Long haul της πΟΑ

  • Thread starter Thread starter menelaos
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Hi
Εξαρτάτε πως το εννοείς αν θα μπορούσε ή όχι. Το θέμα είναι σε ποιο κοινό απευθύνεσαι; Είναι οι Έλληνες που το εισόδημα τους έχει φτάσει στα τάρταρα; Είναι Αυστραλοί τουρίστες, οι έλληνες μετανάστες, η αυτοί που θα παν μετανάστες στην Αυστραλία; Ξέρεις και μπορείς να τους προσεγγίσεις; Άσε τους Άραβες με τις υπερπαραγωγές τους. Στις εποχές που αναφέρεσαι το Load Factor ήταν πραγματικά καλό άλλο ήταν το πρόβλημα τους. αν έχεις διαβάσει δημοσιεύματα για την απόκτηση των Α340 πάνω κάτω έχεις και την απάντηση γιατί σταμάτησαν τις πτήσεις προς Αυστραλία. Για τις ΗΠΑ ήταν διαφορετική περίπτωση. Τώρα γιατί τα νέα αφεντικά δεν ήθελαν long haul μόνο αυτοί το ξέρουν.
 
Μπορεί να γίνεις λίγο πιο αναλυτικός γιατί τα της πΟΑ δεν είναι γνωστά στους νεώτερους.
 
Ήξερα για 4 φορές την εβδομάδα την ΟΑ423 για Καναδά που στο τέλος την έκανε κάθε Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο.
Αλλά για 6 φορές την εβδομάδα :arrow: …δεν το ήξερα.

http://www.metaforespress.gr/aeroporika ... -1978.html

thange για το ερώτημά σου γιατί τα δρομολόγια δεν ήταν κερδοφόρα; από δημοσιεύματα της εποχής ξέρουμε ότι τα αεροπλάνα αγοράζονταν σε πολύ υψηλότερες τιμές από την αγορά, οι αποπληρωμές των δανείων ήταν υψηλές, το κόστος των πληρωμάτων ήταν υψηλό με αποτέλεσμα και κόσμο στα φτερά να έβαζαν πάλι ζημιογόνα θα ήταν τα δρομολόγια.
 
Καλησπερα....υπο καταλληλο management θα μπορουσε ανετα να κανει δρομολογια...
Πχ η Νεα Υορκη λιγο πριν κλησει γινοταν 2 φορες την ημερα καθε Παρασκευη και Σαββατο αν δεν απατομαι
Εαν λεμε ειχε μισθωσει αλλα 2 340 θα εκανε καλα ανοιγματα ακομα πιστευω και προς τα ενδοτερα της Αμερικης και γιατι οχι Αθηνα Τοκυο η ΑΘΗΝΑ ΝΤΟΥΜΠΑΙ ΣΙΔΝΕΥ
 
Top