Loutsa vs ... YPA (ti nomizate oti tha egrafa??)

• Thread starter Thread starter phantomas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
pantws gerasime eisai tyxeros, eisai stin pio apomakrismeni perioxi tis loutsas kai taytoxrona tin pio aksiologi. einai teleia ekei

alexander":2hm81kxk said:
pantws gerasime eisai tyxeros, eisai stin pio apomakrismeni perioxi tis loutsas kai taytoxrona tin pio aksiologi. einai teleia ekei

nai alla gia na do aeroplano, prepei na skarfaloso stin koryfi ton peykon kai na eho kai ta dynata kyalia mazi mou :cry: :cry: :cry:
(po po, den ...trogomai me tipota :D :D )
Gerasimos

tote pou ftiahtike o AIA, den kseran i anthropi tis loutsas ti tous perimeni ???

den kanan enstaseis ktl ktl, i den zitisan apozimiosis ???

pou i ellines katafernoun na stamatane erga me tis entstasis tous gia oloklira hronia

thiomostate ph. tote i istoria gia tin kerea tou SKG otan epese to Yakovlew ti enstaseis kai ti fasaria egine tote ???
Ti egine telika me auto to thema ??

gi na eho mia idea: poso makria einai i loutsa apo tis pistes prosgioseos tou AIA ???

se eytheia panta, i loutsa apexei apo 500 metra apo ton diadromo prosgeiwsis to minimum ews kai kamia10-15xlm pou ftanei paralia
einai megalos dimos

alexander":3apfgwb0 said:
se eytheia panta, i loutsa apexei apo 500 metra apo ton diadromo prosgeiwsis to minimum ews kai kamia10-15xlm pou ftanei paralia
500 metra :?: :?: :?:
Ohi, re sy Alexander, einai kapoia hiliometra afou einai prota Markopoulo, Vravrona klp
I Vravrona anikei sto Dimo Artemidas (Loutsa), to Markopoulo omos einai ksehoristos dimos.
Anarotiemai pantos pos oi Markopouliotes, ton opoion o dimos synoreyei amesa me to aerodromio (apo anatoliki pleyra, pio konta apo oti einai ta Spata sti voreia i to Koropi sta dytika) DEN enohlountai apo to aerodromio. Kai an ta aeroplana petane 500 metra pano apo ta spitia ton Loutsaion, sto Markopoulo tha prepei na pernane toso hamila pou na ehei meinei keraia se taratsa... :)
Gerasimos

500 metra isws kai ligotero.
panw stin lewforo spatwn loutsas (nyn karamanli) molis peraseis sto deksi sou xeri tin pisw eksodo tis Attikis Odou (kleisti gia to koino) se apostasi enos xiliometrou me kateythinsi loutsa tha deis, meta tis polles strofes, sta aristera sou ta prota spitia pou anoikoun ston oikismo agiou kosma artemidas.