LOST @ IBERIA

  • Thread starter Thread starter Sunshine
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όταν τον προηγούμενο Σεπτέμβρη πέταξα για Πεκίνο μέσω Μόσχας, η Αεροφλότ τσέκαρε τη βαλίτσα μου μέχρι το Πεκίνο και εμένα τον ίδιο μέχρι τη Μόσχα. Όταν έφτασα στη Μόσχα, έπρεπε να ξαναπεράσω τσεκ-ιν, αλλά αυτή τη φορά μόνο για εμένα. Δεν παρέλαβα βαλίτσα, απλά κατευθύνθηκα στο τσεκ ιν των τράνζιτ επιβατών΄και πήρα κάρτα επιβίβασης για την επόμενη πτήση. Την ίδια τακτική εφαρμόζει και η ΗΥ στην Τασκένδη.

Ενδεχομένως λοιπόν, για τεχνικούς/διαδικαστικούς λόγους η ΟΑ να τσέκαρε τον επιβάτη μέχρι την Αθήνα αλλά την αποσκευή του μέχρι τον τελικό προορισμό.

Και σε τελική ανάλυση: είμαι πολύ επιφυλακτικός με "δημοσιογράφους" επιπέδου Χαρδαβελο-νικολούλη... Δε θέλω να σας θυμήσω τι ακούμε και τι διαβάζουμε καθημερινά από ημιμαθείς-θρασύτατους-επικίνδυνους δημοσιογράφους που πιστεύουν ότι έχουν άποψη για τα πάντα, ακόμα και για τα αεροπορικά θέματα.
 
Μα πρόκειται για πτήσεις της ίδιας εταιρείας.

Εδώ μιλάμε για ΟΑ και Iberia. Δεν υπάρχει λόγος να γίνει ενιαίο τσεκίν, εκτός αν υπάρχει συμφωνία. Αυτό έγραψα νομίζω..
 
Παίδες, είστε και οι δύο σωστοί. Τόσο ο aakunz σε αυτά που αναφέρει περί check - in όσο και ο jerry σε ότι αφορά για συμφωνία συνεργασίας Ολυμπιακής με Iberia. :wink:
Παρόμοια συμφωνία (αλλά πιο εκτεταμένη) υπάρχει και με την Alitalia.
 
jerry":1hefy1um said:
Μα πρόκειται για πτήσεις της ίδιας εταιρείας.

Εδώ μιλάμε για ΟΑ και Iberia. Δεν υπάρχει λόγος να γίνει ενιαίο τσεκίν, εκτός αν υπάρχει συμφωνία. Αυτό έγραψα νομίζω..

Αυτό λέω κι εγώ. Ακόμα και αν εκδόθηκε ενιαίο εισιτήριο, ακόμα και αν πρόκειται για μία εταιρεία, δεν αποκλείεται να πρέπει να ξαναγίνει τσεκ-ιν σε κάποιο ενδιάμεσο σταθμό, είτε μόνο για τον επιβάτη, είτε και για τις αποσκευές του. Όλα αυτά εξαρτώνται και από το επίπεδο συμφωνίας interlining(σε περίπτωση που εμπλέκονται περισσότεροι του ενός αερομεταφορείς), τελωνειακές διατάξεις, εντολές τοπικής ΥΠΑ στις χώρες που εμπλέκονται στο δρομολόγιο, μορφή ταξιδιού (με ή χωρίς stopover), τύπος εισιτηρίου (δεν έχουν μετατραπεί σε e-tkt interlining όλες οι συμφωνίες που ίσχυαν για paper ticket interlining) κλπ. κλπ.
 
Όλα τα παραπάνω μπορεί να είναι σωστά , περί συμφωνιών για ενιαίο εισητήριο από τις εταιρείες αλλά αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να παραβιάζεται η συνθήκη. Όταν ο επιβάτης για τον οποιονδήποτε λόγο δεν επιβιβαστεί , πρέπει η αποσκευή του να αποσυρθεί από το αεροσκάφος!! Έστω και αν κάνει μια φορά check-in για το γύρο του κόσμου..

Τα τελευταία νέα ... η ΟΑ ανακοίνωσε ότι ο εν λόγω επιβάτης ταξ'ίδεψε κανονικά στο σκέλος για Αθήνα. Πέρασε από το check-in της Iberia μόνο ο ίδιος , χωρίς αποσκευή (η αποσκευή μεταφέρθηκε αυτόματα στο αεροσκάφος της Ib για Μαδρίτη) , αλλά δεν εμφανίστηκε ποτέ στην έξοδο της ΙΒ. Δυστυχώς φαίνεται η ΙΒ να παραδέχτηκε οτι ναι μεν έκανε αναγγελίες απο τα μεγάφωνα προς ονομαστική αναζήτηση του επιβάτη , αλλά και το ότι η αποσκευή του έφτασε κανονικά στη Μαδρίτη, ενώ ο ίδιος ποτέ. Αντιλαμβάνεστε όλοι εδω την σοβαρότητα της κατάστασης... οι οποιοι χαρακτηρισμοί πιστεύω είναι περιττοί. :? Είναι αδιανόητο ότι η ΙΒ άφησε να συμβεί κάτι τέτοιο με νωπές ακόμη τις μνήμες από την τρομοκρατική επίθεση στον προαστιακό της Ισπανίας. :(

aakunz":26azqmim said:
Και σε τελική ανάλυση: είμαι πολύ επιφυλακτικός με "δημοσιογράφους" επιπέδου Χαρδαβελο-νικολούλη... Δε θέλω να σας θυμήσω τι ακούμε και τι διαβάζουμε καθημερινά από ημιμαθείς-θρασύτατους-επικίνδυνους δημοσιογράφους που πιστεύουν ότι έχουν άποψη για τα πάντα, ακόμα και για τα αεροπορικά θέματα.

Μα έπρεπε να φτάσει η οικογένεια στην Νικολούλη για να μάθει την αλήθεια. Είναι δυνατόν η ΟΑ και κατόπιν η ΙΒ να μην μπορούν το επόμενο κιόλας λεπτό να ξέρουν αν και πότε πέταξε ο εκάστοτε επιβάτης , και έπρεπε να περάσουν 2 βδομάδες με πιέσεις του τηλεοπτικού καναλιού για να μαθευτούν τα καθ' έκαστα??
Για την ιστορία να πω , ότι ουδέποτε η εν λόγω δημοσιογράφος δεν κατηγόρησε καμία εταιρεία για οτιδήποτε, απλώς έθεσε τον προβληματισμό της για την στάση της ΙΒ στο θέμα της βαλίτσας.
 
Top