Low cost στην Ελλάδα - 2011 season

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δε ξέρω τι λέτε αλλά σε μια Ελλάδα χρεωκοπημένη ολοι οι καλοί χωράνε . Και ο περιπλανόμενος και ο φραγκάτος τουρίστας. Έχουμε υποδομές ( ειδικά στα μεγάλα νησιά ) να δεχτούμε πάρα πολλούς και όλων των επιπέδων τουρίστες. Επισης ο περιπλανόμενος μη νομίζεται οτι δεν αφήνει φράγκα . Πολλές φορές αφήνει αρκετά και ισως συμβάλει περισσότερο στην εισροή συνάλλαγματος από αυτόν που θα πάει στο Costa Navarino και θα τα ακουμπήσει κατευθείαν στην πολυεθνική που το διαχειρίζεται. Επίσης πλέον οι εταιρίες φένεται ότι διαμορφώνουν τη στρατηγική του σε αρκετά πιο low cost λειτουργία απο παλιά. Η Αγαίου τείνει να μπει στη κατηγορία αυτη πια με τις προσφορές που κάνει. Και πως να κάνει αν δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τις υπόλοιπες στα δρομολόγια εξωτερικού ? Πιστεύω πως σχεδόν όλοι ψαχνουν πια το φθηνότερο εισητήριο προτιμόντας να ξοδέψουν περισσότερα στη διαμονή τους. Μακάρι λοιπόν να έρθουν και εδώ μαζικά τα φθηνά εισητήρια , να διαχυθούν σε όλα τα μεγάλα αεροδρόμια ανά την επικράτεια ώτε να υπάρξει μεγαλύτερη περιφεριεακή τουριστική ανάπτυξη αλλά να βρίσκουμε και εμείς καλύτερες προσφορές. Και αν είναι αποδοτικό και κερδοφόρο γιατί όχι και σε εσωτερικά δρομολόγια ..
 
Στο ραδιόφωνο άκουσα ότι επίκειται 2ος γύρος συναντήσεων μεταξύ υφυπουργού και εκπροσώπων loco, εκτός έδρας αυτή τη φορά, σε τουριστική έκθεση του Λονδίνου...
 
Η άποψη-άρθρο ενός Τ.Ο που διακινεί κόσμο στην Ελλάδα απο το UK με τον χαρακτηριστικό τίτλο "Αυτό που οι tour operators θέλουμε είναι ίσοι όροι ανταγωνισμού".
:arrow: http://www.traveldailynews.gr/makeof.asp?central_id=1944&permanent_id=2

Πώς το λέει το τραγούδι? Και με πιάνουν τα κλάματα... :twisted:
 
Ενδιαφέρουσες οι απόψεις του αν και έχουν ακραία μονομέρεια. Ναι, ο τουρισμός είναι νούμερο ένα, αλλά αυτό δεν είναι α) μόνο οι ξενοδόχοι και β) επίσης υπάρχει και μια τοπική κοινωνία που πιστεύω εξυπηρετείται καλύτερα στις μεταφορικές της ανάγκες από τη Ryanair (και ακόμα καλύτερα από την ΕΖΥ) παρά από την Monarch, τον Thomas και την TUI (η οποία φυσιολογικά προτιμά τα Grecotel , the world of TUI από το κατάλυμα του μπαρμπά-Θωμά).
 
Aπό τη Philoxenia βγήκαν οι εξής φήμες:

1) Η ΑΖ μεσω ΑΡ θα ξεκινήσει το MXP-SKG..Πολύ πιθανό καθότι η ΑΡ έχει ζητήσει για το ερχόμενο καλοκαίρι slots για δρομολόγια προς ATH (daily), SKG,HER,JMK 4w, RHO,CFU 3w..Δύσκολο το βλέπω παντως να κρατάει καθότι έχουμε ήδη την ΕΖΥ με 4w και της ΑΡ τα α/φη είναι 180άρια που δύσκολα γεμίζουν σ'ενα τέτοιο δρομολόγιο..Απτην άλλη επειδή η ΑΡ σου δίνει μίλια για το μιλεμίλια της ΑΖ και κάνεις και ανταποκρίσεις ίσως και ναχει πιθανότητες..

http://www.aviazionecivile.com/vb/showt ... p?t=113869

2) Η belleair θα έρθει από Απρίλιο και SKG..Βέβαια με τις τιμές που είδα και με ATR-72 δεν βλέπω να μένει πολύ

Στο μεταξύ η εφημερίδες γράφουν οτι Νικητιάδης&ΣΙΑ έχουν επαφές με FR για ναρθει Σαλόνικα και να ξεκινήσει δρομολόγια για STN,BGY,NRN..με τη μικρή επιδότηση των 300.000 ευρώ..από που θα βρεθούν τα λεφτά κανείς δε ξέρει όταν όλοι δηλώνουν οτι το ταμείον είναι μειον..Επίσης σκεφτομαι αν αξίζει τον κόπο καθότι πόσες εταιρίες να αντέξει μια αγορά σαν της Θεσ/νίκης όταν στα παραπάνω δρομολόγια ήδη έχουμε συνωστισμό και μάλιστα λόκο..
Για LON BA,OA,U2, για DUS/CGN/DTM area A3,4U,U2,AB, για MILAN, U2 και σύντομα AP..Θα μου πεις εάν ερθει και σκίσει με τις τιμές της τότε ίσως να γεμίσει τα 738 της, αλλά σίγουρα κάποιος θα αναγκαστεί να αποχωρήσει..Το θέμα είναι ναρθει η FR και να καλύψει κενά που έχει αναγκη η αγορά της SKG να καλυφτούν και να δημιουργηθεί κίνηση από/προς νέους προορισμούς όπου μόνη της θα ήταν βασίλισσα δηλ. BRU,MAD,BCN,CIA,BRE,HAM (lubeck),PRG etc..

Hadι bakalιm (Αντε να δούμε, που λεν και οι φίλοι μας σε Kismet/binbir gece..) :D
 
Στη Θεσσαλονίκη συντελείται, κατα τη γνώμη μου, διαχρονικά ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ έγκλημα. Δεν έχουν βρεθεί 2,3,5 άνθρωποι να συμπαρασύρουν και τους υπόλοιπους με σκοπό την σοβαρή ανάπτυξη του τουρισμού all year round γιατί πραγματικά η ευρύτερη περιοχή έχει όλα τα εχέγγυα. To καλοκαιράκι έχει παράλια Πιερίας και Χαλκιδική, τον χειμώνα city tourism, Άγιο Όρος, Πέλλα και διάφορα χιονοδρομικά. Καλός ο χαβαλές και η φραπεδιά αλλά απαιτείται και δουλειά εκ μέρους των ντόπιων πληθυσμών ώστε να έρθει ανάπτυξη. Εκτός κι αν λένε όχι σε εισαγόμενο ζεστό χρήμα...


flesland":1t376qz0 said:
Ενδιαφέρουσες οι απόψεις του αν και έχουν ακραία μονομέρεια. Ναι, ο τουρισμός είναι νούμερο ένα, αλλά αυτό δεν είναι α) μόνο οι ξενοδόχοι και β) επίσης υπάρχει και μια τοπική κοινωνία που πιστεύω εξυπηρετείται καλύτερα στις μεταφορικές της ανάγκες από τη Ryanair (και ακόμα καλύτερα από την ΕΖΥ) παρά από την Monarch, τον Thomas και την TUI (η οποία φυσιολογικά προτιμά τα Grecotel , the world of TUI από το κατάλυμα του μπαρμπά-Θωμά).

Οι απόψεις αντανακλούν σαφώς την αγωνία των μικρών Τ.Ο. Εδώ ολόκληρες ΤUI και Tomas Cook και κλαίνε. Από εκεί και πέρα, οι Τ.Ο, μικροί και μεγάλοι, δεν είναι άμοιροι ευθυνών για την κατάντια του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Αυτοί είχαν το μονοπώλιο δεκαετίες τώρα, αυτοί αποφάσιζαν ποιοί και γιατί θα φάνε, αυτοί σε δύσκολες περιόδους έπαιρναν οικονομική βοήθεια σε διάφορες μορφές, αυτοί επέβαλλαν σε μια άκρως ηλιόλουστη και ασφαλή χώρα το μοντέλο του all inclusive με πρόσχημα τις απαιτήσεις των πελατών τους (ας ήξεραν μόνο τί τους ταίζουν) και η λίστα είναι ατελείωτη. Απ' την άλλη βέβαια, οι συνολικοί επιβάτες που διακινούν είναι τεράστιο νούμερο που πολύ απλά δεν μπορεί να καλυφθεί απο τις loco και τις legacy μαζί. H δικιά μας στόχευση (και πρόκληση) ειναι να βρούμε την χρυσή τομή ώστε να πάρουμε το max απο κάθε κανάλι διανομής χωρίς να ευτελίζουμε το προιόν μας και χωρίς να υποκύπτουμε σε εκβιασμούς. Το πώς θα γίνει είναι λιγάκι πολύπλοκο καθώς απαιτεί χρήμα, χρόνο και κατάλληλα εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό, μακριά κυρίως απο κόμματα. Αλλά αυτό είναι μία άλλη ιστορία...

Εν κατακλείδι, προσωπικά χαίρομαι όταν βλέπω να κινούνται λιγάκι τα πράγματα και να αναλαμβάνονται πρωτοβουλίες ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση όλων μας. Το μόνο που με φοβίζει είναι ο βαθμός εμπλοκής του ελληνικού δημοσίου και η λαμογιά του έλληνα που σίγουρα λόγω κρίσης θα βρεί διέξοδο με μαζικότερο ρυθμό στον τουρισμό...
 
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΧΑΜΗΛΟΎ ΚΌΣΤΟΥΣ

ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΧΑΜΗΛΟΎ ΚΌΣΤΟΥΣ

-Έχουμε δικαίωμα επιλογής σε οτιδήποτε αφορά στην πτήση μας (βαλίτσα, ταχεία επιβίβαση, ασφάλεια, ειδοποίηση με SMS, επιπλέον αποσκευές, φαγητά, αναψυκτικά, αγορές πάνω στο αεροσκάφος). Δεν χρεωνόμαστε παροχές που δεν τις έχουμε ανάγκη, ούτε χρυσοπληρώνουμε χρέη, ελλείμματα ή περιττούς μισθούς.
-Οι τιμές είναι πραγματικά χαμηλές για το μεγαλύτερο αριθμό των εισιτηρίων ανά πτήση και όχι για τα 15-20 πρώτα εισιτήρια. Στις προσφορές που ανακοινώνονται αρκετά συχνά, μπορεί κανείς να βρει φανταστικές τελικές τιμές με επιστροφή κάτω των 30 ευρώ (π.χ. Θεσσαλονίκη-Βερολίνο, Αθήνα-Παρίσι, Βερολίνο-Στοκχόλμη, Μιλάνο-Δουβλίνο, Ρώμη-Λονδίνο, Ντύσελντορφ-Βαρσοβία, κ.α.).
- Τυπώνουμε μόνοι μας την κάρτα επιβίβασης και δεν εξαρτώμαστε από τρίτους. Η πτήση μας εξατομικεύεται και δεν αγχωνόμαστε μήπως χάσουμε το «εισιτήριο» ή το αυτοκόλλητο των αποσκευών!
- Δεν υπάρχει συνωστισμός στο αεροσκάφος, καθόμαστε όπου θέλουμε χωρίς να ψάχνουμε άσκοπα συγκεκριμένα νούμερα. Έτσι ο χρόνος επιβίβασης είναι ο μισός σε σχέση με πτήσεις εταιριών υψηλού κόστους.
- Παίρνουμε μαζί μας τα απαραίτητα και δεν κουβαλάμε άσκοπο βάρος σέρνοντας παραγεμισμένες βαλίτσες! Οι χειραποσκευές προβλεπόμενων διαστάσεων (π.χ. Ryanair 55Χ40Χ20 ή easyJet 25X45X56 χωρούν όλα μας τα είδη όταν πρόκειται για ταξίδι λίγων ημερών. Αν χρειαστούμε περισσότερο χώρο, τότε επιλέγουμε δεύτερη βαλίτσα παράδοσης έως 15 κιλά στα 15 ευρώ* με την Ryanair ή έως 20 κιλά στα 11 ευρώ* με την easyJet. Αυτό γίνεται για να μειωθούν τα έξοδα μεταφοράς αποσκευών προς το συμφέρον όλων μας.
* Οι τιμές είναι μιας πτήσης.
- Δεν χρυσοπληρώνουμε μέσα στο εισιτήριο καφέδες, φαγητά, μαντηλάκια, καραμέλες, μπιχλιμπίδια. Δεν πετάμε για να φάμε, πετάμε για να ταξιδέψουμε. Επιλέγουμε το τι θα πάρουμε από το αεροδρόμιο αναχώρησης καθώς στο έδαφος πάντα υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία και καλύτερες τιμές!
- Το ταξίδι μας είναι πολύ βολικό αφού στα περισσότερα αεροδρόμια υπάρχουν άμεσες ανταποκρίσεις με τρένο ή λεωφορείο και μάλιστα συχνά σε συνεργασία με τις εταιρίες χαμηλού κόστους (π.χ. Μιλάνο Μαλπένζα/Μπέργκαμο). Μπορούμε να αποφύγουμε τα κύρια μέσα μεταφοράς και να επιλέξουμε λεωφορειακές γραμμές διαφόρων εταιριών που λειτουργούν ανταγωνιστικά με χαμηλό κόστος (π.χ. Malpensa Shuttle Bus, Bergamo Express, easyBus στο Λονδίνο, κλπ.).
- Αρκετές εταιρίες χαμηλού κόστους σημειώνουν ρεκόρ ακρίβειας και συνέπειας και ανταγωνίζονται επάξια μεγάλους κρατικούς αερομεταφορείς.
- Η αποβίβαση σε πτήσεις εταιριών χαμηλού κόστους γίνεται συνήθως πιο γρήγορα αφού τα αεροσκάφη σταθμεύουν λίγα μέτρα μακριά από την πύλη και ετοιμάζονται για την επόμενη αναχώρηση. Όσο λιγότερο παραμένουν σε έδαφος εκτός της βάσης τους τόσο χαμηλότερο είναι και το εισιτήριό μας.
- Μπορούμε να επιλέξουμε διαδοχικές πτήσεις με όποια εταιρία επιθυμούμε δίχως δεσμεύσεις και δέλεαρ που επιβάλουν με τα περίφημα connections οι εταιρίες υψηλού κόστους. Έτσι, σε όλα τα αεροδρόμια πετούν διάφορες άλλες εταιρίες με χίλιους-δυο προορισμούς δίνοντας μας τη δυνατότητα να συνεχίσουμε το ταξίδι μας με άλλη εταιρία αυθημερόν ή την επόμενη μέρα.
-Οι εταιρίες χαμηλού κόστους μας δίνουν τη δυνατότητα αλλαγής εισιτηρίου με κάποιο αντίτιμο εάν αδυνατούμε να πετάξουμε την ημερομηνία που έχουμε κλείσει. Ακόμη και εταιρίες υψηλού κόστους (π.χ. Aegean) πιέστηκαν και δίνουν από φέτος τη δυνατότητα αλλαγής στα (λιγοστά) τους οικονομικά εισιτήρια.
-Αρκετές εταιρίες χαμηλού κόστους, σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης, μας δίνουν τη δυνατότητα επιλογής νέας πτήσης ή επιστροφής χρημάτων μέσω ιστοσελίδας αποφεύγοντας άσκοπα τηλεφωνικά τέλη ή τέλη πρακτορείων. Συγκεκριμένα η RYANAIR δίνει τη δυνατότητα full refund (επιστροφής όλου του ποσού) εάν η αίτηση επιστροφής γίνει ηλεκτρονικά εντός 14 ημερών από την προγραμματισμένη πτήση!
- Και κυρίως: Μπορούμε να ταξιδεύουμε ξένοιαστα σε όλη την Ευρώπη και να επισκεπτόμαστε νέες χώρες χωρίς να δαπανούμε πολλά χρήματα στη μεταφορά. Έτσι, είτε δίνουμε τα χρήματα που εξοικονομούμε από την πτήση σε ένα καλό ξενοδοχείο, είτε τα κρατάμε για το επόμενο ταξίδι μας με εταιρία χαμηλού κόστους!

Για αυτούς και πολλούς άλλους λόγους προτιμώ να πετάω με εταιρίες χαμηλού κόστους (ryanair, easyJet, wizzair, airberlin, icelandexpress, norwegian, pegasus κ.α.) χωρίς τις οποίες δεν θα είχα γνωρίσει τη μισή Ευρώπη!
 
- Δεν χρεωνόμαστε παροχές που δεν τις έχουμε ανάγκη, ούτε χρυσοπληρώνουμε χρέη, ελλείμματα ή περιττούς μισθούς.

Αν κάποιος μισθός είναι περιττός να είσαι σίγουρος ότι δεν θα τον έχει χρεωθεί η εταιρεία πριν από σένα.

-Οι τιμές είναι πραγματικά χαμηλές για το μεγαλύτερο αριθμό των εισιτηρίων ανά πτήση και όχι για τα 15-20 πρώτα εισιτήρια.

Κάνεις πλάκα έτσι;

Τυπώνουμε μόνοι μας την κάρτα επιβίβασης και δεν εξαρτώμαστε από τρίτους. Η πτήση μας εξατομικεύεται και δεν αγχωνόμαστε μήπως χάσουμε το «εισιτήριο» ή το αυτοκόλλητο των αποσκευών!

Η πλάκα συνεχίζεται...σου χει τύχει να χάσεις το χαρτάκι της ryanair; Αν όχι δοκίμασε το στην επόμενη σου πτήση..επίσης δοκίμασε το και με μια full service :wall:

Δεν υπάρχει συνωστισμός στο αεροσκάφος,

όπως στο λιμάνι της Σμύρνης κάποια εποχή...τα Β738 της ryan είναι τα ευρύχωρα..

ο ταξίδι μας είναι πολύ βολικό αφού στα περισσότερα αεροδρόμια υπάρχουν άμεσες ανταποκρίσεις με τρένο ή λεωφορείο
Ξέχασες το ότι είναι μέχρι και ένα βολικό 2ωρο από τον προορισμό μας.
 
@peter75rhodes
Επειδή είμαστε τελείως άσχετοι,θα μας πεις εάν υπάρχουν κάποια αρνητικά ή να υποθέσω πως στις low-cost είναι όλα τέλεια;; :with:
 
- Η αποβίβαση σε πτήσεις εταιριών χαμηλού κόστους γίνεται συνήθως πιο γρήγορα αφού τα αεροσκάφη σταθμεύουν λίγα μέτρα μακριά από την πύλη και ετοιμάζονται για την επόμενη αναχώρηση. Όσο λιγότερο παραμένουν σε έδαφος εκτός της βάσης τους τόσο χαμηλότερο είναι και το εισιτήριό μας.
Τι ακούμε βραδιάτικα και πέφτουν οι γκρίζες τρίχες μας...

- Μπορούμε να επιλέξουμε διαδοχικές πτήσεις με όποια εταιρία επιθυμούμε δίχως δεσμεύσεις και δέλεαρ που επιβάλουν με τα περίφημα connections οι εταιρίες υψηλού κόστους. Έτσι, σε όλα τα αεροδρόμια πετούν διάφορες άλλες εταιρίες με χίλιους-δυο προορισμούς δίνοντας μας τη δυνατότητα να συνεχίσουμε το ταξίδι μας με άλλη εταιρία αυθημερόν ή την επόμενη μέρα.
Ναι, αυτά τα άθλια connections, που σου εξασφαλίζουν ότι αν αργήσει το πρώτο αεροπλάνο, θα φτάσεις σίγουρα στον προορισμό σου...

Σε λίγο, ο απίθανος θα μας πει ότι η πολιτική των αεροπορικών να σου πιστώνουν μίλια στον λογαριασμό είναι έγκλημα.

Καλύτερα 40-50 ευρώ παραπάνω και να πετάς σαν άνθρωπος τελικά. (Ρωτήστε όποιον έχει πληρώσει το τρένο του Gatwick ή προσπάθησε να πάει από το "Paris"-Beauvais στην πόλη.)
 
Top