να μπεις σφήνα σε όλες αυτές που εξυπηρετούν ήδη με ''καλύτερο προιόν'' (κυρίως λόγω συνδέσεων και συχνοτήτων, πέρα από πόντους κλπ που στην Αμερική μετράνε αρκετά).
Με το A321XLR δεν χρειάζεται να υπολογίζει τεράστιους αριθμούς νέων πληρωμάτων (για τα Α330 θέλει άλλους πιλότους και πολλαπλάσιο πλήρωμα καμπίνας), να πάει σε πολύ μεγαλύτερους αριθμούς επιβατών (που έχουμε ήδη συζητήσει αν χωράνε στο ΑΤΗ) και μπορεί εύκολα να τα χρησιμοποιεί και εντός Ευρώπης/Κόλπου σε περίπτωση που το Χ δρομολόγιο πάει άπατο, χωρίς μεγάλη ζημιά.
Η Ινδία θα ανοίξει σύντομα και η Ελλάδα θέλει να έχει ρόλο στην (υποεξυπηρετούμενη) Αφρική.
Προχτές κοιτούσα τα A321LR της ΤΑΡ που τα στέλνει αρκετά μακριά και το A321XLR είναι για μένα η πιο προφανής λύση αν η εταιρεία θέλει να αναπτύχθεί παραπάνω. Δεν χρειάζεται να είμαστε ούτε φοβικοί για να γίνει μετά από αρκετά χρόνια ένα βήμα παραπάνω, ούτε να περιμένουμε Β747 για Ρίο ντε Τζανέιρο.
H Αμερική είναι δύσκολος προορισμός να μπεις σφήνα σε όλες αυτές που εξυπηρετούν ήδη με ''καλύτερο προιόν'' (κυρίως λόγω συνδέσεων και συχνοτήτων, πέρα από πόντους κλπ που στην Αμερική μετράνε αρκετά).
Με το A321XLR δεν χρειάζεται να υπολογίζει τεράστιους αριθμούς νέων πληρωμάτων (για τα Α330 θέλει άλλους πιλότους και πολλαπλάσιο πλήρωμα καμπίνας), να πάει σε πολύ μεγαλύτερους αριθμούς επιβατών (που έχουμε ήδη συζητήσει αν χωράνε στο ΑΤΗ) και μπορεί εύκολα να τα χρησιμοποιεί και εντός Ευρώπης/Κόλπου σε περίπτωση που το Χ δρομολόγιο πάει άπατο, χωρίς μεγάλη ζημιά.
Η Ινδία θα ανοίξει σύντομα και η Ελλάδα θέλει να έχει ρόλο στην (υποεξυπηρετούμενη) Αφρική.