Lufthansa στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Είχε έρθει και στις 6/4 το D-AIZP με τα νέα winglets της Airbus ενώ την πρωτιά στο θέμα αυτών των Α320 την έκανε στις 3/4 το HB-JLT της Swiss.
 
Ένα χρόνο μετά……..
τώρα θυμήθηκαν αυτό το αεροσκάφος;…, μάλλον το marketing προσπαθεί να το λανσάρει γιατί από ότι φαίνεται δεν ενθουσιάσθηκε το κοινό.
Από ότι κατάλαβα δεν θα κάνει commercial πτήση γιατί δεν πουλά θέσεις η εταιρεία την συγκεκριμένη μέρα.

http://www.youtube.com/watch?v=cIu0BGtueHI

Πάντως και στην ιστοσελίδα της εταιρείας άρχισαν καμπάνια για το αεροσκάφος. Προσπαθούν να συγκινήσουν το επιβατικό κοινό. Όλοι ασχολούμαστε με το 787 & 350 και σχεδόν κανένας με μια φτιασιδωμένη γριέντζο που ομολογουμένως ήταν κούκλα στα νιάτα της.
Όσες πλαστικές και να κάνει μια γριά πάλι γριά είναι, αλλά υπάρχουν και οι πουρόφιλοι.

Ο θεούλης προσέχει τους πάντες.

http://www.youtube.com/watch?v=ZFm_WWmi5bw
 
2 & 3 & 4 Απριλίου πάπαλα οι πτήσεις για Αθήνα (φαντάζομαι και για Ελλάδα) λόγω της απεργίας των πιλότων.
 
Ενδιαφέρουσες προοπτικές: Σύμφωνα με αυτή την συνέντευξη η LH σκέφτεται απευθείας πτήσεις για Ηράκλειο και Θεσσαλονίκη:

Επιπλέον, έχουμε παρατηρήσει ότι, ειδικά κατά τους θερινούς μήνες, ένας μεγάλος αριθμός επιβατών, όχι μόνο από τη Γερμανία αλλά και από άλλα μέρη του κόσμου, φτάνουν στους κόμβους της Φρανκφούρτης και του Μονάχου με τελικό προορισμό τους την Κρήτη. Θέλοντας να καλύψουμε αυτή τη ζήτηση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, σκεφτόμαστε σοβαρά τη δρομολόγηση απευθείας πτήσεων από τους μεγάλους κόμβους μας προς το αεροδρόμιο του Ηρακλείου. Παράλληλα, μελετάμε την επανέναρξη των πτήσεων προς Θεσσαλονίκη, και όλα αυτά έως το 2015.

http://www.airnews.gr/2014/10/09/11787/
Ίσως από την LH θα έρθει κάποια βελτίωση ή και αυτές οι πτήσεις θα είναι (εάν τελικά θα γίνουν) seasonal και σε ώρες και συχνότητες που εξυπηρετούν περισσότερο τουρίστες…
 
Πραγματικά το καλοκαίρι θα έχει πτήση της LH από Μόναχο για Ηράκλειο, Σάββατο 08.30 – 12.20, 13.05 – 15.05. Επίσης, η LH θα έχει αρκετές νέες πτήσεις / περισσότερα δρομολόγια από FRA/MUC για πόλεις όπως Sevilla, Cagliari, Bodrum και άλλους τουριστικούς προορισμούς.

http://www.lufthansagroup.com/en/press/ ... /3342.html

Για μας όμως στην Θεσσαλονίκη δεν ενδιαφέρεται ούτε η Α3 ούτε η LH. Ήλπισα κάποια να βάλει άλλη μια πτήση για Φρανκφούρτη, για να έχουμε καλύτερες ανταποκρίσεις, αλλά δυστυχώς ούτε καν το καλοκαίρι δεν το βλέπω…
 
Αν δεν κάνω λάθος η Α3 προσφέρει περισσότερες συχνότητες πτήσεων και άρα περισσότερες επιλογές από Θεσσαλονίκη προς Γερμανία, παρά από Αθήνα προς Γερμανία.Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί, αλλά τέλος πάντων.Αλλά και πάλι παραπονιόμαστε για ελλιπείς συνδέσεις;Δε συγκρίνουμε μια πόλη 1 εκ.κατοίκων με την πρωτεύουσα των 4 εκ.Δεν είναι θέμα τοπικισμού, είναι θέμα ρεαλισμού.Το λέω με κάθε καλή διάθεση γιατί βλέπω συνεχώς γκρίνιες για αυτό.Με τόσο πυκνή σύνδεση από πλευράς Α3, θα μου έκανε εντύπωση να έχει και η LH δρομολόγια για Θεσσαλονίκη.
 
STAVROS_ATH":1bwwjjvs said:
Αν δεν κάνω λάθος η Α3 προσφέρει περισσότερες συχνότητες πτήσεων και άρα περισσότερες επιλογές από Θεσσαλονίκη προς Γερμανία, παρά από Αθήνα προς Γερμανία.Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί, αλλά τέλος πάντων.
Οι περισσότεροι ομογενείς της Γερμανίας έχουν τόπο καταγωγής κάποια περιοχή της βόρειας Ελλάδας. Πολλές σημερινές πτήσεις από SKG προς Γερμανία είναι πτήσεις που παλιά εκτελούσε η Cronus και τις οποίες συνεχίζει η Aegean και σήμερα. Σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και οι αριθμοί πτήσεων έχουν μείνει ίδιοι (π.χ. X5 540 = Α3 540).
 
Για την σύγκριση (καλοκαίρι)

ATH-FRA: 4 καθημερινά - SKG-FRA: 1 καθημερινά
ATH-MUC: 4 καθημερινά - SKG-MUC: 2 καθημερινά
(και επιπλέον ATH-ZRH: 4-5 καθημερινά - SKG-ZRH: μόνο Ιούλιο - Αύγουστο, 4 την εβδομάδα)

Αν και έχεις δίκιο, ότι από Αθήνα η Α3 σε κάθε προορισμό έχει μόνο 1 πτήση, οι άλλες είναι της LH, ενώ από Θεσσαλονίκη όλες οι πτήσεις είναι της Α3.
Όμως όλες οι πτήσεις της LH/A3 για MUC και FRA είναι Codeshare, δηλ. από/προς Αθήνα θα βρεις μια πτήση/ανταπόκριση, από τα ξημερώματα μέχρι αργά το βράδυ.

Και συμφωνώ μαζί σου ότι η Α3 έχει πολλές πτήσεις από Θεσσαλονίκη, συμπεριλαμβανομένων MUC/FRA, με LH Codeshare και ανταποκρίσεις. Ούτε περιμένω τις ίδιες συχνότητες με Αθήνα, αλλά αν δεν μπορείς να βρεις πτήσεις που σου βολεύει η ώρα ελπίζεις σε νέα δρομολόγια (ιδιαίτερα στα Hubs) ή και αρχίζεις να γκρινιάζεις εάν οι κατάσταση γίνεται όλο και χειρότερη...
 
Αν και τα γερμανικά μου δεν ειναι ακόμα σε τόσο καλό επίπεδο, αν κατάλαβα καλά, εδώ στο "αδερφό" σάιτ φαίνεται η ζήτηση σλοτ της LH στο FRA-SKG με E-195, για το ερχόμενο καλοκαίρι..

http://forum.airliners.de/topic/42128-a ... s/page-206

Lufthansa
S15 FRA-SKG

0710 D LH 3920 30MAR 19OCT 1______ EMJ 0620 SKG SKG J E2
D LH 3920 01APR 21OCT __3____ EMJ 0650 SKG SKG J E2
D LH 3920 02APR 22OCT ___4___ EMJ 0650 SKG SKG J E2
D LH 3920 03APR 23OCT ____5__ EMJ 0650 SKG SKG J E2
0835 D LH 3922 30MAR 19OCT 1______ EMJ 0620 SKG SKG J E2
D LH 3922 02APR 22OCT ___4___ EMJ 0740 SKG SKG J E2
D LH 3922 03APR 23OCT ____5__ EMJ 0800 SKG SKG J E2
D LH 3922 02SEP 09SEP __3____ EMJ 0945 SKG SKG J E2

Quelle: fhkd
 
Όσο για τα προαναφερθέντα, είναι ακυρη η σύγκριση Αθήνας-Θεσσαλονίκης, καθώς με εξαίρεση την Γερμανία, η Αθήνα υπερτερεί στις απευθείας πολλαπλές πτήσεις καθημερινά προς όλους τους προορισμούς. Κι ακόμα και για Γερμανία, σε Μόναχο,Φραγκφούρτη,όπως σωστά ανέφερε η Ulrike,4 τη μέρα..Καμία σχέση με τα ένα-δύο δρομολόγια της Θεσ/νίκης.Απλά,η Θεσ/νίκη και η Β. Ελλάδα, από παλιά είχε πάντα μεγάλο κυμα μεταναστών στη Γερμανία,το οποίο συνεχίζεται και ενδυναμώνεται ξανά, με αποτελεσμα να υπάρχει μεγάλη προσφορά πτήσεων από διάφορες εταιρείες Α3,U2,4U,AB,XQ,FR..

Bytheway,η FR γλυκοκοιτάει το HAJ και έχει-συμφωνα πάντα με ο γερμανικό σάιτ,ζητήσει σλοτ και εκει για HAJ-SKG..
 
Top