Αγαπητέ κ. pet "συ είπας" και σωστά, για Αυστραλία κ.α του ιδιώτη Ωνάση και τις τρύπες του όζοντος της Δημόσιας ΟΑ. Εγώ δεν επιμένω στη βάση Λειτουργίας και/ή επαναφοράς της Α3 σε νοοτροπία Δημοσίου απλά ισχυρίζομαι ότι η Α3 πληροί όλες τις προϋποθέσεις για να λειτουργεί ως η αξιοπρεπέστερη μεγαλύτερη Ελληνική Ιδιωτική Αεροπορική εταιρεία με χαρακτηριστικά Legacy ανταγωνιστικής εταιρίας με Διεθνή παρουσία και αναγνώριση.
Εξήγησα άλλωστε παραπάνω με επιχειρήματα στην ανάλυσή μου, αλλά ξέχασα να αναφέρω επειδή δεν είμαι βέβαιος, άλλον ένα ακόμα θετικό και πλεονεκτικό λόγο για την Διεθνή της επέκταση, για τον όμως οποίο δεν είμαι βέβαιος ότι υφίσταται και ο οποίος είναι ο εξής :
Δεν πρέπει αντικειμενικά να έχει στην ιδιοκτησία της η Α3 και τα SLOTS της ΟΑ για Καναδά, Αμερική, Αυστραλία, Ν. Αφρική, όπως έχει ήδη κάνει χρήση στην Ευρώπη και στο Εσωτερικό της Χώρας μας;; Αν λοιπόν υφίστανται, λογικό δεν θα ήταν να είχε προχωρήσει σε παραγγελία καινούργιων με ταυτόχρονη άμεση Μίσθωση wide bodies, αρκούμενη μόνο στη παραγγελία των Α321neo, γιατί;;; για να “μπαινωβγάζουν” τις δεξαμενές και να γίνονται LR να πετάνε στο Δελχί και/ή όπου αλλού και να ταλαιπωρούνται τα Πληρώματα χωρίς διανυκτερεύσεις και ανάπαυση, όπως ήδη γίνεται;;
Και κάτι άλλο ακόμη άσχετο με τα παραπάνω, θα έπρεπε να φάνε κανένα Drone and/or missile στο κεφάλι αφού μέχρι χθες η Α3 ήταν η Μοναδική ξένη Εταιρία που πετούσε στο Ισραήλ, βασιζόμενοι ίσως στο dome του Νετανιάχου, του οποίου το α/φ ειρήσθω εν περόδω φιλοξενείται στο Βενιζέλο, όπως και όλα τα πολιτικά της α/φ "τη κάνανε" σε άλλα α/δ άλλων χωρών.