Lufthansa Italia

Αμαν πια αυτη η Lufthansa... Της ανηκει η Austrian, η Swiss, η Brussels (ειτε 100% ειτε λιγοτερο ποσοστο) εχει ενα σωρο θυγατρικες (SunExpress, Air Dolomiti,.....) η Lufthansa Italia τη μαρανε... Αντε να δουμε και Lufthansa Congo (δεν θα με παραξενεψει!...αντι της Hewra Bora...). Σε οοοοολο το κοσμο θελει να κανει hubs??? Ελεος!!!
 
Ξέχασες την Α3... :mrgreen:
 
Μην ξεχναμε και την Germanwings της οποιας εχει το 100%!

Sorry για το Offtopic..
 
LAN":kylwdlc3 said:
Αμαν πια αυτη η Lufthansa... Της ανηκει η Austrian, η Swiss, η Brussels (ειτε 100% ειτε λιγοτερο ποσοστο) εχει ενα σωρο θυγατρικες (SunExpress, Air Dolomiti,.....) η Lufthansa Italia τη μαρανε... Αντε να δουμε και Lufthansa Congo (δεν θα με παραξενεψει!...αντι της Hewra Bora...). Σε οοοοολο το κοσμο θελει να κανει hubs??? Ελεος!!!
Ως ιδέα δεν είναι καταρχήν κακό το να προσπαθήσεις να αρπάξεις μερίδιο αγοράς από την κίνηση μιας πολύ μεγάλης πόλης από την οποία αποχωρεί κακήν κακώς η Alitalia. Αλλά δεδομένης της ισχυρότατης παρουσίας της Easyjet στο Malpesa, είναι δύσκολο να επιτύχει το εγχείρημα.

Νομίζω ότι μάλλον δεν πολυπιστεύουν πλέον και οι ίδιοι στις δυνατότητες της Lufthansa Italia. Αν πίστευαν, δε θα καταργούσαν τα δύο ημερήσια δρομολόγια της LI, αντίθετα θα καταργούσαν δύο από τα 4-5 ημερήσια δρομολόγια της SN και θα βελτιστοποιούσαν τις ώρες αναχώρησης των δρομολογίων των LI/SN.
 
εγώ πάλι εχω ένα φιλινγκ ...ότι ίσως να βάλουν και καμια πτήση για ΑΘΉΝΑ .
ε οκ εχουν συνεργασια με aegean αλλα η air one το σταματαει το δρομολόγιο.
λεω εγω τώρα, μια σκεψη έκανα.
όσο για τισ βρυξέλλες, κορεσμένο δρομολόγιο πολλές εταιρείες, επρεπε να κοπεί.
ασε που και λόγο της sn δε γινόταν και μπορεί να θέλουν αν ανοίξουν άλλο δρομολόγιο.
 
η Lufthasa Italy ανοίγει νέο δρομολόγιο MXP-WAW-MXP άπο 28 Μαρτίου.
να δούμε τώρα με το άλλο παιδάκι της (ακα LOT) τι θα κάνει στο δρομολόγιο αυτό :?
 
στη χειρότερη στιγμή της σύντομης ιστορίας της βρίσκεται πλέον η εταιρεία. 2 319 επέστρεψαν ήδη στη Γερμανία και ανακοινώθηκαν μειώσεις στις συχνότητες πτησεων: CTA 2 από 3, NAP 2 από 3, CDG 3 από 4. κόβονται από 1/7 Λισσαβόνα, Βουδαπέστη (μετά το κόψιμο Ρώμης, Καζαμπλάνκα, Βρυξέλλες, Βουκουρέστι, Μαδρίτη..). Μένουν συνολικά 6 διεθνή Λονδίνο, Στοκχολμη, Βαρκελώνη, Παρίσι, Στοκχόλμη, Βαρσοβία, Πράγα και 4 εσωτερικά Παλέρμο, κΑτάνια, Μπάρι, Νάπολη.
 
Ψιλοαναμενόμενο.
Καταρχάς η Ρώμη ήταν εντελώς ηλίθια κίνηση δεδομένου ότι η Alitalia πετάει ουσιαστικά σαν air shuttle.
Αλλά πέραν της Ρώμης, το κλειδί ήταν η απόφαση της Alitalia να μην εγκαταλείψει το Μιλάνο, βάζοντας την Air One να πετάει προς μπόλικους προορισμούς. Η Lufthansa πήρε ένα ρίσκο εκείνη την εποχή ελπίζοντας ότι η Alitalia θα έκανε ακόμα μεγαλύτερο downsize στο Μιλάνο, με σκοπό να είναι έτοιμη να καλύψει το κενό. Κατά τη γνώμη μου δεν ήταν λάθος η ιδέα (αν δε ρισκάρεις δε μεγαλώνεις). Το downsize δεν έγινε όμως, οπότε σιγά-σιγά τα μαζεύει.
Μόνο λάθος κατά τη γνώμη μου ήταν το ότι δεν έκανε το hub στο Linate. Θα είχε άλλο impact στην περιοχή και θα έκανε σαφές το ποιος είναι ο low-cost και ποιος είναι ο full-frills. Ποτέ δε θα μάθουμε αν ένα τέτοιο εγχείρημα θα είχε καλύτερες προοπτικές.
 
EFL":2mitq3s6 said:
2 319 επέστρεψαν ήδη στη Γερμανία και ανακοινώθηκαν μειώσεις στις συχνότητες πτησεων:
Εκτός εάν υπήρχαν παραπάνω από 8 Α319, ο στόλος δεν έχει αλλάξει τους τελευταίους μήνες. Τα αεροσκάφη είναι τα D-AKNF, NG, NH, NI, NJ {ex German Wings} και τα D-AILF, LH, LI.

Γνωρίζεις ποια είναι αυτά που επέστρεψαν;
Η μόνη αλλαγή που γίνεται για την ώρα στην εταιρία αυτή είναι η μεταφορά όλων των παραπάνω αεροσκαφών από το Γερμανικό AOC στο Ιταλικό με ρυθμό 1 ανα μήνα.
 
αυτά που επιστρέφουν είναι τα 2 τελευταία AILH-AILI που έχουν και αρκετές βλάβες στο ιστορικό τους. τελευταία του AILH στις 22/4.. και θα μείνει με τα 6 319 που είπες συν 1 της ΒΜΙ (G-DBCA).
 
Top