Long haul για Aegean

Ξεκαθαρα η επιλογη πρεπει να ειναι Β787 εναντι Α330neo .Το Α350 δεν το σηκωνουν οι υφισταμενες υποδομες του βενιζελου,ειναι πανακριβο συν οτι βγαζει τα λεφτα του σε πολυ μακρινες πτησεις πραγμα που σε αρχικη φαση κανεις νοημων δεν θα το επιχειρησει .Και επισης θα επρεπε να κοιταει σε Β787-9 λογω capacity και επιδοσεως .Αλλιως ειναι να πετας fully loaded Αθηνα Νεα Υορκη πχ με 330 ατομα και cargo εναντι μαξ 300 ατομων και αμα λογω περιορισμων και μηδενικο cargo (πχ βλεπε Delta Αθηνα -Ατλαντα με Α330neo που αναγκαζοταν να σταματησει για ανεφοδιασμο στη Βοστωνη γιατι δεν εβγαινε το δρομολογιο λογω ανεμων παροτι στα χαρτια θεωρητικα η εμβελεια του εν λογω αεροσκαφους μιλωντας παντα για Α330-900 φτανει τα 13300 χιλιομετρα που υπερκαλυπτει την αποσταση των 2 πολεων) και το αλλαξε το αεροσκαφος σε Α350,πιο γρηγορα και χαμηλοτερο υψος καμπινας 5400 εναντι 7000 και κατι ποδων με mach .85 εναντι .82 με το ζορι συνηθως τα Α330 πετανε με .80 για να ειναι οικονομικα .Δεν ειναι τυχαιο οτι το Α330neo εχει αποδειχθει failure με τοσες λιγες παραγγελιες εναντι του Β787.Αποψη μου παντα.
 
Last edited:
Γιατί να μη σηκώνει το Α359 το Βενιζέλος και να μπορεί το B789 πχ; Ίδιες διαστάσεις έχουν περίπου και έχω πετάξει και με Α35K από Αθήνα
 
Μπορούν να επιλέξουν το 787 με κινητήρες RR για να έχουν μια ωραία κέντα μαζί με τους PW, να μην βρίσκουν κινητήρες πουθενα και να έχουν μηδενικό TDR.
Ελπίζοντας παράλληλα και ότι η Boeing θα λύσει τα θέματα των παραδόσεων των 787 στην επόμενη 5ετια.

Δεν ειναι τυχαιο οτι το Α330neo εχει αποδειχθει failure με τοσες λιγες παραγγελιες εναντι του Β787
Η μοναδική ενδεδειγμένη λύση στο long haul είναι 777. Δεν κοντράρεται, σκυλί.
Ωραίο αεροπλανακι το 787 όταν θυμηθεί και πετάει, αλλά 777 δεν είναι.
 
Δεν είναι τα ίδια αεροσκάφη ούτε σε επιβάτες, ούτε σε βάρος. Aν ισχύει η είδηση, η Α3 ξέρει σίγουρα σε τι είδους προορισμών και αν μπορεί να χωρέσει 300 ή 400 επιβάτες. Το ίδιο και για τα Α350 και τα 330neo, το ίδιο και για το πόσα μπορεί να πληρώσει και με τι είδους χρηματοδότηση.
 
Παιδιά, η χώρα μας έχει έντονη εποχικότητα που ευτυχώς τα τελευταία χρόνια μειώνεται. Ότι αεροπλάνο και να διαλέξει πρέπει να μπορεί να το γεμίζει και το χειμώνα και όχι να κάθονται να ξεκουράζονται. Β787-9 η Α350-900 είναι τα ποιο κατάλληλα για την αγορά μας. 6 αεροπλάνα για αρχή είναι μια χαρά, και αν όλα πάνε καλά θα τα διπλασιάσουν σε λίγα χρόνια. Τα A321XLR δεν είναι ανταγωνιστικά σε γραμμές προς Αμερική και Ασία όπου ο ανταγωνισμός έχει Α350, Β777 και Β787, ποιός θα επέλεγε να ταξιδέψει σε Α321 για Νεα Υόρκη; Μόνο αν ήταν πολύ χαμηλός ο ναύλος κάτι που όμως δεν συμφέρει την εταιρεία. Για γραμμές σε Καζακστάν, Ινδία, Πακιστάν, Νιγηρία, Κένυα και Καμερούν είναι μια χαρά. Άρα μια χαρά τα υπολογίζουν στο διοικητικό της Aegean, ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν.
 
Τον ρυθμό ανάπτυξης της Aegean ελπίζω να ακολουθήσει και το Βενιζέλος από άποψη κτιριακων εγκαταστάσεων και να βάλουν μπρος σύντομα ένα νέο τέρμιναλ (ελπίζω όχι mirror).
 
, ποιός θα επέλεγε να ταξιδέψει σε Α321 για Νεα Υόρκη; Μόνο αν ήταν πολύ χαμηλός ο ναύλος κάτι που όμως δεν συμφέρει την εταιρεία.
Εξαρτάται πόσο χαμηλός είναι ο ναύλος και το περιθώριο κέρδους; Πάω στοίχημα ότι 7 στους 10 δεν καταλαβαίνουν καν την διαφορά μεταξύ 777 και Α321 και ακόμα και αν την καταλαβαίνουν, δεν τους αλλάζει την άποψη αν δώσουν πχ 200Ε παρακάτω. Οι μισοί επιβάτες σταυροκοπιούνται και άλλοι χειροκροτούν στην προσγείωση, το wide body θα καταλάβουν; Στην εκονομυ δεν έχει και καμιά διαφορά έτσι και αλλιώς, business θα πρέπει να μπει κανονική προφανώς.

H άποψη μου ως εξωτερικός παρατηρητής είναι ότι το Α321 έχει πολύ μικρό ρίσκο (έως μηδαμηνό), σε σχέση με μεγάλα αεροσκάφη. Περί ορέξεως, κολοκυθόπιτα που λένε - είναι σίγουρο ότι όλοι μας εδώ θα θέλαμε να δούμε Α350 και 773ER σε ελληνικά χρώματα.

Από Α321LR της ΤΑΡ σε ταξίδι σε business class πριν 2 μήνες:

tap2.jpg
tap1.jpg
 
Last edited:
Να πω και εγώ σε 321Ν της ΤΚ στις πίσω economy θέσεις είχε εξαιρετικό legroom για longhaul, είχε βέβαια και μεγάλες οθόνες κτλ. Η TAP και η SAS το κάνουν ήδη. Έχει πάντως μια διαφορά το wide body από Narrow Body και στον κόσμο. Θα λένε... Με τλ μεγάλο πήγαμε Αμερική.
 
Γιατί μιλάμε για το 321 την στιγμή που δεν έχει την δυνατότητα να πετάει Αμερική? Η Αθήνα δεν είναι ούτε Λισαβόνα ούτε Στοκχόλμη από άποψη αποστασης. Αν δεν κάνω λάθος το 321XLR μετά βίας θα φτάνει κροατια. Η Αιγαίου ξέρει να παίξει πάντα σωστές αποφάσεις!
 
Την απόσταση την καλύπτει με 700χλμ /400νμ έξτρα (απο το επίσημο range -δεν ξέρω τι παίζει με ανέμους, etops κλπ).
 
Top